quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:46 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Hou je er ff buiten ja, dis wel heel laag bij de gronds... ik ken de foto niet, maar het is iets tussen twee andere users, bemoei er dan niet mee![]()
Zei ik toch al, er circuleert gewoon een dodenlijstquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
AH kijk eens aan Gallo!!!
En waar heeft Cohen of Aboutaleb beledigt???
Het was toch LOGISCH dat Theo eruit gepikt werd?
Nu Aboutaleb en Cohen gaan blijkbaar OOK te ver.
Ik bedoel maar.
Zie je nu hoe de lat lager ligt al?
Je kunt ook best de vrijheid van naakte foto's op internet posten hebben en alle overige vrijheden niet, Ryan.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
Pas op het moment dat jij die photo weghaalt, omdat je bang bent wat BSB daarvan vindt, spreken we over de situatie waarover jij het hebt. Voor die tijd spreken we over goedkope pathetische sentimenten.
Wat heeft het plaatsen van een foto op het internet te maken met het vermoorden van iemand om zijn mening?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je ouwehoert een end weg, gedreven door goedkope pathetische sentimenten. Hoezo wordt onze vrijheid beperkt. Je staat NB met je blote kont op inet...
Ik maak geen punt, ik ben het idealistische hippie gezeik een beetje zat. Iedere broodmongool met een beetje inzicht kan inzien dat jarenlang beledigen en schofferen iemand kan triggeren je om zeep te helpen, hoe vrij die vrijheid van meningsuiting ook is.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het logisch dat dit internetforum opgezet is door Reptilians om ons te bestuderen zodat ze ons alleen maar efficienter kunnen ontleden.
Je punt is?
nee hoor Golfer, maar meneer haalt gewoon al een jaar lang die foto te onpas erbij, en dat ben ik een beetje zat.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:43 schreef golfer het volgende:
Milagro draait door
Ja, of milagro die de ultime daad tegen het oprukkende moslimextremisme stelt door haar blote kont op de FP te zetten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:43 schreef Re het volgende:
[..]
Peter R de Vries![]()
![]()
Ja. En als het de taak is van de Jihad strijders om zoveel mogelijk onrust te bewerkstelligen dan botsen die belangen wel eens.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nóg meer hysterie, jippie !
Dacht dat het een taak van *de politiek* was om rust in een land te bewerkstelligen?
Godverr..quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of milagro die de ultime daad tegen het oprukkende moslimextremisme stelt door haar blote kont op de FP te zetten.
.
Ik stel alleen heel eenvoudig vast dat onze vrijheden niet beperkt worden, neem ik aan althans...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Je kunt ook best de vrijheid van naakte foto's op internet posten hebben en alle overige vrijheden niet, Ryan.
Heeft wel veel indruk op je achter gelaten geloof ik??quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of milagro die de ultime daad tegen het oprukkende moslimextremisme stelt door haar blote kont op de FP te zetten.
.
ga jij nog uitleggen waarom Cohen en Aboutaleb volgens jou op die lijst staan.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:47 schreef Gallo het volgende:
[..]
Voel je je al een beetje moslim ?
Kap eens even daarmee.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
.
Als je heel eerlijk bent, das al oud nieuws, ik meen daar al maanden terug van gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:49 schreef Absinth het volgende:
[..]
Zei ik toch al, er circuleert gewoon een dodenlijst
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:50 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ja. En als het de taak is van de Jihad strijders om zoveel mogelijk onrust te bewerkstelligen
Truste... ik ga ook maar zoquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:51 schreef NiTiN het volgende:
jongens, truste. ik ga slapen
adios.
dodenlijst op internet is wel erg vervelend
en totally gay
Nee we blijven positief en hoopvol...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:42 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ga anders even overdreven depri lopen doen zeg. Speciaal voor jou:
www.foksuk.nl
Nee je stelt vast dat een vrijheid niet beperkt wordt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
Ik stel alleen heel eenvoudig vast dat onze vrijheden niet beperkt worden, neem ik aan althans...
Aha, dus we krijgen "pathetische" sentimenten door dit soort berichten?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bepaalde lieden creëren een situatie waarin alleen nog holle retoriek een afdoende beschrijving kan leveren voor waar we mee bezig zijn. Dit komt omdat men zich laat medeslepen door pathetische sentimenten. Dit zijn tijden voor volkshelden (die bijv. de noodzaak op voelen komen om een partij op te richten..)
quote:Dodenlijst met Cohen en Aboutaleb
De Telegraaf publiceert vrijdag een dodenlijst die circuleert onder een groep 'zelfmoordcommando's', zeer waarschijnlijk de groep van Mohamed B. , de verdachte van de moord op Theo van Gogh.
Naast Theo van Gogh staan op die lijst de Amsterdamse burgemeester Job Cohen, de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb, minister van Vreemdelingenzaken Rita Verdonk, kamerlid Geert Wilders en VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali.
Precies, ik heb die *lijst* ook al meerdere malen gezien tijdens het *extreem surfen* .quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:52 schreef Ender_W het volgende:
das al oud nieuws, ik meen daar al maanden terug van gehoord te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |