eN tUpAc En BiGgiE! ONE LUV!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Samen met Pim Fortuyn..
Nu ben ik echt nieuwsgierigquote:Op donderdag 4 november 2004 16:59 schreef ict-boy het volgende:
zal Xebrozius dan toch gelijk hebben:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_moord_Van_Gogh.html
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:03 schreef LangeJan het volgende:
Theo komt bij de snackbar zegt ie "Hej, doe mij een patatje burgeroorlog met vrijheid van meningsuitjes"
quote:Onthullingen over moord Van Gogh
AMSTERDAM - De Telegraaf komt morgen met nieuwe spectaculaire onthullingen over de moord op Theo van Gogh. Het team van verslaggevers is vandaag gestuit op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden.
De vermoorde cineast heeft overigens onlangs zelf al zijn scenario rond het overlijden samengesteld omdat hij vreesde een vliegreis naar Amerika niet te overleven. Van Gogh werd dinsdag op totnutoe voor Nederland unieke wijze van het leven beroofd. Een kogelregen en twee messen maakten een einde aan zijn turbulente leven. De dader droeg op zijn beurt al een testament mee voor het geval hij bij de moordpoging zelf het leven zou laten. Morgen meer in de Telegraaf.
toch een roofmoord.....quote:. Het team van verslaggevers is vandaag gestuit op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden.
Nee hij is vermoord door Aliens!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:06 schreef cptmarco het volgende:
[..]
toch een roofmoord.....
Theo komt bij de snackbar zegt ie "Hej, doe mij een patatje burgeroorlog met vrijheid van meningsuitjes"
Dit gebeurde overigens vlak voor de moord.
mag ik Bush de schuld geven???quote:Op donderdag 4 november 2004 17:10 schreef EMW het volgende:
[..]
Nee hij is vermoord door Aliens!!!
Dan wordt hij zo'n beetje de "God" van alle TRU-ers. Kan je leuke dingen mee doen, als mensen je een god vinden.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:59 schreef ict-boy het volgende:
Whahahaquote:Op donderdag 4 november 2004 17:03 schreef LangeJan het volgende:
Ja, zo zou Theo het gewild hebben......quote:Op donderdag 4 november 2004 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]!
!
Oh mén, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in 1 topic zoveel hardop moest lachen.
De koran lezen ze ook achterstevorenquote:Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
Als je dit topic achterstevoren leest, is het allemaal best aannemelijk.
Of het is de geheime organisatie die alle wereldleiders in zijn macht heeft.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:12 schreef cptmarco het volgende:
[..]
mag ik Bush de schuld geven???
Was het zelfmoord?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:59 schreef ict-boy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_moord_Van_Gogh.html
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:33 schreef LangeJan het volgende:
Krijgt de dader nu een Pro Theo advocaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |