quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:38 schreef Viking84 het volgende:
alleen kan ik het alleenrecht op rammstein een beetje moeilijk los laten[/sub]
80% bestond uit een stel boeren die dachten dat ze op een Apres-ski feest waren. Mensen die er absoluut niets te zoeken hebben omdat het enige nummer dat ze kenden Bück dick was. En als die je 1,5 uur lang dood proberen te drukken en Bück, gib mich mall of andere half Duitse teksten in je oor te lopen toeteren dan kan mijn respect wel eens dalen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:15 schreef robin0223 het volgende:
[..]![]()
anders verklaar je je even nader? Je komt enigzins bekrompen over...
Speel jij gitaar? Vast niet en dat geeft niet maar het geeft wel aan dat je met muzikaal niet echt weet wat je bedoeld. Want het gitaar en bas werk in Rammstein is nog altijd dezelfde simple troep als toen ze begonnen. Het enige wat je er denk over kan zeggen is dat Till qua stem erg vooruit is gegaan doordat hij meer af wisselt met zang. Tekstueel anders? Lees Keine Lust, Moskau, en Dalai Lama nog eens.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou nee, ik vind niet dat dat de volwassenheid aangeeft. Muzikaal en tekstueel gezien vind ik de oudere albums van Rammstein veel sterker dan de nieuwe albums.
dé Yvonne?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Die glitters waren erg...amerikaans
Rammstein...niet gedacht dat ik kaarten kon krijgen, maar dat is prima verlopen en zelfs voor de normale prijs. Bedankt HendriHet was (uiteraard) een superconcert met een erg gevarieerd publiek. Heerlijk dat zoveel mensen dezelfde muziek waarderen. Gewoon supergaaf om door je vader of moeder te worden meegenomen naar Rammstein. Stoer. De "kijk mij eens een true Rammstein-fan zijn in het zwart leer" personen (wat dat ook is) waren overduidelijk deze keer in de minderheid. Elke band maakt idd een periode door dat het kleine kliekje het vervelend vindt dat "hun" muziek ook goed wordt gevonden door "gewone mensen". Ik altijd maar denken dat het te gek is dat de muziek die jij geweldig vindt wordt goed gevonden door je vrienden en vriendinnen. Ik kan het namelijk niet echt uitstaan als mensen muziek waar ik idolaat van ben maar niks vinden. Vraag maar aan Vork, die is volgende week een mummy of zo (eh, we spelen D&D en ik ben de DM).
Anyway, het was dus super. Maar...ik vond het concert in de Heineken Music Hall een maar jaar geleden beter. Minder geforceerd. Minder massaal. Ik had betere plaatsen. Ik vind Mutter beter dan Reise, Reise. En ik was daar met Yvonne. Gelukkig kon ik nu ook vrjwel elk nummer uit volle borst meezingen. Behalve de afsluiter. Moet toch die traditie ook eens leren zingen![]()
Idd, maar goed het geluid was daar ook beter vond ik, niet dat het hier slecht was.... maar daar was het gewoon topquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Anyway, het was dus super. Maar...ik vond het concert in de Heineken Music Hall een maar jaar geleden beter. Minder geforceerd. Minder massaal. Ik had betere plaatsen. Ik vind Mutter beter dan Reise, Reise. En ik was daar met Yvonne. Gelukkig kon ik nu ook vrjwel elk nummer uit volle borst meezingen. Behalve de afsluiter. Moet toch die traditie ook eens leren zingen![]()
Dat was dan weer een pluspuntjequote:Op zaterdag 6 november 2004 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Is er een andere yvonne
Ze sloeg deze keer af...ben benieuwd wat ze dan ging doen.
Komt ook nog een stukje electrocutie-gevaar bij om de hoek loeren.quote:Op zondag 7 november 2004 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, die bier gooiende gekken....ik heb me verschrikkelijk gestoord aan die stumperds die plastic glazen bier op het podium wierpen. Ben je niet goed snik of zo!! Het schoot ook door mijn hoofd dat het wel iets vor Rammstein zou zijn om daardoor het podium af te lopen.
Waarom doet iemand dat!? Je gaat toch niet 40+ euro betalen om vervolgens de band te jennen?
Ik vond de show niet lekker lopen, dat is eigenlijk mijn grootste ergernis... vooral in het begin was er na elke nummer een 'pauze' waardoor de vaart uit de show ging, verder vond ik de nummers van 'Reise Reise' maar niks (dat is persoonlijk I know) en ik kan er mijn vinger niet echt op leggen, maar ik vond de Mutter tour beter. Die show had vaart en bouwde lekker op... maar hier viel het dood doordat ze OF een pauze inlasten OF een nummer van de nieuwe cd speelden waardoor de zaal weer stil stond.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:45 schreef Ichi het volgende:
[..]
onderbouw het nog even anders
Ja, idd. Dat was wel jammerquote:Op zondag 7 november 2004 20:58 schreef Djaser het volgende:
[..]
Toch miste ik de jas
dat er geen vaart in de show zat, dat lag dan waarschijnlijk aan t concert. want bij t concert waar wij zijn heen geweest in Antwerpen vorige week dinsdag zat er dus echt wel vaart in en waren er geen pauzes tussen de tracks.quote:Op zondag 7 november 2004 18:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond de show niet lekker lopen, dat is eigenlijk mijn grootste ergernis... vooral in het begin was er na elke nummer een 'pauze' waardoor de vaart uit de show ging, verder vond ik de nummers van 'Reise Reise' maar niks (dat is persoonlijk I know) en ik kan er mijn vinger niet echt op leggen, maar ik vond de Mutter tour beter. Die show had vaart en bouwde lekker op... maar hier viel het dood doordat ze OF een pauze inlasten OF een nummer van de nieuwe cd speelden waardoor de zaal weer stil stond.
Vrijdagavond ging het ruim over de 2 uur heenquote:Op maandag 8 november 2004 11:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat er geen vaart in de show zat, dat lag dan waarschijnlijk aan t concert. want bij t concert waar wij zijn heen geweest in Antwerpen vorige week dinsdag zat er dus echt wel vaart in en waren er geen pauzes tussen de tracks.
gewoon ruim 1uur45min lekker rocken
kijk ik nou zo scheel of kan ik ze daar gewoo niet vinden...?quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:36 schreef Stiffmaster het volgende:
staan op www.mojo.nl ook nog foto's van Rotterdan 4/11
http://www.mojo.nl/concertphotos/concertphotos.asp?cphid=34quote:Op maandag 8 november 2004 11:43 schreef danko het volgende:
[..]
kijk ik nou zo scheel of kan ik ze daar gewoo niet vinden...?
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12152 Heb je deze al bekeken? ze zijn van Antwerpen, maar wel mooi.quote:Op maandag 8 november 2004 12:52 schreef CybPraetorian het volgende:
stond er niemand van FOK het het veld, met een digitale camera die ze dan ook met ons wil delen. Ik heb namelijk genoeg mensen met een digitale camera gezien...en wil wedden dat dat geweldige foto's zijn...
Bijna?quote:Op maandag 8 november 2004 13:52 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Wij stonden tussen het podium en dat eiland van de regie....vlak naast die kabeldrempel waar meerdere mensen bijna op hun bek gingen![]()
Die afsluitmuziek was een kinderkoor dat de tekst van Engel zong. Klonk wel erg stoer trouwens, ik kreeg nog even de hoop dat we een extra zugabe zouden krijgen, maar zoveel geluk hadden we nou ook weer niet.quote:Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef Twinkeltwin het volgende:
Helemaal niet zo een last gehad van al die boeren waar iedereen t over heeft.
Ik stond op t veld links van het midden.
Jammer dat al die grote mensen altijd perse vooraan willen staan:/
Maar al met al redelijk kunnen zien.
Ahoy was 10.000 keer beter dan geldredome maar overtreft de HMH bij lange na niet!
De show vond ik wel weer erg goed, en dat ze een keer wat anders doen (geen brandende jas bij Rammstein) houdt het alleen maar leuk. Teveel van hetzelfde wordt ook zo saai.
Vond Stripped als afsluiter wel gewaagd maar erg leuk!
Hadden ze nu trouwens een ander 'klassiek' nummer als einde concert??
Leek erg op een klassieke versie van Engel![]()
ja die had ik al gezien, maar ik zocht eigenlijk foto's van mensen die in het veld stonden en op grote resolutie foto's hebben gemaakt van het podium... leuk als achtergrond...quote:Op maandag 8 november 2004 13:52 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12152 Heb je deze al bekeken? ze zijn van Antwerpen, maar wel mooi.
Wij stonden tussen het podium en dat eiland van de regie....vlak naast die kabeldrempel waar meerdere mensen bijna op hun bek gingen![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een superavond gehad en een gaaf - veel te duur - Rammsteinshirt gekocht met "weiter weiter ins verderben, wir mussen leben bis wir sterben" achterop
Wel de "girlie" versie he?quote:Op maandag 8 november 2004 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]die had ik ook willen kopen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:28 schreef computerkiller het volgende:
Rammstein rocks! No doubt about it.![]()
waar heb je die besteld?? ik was aan t kijken voor een shirtje voor me broertje. had op de rammstein shop gekeken, maar daar waren de verzendkosten iets van ¤ 16,-. iemand wellicht nog andere sites waar ik dit shirtje kan bestellen??quote:Op dinsdag 16 november 2004 07:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even patsen![]()
[afbeelding]
en op de rug:
[afbeelding]
![]()
Die heb ik niet besteld, maar gekocht tijdens het concertquote:Op maandag 29 november 2004 14:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar heb je die besteld??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |