Broer van Ali B.?quote:Op woensdag 3 november 2004 23:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Jullie mogen 1 keer raden naar de naam van de moordenaar van Theo
Mohammed B.
grappigquote:Op woensdag 3 november 2004 23:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Broer van Ali B.?
Succes dan maar.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:25 schreef kepler het volgende:
morgen tentamen. Er zijn 500 aanmeldingen
terwijl er maar 150 studenten per jaar zitten
zo moeilijk is dat vak....
Dank je.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:32 schreef chibibo het volgende:
[..]
Succes dan maar.
Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatjeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 4 november 2004 07:15 schreef Strolie75 het volgende:
Struikrover
Was gezelligquote:Op donderdag 4 november 2004 06:25 schreef -Struikrover- het volgende:
WheheheheDie Strol
LOL weer gisteren
Meeenn je niet! Ik dacht Sjaakquote:Op woensdag 3 november 2004 23:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Jullie mogen 1 keer raden naar de naam van de moordenaar van Theo
Mohammed B.
Ik haal volgende keer wel gewoon een krat!quote:Op donderdag 4 november 2004 07:22 schreef Bastard het volgende:
Was gezellig
Beetje weinig bier.. maar wel gezellig.
Och, tis een rechte lijn naar Alphen toequote:Op donderdag 4 november 2004 07:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal volgende keer wel gewoon een krat!Die kleine flesjes schiet niet op heb ik gemerkt.
quote:Op donderdag 4 november 2004 07:29 schreef Bastard het volgende:
Vanaaf koken op mn werk.. onder het mom van teambuilding. Ook een jeukwoord trouwens.. teambuilding.
Geeeen idee nog.. dat is geheim.quote:Op donderdag 4 november 2004 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat ga je maken?
En morgen weer oerhollands aan het werkquote:Op donderdag 4 november 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
Hé lekker trouwens...negeritus.
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op donderdag 4 november 2004 07:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje weinig bier.. maar wel gezellig.
Godverdomme hele koelkast leeggevreten en gezopen...en nog klagen.quote:Op donderdag 4 november 2004 07:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik durfde het niet te zeggen
quote:Op donderdag 4 november 2004 07:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zit in het groepje van het warme voorgerecht
Kweet het Gijs... en tis nog verplichte eigen tijd ook.quote:Op donderdag 4 november 2004 07:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
donderdagquote:Op donderdag 4 november 2004 08:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Kijkt op de klok
Dit is weer zo'n dag hoor...
goeiemorgenquote:Op donderdag 4 november 2004 08:16 schreef O-Ren het volgende:goede morgen schatjes
erg hequote:Op donderdag 4 november 2004 08:17 schreef kepler het volgende:
[..]
goeiemorgen
ik ben het op dit moment zo eens met je sig
Inderdaad. En hoe dichterbij de tijd komt hoe zenuwachtiger ik wordquote:Op donderdag 4 november 2004 08:17 schreef kepler het volgende:
[..]
goeiemorgen
ik ben het op dit moment zo eens met je sig
zou ik ook hebben als ik naast die neger wakker wordtquote:Op donderdag 4 november 2004 08:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
erg he
Dat heb ik iedere morgen als ik wakker word!![]()
ik heb wel het gevoel dat ik het redelijk goed ken. Maar dan komen er weer van die vreemde vragenquote:Op donderdag 4 november 2004 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad. En hoe dichterbij de tijd komt hoe zenuwachtiger ik word
neuken??quote:Op donderdag 4 november 2004 08:21 schreef kepler het volgende:
[..]
zou ik ook hebben als ik naast die neger wakker wordt
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:21 schreef kepler het volgende:
zou ik ook hebben als ik naast die neger wakker wordt
Ja, dat is een beetje het probleem. Sommige vragen begrijp ik ook gewoon nietquote:Op donderdag 4 november 2004 08:21 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb wel het gevoel dat ik het redelijk goed ken. Maar dan komen er weer van die vreemde vragen
kom maar kom maarquote:Op donderdag 4 november 2004 08:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neuken??
droogquote:Op donderdag 4 november 2004 08:28 schreef kepler het volgende:
[..]
kom maar kom maar
AAAAAAAALLLLEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 4 november 2004 08:40 schreef silver-surfer het volgende:
Goedmurning gijsjes
doei schatjequote:Op donderdag 4 november 2004 08:40 schreef O-Ren het volgende:
![]()
werken
![]()
![]()
Vanmiddag 1ste paal slaan van nieuwe sportschool
Werkse schatjes![]()
![]()
heb je geen zin gijsquote:Op donderdag 4 november 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
Dinsdag was ik echt ziek, gister ging het wel weer. Vandaag nog een extra dag.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:43 schreef mr_Brown het volgende:
heb je geen zin gijs![]()
![]()
![]()
![]()
Hoooooooooeeeeeeeeeerrrrrrrrrrtjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeee ...quote:Op donderdag 4 november 2004 08:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
AAAAAAAALLLLEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Cool... de 1e paal...quote:Op donderdag 4 november 2004 08:40 schreef O-Ren het volgende:
![]()
werken
![]()
![]()
Vanmiddag 1ste paal slaan van nieuwe sportschool
Werkse schatjes![]()
![]()
naast de Zuidplasquote:Op donderdag 4 november 2004 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Cool... de 1e paal...
Waar komt ie te staan dan?
Fotoooooooo's
ik ook nietquote:Op donderdag 4 november 2004 09:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoooooooooeeeeeeeeeerrrrrrrrrrtjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeee ...![]()
![]()
![]()
Geen zin vandaag...
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
Cool... de 1e paal...
Waar komt ie te staan dan?
Fotoooooooo's
zoooooooooooooooooo'n zin inquote:Op donderdag 4 november 2004 09:28 schreef Quinny het volgende:
Zondagavond om 21:00u start een nieuwe 24
Ja ik zag gisteren een preview... die moet ik ook zien hoor!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 09:28 schreef Quinny het volgende:
Eerst seizoen 2 kijken!!!! Anders zitten er zoveel spoilers in.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:28 schreef Quinny het volgende:
quote:Marokkanen spugen op portret Van Gogh
door Coen Springelkamp
AMSTERDAM - Een levensgroot portret ter nagedachtenis aan Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is gistermiddag beschimpt en bespuugd door Marokkaanse jongeren.
Direct na zijn gewelddadige dood greep spuitbus- en graffitikunstenaar Donovan Spaanstra (33) naar de spuitbus en schilderde een levensgroot portret op de gevel van een pand in de Warmoesstraat. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", legt Spaanstra zijn eerbetoon uit. Spaanstra kon het nieuws van de moord op Van Gogh amper bevatten. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst." De artiest plukte een foto van de filmmaker van internet en ging onder luid applaus van omstanders aan het werk. Niet iedereen kon het spontane eerbetoon echter waarderen. Spaanstra zelf werd tijdens het schilderen lastig gevallen door Marokkaanse jongeren: "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet."
Er klonken in de Warmoesstraat ook andere geluiden: applaus, instemming en verdriet. Voor het portret liggen inmiddels vele bloemen.
Lopen de verhalen dan een beetje op een lijn of zijn het echt losstaande verhalen van elkaar?quote:Op donderdag 4 november 2004 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerst seizoen 2 kijken!!!! Anders zitten er zoveel spoilers in.
Het zijn losstaande verhalen, maar in seizoen 2 gebeuren er ingrijpende dingen en gaan ook een aantal mensen dood. Als je meteen met seizoen 3 begint weet je dit al aangezien er wordt terugverwezen. Ik (persoonlijk) vindt seizoen 2 het beste en het lijkt me dat een beetje zonde om al van alles te weten.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:02 schreef Quinny het volgende:
Lopen de verhalen dan een beetje op een lijn of zijn het echt losstaande verhalen van elkaar?
Ik denk ook niet dat ik het zou trekken om een week te moeten wachten op de volgende afleveringquote:Op donderdag 4 november 2004 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het zijn losstaande verhalen, maar in seizoen 2 gebeuren er ingrijpende dingen en gaan ook een aantal mensen dood. Als je meteen met seizoen 3 begint weet je dit al aangezien er wordt terugverwezen. Ik (persoonlijk) vindt seizoen 2 het beste en het lijkt me dat een beetje zonde om al van alles te weten.
jij ook alquote:Op donderdag 4 november 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ze vragen om een rel.. wat mij betreft kunnen ze die ook krijgen.. HARD!quote:Op donderdag 4 november 2004 09:52 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
TEEEEEEEEERING .... dit meen je niet... waar halen die ratten het lef vandaan!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 09:52 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze vragen om een rel.. wat mij betreft kunnen ze die ook krijgen.. HARD!
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Der is hier net iemand overleden.. Paar honderd meter van mij vandaan met z`n kraan verongelukt
![]()
Alles ligt stil hier
Sorry moet het even van me af schrijven, wat bizar ...
quote:Op donderdag 4 november 2004 11:03 schreef Quinny het volgende:
Ik heb hier een paar ideeen voor een evt meet
www.attractiecentrum.nl
www.bowling-scheveningen.nl
Of het word weer stappen en zuipen
en ja ik verveel me een beetje
not enough foooooodquote:Het steengrill-arrangement bestaat uit: 1 uur bowlen, daarna een steengrill-diner met 450 gram vlees, o.a. biefstuk, varkensoester, kalkoenfilet, lams T-bone, hamburger en een slavink.
Verder een garnituur bestaande uit: champignons, paprika, uienringen, gemengde salade, satésaus, pepersaus, knoflooksaus, zigeunersaus, pommes frites, stokbrood en kruidenboter.
We kunnen jou ook laten tapdansen op de grillplaat.... genoeg voedsel danquote:Op donderdag 4 november 2004 11:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
not enough fooooood
quote:Op donderdag 4 november 2004 11:17 schreef Quinny het volgende:
We kunnen jou ook laten tapdansen op de grillplaat.... genoeg voedsel dan
quote:Op donderdag 4 november 2004 11:03 schreef Quinny het volgende:
www.attractiecentrum.nl
www.macdonalds.nl
www.makro.nl
jaquote:Op donderdag 4 november 2004 11:35 schreef mr_Brown het volgende:word ik hier gewoon gedissed
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 11:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
ja
Damn...quote:Op donderdag 4 november 2004 10:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Der is hier net iemand overleden.. Paar honderd meter van mij vandaan met z`n kraan verongelukt
![]()
Alles ligt stil hier
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:13 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
Alles ligt stil hier
Bowlen en steengrillenquote:Op donderdag 4 november 2004 11:03 schreef Quinny het volgende:
www.attractiecentrum.nl
www.macdonalds.nl
www.makro.nl
de arbeidsinspectie gaat daar de hele bouw nu onderzoeken oftewel grote kans dat het nog wel een week stilligtquote:Op donderdag 4 november 2004 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]Dan kan het werk verder wel doorgaan toch.. wat een kostenpost als we bij ieder wissewasje het werk stil leggen.
quote:Op donderdag 4 november 2004 11:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
de arbeidsinspectie gaat daar de hele bouw nu onderzoeken oftewel grote kans dat het nog wel een week stilligt
Tering hee.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
de arbeidsinspectie gaat daar de hele bouw nu onderzoeken oftewel grote kans dat het nog wel een week stilligt
ssstquote:Op donderdag 4 november 2004 12:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
serieus op ingaan ook
We kunnen nooit meer een geit neuken ookquote:Op donderdag 4 november 2004 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Zitten echt goede tussen.Die met dat boodschappenbriefje.
JOh... ik las hier gewoon overheen...quote:Op donderdag 4 november 2004 10:13 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
Alles ligt stil hier
Jouw hoofd ook.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
JOh... ik las hier gewoon overheen...
Fucked up...
Vechten?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jouw hoofd ook.
He dat vechten altijdquote:Op donderdag 4 november 2004 12:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vechten?
Ik vouw je dubbel...
Hahahahahhaa...quote:Op donderdag 4 november 2004 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
He dat vechten altijdW
Hahahahahahaha droog...quote:Op donderdag 4 november 2004 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
M'roc M'roc mopje
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:13 schreef Nadientje het volgende:
oh man, vrouwen achter het stuur
ben gister tegen een stlstaande auto opgereden omdat ie helemaal scheef stond geparkeerd in mijn vak ook nog..
een nieuwe golf![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:33 schreef Nadientje het volgende:
owww heb net spriaaltje laten zetten![]()
was ik niet van plan vandaag maar hij zo ja we kunnen het nu wel even doen, kreeg verdoving.. en ze hebben met 4 man een kwartier liggen prutsen ... en mijn moeder zat op de gang, en het ging niet zoals het moest gaan en die assistente moest de hele tijd allemaal tangen gaan halen enzo en mijn moeder dacht al van ohohhh ....
jaquote:Op donderdag 4 november 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Is het uiteindelijk wel gewoon goed gekomen?
owwquote:Op donderdag 4 november 2004 13:33 schreef Nadientje het volgende:
owww heb net spriaaltje laten zetten![]()
was ik niet van plan vandaag maar hij zo ja we kunnen het nu wel even doen, kreeg verdoving.. en ze hebben met 4 man een kwartier liggen prutsen ... en mijn moeder zat op de gang, en het ging niet zoals het moest gaan en die assistente moest de hele tijd allemaal tangen gaan halen enzo en mijn moeder dacht al van ohohhh ....
Nog iemand nodig daar bij de Makro?quote:Op donderdag 4 november 2004 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sterkte Nadine
Eindejaarsmedewerkers iig wel geloof ik. Dat ben ik ookquote:Op donderdag 4 november 2004 13:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nog iemand nodig daar bij de Makro?
En Sven zijn rubber-allergie.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
oww
Is dat vanwege het feit dat je niet goed tegen de pil kan ?
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:02 schreef ChOas het volgende:
Hey Strol, nog last van je darmen ?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=436318&c=12
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
oww
Is dat vanwege het feit dat je niet goed tegen de pil kan ?
makro ookquote:Op donderdag 4 november 2004 11:03 schreef Quinny het volgende:
www.attractiecentrum.nl
www.macdonalds.nl
www.makro.nl
nope, geen full-timers nodig. Iig niet in Delft. Nog steeds een vacature stop (voor een vast contract)quote:Op donderdag 4 november 2004 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindejaarsmedewerkers iig wel geloof ik. Dat ben ik ook![]()
Fulltimers misschien ook wel. Kijk ff op de site als je serieus er over nadenkt: www.makro.nl
ik wist niet dat Volkert een radicale moslim wasquote:De aanslagen in Amerika, Pim Fortuyn, de aanslagen in Madrid, Theo van Gogh. Nu de djihad ook eindelijk in Nederland is losgebarsten leek het me een prima moment om een weblog te beginnen.
Ik moet ook werken schat... ik kan niet altijd bij je zijn hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 16:14 schreef Quinny het volgende:
En mijn ventje heb ik ook al de hele dag nog niet gezien.
Jij was trouwens vanmorgen mega te laatquote:Op donderdag 4 november 2004 16:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik moet ook werken schat... ik kan niet altijd bij je zijn hoor
Half uurtje jaquote:Op donderdag 4 november 2004 16:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jij was trouwens vanmorgen mega te laat![]()
KERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 4 november 2004 16:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb al sinds gister weekend
Brwon
Ga eens Troy kijken Quin!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jij was trouwens vanmorgen mega te laat![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
KERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
al ander werk gevonden gijs??
komt wel goed gijsquote:Op donderdag 4 november 2004 16:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Gijs....quote:Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga eens Troy kijken Quin!!!!![]()
Ik vind het een goeie film gijs... kan er niets aan doen..quote:Op donderdag 4 november 2004 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs....![]()
-edit- de leek z'n smilie veranderd -edit-
Nee, gaat over een gevangenis. Veel kontneuken en zo.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:10 schreef ChOas het volgende:
Vanavond Shawnshank redemption (ofzo) op tv... is het wat ?
top4 IMDBquote:Op donderdag 4 november 2004 17:10 schreef ChOas het volgende:
Kijken!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:10 schreef ChOas het volgende:
Hoe weet je dat nou weerquote:Op donderdag 4 november 2004 16:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
komt wel goed gijs![]()
naar huis
Ah, thanks voor de tip!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, gaat over een gevangenis. Veel kontneuken en zo.
weet iemand wat dit zal beteken voor de stituatie daar in Israel??quote:Op donderdag 4 november 2004 17:33 schreef kepler het volgende:
Arafat is hersendood verklaard volgens de Israelische TV....
Toch nog goed nieuws deze week.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:33 schreef kepler het volgende:
Arafat is hersendood verklaard volgens de Israelische TV....
Gijs, Shawshank Redemption is een van de beste films ooit gemaakt!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:26 schreef ChOas het volgende:
Ah, thanks voor de tip!
Dan ga ik wel Quick change kijken met Bill Murray, heb 'm geloof ik al eens gezien, maar hij was wel leuk geloof ik...
Tis een drama, Quick change lijkt me leuker...quote:Op donderdag 4 november 2004 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, Shawshank Redemption is een van de beste films ooit gemaakt!Dat je die nog niet gezien hebt.
waaromquote:Op donderdag 4 november 2004 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toch nog goed nieuws deze week.![]()
Gijs....kijken of ik doe je billen niet meer.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:48 schreef ChOas het volgende:
Tis een drama, Quick change lijkt me leuker...
Het is een terrorist Gijs, heel veel bloed aan zijn handen.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:49 schreef kepler het volgende:
waarom
* Strolie75 heeft nog minder verstand van Israel dan van de NL politiek
*Quick change vergeet*quote:Op donderdag 4 november 2004 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....kijken of ik doe je billen niet meer.![]()
idd, op zich is het doel waar de palestijnen voor staan goed, dat land is hun niet voor niks afgepakt na WW2 maar de manier waarop gaat nergens overquote:Op donderdag 4 november 2004 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een terrorist Gijs, heel veel bloed aan zijn handen.
En sinds hij leider is blast hij zelf geen mensen meer op maar geeft hij steun aan mensen die dat wel doen.![]()
aha op die fiets.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een terrorist Gijs, heel veel bloed aan zijn handen.
En sinds hij leider is blast hij zelf geen mensen meer op maar geeft hij steun aan mensen die dat wel doen.![]()
's avondsquote:Op donderdag 4 november 2004 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:Tentamen maken
Varkenskop bij moskee neergelegd.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:59 schreef ChOas het volgende:
Moskee beklad met racistische leuzen
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:59 schreef ChOas het volgende:
Moskee beklad met racistische leuzen
Tsja.. tis misschien allemaal niet ok.. maar ben blij dat er Nederlanders zijn die duidelijk laten merken dat het genoeg is zo.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Varkenskop bij moskee neergelegd.
Kon je natuurlijk op wachten. Kunnen ze weer huilie gaan doen.![]()
welk net?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
22.00 een speciale nieuws uitzending, ben benieuwd
Eh, stond ergens in een topicquote:Op donderdag 4 november 2004 21:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
welk net?
Samen met Bush.. die zit er achter maar kontneukt met Bin .quote:Op donderdag 4 november 2004 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ze hebben Bin Laden in een kelder in Amsterdam gevonden?
wat wat, zat film kijkenquote:Op donderdag 4 november 2004 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Bedankt politiek, 30 jaar lang de kop in het zand gestoken en nu blijken we een Jihad in ons land te hebben.
Ja... Baaarrrdddd Gijs!!quote:Op donderdag 4 november 2004 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Bedankt politiek, 30 jaar lang de kop in het zand gestoken en nu blijken we een Jihad in ons land te hebben.
Zooo goed!quote:Op donderdag 4 november 2004 23:06 schreef kepler het volgende:
SHawshank
tering wat een film
tja, ik weet het nietquote:Op donderdag 4 november 2004 23:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zooo goed!
Stephen King
Hoe ging jullie tentamen trouwens?
Oe, da's minder, Gijs. Hopelijk valt het mee.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:42 schreef kepler het volgende:
tja, ik weet het niet
een 5je schat ik zo ongveer
gelukkig heb ik wel gratis gelunched. Voorlichtingsdagen op de TU heersenquote:Op donderdag 4 november 2004 23:57 schreef chibibo het volgende:
[..]
Oe, da's minder, Gijs. Hopelijk valt het mee.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:09 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel gratis gelunched. Voorlichtingsdagen op de TU heersen
quote:Op vrijdag 5 november 2004 06:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat een Schijtwereld zeg, Wat een kutdag gisteren
Zo zou gunnen.quote:Arafat heeft AIDS
Enkele vooraanstaande artsen denken dat de Palestijnse leider Yassar Arafat Aids heeft. De artsen die deze uitspraken deden hebben wel niet rechtstreeks iets te maken met de onderzoeken die Arafat momenteel in Parijs ondergaat. De Palestijnse minister van Buitenlandse zaken zei zondag reeds dat Arafat geen kanker had en dit werd dinsdag bevestigd door de Palestijnse vertegenwoordigster in Frankrijk, Leïla Chahid. Uit het eerste officiële gezondheidsrapport over de toestand van de Palestijnse leider blijkt dat er van leukemie geen sprake is.
Arafat verkeert sinds twee weken in slechte gezondheid. Vorige woensdag stortte hij in elkaar en verloor hij kort het bewustzijn. Uit de eerste bloedtesten die in de Westbank werden uitgevoerd bleek dat Arafat een tekort had aan bloedplaatjes. De Palestijnse leider verblijft sinds vorige vrijdag in het militaire ziekenhuis van Percy, in de buurt van de Franse hoofdstad Parijs. Het hospitaal is gespecialiseerd in de behandeling van bloedziektes.
Maar nu leukemie en andere vormen van kanker uitgesloten zijn wordt de lijst van ziektes aanzienlijk kleiner.
De natuurlijke afweer van Arafat werkt niet: de witte bloedcellen, die normaal gesproken infecties tegengaan, breken bij de Palestijnse leider momenteel bloedplaatjes af.
Deze symptomen komen voor bij kankers, bloedende maagzweren , leverziekten of Aids. Ook heeft Arafat de laatste tijd heel wat gewicht verloren.
Men gaat ervan uit dat een maagzweer uitgesloten is.
Jarenlang werd gesuggereerd dat Arafat biseksueel is.Ion Pacepa, die onder het regime van Ceaucescu ondervoorzitter was van de Roemeense intelligentiedienst en die in 1978 overliep naar het westen, zegt in zijn memoires dat de Roemeense regering Arafat met de ziekte besmet heeft. Verder beschikt hij over documenten waaruit moet blijken dat Arafat deelgenomen heeft aan orgies met zijn lijfwachten.
Het is maar zeer de vraag of de geruchten ooit bevestigd worden als Arafat daad werkelijk Aids moest hebben.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo zou gunnen.
Prima, dan is het meteen helemaal afgelopen met dat softe gedoe.quote:Op vrijdag 5 november 2004 07:30 schreef Bastard het volgende:
Gruwelijke voorspelling.. Voor het einde van dit kalenderjaar vind een terroristische zelfmoordactie plaats in dit land.
Je hebt wel een lekkere week hé?quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Hier moest ik vanochtend langsVol de schijnwerpers erop door de brandweer
Twee doden door ongeval op A17
Idd Gijs. Heb echt zoiets van ; het hoeft ff allemaal niet meer. Ga lekker thuis zitten en ze stikken er maar allemaal inquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt wel een lekkere week hé?![]()
Vrees jij maar eens voor ChOasquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Leuk woordspelingen
[..]
Kan ik me voorstellen. je hebt echt zo'n gevoel van ik kruip in bed en ik kom er niet meer uit.quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Idd Gijs. Heb echt zoiets van ; het hoeft ff allemaal niet meer. Ga lekker thuis zitten en ze stikken er maar allemaal in. Van Gogh, m`n collega, daarnet dat ongeluk. M`n kutwerk met dat klote nieuws . Bwah : r
Hoe vond je Shawshank?quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:16 schreef ChOas het volgende:
Vrees jij maar eens voor ChOas
Was okay, ze hebben het boek goed gevolgd... Maaf het is natuurlijk geen Last action heroquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe vond je Shawshank?
Ik vind het wel leuk om te zien dat je zo wanhopig de 10.000 probeert te halenquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te zien dat je zo wanhopig de 10.000 probeert te halen
Daarom reageer ik niet
...
...
Oh kut
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:37 schreef ChOas het volgende:
Alleen niet negers mogen vanaf nu in topic 874 reageren.
Negers zijn weer welkom () in 875
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaagquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:44 schreef O-Ren het volgende:goede morgen gijsjes
bijna weekend
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag
Weekend
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:00 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn negeritus is ook weer voorbij.
Morgen O-Ren
Brown
En dat is juist het meest enge eraan, niet die 150 extremisten, maar de brede steun en sympathie die er onder het overgrote deel van de moslims in ons land heerst voor deze daad.quote:IK BEN WOEDEND omdat ik weet dat de dader niet alleen is: hij is lid van een netwerk van moslims die intens bezig zijn met hun geloof en allemaal rondlopen met voornemens om onschuldige mensen te doden, maar bovendien kon de dader zich voorbereiden te midden van vrienden en kennissen die zelf nooit iemand zouden vermoorden, maar het niet erg vonden dat Theo van Gogh gedood is.
Interview met Ayaan Hirsi Ali n.a.v. moord Van Gogh
sssssttt ik mag hier niet reageren van choasquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:03 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
oh okequote:Op vrijdag 5 november 2004 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
sssssttt ik mag hier niet reageren van choas
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:21 schreef mr_Brown het volgende:
nog 11 posts en dan zit ik op de 10.000
Speen even in cognac weken, dat hielp bij mij altijdquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:24 schreef Quinny het volgende:
Heeeellllppppp, ik zit hier met een gillend kind dat bijna in slaap viel in zijn kinderstoel en nu ligt de krijsen in zijn bedje omdat meneer niet wilt slapen. Het opvoeden is begonnen
En zie wat daar de gevolgen van zijnquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Speen even in cognaq weken, dat hielp bij mij altijd
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... loser
![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
En zie wat daar de gevolgen van zijn
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:44 schreef O-Ren het volgende:goede morgen gijsjes
bijna weekend
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
En zie wat daar de gevolgen van zijn
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je lekker uitgeslapen schat?
Dat helpt nog steeds tochquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Speen even in cognac weken, dat hielp bij mij altijd
Dat verklaard een boel.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:25 schreef ChOas het volgende:
Speen even in cognac weken, dat hielp bij mij altijd
En dat wordt tot na de pubertijd alleen maar erger.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:24 schreef Quinny het volgende:
Het opvoeden is begonnen
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat verklaard een boel.
alleen is de speen nu vervangen voor dequote:Op vrijdag 5 november 2004 09:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat helpt nog steeds toch
Goeiemorgen schoonheid... nu moet je je moedertalenten op tafel gooien he!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:24 schreef Quinny het volgende:
Heeeellllppppp, ik zit hier met een gillend kind dat bijna in slaap viel in zijn kinderstoel en nu ligt de krijsen in zijn bedje omdat meneer niet wilt slapen. Het opvoeden is begonnen
Is dat een dildo?quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:29 schreef Quinny het volgende:
alleen is de speen nu vervangen voor de [afbeelding]
Of door eenquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
alleen is de speen nu vervangen voor de [afbeelding]
Komt JD weer langs gijsquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:30 schreef ChOas het volgende:
Oh, ik ga zo boodschappen doen, komt iemand eten vanavond...
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:32 schreef ChOas het volgende:
Ja nu is het wel weer genoeg allemaal hoor
Misschien ook even, later op de avondquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Komt JD weer langs gijs
Na 20 min janken heeft hij eindelijk de moed opgegeven en slaapt die. Vanmorgen om 5:15u was die ook al wakker en heeft toen ook een uur liggen krijsen in zijn bed. Ik ga echt niet eerder dan 6 uur mijn bed uit.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goeiemorgen schoonheid... nu moet je je moedertalenten op tafel gooien he!!
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:32 schreef ChOas het volgende:
Ja nu is het wel weer genoeg allemaal hoor
Neem je wel een stevige tas mee voor al die flessenquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:33 schreef ChOas het volgende:
*boodschappen*
Tot straks![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:33 schreef Quinny het volgende:
Na 20 min janken heeft hij eindelijk de moed opgegeven en slaapt die. Vanmorgen om 5:15u was die ook al wakker en heeft toen ook een uur liggen krijsen in zijn bed. Ik ga echt niet eerder dan 6 uur mijn bed uit.
dat heb ik zoooooo vaak gezien toen ik in een supermarkt werkte, die kinderen weet goed genoeg dat als ze doorzeuren dat ze iets krijgen en als ze krijsen gaat het nog snellerquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed bezig!Dat soort gedrag moet je meteen afleren, anders wordt het alleen maar erger.
Laatst ook weer een vrouw met een blèrend kind gezien in de supermarkt, kindje wilde snoep en was heel hard aan het schreeuwen en huilen. Mama de hele tijd poeplief naar dat kind “nee, lieverd” en “hou eens op, dat vindt mama niet lief”. Uiteindelijk kreeg hij wel zijn zin.![]()
![]()
Ik had al lang een tik gekregen van mijn ouders.![]()
Ik hou niet van tikken uitgevenquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed bezig!Dat soort gedrag moet je meteen afleren, anders wordt het alleen maar erger.
Laatst ook weer een vrouw met een blèrend kind gezien in de supermarkt, kindje wilde snoep en was heel hard aan het schreeuwen en huilen. Mama de hele tijd poeplief naar dat kind “nee, lieverd” en “hou eens op, dat vindt mama niet lief”. Uiteindelijk kreeg hij wel zijn zin.![]()
![]()
Ik had al lang een tik gekregen van mijn ouders.![]()
Vind je dat ook nog zo’n fijne tactiek als hij dat in een volle supermarkt zou doen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:39 schreef Quinny het volgende:
Ik hou niet van tikken uitgeven
Negeren schijnt ook goed te werken. Dat doen wij nu ook al af en toe als Daan iets wilt doen wat niet mag. Dan gaat die namelijk ook liggen gillen op de grond. Als je dan niet op hem reageerd is het snel weer over.
alleen alsz e zelf ook agressief zijn ( neefe jeeft een periode gehad dat hij ging bijten ) mag je imho een kleine tik geven maar een kleine tik voor ons is al snel een hele dreun voor hun.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik hou niet van tikken uitgeven
Negeren schijnt ook goed te werken. Dat doen wij nu ook al af en toe als Daan iets wilt doen wat niet mag. Dan gaat die namelijk ook liggen gillen op de grond. Als je dan niet op hem reageerd is het snel weer over.
Heb het ook al zo vaak gezien, zeker als de ouders na werktijd nog even snel boodschappen gaan doen. Zijn ze moe na een dag werken en dan geven ze die kinderen al heel erg snel hun zin.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:39 schreef Magneet het volgende:
dat heb ik zoooooo vaak gezien toen ik in een supermarkt werkte, die kinderen weet goed genoeg dat als ze doorzeuren dat ze iets krijgen en als ze krijsen gaat het nog sneller
*ook wilt*quote:Reports: Halo 2 retail date broken in Midwest
Gamers from several Midwest states claim to have already bought Bungie's shooter sequel from stores.
Roughly a month before its November 9 release, a pirated version of Halo 2 began to be widely circulated around the Web. Now, it seems the game is once again falling into gamers' hands earlier than Microsoft and Bungie had planned.
ik had het niet zo opgevat hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vind je dat ook nog zo’n fijne tactiek als hij dat in een volle supermarkt zou doen?Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zeg niet dat jullie Daantje niet goed opvoeden of dat je hem moet slaan.
Ik wil alleen aangeven dat die volgens mij een van de belangrijkste fases in zijn leven is, dat nu de grondslagen voor zijn latere gedrag wordt gecreëerd.
![]()
en met een beetje pech gaat ook hun live account op zwart als ze het nu al online gaan spelenquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*ook wilt*![]()
Ik denk, ik geef het maar even aan voor de zekerheid! Anders staat Q-tip straks boos voor mijn deur!quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:47 schreef Quinny het volgende:
ik had het niet zo opgevat hoor
Ik ga toch eerst uitgebreid voor de Single Player zitten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:48 schreef Magneet het volgende:
en met een beetje pech gaat ook hun live account op zwart als ze het nu al online gaan spelen
Hoe gaat hij Gijs? Lekker aan het werk? Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
ga nou even door met posten, dan mag ik ook weer
neequote:Op vrijdag 5 november 2004 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
ga nou even door met posten, dan mag ik ook weer
ow ik ga ook de sp doen hoor maar ook asap de mp want daar koop ik het voorquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga toch eerst uitgebreid voor de Single Player zitten.Maar ik kan nog wel een weekje wachten, ben toch nog uitgebreid met GTA:SA bezig.
Foto uit Nederlandquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*ook wilt*![]()
Is het wat?quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:33 schreef ChOas het volgende:
[..]
Absinthje doen ofzo
Nee, VS, sommige winkels daar verkopen hem al.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:55 schreef Bastard het volgende:
Foto uit Nederland
Oh ok..quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, VS, sommige winkels daar verkopen hem al.
Zo vader, zo zoon.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:57 schreef Quinny het volgende:
Ik heb trouwens van brown en O-ren gedroomt. O-ren was bevallen van een jongetje en toen O-ren hem ging verschonen zag ik dat hij haast geen piemeltje had
Sorry brown vraag me niet hoe ik hier opkom
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:57 schreef Quinny het volgende:
Ik heb trouwens van brown en O-ren gedroomt. O-ren was bevallen van een jongetje en toen O-ren hem ging verschonen zag ik dat hij haast geen piemeltje had
Sorry brown vraag me niet hoe ik hier opkom
*Krijgt*quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*ook wilt*![]()
Ja, volgende week pas.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
*Krijgt*
Moest wel, ik moest ook mijn lege flessen wegbrengenquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Neem je wel een stevige tas mee voor al die flessen![]()
dusquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:06 schreef Magneet het volgende:
Brown feli met je 10k posts maar je fucked de layout up
Laatst hier in de buurtsuper, een Engels grietje tegen haar zoontje: "No no no no no no no no no no no no " ... "There!, that's NO to your next 50 questions!"quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Laatst hier in de buurtsuper, een Engels grietje tegen haar zoontje: "No no no no no no no no no no no no " ... "There!, that's NO to your next 50 questions!"
Ik lag dubbel![]()
![]()
Is erg lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is het wat?Wil het ook wel eens proberen.. ondanks dat een bekende schilder daar waarschijnlijk zijn oor om heeft afgesneden.
Hallucinerend lekker?quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Is erg lekker
Helaas niet de variant die ze in Nederland verkopen...quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hallucinerend lekker?
Oh.. ja laat dan maarquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Helaas niet de variant die ze in Nederland verkopen...
quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]meeeeeen je niet??? whahahahahahahaha wat drooooog zeg
![]()
![]()
Inch Allah broeder Noot.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga morgen Halo 2 halen bij de lokale gameshopHeel misschien moet ik wachten tot maandag, maar ook in NL kunnen we hem wel eerder gamen Strol
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inch Allah broeder Noot.![]()
Jou kennende zul je Halo 2 toch wel vinden sucken.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat vind ik nu alquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jou kennende zul je Halo 2 toch wel vinden sucken.
Wie doet de review eigenlijk en wanneer krijgt hij hem binnen? Weet ik wie ik moet opzoeken!quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat vind ik nu alDe singleplayer iig. Ik heb wel vertrouwen in de multiplayer, daarom koop ik hem ook.
Keplerquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie doet de review eigenlijk en wanneer krijgt hij hem binnen? Weet ik wie ik moet opzoeken!
Wie heeft hij daarvoor moeten pijpen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
KeplerIk vraag me alleen af of hij hem wel eerder binnen krijgt dan de launch
M$ is zo panisch daarmee...
De komende week is de eerste week van het nieuwe blok, dan is er neit zo heel veel te doen nogquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft hij dan nog wel tijd om te studeren?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, tijd voor negers, bitches en lowriders
Ik heb de afgelopen 3 dagen niks anders gedaan.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben bij die lowride missieAfgelopen week gewoon maar een uurtje totaal kunnen spelen
Maar nu kan ik lekker lang gamen
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie heeft hij daarvoor moeten pijpen?
Heeft hij dan nog wel tijd om te studeren?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Kep...beste vriend![]()
Dat is die Limited Edition met bonus disk.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:59 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
waarom heeft die persoon 2 dvd's? Is het wel de echte?
ow ik dacht dat ik iets ontdekt hadquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is die Limited Edition met bonus disk.![]()
Ik ken het! Maar voor een seconde denk je toch “zou het…?”. Had ik 2 weken geleden, toen ik de display cases voor Halo 2 zag staan.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:03 schreef kepler het volgende:
ow ik dacht dat ik iets ontdekt had
kreeg vandaag een pakketje in de vorm van een spelhoesje
was het een andere spel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |