abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23128734
daar gaan we weer: elke keer wanneer er onvrede in nederland ontstaat, stemmen we weer rechts en niet nadenken op wie men stemt, de organisatie achter zo''n partij, hun beleid, de stabiliteit van zo'n partij etc. THINK BEFORE YOU ACT
make peace, not war!
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:07:54 #227
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23128824
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:04 schreef schreeuwer het volgende:
daar gaan we weer: elke keer wanneer er onvrede in nederland ontstaat, stemmen we weer rechts en niet nadenken op wie men stemt, de organisatie achter zo''n partij, hun beleid, de stabiliteit van zo'n partij etc. THINK BEFORE YOU ACT
Ik stem altijd rechts...
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:11:24 #228
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_23128891
Misschien komt dat omdat de partijen die er tot nu toe gezeten hebben er niet veel van bakken en gewoon rustig op hun oude weg door blijven sudderen.
Wat zijn we aan het doen ???
pi_23128955
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

wat denk je? Al die malloten die nu achter Wilders aanlopen. Dat is toch een bepaald slag mensen .
Wat een onzin, wel erg makkelijk om te zeggen.
pi_23129014
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:14 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nee, het zijn dezelfde figuren die op de LPF stemden, daar ben ik vrij zeker van.
pi_23129602
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:18 schreef Gallo het volgende:

[..]

Nee, het zijn dezelfde figuren die op de LPF stemden, daar ben ik vrij zeker van.
Ik denk - nee - ik weet zeker dat je het mis hebt. Ik ken erg veel mensen die nu op Wilders stemmen, maar die absoluut niets van de LPF moeten hebben. De LPF is namelijk een ordinaire partij voor simpele mensen, Wilders is van een ander slag. Ik stem zelf overigens niet op hem.

Verder is de PvdA, waar de LPF haar kiezers vandaan trok, nog steeds even groot in de peilingen, daar komen die Wilders-kiezers deze keer dus niet vandaan, ze komen voornamelijk weg bij de VVD.
pi_23129633
Ik denk dat ik VVD zou stemmen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_23129652
quote:
De LPF is namelijk een ordinaire partij voor simpele mensen, Wilders is van een ander slag.
Wilders zelf heeft simpele standpunten die voor iedereen te begrijpen zijn. Dan is het niet te moeiljk te bedenken dat er mensen hierin meegaan die zelf ook het kaft niet weten te scheiden van het koren.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23129695
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:42 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wilders zelf heeft simpele standpunten die voor iedereen te begrijpen zijn. Dan is het niet te moeiljk te bedenken dat er mensen hierin meegaan die zelf ook het kaft niet weten te scheiden van het koren.
Wilders verbindt zich met de Edmund Burke stichting, die wel intellectuele standpunten heeft. Verder neemt Wilders voor het grootste gedeelte het VVD program gewoon over.
pi_23129968
PvdA .
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:57:35 #236
94405 Tarak
pi_23130066
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:44 schreef Speth het volgende:

[..]

Wilders verbindt zich met de Edmund Burke stichting, die wel intellectuele standpunten heeft. Verder neemt Wilders voor het grootste gedeelte het VVD program gewoon over.
Ik ben zelf lid van de "Edmund Burke Stichting" maar het is me nog niet helder wat de verhouding tussen "Burkestichting" en Geert Wilders wordt.

Ik ben er niet zo blij mee dat de Edmund Burkestichting zich nu aan Wilders gaat commiteren. Ik ben bang dat het ten koste zal gaan van de "denktank" functie van deze stichting.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23130140
quote:
Ik ben zelf lid van de Edmund Burke Stichting
Ik ook, maar vrij passief... Ik betreur het eigenlijk dat ze zich onlangs zo scherp tegen de VVD hebben afgezet, daarom ben ik er niet meer zo enthousiast over. Ik denk dat een huwelijk tussen liberalisme en conservastisme de enige levensvatbare rechtse stroming in Nederland kan zijn, en dat die stroming al in de VVD vertegenwoordigd was. Helaas mist de VVD momenteel sterke politici, met name een sterke lijsttrekker a la Wiegel.
quote:
Ik ben er niet zo blij dat de Edmund Burkestichting zich nu aan Wilders gaat commiteren. Ik ben bang dat het ten koste zal gaan van de "denktank" functie van de "Burkestichting".
Eens. Ik overweeg mijn lidmaatschap op te zeggen, omdat ik Wilders niet steun.
pi_23130234
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:44 schreef Speth het volgende:

[..]

Het zal me worst wezen welke vriendjes Wilders heeft.

En inderdaad, hij kopieert veel van de VVD, de standpunten waarmee hij verschilt van de VVD komen op mij erg simplistisch over, zeker voor complexe problemen waarvan iedereen zegt dat er iets moet gebeuren, vult hij die roep in met generaliserende acties.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23130282
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:57 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik ben zelf lid van de "Edmund Burke Stichting" maar het is me nog niet helder wat de verhouding tussen "Burkestichting" en Geert Wilders wordt.

Ik ben er niet zo blij mee dat de Edmund Burkestichting zich nu aan Wilders gaat commiteren. Ik ben bang dat het ten koste zal gaan van de "denktank" functie van deze stichting.
Er is nu veel rumoer binnen de Edmund Burke. Hans Hillen en Eimert van Middelkoop zijn gisteren meteen opgestapt. Die zijn het er niet mee eens dat de denktank zich lieert aan een partij.
pi_23130305
Ik kan trouwens niet rouwig zijn om de verbrokkeling van rechts die nu optreedt. Gaat zo door
  zaterdag 6 november 2004 @ 22:12:24 #241
12646 Oom_Agent
pi_23130465
Wat ik me afvraag, wat gaat links doen om de burger weer moed te geven.
pi_23130512
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Linkse mensen zijn de moed nooit verloren
pi_23130544
quote:
Wat is links, dat vraag ik mij dan af.
  zaterdag 6 november 2004 @ 22:17:56 #244
12646 Oom_Agent
pi_23130608
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:14 schreef SCH het volgende:

[..]

das knap
pi_23133230
Links is idealistisch, heel leuk en aardig allemaal maar ik durf niet meer idealistisch te zijn. Eigenlijk ben ik altijd al een realist geweest.

Lijkt me ook het meest gezonde voor het "collectief" momenteel.
pi_23136540
quote:
Op zondag 7 november 2004 00:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Eigenlijk ben ik altijd al een realist geweest.
Nederlanders (ja dat lees je goed) het land uit gooien is inderdaad heel realistisch
Turkije tegenhouden ook. Wat gaat die kerel doen, zich vastketenen aan het EP-gebouw? Hij heeft geen moer te zeggen in europa
  zondag 7 november 2004 @ 09:52:33 #247
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23136703
Is altijd mooi om te zeggen dat je realist bent, en daarmee te impliceren dat iemand met een andere mening niet realistisch is wat vervolgens impliceert dat het standpunt van een ander nergens opslaat.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 7 november 2004 @ 10:02:43 #248
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23136767
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Overmoed echter, brengt mensen nogal eens onnodig in gevaar...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 7 november 2004 @ 10:04:19 #249
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23136779
quote:
Waarom zou links dat moeten doen? Dat is de taak van de regering, toch? En zijn de mensen hier niet de eerste om te roepen, dat 'we' met zijn allen voor deze regering gekozen hebben?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 7 november 2004 @ 13:53:32 #250
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23140038
"Al was ik de laatste moslim in Nederland, dan nog zou ik mijn best doen het boek te laten verbieden" Mohamed Rabbae, voormalig duo-lijstrekker van Groenlinks over "de Duivelsverzen"
Om even duidelijk te maken hoe groenlinksers er over denken....
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_23140122
quote:
Op zondag 7 november 2004 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
"Al was ik de laatste moslim in Nederland, dan nog zou ik mijn best doen het boek te laten verbieden" Mohamed Rabbae, voormalig duo-lijstrekker van Groenlinks over "de Duivelsverzen"
Om even duidelijk te maken hoe groenlinksers er over denken....
Wil je nu beweren dat Groenlinks als partij het eens was met Rabbae.
Of dat de meeste partijleden het hier mee eens was ?
  zondag 7 november 2004 @ 14:01:09 #252
45206 Pietverdriet
pi_23140188
quote:
Op zondag 7 november 2004 13:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wil je nu beweren dat Groenlinks als partij het eens was met Rabbae.
Of dat de meeste partijleden het hier mee eens was ?
Nee, ik zeg dat je het met zulke denkbeelden tot lijsttrekker kan schoppen bij groenlinks.
  zondag 7 november 2004 @ 14:08:40 #253
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23140327
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, ik zeg dat je het met zulke denkbeelden tot lijsttrekker kan schoppen bij groenlinks.
Dan besef je dat die gans die er nu zit helemaal zo erg nog niet is.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 7 november 2004 @ 14:10:07 #254
45206 Pietverdriet
pi_23140360
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dan besef je dat die gans die er nu zit helemaal zo erg nog niet is.
Binnenkort sint maarten bedoel je?
pi_23140522
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:18 schreef Gallo het volgende:

[..]

Bijna al die PvdA'ers dus. Nou ja, dan is het goed.
pi_23140574
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:04 schreef schreeuwer het volgende:
Bagger, de meeste rechtsen hebben altijd rechts gestemt. Het zijn die trendgevoelige PvdA'ers die overal maar hun stem aan weggooien.
  zondag 7 november 2004 @ 14:44:13 #257
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23141061
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Binnenkort sint maarten bedoel je?
Hoe bedoel je dat?
  zondag 7 november 2004 @ 14:50:32 #258
45206 Pietverdriet
pi_23141200
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
google maar eens op Sint maarten en gans
  zondag 7 november 2004 @ 14:53:22 #259
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23141265
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
google maar eens op Sint maarten en gans
Hmmm gebraden Halsema
  zondag 7 november 2004 @ 17:15:24 #260
104660 N.E.O.R.E.J.
Audere est facere
pi_23144525
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:19 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Bagger, de meeste rechtsen hebben altijd rechts gestemt. Het zijn die trendgevoelige PvdA'ers die overal maar hun stem aan weggooien.
PvdF (Partij van de Flipfloppers)?
pi_23146919
op de partij die de moslims het allerhardst aanpakt! we hebben GEEN behoefte aan deze secte met hun dodenlijsten en terrorisme.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23147248
'De' moslims hebben geen dodenlijst en geen terreur. Excessen binnen de (moslim-) gemeenschap helaas wel.
PE#1
pi_23147342
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:28 schreef convinced het volgende:
'De' moslims hebben geen dodenlijst en geen terreur. Excessen binnen de (moslim-) gemeenschap helaas wel.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23147367
Echt waar. De islam verbiedt het vermoorden van mensen.
PE#1
pi_23147607
Laat de politiek eerst de import huwelijken maar eens helemaal verbieden, of in ieder geval voor 10 jaar de deur op slot.

Dweilen doe je met de kraan dicht.
pi_23147613
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef convinced het volgende:
Echt waar. De islam verbiedt het vermoorden van mensen.
ja net zo hypocriet als de bijbel. verbiedt het maar tegelijkertijd zetten ze ze ook aan tot moord en oorlog. lees de koran en de bijbel maar eens voor de gein! of dacht je dat Al quida namens allah zijn daden doet en het nergens gelezen heeft in de "heilige" boeken ???

gelukkig is het cristendom geen gevaar in nederland (en daar gaat het nu om) dus zie ik geen enkele reden om dat geloof te beperken, iets dat ik van de moslims niet kan zeggen helaas.
pi_23147626
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:43 schreef Code13.0 het volgende:
Laat de politiek eerst de import huwelijken maar eens helemaal verbieden, of in ieder geval voor 10 jaar de deur op slot.

Dweilen doe je met de kraan dicht.
idd
pi_23149219
Ik mis NieuwRechts in die poll (die het bovendien bij mij niet doet)!

Maar ik stem dus in ieder geval op NieuwRechts , de enige partij die een keiharde aanpak eist van de problemen die er nu in Nederland spelen (met name omtrent integratie, criminaliteit en veiligheid).
N I E U W R E C H T S - EENHEID DOOR INHOUD
~~~~~~~~~~www.nieuwrechts.nl~~~~~~~~~~
  zondag 7 november 2004 @ 20:56:43 #269
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23149702
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef nationalist101 het volgende:

Maar ik stem dus in ieder geval op NieuwRechts , de enige partij die een keiharde aanpak eist van de problemen die er nu in Nederland spelen (met name omtrent integratie, criminaliteit en veiligheid).
Want meer issues hebben we natuurlijk niet in dit land, want alles valt die "verhipte allochtonen" natuurlijk te verwijten.
  zondag 7 november 2004 @ 21:01:39 #270
104660 N.E.O.R.E.J.
Audere est facere
pi_23149846
Vooral die charismatische man die achter de partij NieuwRechts staat is heel indrukwekkend!
  zondag 7 november 2004 @ 21:06:10 #271
94405 Tarak
pi_23149979
quote:

Los van het feit dat "Nieuw Rechts" niet echt een intellectueel imago heeft, zijn ze volgens mij ook heel erg een one-issue partij.
  zondag 7 november 2004 @ 21:09:58 #272
104660 N.E.O.R.E.J.
Audere est facere
pi_23150104
Inderdaad, het bevorderen van vreemdelingenhaat is de speerpunt in hun programma. Over de "rest" zullen ze waarschijnlijk niet echt nadenken. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van Ctrl. + C en Ctrl. + V van het verkiezingsprogramma van Wilders.
pi_23150161
quote:

Ja, en verder zijn er geen dingen die fout gaan in dit land. Hell, het onderwijs, waar Nederland ooit om werd geprezen, is afgezakt naar een enorm laag niveau.

Overigens kan je alsnog stemmen op 'andere partijen'.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_23150182
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:09 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
Inderdaad, het bevorderen van vreemdelingenhaat is de speerpunt in hun programma. Over de "rest" zullen ze waarschijnlijk niet echt nadenken. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van Ctrl. + C en Ctrl. + V van het verkiezingsprogramma van Wilders.
NR was er wel eerder...
Some say in ice
pi_23150685
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:09 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
Wilders heeft zijn overige punten gecopieerd van de VVD (misschien dat er wat andere punten in gaan komen door Bart Jan Spruyt)

Nieuw Rechts heeft zijn andere punten eerder van de SP.
  zondag 7 november 2004 @ 21:35:03 #276
104660 N.E.O.R.E.J.
Audere est facere
pi_23150854
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:29 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wilders heeft zijn overige punten gecopieerd van de VVD (misschien dat er wat andere punten in gaan komen door Bart Jan Spruyt)

Nieuw Rechts heeft zijn andere punten eerder van de SP.
Wie was er eerder de kip of het ei? Als je nagaat dat er niet alleen prominente VVD'ers lid zijn van de Burke stichting maar bijvoorbeeld ook CDA'ers, is het niet gek dat veel punten overeenkomen. Maar goed de Burke stichting is dan ook een denktank voor bepaalde politieke partijen. Ik ben bank dat NieuwRechts er nog één moet vinden.
pi_23151202
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

NR was er wel eerder...
NR bestaat al bijna 2 jaar jah, bovendien is NR 1 van de weinige partijen die qua aanhang groeit...alleen al deze week kwamen er bijna 50 lidmaatschapformulieren binnen!
  zondag 7 november 2004 @ 21:49:32 #278
104660 N.E.O.R.E.J.
Audere est facere
pi_23151342
Die heb je dan toch maar mooi te pakken!
pi_23151442
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:06 schreef Tarak het volgende:

[..]

Los van het feit dat "Nieuw Rechts" niet echt een intellectueel imago heeft
dat is jouw'n mening...
quote:
zijn ze volgens mij ook heel erg een one-issue partij.

Natuurlijk is het geen one-issue partij, het is een partij met een heel uitgebreid programma (zie het programma op de site). NieuwRechts richt zich niet alleen op veiligheid of op de aanpak van criminaliteit, al zijn dit wel 2 speerpunten van NieuwRechts. Maar als je het zo bekijkt is iedere partij een 'one-issue partij'---> Groenlinks richt zich op het milieu, PvdAllochtonen op een 'sociaal' beleid, de SGP/CU op een grote rol van het 'christendom' in NL enz. enz.
  zondag 7 november 2004 @ 21:53:29 #280
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_23151472
Zonder twijfel GroenLinks (maar wees niet bang, ik mag toch niet stemmen).
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_23151685
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:44 schreef nationalist101 het volgende:

[..]

NR bestaat al bijna 2 jaar jah, bovendien is NR 1 van de weinige partijen die qua aanhang groeit...alleen al deze week kwamen er bijna 50 lidmaatschapformulieren binnen!
En bij de Europese verkiezingen kregen ze ook zoveel stemmen
pi_23151775
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ja, en verder zijn er geen dingen die fout gaan in dit land. Hell, het onderwijs, waar Nederland ooit om werd geprezen, is afgezakt naar een enorm laag niveau.
Dus kennelijk hebben de bestaande partijen er een grote rotzooi van gemaakt...dus ook in het onderwijs. Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat het onderwijs op een laag niveau is beland (of dat van andere landen is beter geworden, dat kan ook nog natuurlijk ). En dit terwijl de uitgaven aan het onderwijs en in de zorg enorm zijn gestegen, kennelijk heeft meer geld in het onderwijs steken geen zin! Je kan je beter gaan afvragen waarom het onderwijs er op achteruit is gegaan! Is de mentaliteit van jongeren misschien verandert? Zijn die leraren luier geworden? Blijft de rol van ICT in het onderwijs achter?
quote:
Overigens kan je alsnog stemmen op 'andere partijen'.
Jah dat snap ik, maar ik begrijp alleen niet waarom een partij als PvdD wel in het lijstje staat...laat die er dan ook buiten!
pi_23151867
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:52 schreef nationalist101 het volgende:

[..]

dat is jouw'n mening...
[..]

Natuurlijk is het geen one-issue partij, het is een partij met een heel uitgebreid programma
Hun standpunten lijstje neemt 1 A4tje in
pi_23151972
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:00 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En bij de Europese verkiezingen kregen ze ook zoveel stemmen
0,3% van de stemmen ging naar NieuwRechts, best veel voor een partij die GEEN media-aandacht kreeg, en op dat moment nog vrij onbekend was bij de Nederlandse bevolking.
pi_23152043
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef nationalist101 het volgende:

[..]

0,3% van de stemmen ging naar NieuwRechts, best veel voor een partij die GEEN media-aandacht kreeg, en op dat moment nog vrij onbekend was bij de Nederlandse bevolking.
Ze kregen wel media aandacht hoor. Ik heb toendertijd genoeg over hun gehoord.
pi_23152197
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:11 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ze kregen wel media aandacht hoor. Ik heb toendertijd genoeg over hun gehoord.
Partijen als NieuwRechts en andere nieuwe partijen die meededen met de Europese Verkiezingen kregen in verhouding tot de bestaande partijen geen aandacht.
Neem de stemwijzer.nl (een site van de OVERHEID, waar IK ook aan betaal), waar waren partijen als NieuwRechts, Europa Transparant en Democratisch Europa op deze site gebleven? Deze partijen deden toch ook mee?
pi_23152581
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:02 schreef nationalist101 het volgende:

[..]
Je kan je beter gaan afvragen waarom het onderwijs er op achteruit is gegaan! Is de mentaliteit van jongeren misschien verandert?
Als je de BreEzaH taal even buiten beschouwing laat, nope.
quote:
Zijn die leraren luier geworden?
Kan, maar denk het niet.
quote:
Blijft de rol van ICT in het onderwijs achter?
Kan, maar vermoedelijk niet. ICT is ook niet alles.

Ik denk eerder dat er té veel is geluisterd naar de kinderen. (Lees, pubers, over het algemeen.) Er gaat geen dag voorbij of ik hoor wel dat school moeilijk is. (Goed, weekeinden uitgezonderd, dan zie ik meestal geen klasgenoten.) Moeilijk? Hooguit ingewikkeld, door die enorm goede (ahum, ahum) ontwikkeling die ze de 2e fase noemen. Maar ingewikkeld != moeilijk.
Some say in ice
pi_23152693
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:15 schreef nationalist101 het volgende:

[..]

Partijen als NieuwRechts en andere nieuwe partijen die meededen met de Europese Verkiezingen kregen in verhouding tot de bestaande partijen geen aandacht.
Neem de stemwijzer.nl (een site van de OVERHEID, waar IK ook aan betaal), waar waren partijen als NieuwRechts, Europa Transparant en Democratisch Europa op deze site gebleven? Deze partijen deden toch ook mee?
Je kan elke nieuwe partij natuurlijk niet evenveel aandacht geven als de (grotere) gevestigde partijen. Maar NR heeft mijns inziens wel redelijk veel aandacht gekregen, zeker als je het vergelijkt met de meeste andere nieuwe partijen. Ook meer dan Europa Transparant die WEL goed scoorde.

De uitslag van NR bij de EU verkiezingen vielen gewoon zwaar tegen.
  maandag 8 november 2004 @ 13:26:34 #289
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23164031
Met zoveel mensen die op Wilders stemmen, kan je daarvan met afleiden dat de Nederlanders niets geleerd hebben van de kwestie LPF. Dan zouden we na 6-12 maanden regering zeer ws opniew naar de stembus moeten.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23164474
quote:

[..]

Als du_ku zich in dezelfde bewoordingen uitlaat maar Wilders vervangt door Mohammed de Profeet staat hij meteen te boek als racist en levensmoe.

Over de hypocrisie bij users (en dus de samenleving) gesproken....
Yeah baby Yeah!
pi_23165002
quote:

[..]

Er heeft zich niemand met enige fatsoenlijke staat van dienst achter hem geschaard.

Zelfs de Burke stichting donderd ogenblikkelijk uit elkaar.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23165011
Wilders zal de polarisatie enkel versterken. Deze gevaarlijke idioot denkt totaal niet na over de gevolgen die zijn manier van politiek bedrijven heeft.
pi_23165017
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als du_ku zich in dezelfde bewoordingen uitlaat maar Wilders vervangt door Mohammed de Profeet staat hij meteen te boek als racist en levensmoe.

Over de hypocrisie bij users (en dus de samenleving) gesproken....
!
pi_23165254
En dus wordt het Wilders
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_23165720
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er heeft zich niemand met enige fatsoenlijke staat van dienst achter hem geschaard.

Zelfs de Burke stichting donderd ogenblikkelijk uit elkaar.
De Burke-stichting dondert niet uit elkaar. Ze raken enkele leden van aanbeveling kwijt die actief zijn voor politieke partijen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23165904
Vooralsnog gaat alleen de voorzitter mee. Verder zijn de opgestapten wel de bekendste personen binnen die stichting.
pi_23166115
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:40 schreef du_ke het volgende:
Vooralsnog gaat alleen de voorzitter mee. Verder zijn de opgestapten wel de bekendste personen binnen die stichting.
Yep, omdat ze politieke bekendheid genieten. Daarom vind ik het geen slimme zet van Spruyt. Als hij politieke ambities heeft moet hij uit de Edmund Burke Stichting stappen, de stichting heeft die politieke ambities niet namelijk en bestaat uit conservatievelingen uit verschillende politieke partijen. Daardoor hebben ze inderdaad wat bekende namen en dat geeft een stichting aanzien. Dat aanzien verdwijnt nu. Toch jammer.

Een lobbyclub met bekende namen heeft meer macht dan ´n marginaal partijtje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 8 november 2004 @ 14:54:04 #298
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_23166325
Als wilders jongens besnijdenissen om niet medische redenen gaat verbieden heeft hij mijn stem. Dat gehele verminkings ritueel word net als incest en mishandeling op de volgende generatie overgedragen, haal door die achterlijke onzin een streep en dan word de integratie een stuk makkelijker.
I'm nobody's sheep
  maandag 8 november 2004 @ 14:55:41 #299
45206 Pietverdriet
pi_23166376
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:54 schreef Scandum het volgende:
Als wilders jongens besnijdenissen om niet medische redenen gaat verbieden heeft hij mijn stem.
Mijn stem niet, maar het besnijden van minderjarigen dient verboden te worden.
Jongens of meisjes, het is en blijft mutilering
  maandag 8 november 2004 @ 15:07:21 #300
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_23166656
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn stem niet, maar het besnijden van minderjarigen dient verboden te worden.
Jongens of meisjes, het is en blijft mutilering
Een vrouw van 18 kan zichzelf legaal laten besnijden in nederland, ik neem altijd aan dat mensen dat weten en beseffen dat het alleen om minderjarigen gaat.

Als we extremisme willen bestrijden, hetgeen mutilatie zeker is, dan moeten we duidelijke grenzen stellen.
I'm nobody's sheep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')