Denk je dat mojo ze op 2 metalfestivals in NL laat spelen? Ik zou d'r erg blij mee zijn hoor, daar niet van. Maar ik denk dat die kans eeeerg klein is...quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:38 schreef zwareshag het volgende:
Ik weet niet wat haalbaar en realistisch is, maar ik denk dat er wel een kansje is dat Meshuggah komt, ze zijn immers al bevestigd voor Wâldrock en Rock Am Ring.
Flogging Molly!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:39 schreef heiden6 het volgende:
Flogging wie?
Same here..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:57 schreef zwareshag het volgende:
Flogging Molly is niet aan mij besteed.
"Bullet For My Valentine is een jonge band die het al voor elkaar hebben gekregen vergeleken te worden met Lostprophets. Even een rechtzetting wat dit betreft. Het komt dichter in de buurt bij de rock van Pearl Jam, de post-hardcore van 36 Crazyfists en de nu-metal van Linkin Park."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:18 schreef InsaneM666 het volgende:
Mastodon is wel coolwat is dat valentine gebeuren?
Want????quote:Op zondag 20 maart 2005 04:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
En verder vind ik het vaag dat Mastodon op FoR en Walrdock speelt..
Nou d'r zijn 3 (grote) metalfestivals in NL, allemaal met MOJO enzo, en dan speelt 1 band op 2 van die festivals, ik vind 't vreemd.quote:
Het is anders wel een enorm vette live band. Ik heb ze paar weken terug in doornroosje gezien. Errug vetquote:Op maandag 21 maart 2005 08:47 schreef Kolkus het volgende:
Helmet![]()
Wist niet eens dat ze nog bestonden![]()
Ze bestaan weer, niet nog. Behalve Page Hamilton is er niemand uit de originele line-up bij betrokken.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:47 schreef Kolkus het volgende:
Helmet![]()
Wist niet eens dat ze nog bestonden![]()
Owh wacht, dat is de verkeerde quotequote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Ze bestaan weer, niet nog. Behalve Page Hamilton is er niemand uit de originele line-up bij betrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |