abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:39:36 #126
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_24517902
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 09:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik vind het wel slecht dat alleen rammstein nog maar bekend is. R
Daar zal wel snel verandering in komen. Op 1 februari gaan de prijzen van de kaarten omhoog, als ik me niet vergis. Dus dan zullen ze ook wel eens beginnen met bekendmaken van de rest van het programma.

Ik denk wel dat vrij veel mensen 50 euro overhebben voor Rammstein, in de wetenschap dat er nog een dagvullend programma aan vooraf gaat, zonder te weten wat dat precies is. Als ze de kaarten echter duurder maken, zullen ze toch echt met nieuwe namen moeten komen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_24519563
Ik wacht nog altijd in spanning af..ik heb mn kaartje wel al en ik hoop echt op zo'n relaxed programma als de vorige FoR
pi_24519982
je kan je kaartje altijd nog verkopen er zijn genoeg geintresseerden de laatste weken.
Ik ga mijn kaartje ook snel halen
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_24544887
Ik koop mijn kaartje deze maand ook nog...er zullen vast wel leuke bands komen en ik kom toch hoofdzakelijk voor Rammstein
bla bla bla......
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:33:28 #130
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_24545150
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:17 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik koop mijn kaartje deze maand ook nog...er zullen vast wel leuke bands komen en ik kom toch hoofdzakelijk voor Rammstein
Ik bepaal later wel waar ik hoofdzakelijk voor kom. Ik wil wel een dezer dagen de boel met vrienden geregeld hebben en kaarten bestellen. En dan maar hopen op een leuk programma.
pi_24609335
Ik wil meer bands!
pi_24617733
Ik hoop op Fear Factory, Chimaira, Napalm Death...

Is er een kans dat deze komen?
pi_24617822
Metallica komt zeker NIET. Hebben net anderhalf jaar tour erop zitten.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:49:19 #134
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_24618140
Doe mij maaaar:

Fear Factory
In Flames
Dreadlock Pussy (die zullen dan de nieuwe plaat wel afhebben.)
Killswitch Engage
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:53:10 #135
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_24618221
Fear Factory De kans dat die komen is wel HEEL klein. En die moeten ook nog eens nodig op een lange sabbatical.
Het leek zo'n goed idee...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2005 @ 01:02:21 #136
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_24618377
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:53 schreef dunc het volgende:
Fear Factory De kans dat die komen is wel HEEL klein. En die moeten ook nog eens nodig op een lange sabbatical.
ik dacht dat ze net een lange sabbatical achter de rug hadden, voor Archetype.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_24623556
Volgens mij ook ja..
pi_24624103
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:53 schreef dunc het volgende:
Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).

Ook hoop ik op System Of A Down, maar ja die zouden ook nog wel voor Pinkpop (of Lowlands) geboekt kunnen worden, en dan lijkt het me dat ze niet ook nog eens op FoR staan.....

[ Bericht 3% gewijzigd door Sack_Blabbath op 18-01-2005 13:35:38 ]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_24624256
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).

Ook hoop ik op System Of A Down, maar ja die zouden ook nog wel voor Pinkpop (of Lowlands) geboekt kunnen worden, en dan lijkt het me dat ze niet ook nog eens op FoR staan.....
Fear Factory zou op zich wel cool zijn. Ik hoop echt op System of a Down! Nadat ik eet van hun 2 aankomende nieuwe albums + het horen van hun eerste single, ben ik weer helemaal fan van ze geworden!
pi_24624282
Fear Factory zat ik inderdaad ook al aan te denken...zou wel erg strak zijn.
bla bla bla......
pi_24624458
Zal ik dan maar aardig zijn en het complete lijstje wat ik via een meestal wel betrouwbare bron in handen heb gekregen plaatsen? Let wel: dit is zeker geen officieel lijstje van de organistatie ofzo maar een lijst gerichte gokken van iemand die wel vrij dicht op de bron zit meestal.....maar verder dan dat is het dus puur gokwerk:
quote:
Apocalyptica
Asrai
Fear Factory
Finntroll
Green Day (maar die zullen waarschijnlijk wel op Pinkpop komen te staan)
Gorefest
Him (maar dat lijkt me eigenlijk niet dat die naar NL komen, en anders denk ik ook op Pinkpop)
Incubus (lijkt me niet, ook niet waarschijnlijk voor FoR)
Iron Maiden (gerucht is dat die een eigen concert geven in 't Goffertpark ipv een festival)
Marduk
Marilyn Manson (maar was vorige keer niet zo'n succes op FoR....)
Obituary
Overkill
Slayer
Slipknot
Suicidal Tendencies
System Of A Down
Within Temptation
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_24624869
Oeh cool lijstje, zou mooi zijn als dat ongeveer uit komt. Incubus, Green Day en Him hoeven voor mij niet, bij de rest zitten echt toppers die ik wil zien.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 14:42:21 #143
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_24625144
Maiden. Manson en Slayer zie ik niet komen, SoaD lijkt me een bonafide gok, evenals Fear Factory. En niet WEER Within Temptation
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:00:48 #144
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_24625374
Slayer lijkt me nog steeds zeer onwaarschijnlijk. Hoewel de nieuwe cd wel dit voorjaar zou moeten komen. Maar zouden ze niet eerst in de VS een clubtour doen, om volgend jaar wellicht weer op festivals in Europa te spelen? Ze zijn vorig jaar nog 2 keer in Nederland geweest.
pi_24626479
Slayer, zou best kunnen: zijn al bevestigd voor Rock Am Ring en Aerodrome deze zomer. En als Metallica 3x per jaar in NL kan optreden (en dan 2x een stadion kan uitverkopen) dan kan Slayer dat toch ook wel.

Maiden en Manson zie ik ook niet op FoR staan. Green Day, Him en Incubus trouwens ook niet. Maar alle bands op dat lijstje zijn gokwerk hoor. Meer een lijstje van bands die touren deze zomer (en waar mojo mee praat voor de festivals ???) en in de FoR formule passen.....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2005 @ 18:01:36 #146
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_24626532
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik dan maar aardig zijn en het complete lijstje wat ik via een meestal wel betrouwbare bron in handen heb gekregen plaatsen? Let wel: dit is zeker geen officieel lijstje van de organistatie ofzo maar een lijst gerichte gokken van iemand die wel vrij dicht op de bron zit meestal.....maar verder dan dat is het dus puur gokwerk:
[..]

Iron Maiden (gerucht is dat die een eigen concert geven in 't Goffertpark ipv een festival)
Maiden is al lang bevestigd voor Bospop, en ik zie ze nog niet snel 2 concerten in Nederland geven van die omvang. Vooral niet omdat Nijmegen ook al in het oosten ligt.

Komt nog bij dat die de 18e juni in Spanje zitten.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_24626656
Inderdaad, Maiden kan wel van het goklijstje weg. Zou Megadeth trouwens nog wel kunnen? Die zou ik namelijk ook wel erg graag willen zien...
  dinsdag 18 januari 2005 @ 18:49:36 #148
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_24627043
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Slayer, zou best kunnen: zijn al bevestigd voor Rock Am Ring en Aerodrome deze zomer. En als Metallica 3x per jaar in NL kan optreden (en dan 2x een stadion kan uitverkopen) dan kan Slayer dat toch ook wel.
Ah, dat wist ik niet. Wellicht dit jaar toch maar eens naar Rock am Ring dan.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:44:12 #149
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_24628339
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Aangezien ze al ruim een jaar on tour zijn, en hun laatste concerten hier in de buurt niet echt een succes, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze komen hoor. Maar wie weet.

Verder aardige line-up (die wishlist dus), net als Waldrock een kleine versie van Graspop
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:45:49 #150
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_24628366
*dubbel*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')