nee, ik ben een leren-terwijl-je-het-doet iemandquote:Op donderdag 4 november 2004 18:24 schreef HuHu het volgende:
Stel dat je een stage krijgt, denk je dan niet dat je wat benodigde kennis mist
Nee.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:23 schreef apekopje2 het volgende:
ik ben 3e jaars ik wil stage desnoods gratis en voor niks, krijg ik da, zonder da ze checken?
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:30 schreef apekopje2 het volgende:
[..]
nee, ik ben een leren-terwijl-je-het-doet iemand
Ga duaal/ co-op volgen. Op de HvA kun je dan bv. na je prop een half jaar werken en daarnaast nog 2x een half jaar...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:23 schreef apekopje2 het volgende:
Hoi. Laat ik het zo zeggen, als je een moraalridder bent dan zit je al 4 seconden het verkeerde topic te lezen, voor normale mensen heb ik een vraagje:
Kan ik mezelf bij een bedrijfje aanmelden voor een stage? Ik ben eerste jaars ambitieuze bedrijfseconoom, maar ik wil nie wachten tot eind 2e jaar of zelfs derde. ik wil nu stage lopen. als ik me dan aanmeld, hoe checken die bedrijven of ik wel 2 jaars/3 jaars ben en niet eerste jaars?
dus als ik mezelf dalijk bij prijswaterhuiscoopers begeef en zeg ik ben 3e jaars ik wil stage desnoods gratis en voor niks, krijg ik da, zonder da ze checken?
thanks bij voorbaat
Als je zo ambitieus bent, waarom ga je dan niet proberen een bijbaan te fixen?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:23 schreef apekopje2 het volgende:
Kan ik mezelf bij een bedrijfje aanmelden voor een stage? Ik ben eerste jaars ambitieuze bedrijfseconoom
Ik zou ook eerst eens een poging doen om de naam van het bedrijf goed te spellen, komt iets beter over... En je spelling laat ook ernstig te wensen over...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:23 schreef apekopje2 het volgende:
dus als ik mezelf dalijk bij prijswaterhuiscoopers begeef en zeg ik ben 3e jaars ik wil stage desnoods gratis en voor niks, krijg ik da, zonder da ze checken?
Als je eerstejaars bent zul je vakken moeten volgen ed. Hoe wil jij dat gaan combineren met een stage?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:23 schreef apekopje2 het volgende:
Hoi. Laat ik het zo zeggen, als je een moraalridder bent dan zit je al 4 seconden het verkeerde topic te lezen, voor normale mensen heb ik een vraagje:
Kan ik mezelf bij een bedrijfje aanmelden voor een stage? Ik ben eerste jaars ambitieuze bedrijfseconoom, maar ik wil nie wachten tot eind 2e jaar of zelfs derde. ik wil nu stage lopen. als ik me dan aanmeld, hoe checken die bedrijven of ik wel 2 jaars/3 jaars ben en niet eerste jaars?
thanks bij voorbaat
niet noodzakelijk...mijn stage had ik achteraf best kunnen fakenquote:Op donderdag 4 november 2004 19:04 schreef Poerkie het volgende:
Er zullen ook de nodige papieren met school en bedrijf worden uitgewisseld. Gaat je dus niet lukken.
Dan heb je zeker nog niet zoveel geschreven.....aan je spelling te zien.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:30 schreef apekopje2 het volgende:
[..]
nee, ik ben een leren-terwijl-je-het-doet iemand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |