Want?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:46 schreef Biggs. het volgende:
en terrecht
het is een beledigingquote:Op donderdag 4 november 2004 19:48 schreef Lucille het volgende:
Want?
Idd goeie ludieke actie ze hadden ook direct de iman kunnen afschieten.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:49 schreef Bensel het volgende:
Lol.. ze hebben wel humor.. En bovendien is dit nou eens een vrij ludieke actie, geen moordaanslag. maar de achterliggende gedachte is uiteraard weer wel wat minder...
Dat snap ik, maar ik snap niet wat die moskee er mee te maken heeft.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:49 schreef succubus het volgende:
het is een belediging
Geiten moet je ook weg houden bij een moskee...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef longinus het volgende:
Ik vind niet dat je varkens hiervoor moet gebruiken, dit zijn intelligente dieren.
Voor dat varken jaquote:Op donderdag 4 november 2004 19:49 schreef succubus het volgende:
het is een belediging
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef My_Way het volgende:
Prachtige actie!
Het ging een paar jaar terug al mis, 't gaat juist wat beterquote:Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Het gaat binnkort mis denk ik...
leer Nederlandsquote:Op donderdag 4 november 2004 19:46 schreef Biggs. het volgende:
en terrecht
Zo praat je maar tegen je mede-sprookjesboeklezersquote:Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Oprotten man
Suggesties?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:55 schreef longinus het volgende:
Varkensvlees is best lekker, maar ze gebruiken bij een moskee vind ik verkeerd want een varken schat ik hoger in.
exaktquote:Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef My_Way het volgende:
[..]
Voor dat varken ja
Ik neem aan dat de bezoekers van die moskee er niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:55 schreef Bensel het volgende:
Nou.. denk dat somigen de moord op theo een provocatie vinden...
Er gebeuren zoveel dingen waar wij als normale nederlanders ook niet om vragen, dus wat is het verschil?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:54 schreef Disorder het volgende:
Dit schiet niet op natuurlijk. Wanneer iemand het daar heeft uitgelokt, okay, maar zonder provocatie moet dit niet worden gedaan.
Ahhh, koekje van eigen deeg?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:57 schreef My_Way het volgende:
[..]
Ik zeg KABLANG!
Zou me niks verbazen. Kunnen ze nog meer in een slachtofferrol kruipen. Die famillie die toen in Utrecht gearresteerd was had ook hun eigen huisraad kort en klein geslagen om extra zielig te lijken.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Smerig links bericht, waarschijnlijk is die kop door een moskeeganger daar neergelegd om niet-moslims te stigmatiseren
Ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:58 schreef Meki het volgende:
Hoppah
Iedereen die het goed keurt
Hahaha, stomme moslim, rot toch naar je eigen land en sterf. Wij zijn met meer!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:58 schreef Meki het volgende:
Hoppah
Hoppah? Moet ik de koran hierop nalezen of kan ik nog veilig over straat?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:58 schreef Meki het volgende:
Hoppah
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hahaha, stomme moslim, rot toch naar je eigen land en sterf. Wij zijn met meer!![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Smerig links bericht, waarschijnlijk is die kop door een moskeeganger daar neergelegd om niet-moslims te stigmatiseren
quote:De politie heeft geen idee wie de zak met inhoud op die plek heeft achtergelaten. Ook is niet duidelijk of het als een boodschap aan iemands adres gezien moet worden of niet.
Ja idd. Ik zou het gewoon zonder zak doen dan.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:00 schreef milagro het volgende:
suffe actie.
al snap ik niet waarom die varkenskop niet zonder zak voor de deur is gelegd.
als je dan toch fout bezig bent...
Ze smelten de kazen!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:59 schreef My_Way het volgende:
[..]
Hoppah? Moet ik de koran hierop nalezen of kan ik nog veilig over straat?
Ja, en Theo stak zichzelf dood om ze meer de hoek in te drijven.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |