Dit is een serieus topic over hetgeen mensen eten op/tijdens het werk, dus prima thuis in W&G, verder ontopic en serieus reageren aub.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:28 schreef WaSTeiL het volgende:
Bagger topic... schopje naar onzin!!
welke van de 3quote:Op donderdag 4 november 2004 23:10 schreef Euforie het volgende:
[afbeelding]
Werk in een Chinese toko.. maar ben er nog steeds niet uit wat ik de hele dag aan het eten ben!
Dat had ik ook, toen er nog een Chinees meisje in huis woondequote:Op vrijdag 5 november 2004 01:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
welke van de 3
en ik heb het beter voor elkaar heb een chinees in huis wonen dus er word chinees voor me gekookt![]()
he daar ben ik laatst nog geweest, met men huisgenote, werd alleen een beetje irri toen zij chinees begon te praten met je baasquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:21 schreef Euforie het volgende:
[..]
Dat had ik ook, toen er nog een Chinees meisje in huis woonde
En ik werk in de toko naast de bibliotheek, tegenover de Action !
ik heb wodka op ben ik nu een slet danquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:16 schreef cerror het volgende:
Ik heb bier op, totaal tegen mijn wil eigenlijk, blah, kut, ik ben een hoer
ja duhh en ik had nog geen 00:00 uur slowchat topic gevonden dusquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, BHFH topics zijn standaard al [ONZ] topics...
quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:21 schreef Euforie het volgende:
toen er nog een Chinees meisje in huis woonde
quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
he daar ben ik laatst nog geweest, met men huisgenote, werd alleen een beetje irri toen zij chinees begon te praten met je baas![]()
Ze moest weer terug naar Chinaquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:27 schreef SeLang het volgende:
[..]![]()
![]()
ja mijn huisgenoot zei ook al dat het niet perfect chinees was maar een beetje verwesterde vorm van kantonees .....ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:28 schreef Euforie het volgende:
[..]Dat vind ik anders ook altijd naar hoor, omdat ik er niets van begrijp..
Alhoewel als mijn baas &bazin Chinees praten er veel Nederlandse &Engelse woorden inzitten, zodat ik vaak wel op kan maken waar ze het over hebben..
De 00:00 SCers zitten nu op www.essel.nlquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja duhh en ik had nog geen 00:00 uur slowchat topic gevonden dus
Ze komen ook uit Hong Kongquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja mijn huisgenoot zei ook al dat het niet perfect chinees was maar een beetje verwesterde vorm van kantonees .....ofzo
maare chinees eten rules![]()
vandaarquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:32 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ze komen ook uit Hong Kong![]()
Joh! Krijg jij dat op je werk?quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:16 schreef cerror het volgende:
Ik heb bier op, totaal tegen mijn wil eigenlijk, blah, kut, ik ben een hoer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |