slotjesroepenquote:Op donderdag 4 november 2004 00:45 schreef Bjoro het volgende:
was aan het zoeken kon het niet vinden ....
slotje
slotje
slotje
sorry
heb mijn vorige post reeds aangepastquote:Op donderdag 4 november 2004 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slotjesroepen
wat is het volgende zwaaien
maar was mn antwoord nou goed?
was toch niet inzaghi maar .....uuuhhhhhh.....papinquote:Op donderdag 4 november 2004 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hij is er al toch? nummer 69?
welke fout staat hier in, van VI.nl:
<<<<<Het was weer eens zo'n avond voor Ruud van Nistelrooy. Met liefst vier treffers kreeg hij bijkans in z'n eentje Sparta Praag op de knieën: 4-1. Daarmee schaarde hij zich in een illuster rijtje, want slechts Marco van Basten, Pipo Inzaghi en Dado Prso scoorden eerder vier keer in de Champions League.>>>>
Het zijn alle 3 mannenquote:Op donderdag 4 november 2004 08:22 schreef DIGGER het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Messina, Palermo en Djurgardens?
nee.. je bent in de buurt..quote:Op donderdag 4 november 2004 00:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was toch niet inzaghi maar .....uuuhhhhhh.....papin
Nope.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
eiland clubs?
al aangegevenquote:Op donderdag 4 november 2004 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is trouwens al een deeltje 69 dat veel eerder geopend is.
Het heeft, denk ik, met Juve te maken. Maar hoe of wat, weet ik niet. Messina en Palermo spelen in de serie a in Italie en Djurgadens speelde tegen Juve in een voorronde Champions League. Ze kwamen dus alle drie Juve tegen.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:22 schreef DIGGER het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Messina, Palermo en Djurgardens?
Beetje laat, het antwoord staat hier al boven.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:11 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het heeft, denk ik, met Juve te maken. Maar hoe of wat, weet ik niet. Messina en Palermo spelen in de serie a in Italie en Djurgadens speelde tegen Juve in een voorronde Champions League. Ze kwamen dus alle drie Juve tegen.
Oops, sorry dan hoor. Ik had echt over het antwoord heen gelezen.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje laat, het antwoord staat hier al boven.
zoals de waard is....quote:Op donderdag 4 november 2004 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
jaja
Is Signori een van die twee ?quote:Op donderdag 4 november 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:
Welke 2 spitsen hebben ooit voor Lazio de meeste Serie A goals gemaakt in 1 seizoen?
Hint: de 1 speelt momenteel nog in Italie, de ander is afgelopen seizoen juist naar het buitenland vertrokken.
nee joh, Bologna, al jaaaaaren. Nu Iraklis.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:39 schreef zjroentje het volgende:
Vorig jaar toch Atalanta? Dacht dat hij zou stoppen.
nopequote:Op donderdag 4 november 2004 13:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Simone Inzaghi?
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nee joh, Bologna, al jaaaaaren. Nu Iraklis.
laat maar had de laatste hint niet gelezen !quote:Op donderdag 4 november 2004 14:06 schreef Bjoro het volgende:
Christian Vieiri ?
Di Canio (PDC) bedoel je?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:24 schreef lookinforyou het volgende:
Di Caprio of zoiets ?
die zijn goed jaquote:Op donderdag 4 november 2004 14:45 schreef lookinforyou het volgende:
Fc Twente en NEC in elk geval
daar is hij zelfs begonnen 2 jaar gespeeld en speelde er later ook nog 1 jaartje jaquote:Op donderdag 4 november 2004 14:46 schreef Nyluzzz het volgende:
Ook een jaartje bij Vitesse als ik me niet vergis.
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:49 schreef DIGGER het volgende:
Toch ook nog ergens in de 1e divisie voordat ie bij NEC kwam? De graafschap of zo?
De Eagles?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]eerste divisie
de Graafschap
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:59 schreef Bjoro het volgende:
heeft hij niet bij dordrecht ofzo gezeten ???
zo ja van welke "illustere" duo maakte hij deel uit en met wie ??
niet bij dordt !! en niet met atteveld !quote:Op donderdag 4 november 2004 15:02 schreef rubbereend het volgende:
vormde hij daar samen met Atteveld een duo?
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:13 schreef rubbereend het volgende:
o bedoel je de zusjes...... shit wie hoorde daar nou ook alweer bij?
maar nu nog met wie.... van Rijswijk had ook lang haar maar die kwam er volgens mij pas later bijquote:Op donderdag 4 november 2004 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]de zusjes idd
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Marcel Koning hoorde er ook bij.
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet v rijswijk maar Marcel koning idd
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:26 schreef Siemerink het volgende:
SVV/Dordt'90, Feyenoord, ...., Ajax, Barnsley, Huddersfield Town
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Blackpool, FC Groningen..
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:31 schreef Bjoro het volgende:
telstar
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Wigan Athletic, Portsmouth...
sorry...schoot me ineens te binnen en toen ik keek was er nog geen post !!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:34 schreef rubbereend het volgende:Bjoro ga je ineens je post aanpassen
maar Barnsley is goed en zo zijn we dr
Oeps, klopt ja.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:54 schreef rubbereend het volgende:
hij speelt toch ook bij dat stink Darlington
Zlatan - Malmö ?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:21 schreef Bjoro het volgende:
Van welke club nam Ajax de volgende spelers over :
Zlatan
Pienaar
Yakubu
Trabelsi
Maxwell ?
duh...ik weet heus wel dat het niet van 1 club is
Bjoro, die kon die nieuwe niet vinden, terwijl hij er al wel in had gepostquote:Op donderdag 4 november 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Deze vanmiddag beter liep, wie opent er dan een dubbele?
maar over raffie werd helemaal niet gevraagdquote:Op donderdag 4 november 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
Yakubu is een Ghanees team, maar is wel arbitrair. Eigenlijk gewoon Ajax-opleiding. Anders moet je ook De Kennemers vragen bij Raffie.
Sorryquote:Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Bjoro, die kon die nieuwe niet vinden, terwijl hij er al wel in had gepost
Oh, dat staat er helemaal niet. Dat heb ik er dan zelf bij verzonnenquote:Op donderdag 4 november 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe?
mompelt iets over george grun ....quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:29 schreef tong80 het volgende:
En voordat ik ga slapen nog even de 2-0 tegen België noemen in 85..
We vlogen er uit maar wel een brijantje
Gerets ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:56 schreef tong80 het volgende:
Wie gaf de voorzet op Georg Grun ?
Doelpunt weet ik niet,quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:59 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde er voor de Belgen in de eerste wedstrijd ?
Wie smeerde Kieft in dezelfde wedstrijd een rode kaart aan ?
Dan denk ik aan Vanderelstquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:01 schreef tong80 het volgende:
De doelpuntenmaker heette ook Franky.
Correct.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:44 schreef Nyluzzz het volgende:
Guy Thijs
pol v himst ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Correct.
Wie was de opvolger van Thijs maar werd al snel ontslagen.
Was hij niet ergens assistent? Bij Brugge ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:26 schreef tong80 het volgende:
Wat doet Vercauteren tegenwoordig.
weet je de uitslag (en) ook nog ??quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:24 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord weet ik nog de andere gok ik op Twente
Dat kan alleen maar AZ zijnquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:30 schreef Bjoro het volgende:
nee maar ze hebben ook gisteren gespeeld, als klein hintje
54 (WK)quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:15 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel finales speelde ( West ) Duitsland op een EK en/of WK ?
Arto Tolsaquote:Op donderdag 4 november 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Welke Fin leidde Beerschot in 1971 naar de Belgische beker, maar werd later alcoholist?
Gordon Banks aan Engelse zijde ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:53 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de beide keepers ?
Cornejoquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, tuurlijk.
Welke doelman van Costa Rica was in 1990 grotendeels verantwoordelijk voor de WK-stunt van die ploeg om de tweede ronde te halen?
Ja, lijkt er al meer op. Luis Gabelo Conejo was het.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[quote]Op vrijdag 5 november 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, tuurlijk.
Welke doelman van Costa Rica was in 1990 grotendeels verantwoordelijk voor de WK-stunt van die ploeg om de tweede ronde te halen?
[/quote
]Cornejo
VSquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:07 schreef Bjoro het volgende:
noem de andere 4 ploegen waarmee hij op een wk acteerde
jawel...dus geen marokkoquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:08 schreef methodmich het volgende:
Mexico, VS, Nigeria en China
die ooit bij Coventry heeft gespeeltquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Ja een Hassan, maar welke.
En Hagi is Roemeen.
Volgens mij bedoel je Hadji ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die ooit bij Coventry heeft gespeelt
ja sorry..ik slis een beetje...dan lijkt het net die anderequote:Op vrijdag 5 november 2004 17:38 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij bedoel je Hadji ?
Correct nu van Dijk nog.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:54 schreef Bjoro het volgende:
ophof van NEC
Clarke van Sparta
SVV is het goede antwoord.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Hmm, dan is Van Dijk lastig. SVV? FC Amersfoort?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:58 schreef tong80 het volgende:
PSVers waar vandaan ?
René en Willy.twente of was het MULO
Jan van Beveren.
Erwin Koeman. Groningen
Stan Valcks.VVV
René van der Gijp Lokeren.
Rene / Willy- Twente ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:58 schreef tong80 het volgende:
PSVers waar vandaan ?
René en Willy.
Jan van Beveren.
Erwin Koeman.
Stan Valcks.
René van der Gijp.
Maar wat zijn nu de goede antwoorden, niet overal stond hetzelfde ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:04 schreef tong80 het volgende:
Alles is beantwoord.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rene / Willy- Twente ?
Koeman - Groningen en KV Mechelen
Van Beveren - Sparta ?
Valckx - VVV
Van der Gijp - ook Sparta ? Moet Lokeren zijn.
Israel - ADO ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:08 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord waar vandaan ?
Wim van Hanegem.
Rinus Israel.
Dick Schneider.
John Metgod.
Ruud Gullit.
Verder gaat het nog met je ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:12 schreef VoreG het volgende:
Wim van Hanegem. - Boerderij
Rinus Israel. - Israek
Dick Schneider. - Slager
John Metgod. - Heme;
Ruud Gullit. - Goudsmit
Nee niet echtquote:Op vrijdag 5 november 2004 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder gaat het nog met je ?
Xerxes?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:15 schreef tong80 het volgende:
Nee Willem kwam van een club die niet meer bij de profs spelen.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:08 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord waar vandaan ?
Wim van Hanegem. = DOS of was het nou velox?
Rinus Israel = DWS
Dick Schneider =:?
John Metgod Spurs
Ruud Gullit. Haarlem
Jerry de Jong. Pa van Nigel.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
welke mvv speler was dat dan ook weer die de beurzen rolde
Jerry de Jong, de pappa van Nigel. Wat MM, zegt dusquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
welke mvv speler was dat dan ook weer die de beurzen rolde
Was dat niet Belanov, degene waarvan de penalty werd gestoptquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:44 schreef tong80 het volgende:
Welke Rus die nog speelde tegen Nederland in de EK-finale 88 belandde in Duitsland in de gevangenis wegens winkeldiefstal ?
Volgens mij was hij gisteren nog genoemd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:48 schreef tong80 het volgende:
Gisteren speelde Utrecht tegen Dnepr.
Welke wereldspits speelde voor Dnjepr en was één van de sterren van het Russische voetbal in de jaren 80 ?
Doe dan meequote:Op vrijdag 5 november 2004 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
tvp ik doe ook weer n poging
Blochin in Dasaev ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:01 schreef tong80 het volgende:
Goed Dolle hond.
De twee spelers die ik zoek was er één een keeper en de ander de beste Rus allertijden die met Kiev een EC won.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:52 schreef tong80 het volgende:
Shit wist ik niet is goed geantwoord. Schakelde ooit PSV in z'n eentje uit.
Luc Nilisquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:20 schreef tong80 het volgende:
Noem 4 spelers die ooit een mooi doelpunt met de hak maakten.
Hans Werdekkerquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:57 schreef tong80 het volgende:
Welke oud-voetballer werd een American Football player ?
Extra vraag er is ook een Duitser geweest die kicker werd bij die sport.
Je hebt gelijk Jean Nelissen is de oom van Danny. Pierre is de vader van Boudewijn. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:57 schreef Bos81 het volgende:
Pierre is de vader van Boudewijn. Of is er nog een neef van hem die voetbalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |