Daar zal wel snel verandering in komen. Op 1 februari gaan de prijzen van de kaarten omhoog, als ik me niet vergis. Dus dan zullen ze ook wel eens beginnen met bekendmaken van de rest van het programma.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik vind het wel slecht dat alleen rammstein nog maar bekend is. R
Ik bepaal later wel waar ik hoofdzakelijk voor kom. Ik wil wel een dezer dagen de boel met vrienden geregeld hebben en kaarten bestellen. En dan maar hopen op een leuk programma.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:17 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik koop mijn kaartje deze maand ook nog...er zullen vast wel leuke bands komen en ik kom toch hoofdzakelijk voor Rammstein
ik dacht dat ze net een lange sabbatical achter de rug hadden, voor Archetype.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:53 schreef dunc het volgende:
Fear FactoryDe kans dat die komen is wel HEEL klein. En die moeten ook nog eens nodig op een lange sabbatical.
Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:53 schreef dunc het volgende:
Fear FactoryDe kans dat die komen is wel HEEL klein. En die moeten ook nog eens nodig op een lange sabbatical.
Fear Factory zou op zich wel cool zijn. Ik hoop echt op System of a Down! Nadat ik eet van hun 2 aankomende nieuwe albums + het horen van hun eerste single, ben ik weer helemaal fan van ze geworden!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).
Ook hoop ik op System Of A Down, maar ja die zouden ook nog wel voor Pinkpop (of Lowlands) geboekt kunnen worden, en dan lijkt het me dat ze niet ook nog eens op FoR staan.....
quote:Apocalyptica
Asrai
Fear Factory
Finntroll
Green Day (maar die zullen waarschijnlijk wel op Pinkpop komen te staan)
Gorefest
Him (maar dat lijkt me eigenlijk niet dat die naar NL komen, en anders denk ik ook op Pinkpop)
Incubus (lijkt me niet, ook niet waarschijnlijk voor FoR)
Iron Maiden (gerucht is dat die een eigen concert geven in 't Goffertpark ipv een festival)
Marduk
Marilyn Manson (maar was vorige keer niet zo'n succes op FoR....)
Obituary
Overkill
Slayer
Slipknot
Suicidal Tendencies
System Of A Down
Within Temptation
Maiden is al lang bevestigd voor Bospop, en ik zie ze nog niet snel 2 concerten in Nederland geven van die omvang. Vooral niet omdat Nijmegen ook al in het oosten ligt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik dan maar aardig zijn en het complete lijstje wat ik via een meestal wel betrouwbare bronin handen heb gekregen plaatsen? Let wel: dit is zeker geen officieel lijstje van de organistatie ofzo maar een lijst gerichte gokken van iemand die wel vrij dicht op de bron zit meestal.....maar verder dan dat is het dus puur gokwerk:
[..]
Iron Maiden (gerucht is dat die een eigen concert geven in 't Goffertpark ipv een festival)
Ah, dat wist ik niet. Wellicht dit jaar toch maar eens naar Rock am Ring dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Slayer, zou best kunnen: zijn al bevestigd voor Rock Am Ring en Aerodrome deze zomer. En als Metallica 3x per jaar in NL kan optreden (en dan 2x een stadion kan uitverkopen) dan kan Slayer dat toch ook wel.
Aangezien ze al ruim een jaar on tour zijn, en hun laatste concerten hier in de buurt niet echt een succes, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze komen hoor. Maar wie weet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |