Zo langzamerhand kun je die bands beter op Arrow Classic Rock neerzetten...quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:58 schreef Flaw het volgende:
Iron Maiden, Megadeth en Manowar zouden mooie hoofdacts zijn op een drie-daags Dynamo
Nou en?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:30 schreef Seborik het volgende:
Dat is op een paar na niet echt een realistische lijst.
zou leuk zijn, maar dan moeten ze het niet tegelijk programmeren, dat vond ik in 2003 wel een van de grootste festivalfouten van het jaar.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:25 schreef Litso het volgende:
Ik ga.
Wishlist:
Ministry (alweer ja)
Marilyn Manson (kan ik geen genoeg van krijgen)
Als het van hetzelfde niveau is als Ozzfest en de vorige Fields of Rock hoef jeje daar geen zorgen over te maken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:05 schreef Bluurgh het volgende:
maar als het van hetzelfde niveau is als Dynamo Open Air vorig jaar dan betaal je dus echt flink te veel!
overlappende bands, slecht geluid op 't 2e podium (alles waaide weg), enzovoorts..
Ik vond Fields Of Rock 2003 en Ozzfest 2002 idd best goed klinkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:09 schreef Betse het volgende:
[..]
Als het van hetzelfde niveau is als Ozzfest en de vorige Fields of Rock hoef jeje daar geen zorgen over te maken.
En dat wegwaaien van het geluid kwam gewoon door de enorm harde wind.
Arnhem is ook niet ver weg gelukkigquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:04 schreef IndemnitY het volgende:
Deze FOR moet ik ook maar eens bezoeken dan aangezien Rammstein komt
En het is voor mij toch slechts een paar meter wandelen
Ik hoorde dat Metallica pas in 2006 weer in NL komt, maar ik weet niet of dat klopt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
hé beter.. had van de vorige uitvoering goede verhalen gehoort.. en rammstein is idd een heel lkkr begin.. stiekem hoop ik dat metallica ook weer komt maar die kans is denk wel heel klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |