quote:Allebei?
Op dinsdag 11 september 2001 15:06 schreef menjo het volgende:
whoah! echt bizar, net was er een explosie en nu staan allebei de torens in de fik.
Hoezo dat?
In het Empire State Building heeft zich trouwens ook een keer (decennia geleden) een vliegtuig geboord.
quote:cnn.com is nu onbereikbaar.
Op dinsdag 11 september 2001 15:06 schreef BobRooney het volgende:
Collega belde net dat ik ff internet moest checken, CNN.COM....damm, dit had ik nie verwacht....
quote:Ben er 2 jaar geleden geweest en heb daar rondleiding gehad.
Op dinsdag 11 september 2001 15:04 schreef MixMasterMike het volgende:
echt bizar, ik ben het nu op cnn aan het kijken en de brand wordt steeds groter. Ze hebben echt geen flauw idee wat voor vliegtuig het is geweest. Daarnet zeiden ze dat het zowel een cessna kon zijn geweest als een 737, maar dat laatste lijkt me knap onwaarschijnlijk.
ik dank u
quote:ok dan ligt dat dus niet aan mijn verbinding merk ik al
Op dinsdag 11 september 2001 15:08 schreef Smike het volgende:[..]
cnn.com is nu onbereikbaar.
.
quote:blijkbaar niet
Op dinsdag 11 september 2001 15:08 schreef Sight het volgende:De gebouwen zijn sterk genoeg om een crash van een 747 te doorstaan.
fuck hoe hoog is die erin gevlogen? Op de 12de verdieping geloof ik is een kantoor van onze organisatie...
quote:Yep, niemand hier komt er ook meer op....
Op dinsdag 11 september 2001 15:08 schreef Smike het volgende:[..]
cnn.com is nu onbereikbaar.
.
sorry ff vertalen het tweede vliegtuig ging erdoorheen kijk maar op cnn
[Dit bericht is gewijzigd door Duck op 11-09-2001 15:10]
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 11-09-2001 15:12]
dat was geen ongeluk
dat lijkt mij wel duidelijk !!!!!
wow wat extreem
quote:Hij staat toch nog?!!
Op dinsdag 11 september 2001 15:09 schreef links234 het volgende:[..]
blijkbaar niet
quote:dat vroeg ik mij ook af en mij vader ook
Op dinsdag 11 september 2001 15:12 schreef Arjeninho het volgende:
Hoe moet dit geblust worden in godsnaam
quote:ik hoop het niet
Op dinsdag 11 september 2001 15:12 schreef Vivi het volgende:
WO 3 ??
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC New York
Uitgegeven: 11-9-2001 15:03
Laatst gewijzigd: 11-9-2001 15:10
AMSTERDAM - Dinsdagmorgen 08.48 uur is in het World Trade Center in New York een tweemotorig vliegtuig gecrasht. Achttien minuten later botste een tweede toestel op het gebouw. Vermoedelijk gebeurde dit met opzet. Ook hier ging het om een klein passagierstoestel. Het eerste toestel boorde zich door nog onbekende reden in de noordelijke gevel van een van de torens van het complex, ongeveer 25 verdiepingen van de top.
De torens, op drie na hoogste ter wereld, zijn zwaar beschadig. Enorme rookwolken verspreiden zich vanuit de bovenste verdiepingen over de stad. De torens staat nog steeds in brand. Eén vliegtuig zit nog steeds vast in het gebouw. Het andere vloog dwars door de andere toren heen vanuit het oosten.
quote:De gevel niet, maar de constructie erachter wel.
Op dinsdag 11 september 2001 15:09 schreef links234 het volgende:
blijkbaar niet
quote:dat lijkt me wel ja. Als er 2 vliegtuigen tegen 2 naast elkaar staande torens vliegen lijkt het me duidelijk dat het een aanslag is.
Op dinsdag 11 september 2001 15:12 schreef Duck het volgende:
eerste berichten 6 doden 1000 gewonden volgens nbc is het een zelfmoord aanslag
de amerikanen laten Israel maar hun gang gaan..
dus nu zijn ze daar de dupe van....was wel te verwachten
dus vergelijkbaar met een fokker 100 ??
shit wat is dit joh
osman bin laden ??
quote:zeker duidelijk alleen wie
Op dinsdag 11 september 2001 15:14 schreef MixMasterMike het volgende:[..]
dat lijkt me wel ja. Als er 2 vliegtuigen tegen 2 naast elkaar staande torens vliegen lijkt het me duidelijk dat het een aanslag is.
quote:Blusvliegtuigen?
Op dinsdag 11 september 2001 15:12 schreef Arjeninho het volgende:
Hoe moet dit geblust worden in godsnaam
quote:heb ik iets gemist in de berichtgeving dat Israel er bij betrokken zou zijn
Op dinsdag 11 september 2001 15:14 schreef Nyrem het volgende:
ja...de amerikanen laten Israel maar hun gang gaan..
dus nu zijn ze daar de dupe van....was wel te verwachten
quote:Iraqi airlines
Op dinsdag 11 september 2001 15:15 schreef links234 het volgende:
Godskolere! Wie doen dit? Rechtse milities? Bin-Laden?
quote:WTF???
Op dinsdag 11 september 2001 15:16 schreef Duck het volgende:
waarshchijnlijk boeing van united airlines
Dan zijn er wel meer doden dan 6 lijkt me.
quote:ja dat lijkt me ook maar ik geef alleen door wat ik hoor
Op dinsdag 11 september 2001 15:18 schreef Smike het volgende:[..]
WTF???
Dan zijn er wel meer doden dan 6 lijkt me.
quote:meestal zijn dat dan moslim extremisten
Op dinsdag 11 september 2001 15:18 schreef StephanL het volgende:
toch wel knap om die vliegtuigen te knapen en er dan zelf in vliegen, je moet het maar over hebben voor de wereld
quote:FOUTJE
Op dinsdag 11 september 2001 15:13 schreef Arjeninho het volgende:
NBC: Nu al 6 doden en 1000 gewonden.
quote:kewl????
Op dinsdag 11 september 2001 15:19 schreef Duiveltja het volgende:
ze lieten net zien hoe die 2e vliegtuig ertegen vloog is wel kewl om te zien
quote:OK. Maar ik hoor nu wel dat het om een passagierstoestel ging met mogelijk 400 passagiers.
Op dinsdag 11 september 2001 15:19 schreef BigDick het volgende:[..]
FOUTJE
dat bericht sloeg op de Bomaanslag op het WTC enkele jaren geleden.
Bron: Nos radio
quote:Lul niet zo dom a.u.b.
quote:en dan de mensen nog die daar werken dat zijn er dus waarschijnlijk meer dan 1000 doden lijkt me
Op dinsdag 11 september 2001 15:20 schreef Arjeninho het volgende:[..]
OK. Maar ik hoor nu wel dat het om een passagierstoestel ging met mogelijk 400 passagiers.
quote:niemand kan er meer op
Op dinsdag 11 september 2001 15:20 schreef Duck het volgende:
kan iemand misschien de pictures capturen van cnn
quote:2e ging erdoorheen was te zien op cnn dus die moet ergens op straat liggen of op een ander gebouw dus nog meer doden
Op dinsdag 11 september 2001 15:21 schreef Smike het volgende:
Eerste scheen er doorheen te zijn gegaan, en de tweede zit nog vast in een toren. Dat las ik net op usatoday. Maar die is nu ook weer onbereikbaar.
quote:Kut, m'n aandelen!
Op dinsdag 11 september 2001 15:21 schreef StephanL het volgende:
Wall Street is gevacueerd melden ze bij RTL5
Ik verwacht wat bombardementen op Afghanistan, waar Osama nu zit.
quote:Ja, want de mensen die boven de plaats van inslag waren (waaronder de toeristen op de skydeck) lijken mij ook niet veilig.
Op dinsdag 11 september 2001 15:22 schreef Duck het volgende:[..]
en dan de mensen nog die daar werken dat zijn er dus waarschijnlijk meer dan 1000 doden lijkt me
quote:Lul.
quote:poging om grappig te zijn?
Op dinsdag 11 september 2001 15:23 schreef links234 het volgende:[..]
Kut, m'n aandelen!
quote:I second that
Op dinsdag 11 september 2001 15:25 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Ik sta met open mond te kijken. Wow
quote:Ze weten dus nog weinig...
NEW YORK (AP) Planes crashed into the upper floors
of both World Trade Center towers minutes apart Tuesday in a horrific scene
of explosions and fires that left gaping holes in the 110-story building.
There was no immediate word on injuries or fatalities in
the twin disasters, which happened shortly before 9 a.m. and then right around
9 a.m.
In Washington, officials said the FBI was investigating
reports of a plane hijacking before the crashes.
The towers were struck by bombers in February 1993.
"The plane was coming in low and ... it looked like it
hit at a slight angle," said Sean Murtagh, a CNN vice president, the network
reported.
Large holes were visible in sides of the 110-story buildings,
landmark twin towers.
"I was watching TV. and heard a sonic boom ...," witness
Jeanne Yurman told CNN. "The side of the world trade center exploded. Debris
is falling like leaflets. I hear ambulances. The northern tower seems to be
on fire."
The tops of the twin towers were obscured by the smoke.
Thousands of pieces of what appeared to be office paper
came drifting over Brooklyn, about three miles from the tower, one witness said.
The center bombing on Feb. 26, 1993, killing six people
and injured more than 1,000 others.
In 1945, an Army Air Corps B-25, a twin-engine bomber,
crashed into the 79th floor of the Empire State Building in dense fog.
There was no immediate word on injuries or fatalities in the twin disasters, which happened shortly before 9 a.m. and then right around 9 a.m.
In Washington, officials said the FBI was investigating reports of a plane hijacking before the crashes.
The towers were struck by bombers in February 1993.
"The plane was coming in low and ... it looked like it hit at a slight angle," said Sean Murtagh, a CNN vice president, the network reported.
Large holes were visible in sides of the 110-story buildings, landmark twin towers.
"I was watching TV. and heard a sonic boom ...," witness Jeanne Yurman told CNN. "The side of the world trade center exploded. Debris is falling like leaflets. I hear ambulances. The northern tower seems to be on fire."
The tops of the twin towers were obscured by the smoke.
Thousands of pieces of what appeared to be office paper came drifting over Brooklyn, about three miles from the tower, one witness said.
The center bombing on Feb. 26, 1993, killing six people and injured more than 1,000 others.
In 1945, an Army Air Corps B-25, a twin-engine bomber, crashed into the 79th floor of the Empire State Building in dense fog.
quote:damn dit vindt ik erg beangstigend
Op dinsdag 11 september 2001 15:23 schreef menjo het volgende:
In die torens werken dacht ik iets van 50.000 mensen, plus nog alle toeristen die er bovenop staan.
quote:misschien wel gewoon binnenlandse groeperingen. Ik vrees het ergste voor de toeristen op het dak...Tering...
NOS-TT 123 di 11 sep Israel sluit Jenin hermetisch af JENIN Het Israelische leger heeft de stad Jenin op de Westoever omsingeld. Met het kordon wil Israel voorkomen dat Palestijnse activisten Jenin gebruiken als uitvalsbasis voor aanslagen.Israel ziet Jenin als terroristisch broeinest. De bevolking verzet zich tegen de tanks en bulldozers aan de rand van de stad. Vier Palestijnen raakten gewond.Volgens Israel zijn zeker 6 zelfmoordaanslagen opgezet vanuit Jenin,waaronder die van afgelopen zondag in Nahariya. Het is nog onduidelijk wanneer en waar Arafat en Peres elkaar zullen spreken. Een ontmoeting deze week lijkt volgens de laatste berichten uitgesloten
Bush heeft net gesproken. Niks boeiends...
vliegtuig is waarschijnlijk boeing 767 van UA
Hoe haal je het in je hoofd om een vliegtuig te kapen en echt dwars door een flatgebouw te vliegen... Moet je echt heel erg ziek zijn...
quote:Dit slaat op de vorige bomaanslag.
Op dinsdag 11 september 2001 15:32 schreef Xhorder het volgende:
6 doden en duizenden gewonden volgens de BBC.
quote:Nu zeker met Bush als president krijg je natuurlijk een steeds groter wordende negatieve spiraal.
Op dinsdag 11 september 2001 15:32 schreef Duck het volgende:
bush zei net we will not let this happen daarbij doelde hij op terrorisme tegen zijn landvliegtuig is waarschijnlijk boeing 767 van UA
Of laat weten wat je er van vind...
[het wachten is nog op de eerste aanslag met biologische wapens]
Ongetwijfeld vindt er nu een klopjacht plaats (gecombineerd met de info die de fbi al had) (Bush : "We will hunt them down" ) en (waarschijnlijk) zal Afghanistan boeten (biedt onderdak aan osama).
quote:En als je geen tv in de buurt hebt?
Op dinsdag 11 september 2001 15:34 schreef SittingDuck het volgende:
Zet allemaal gewoon ff CNN op, want allemaal schrijven van "die zei net dit, en het is denk ik een 767.. Blah blah blah " gaat natuurlijk nergens over...Of laat weten wat je er van vind...
quote:Oh okay.. ik zit ook steeds heen en weer te zappen tussen CNN en BBC.
Dit slaat op de vorige bomaanslag.
Het was geen 747... die mogen daar volgens mij niet vliegen, boven Manhattan
Binnen 10 jaar zal er een grote oorlog komen in het midden oosten(met israel). Dit is wat de bijbel ook voorspelt...
In Europa zal dit soort dingen ook gebeuren in de toekomst. Zeker als je beseft dat er ongeveer 100 atoomkoffers "kwijt zijn".
[Dit bericht is gewijzigd door zeddie op 11-09-2001 16:06]
quote:of je moet heel erg fundamentalistisch zijn en maar in allah geloven
Op dinsdag 11 september 2001 15:32 schreef calvobbes het volgende:
Bush houd toespraakje, FBI en CIA moeten alles uitzoeken... Binnekort hebben we er ergens een woestijn bij denk ik...Hoe haal je het in je hoofd om een vliegtuig te kapen en echt dwars door een flatgebouw te vliegen... Moet je echt heel erg ziek zijn...
quote:ik heb alleen ned 2 hier op mijn werk op zwart wit dus ik wil graag wat meer weten jah...
Zet allemaal gewoon ff CNN op, want allemaal schrijven van "die zei net dit, en het is denk ik een 767.. Blah blah blah " gaat natuurlijk nergens over...Of laat weten wat je er van vind...
quote:Niet iedereen heeft de beschikking over CNN.
Kheb hier niet eens een tv in de buurt (werk).
Bedankt
BD
quote:Denk je nou echt dat een zelfmoordpiloot het kan boeien of hij daar MAG vliegen of niet!!!
Op dinsdag 11 september 2001 15:36 schreef Xhorder het volgende:[..]
Oh okay.. ik zit ook steeds heen en weer te zappen tussen CNN en BBC.
Erg is het wel.
quote:vandaar dat ze hem ook eerst gekaapt hebben .. denk je niet?
Zo niet -oftewel- stel dat dit een aanslag van een Islamitische groepering is, dan zijn er GROTE problemen. DAMN!
quote:Okay. Bush z'n preek alweer (HH). Hij ziet het als een terroriscthe aanslag. Hij wil de daders zo snel mogelijk pakken. Aanslagen worden niet geduld. En hij vraagt nu al om een stilte.
Please laat alle info van de TV maar doorkomen, want fok is hier ongeveer mijn enige nieuwsbron.
quote:Er mag niks boven Manhattan vliegen, zelfs geen helikopters meer tegenwoordig. Maar wat eigenlijk wel en niet mag lijkt me in dit geval niet zo relevant.
quote:Waar heb je dit gehoord?
Op dinsdag 11 september 2001 15:39 schreef Sniper het volgende:
Er is een derde vliegtuig gekaapt. "Whereabouts unknown"
en bush vind ik erg agressief zodra ze een dader hebben zullen ze waarschijnlijk een vergelding uitvoeren
quote:net na negenen. al die mensen. die mensen in het vliegtuig : dood, mensen in het gebouw : dood.
Op dinsdag 11 september 2001 15:35 schreef k_man het volgende:
Het tijdstip is trouwens relatief gunstig; waarschijnlijk nog niet zo heel veel mensen in het gebouw.
Ben er zelf ook geweest en dit zou inderdaad de enige manier zijn om zo'n zieke aanslag te plegen want op de grond als je het WTC ingaat is de beveiliging erg strikt.
Niet te bevatten gewoon.
Ze teken hiermee dus hun eigen doodvonnis. (mocht het een valide claim zijn)
Ben er zelf ook geweest en dit zou inderdaad de enige manier zijn om zo'n zieke aanslag te plegen want op de grond als je het WTC ingaat is de beveiliging erg strikt.
Niet te bevatten gewoon.
quote:hoe wilde ze een vliegtuig stoppen in de lucht
Op dinsdag 11 september 2001 15:40 schreef k_man het volgende:[..]
Er mag niks boven Manhattan vliegen, zelfs geen helikopters meer tegenwoordig. Maar wat eigenlijk wel en niet mag lijkt me in dit geval niet zo relevant.
Niet te bevatten gewoon.
quote:Het was een passagiersvlieguig... een kleine. Geen 747. Die mogen daar niet in de buurt vliegen. Vliegtuigen moeten ook opstijgen... Niemand gaat ongemerkt de verkeerde kant opvliegen met een 747 natuurlijk.
Denk je nou echt dat een zelfmoordpiloot het kan boeien of hij daar MAG vliegen of niet!!!
quote:Als dat zo is zal de luchtmacht er toch wel snel achter zijn waar het gebleven is.
Op dinsdag 11 september 2001 15:39 schreef Sniper het volgende:
Er is een derde vliegtuig gekaapt. "Whereabouts unknown"
Maar of ze er iets aan kunnen doen? Je gaat geen vol passagierstoestel neerhalen...
quote:BBC - geen reclame
Op dinsdag 11 september 2001 15:40 schreef Quintony het volgende:[..]
Waar heb je dit gehoord?
Washington staat in brand.
Oei..
quote:Ik hoop toch stiekem dat het binnenlandse rechtse milities zijn, dan blijft het een binnenlandse aangelegenheid. Moet er niet aan denken dat dit het werk is van buitenlandse groeperingen, dan kunnen we nog nog wat gaan verwachten..
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 15:41 schreef Buffie het volgende:
Berichten over brand in het Pentagon in DC, zou daar die derde naartoe gevlogen zijn?
quote:shuttle vlucht uit Boston.... 3 minuten voor landing kapen en je zit binnen 3 minuten in het WTC
Op dinsdag 11 september 2001 15:42 schreef Xhorder het volgende:[..]
Het was een passagiersvlieguig... een kleine. Geen 747. Die mogen daar niet in de buurt vliegen. Vliegtuigen moeten ook opstijgen... Niemand gaat ongemerkt de verkeerde kant opvliegen met een 747 natuurlijk.
quote:Volgens Bush was het een 767 afkomstig uit Boston.
Op dinsdag 11 september 2001 15:42 schreef Xhorder het volgende:[..]
Het was een passagiersvlieguig... een kleine. Geen 747. Die mogen daar niet in de buurt vliegen. Vliegtuigen moeten ook opstijgen... Niemand gaat ongemerkt de verkeerde kant opvliegen met een 747 natuurlijk.
of het gaat om een aanslag is onduidelijk
witte huis is ook ge-evacueert
[Dit bericht is gewijzigd door Roonaan op 11-09-2001 15:49]
quote:Ja fijn voor je. Ik geef alleen maar door wat CNN zegt.
shuttle vlucht uit Boston.... 3 minuten voor landing kapen en je zit binnen 3 minuten in het WTC
Ik denk dat een groot gedeelte van het Midden Oosten met de grond gelijk gemaakt gaat worden.
quote:Dit is waar we Fok!-ers voor zijn natuurlijk.
Op dinsdag 11 september 2001 15:43 schreef Forumpi het volgende:
Jezus hee! Dit is echt ongelooflijk! En ook bedankt Fok!kers voor de info. Anders wist ik het s'avonds pas. Al meer nieuws van het mogelijke derde gekaapte vliegtuig?
Helaas heb ik op m'n werk geen beelden, maar hier moeten toch een gigantisch aantal doden bij gevallen zijn?
Leg deze link eens: Israel-Palestijnen
Israel is in staat om het hele midden oosten te vernietigen, zonodig met volledige inzet van kernwapens.Isreal is tenslotte een grote kernmacht. Dit zal zij zeker doen zodra ze echt in haar voortbestaan bedreigt wordt!!!
Het enige is...Israelk zal er dan zelf ook aangaan. En het conflict zal zich dan veel verder uitbreiden.
De fbi en cia hebben keer op keer gezegd hoe vaak het maar net goed is gegaan....
[Dit bericht is gewijzigd door zeddie op 11-09-2001 15:51]
quote:Dit is een helicopter geweest melt CNN net.
Op dinsdag 11 september 2001 15:48 schreef Maggiblokje het volgende:
CNN bevestigt dat er een derde vliegtuig op het Pentagon is gestort!
Anders heeft de wereld echt een probleem.
quote:'the Mall' is geen winkelcentrum dat is het plein/park voor het witte huis.
Op dinsdag 11 september 2001 15:50 schreef Darklight het volgende:
Er staat nu ook een winkelcentrum in de fik in Washington
Alle vliegvelden in america zijn gesloten meld CNN net
quote:]
Op dinsdag 11 september 2001 15:49 schreef zeddie het volgende:
Goh.....Leg deze link eens: Israel-Palestijnen
Israel is in staat om het hele midden oosten te vernietigen, zonodig met volledige inzet van kernwapens.Isreal is tenslotte een grote kernmacht. Dit zal zij zeker doen zodra ze echt in haar voortstaan bedreigt wordt!!!
Het enige is...Israelk zal er dan zelf ook aangaan. En het conflict zal zich dan veel verder uitbreiden.
De fbi en cia hebben keer op keer gezegd hoe vaak het maar net goed is gegaan....
precies die link is er zeker......en what goes around comes around (helaas)!
Dit zou weleens heel gaan veranderen in de wereld...
Terwijl amerika dit had kunnen verkomen...door maar op tijd te hebben ingegrepen in het conflict Israel - palestijnen (arabische liga).
YorD
[Dit bericht is gewijzigd door HighPriority op 11-09-2001 15:57]
Je komt Manhattan nu dus niet meer in en uit.. Alle toegangswegen zijn gesloten volgens mij.
quote:Zekers. Alhoewel het ook hier al begint te stuiteren.
Op dinsdag 11 september 2001 15:55 schreef BigDick het volgende:
pfoe, alle nieuwssites overbelast.
Blij dat Fok -bestaat
okee het is nu OORLOG
leuk voor de mensen in het midden-oosten die er geen fuck mee te maken hebben (99,98%) ;-(
Omdat Amerika ongekend hard zal reageren....
quote:hij was een toespraak aan het geven op een school. vandaar die kinderen.
Typisch Amerika; veel kinderen achter je zetten bij zo'n toespraak.
De tweede toren staat verschrikkelijk in de fik. Een explosie en superveel rook..
Cnn doet het niet meer nee
Wat gebeurt hier allemaal????????
[Dit bericht is gewijzigd door Darklight op 11-09-2001 16:03]
dit is echt histories hier zullen we nog lang over napraten
dit is echt histories hier zullen we nog lang over napraten
quote:Nog niet bekend of er daar iets aan de hand was...
Tweede toren schijnt gedeeltelijk ingestort te zijn en de Sears tower in Chicago is ook ontruimd.
A part of the building simply collapsed
(sorry voor het Engels.. ik typ alles wat ik hoor na )
Ik word een beetje misselijk...
quote:Dit gaat heel erg worden....
Op dinsdag 11 september 2001 16:07 schreef Maggiblokje het volgende:
Tweede toren schijnt gedeeltelijk ingestort te zijn en de Sears tower in Chicago is ook ontruimd.
quote:ik voel me ook niet echt goed worden dit kan werkelijk de aanzet voor wo III zijn
Op dinsdag 11 september 2001 16:10 schreef Smike het volgende:[..]
Dit gaat heel erg worden....
beurzen zijn stil gelegd
"...Eradicate this evil completely from our world..."
Blair.
Dat zal de missie van de US worden: totale vernietiging van alles wat maar enigszins met terrorisme te maken heeft. Een klus waar je beter een wat krachtdadiger type dan Bush voor kan hebben.
*heel stil*
*kijkt met open mond naar de televisie van verbazing en afschuw*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |