quote:Two types of racers were eligible to compete under the new regulations; 3 litre prototypes or 5 litre sports cars, which needed minimum production of 25 cars to be homologated. Ferrari already had experience in Formula 1 with racing 3-litre engines, so it came as no surprise that when they announced their return to sports car racing, a new 3 litre prototype, the 312 P, was unveiled. After only half a season it was abandoned with the works team focusing on the construction of the 5 litre 512 S, which was to be pitched against the Porsche 917 first seen at LeMans in 1969.
Outwardly similar to a boxer engine, the Forghieri was a flat V-engine. The difference between a boxer and a flat V engine is the shape of the crank and the ignition sequence; a boxer engine's opposing pistons move towards each other whereas a V engine's pistons move in unison. The big advantage over the 60 degree V12 engine used in the previous 312 P was the low height of the 180 degree engine. This helped to decrease the car's overall height and to lower the centre of gravity, which helped handling.
Over the winter, the 'PB' was further modified. The performance of the engine was increased from an output of 450 bhp to 460 bhp. Various body styles were also tested, with special attention paid to the rear aerodynamics. For the 1972 season, the best drivers were hired to make sure Ferrari won the manufacturer's championship. These included Jacky Ickx, Brian Redman, Arthuro Merzario, Tim Schenken, Mario Andretti and Ronny Peterson.
check topicnummersquote:Op woensdag 3 november 2004 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
kan iemand even nakijken welke eerste was?
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:53 schreef ook_gek het volgende:
LIEF
Ferrari wint het altijd van welke auto slowchat topic dan ook![]()
sicko!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:55 schreef ook_gek het volgende:
* hermandeperman gaat effe ju halen voor morgen op het werk.
Vitamine W ( wodka ) met Ju is goed en zeker al om half 10 in de ochtend.
We nemen een blikje cola die spoelen we om doen er wodka en ju in en het is als of we cola drinken![]()
Best erg ik weet het![]()
ferrariquote:Op woensdag 3 november 2004 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
MutZ!
Weet iemand een leuk voertuig met 313?
ik kan niet wachten opquote:Op woensdag 3 november 2004 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
MutZ!
Weet iemand een leuk voertuig met 313?
Waar is de grens? straks zit je rond 11 lijntjes weg te snuiven in de baas zijn tijd!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:55 schreef ook_gek het volgende:
* Thermo gaat effe ju halen voor morgen op het werk.
We nemen een blikje cola die spoelen we om doen er wodka en ju in en het is als of we cola drinken![]()
Is een vrachtwagen toch?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]helemaal van een Wartburg
he!! eindelijk een overeenkomst tussen ons!!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan niet wachten op
[PTA SC] Volvo 340
Uhm mijn baas is persoon 3 in het verhaal die het zelfde doetquote:Op woensdag 3 november 2004 20:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Waar is de grens? straks zit je rond 11 lijntjes weg te snuiven in de baas zijn tijd!
![]()
* PeuRac noteerd *morgen 10:30 Mark's baas bellen, hem t blikje cola laten checken.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:55 schreef ook_gek het volgende:
* PeuRac gaat effe ju halen voor morgen op het werk.
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is een vrachtwagen toch?
oke mijn mening over vrachtwagens....
Ten eerste is dar weinig mooi aan te vinden het zijn tuinhuisjes met een te grote laadgeval er achter. Het is echt iets waar onzekere grote mannen in rijden die ook dik zijn. Deze hebben over het algemeen een kleine lul met als gevolg dat ze dat willen compenseren met een vrachtwagen. Kijk ik ben groot geschapen dus ik heb geen auto of wat dan ook nodig![]()
Maar belangrijker nog vind ik het volgende. Elk jaar mogen er van die kwijlende afgekeurde jostie,s in mee rijden toeterend en wel. De ruitenwissers zijn nodig aan de binnenkant wegens de geweldige klodders speeksel die ze met moeite of net niet binnen kunnen houden tegen de voorruit kwakken. Daar bij vind ik ook dacht vrachtwagens over het algemeen precies goed is voor die doelgroep.
Wat ik zeggen wil.
Vrachtwagens zijn voor onzekere klein geschape mannen of afgekeurde jostie,s die graag op een toeter drukken. Of daar een combo van
Einde verhaal
Straks komt hij met de speed, hop pep erin en door werken mark!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm mijn baas is persoon 3 in het verhaal die het zelfde doet![]()
We gaan om 4 uur al aan het bier op m,n werk door de weeks en op vrijdag al om 3 uur![]()
En dat gewoon elke dag![]()
nee zo erg is het nog niet. Maar we hebben een grote bar bovenquote:Op woensdag 3 november 2004 21:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Straks komt hij met de speed, hop pep erin en door werken mark!
alcoholicaquote:Op woensdag 3 november 2004 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm mijn baas is persoon 3 in het verhaal die het zelfde doet![]()
We gaan om 4 uur al aan het bier op m,n werk door de weeks en op vrijdag al om 3 uur![]()
En dat gewoon elke dag![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee zo erg is het nog niet. Maar we hebben een grote bar boven
We zitten in een pand waar eerst een drankengroothandel gezeten heeft
* PeuRac noteerd: snel een drankje halen bij Mark's werkquote:Op woensdag 3 november 2004 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee zo erg is het nog niet. Maar we hebben een grote bar boven
We zitten in een pand waar eerst een drankengroothandel gezeten heeft
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:55 schreef ook_gek het volgende:
* BoJo gaat effe ju halen voor morgen op het werk.
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat heb ik ooit op een schoolreisje naar Parijs gedaan op de mavo![]()
lege cola blikjes vullen met cognac etc.
OPTIEFEN JIJ!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:08 schreef Bond het volgende:
navond
TVP enzo
dubbelfris-ghb is de bomquote:Op woensdag 3 november 2004 21:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]wij vulden colaflessen met dropshot
![]()
je mag mij niet hequote:Op woensdag 3 november 2004 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Bond!
Of had ik jou al gehad?
je bent de eerste die het zietquote:Op woensdag 3 november 2004 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]je sig
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent de eerste die het ziet![]()
![]()
Nee doet het nog niet, en een beetje liever mag welquote:Op woensdag 3 november 2004 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OPTIEFEN JIJ!!!
doet je schijf het al![]()
Hoi Eendegek (al verder ermee gegaan? Of zit die nog steeds op de attenne?) En je ahd me vanmiddag al gehadquote:Op woensdag 3 november 2004 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Bond!
Of had ik jou al gehad?
mag=hoeft niet... mooiquote:Op woensdag 3 november 2004 21:15 schreef Bond het volgende:
[..]
Nee doet het nog niet, en een beetje liever mag wel![]()
Hij is echt goedquote:Op woensdag 3 november 2004 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]je sig
alfaquote:Op woensdag 3 november 2004 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dnek al wat zit je telkens....
Nah, post ik speciaal voor BoJo een stel tieten![]()
B
o
J
o
![]()
BoJo
[afbeelding]
BoJo!
Kleding in de vorm van een Alfa grillquote:Op woensdag 3 november 2004 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
B
o
J
o
![]()
BoJo
[afbeelding]
BoJo!
in je holquote:Op woensdag 3 november 2004 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Arthur bij me, in Den Haagnog verzoekplaatjes? Hij is al bij het Kurhaus en op het binnenhof geweest
Nee je mag alles zelf wetenquote:Op woensdag 3 november 2004 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mag=hoeft niet... mooi![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kleding in de vorm van een Alfa grill![]()
mooi...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:18 schreef Bond het volgende:
[..]
Nee je mag alles zelf weten
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
B
o
J
o
![]()
BoJo
[afbeelding]
BoJo!
Ik heb wel een foto van Arthur terwijl een vrind van me zijn hol aan het likken isquote:Op woensdag 3 november 2004 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
in je hol![]()
als die ring een Alfa logo was geweest, dan was t de mooiste jurk ter wereld geweestquote:Op woensdag 3 november 2004 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van Arthur terwijl een vrind van me zijn hol aan het likken isNota Bene genomen op de RAI! In een gedeelte wat niet teoegestaan was voor bezoekers
We deden net of we verkopers waren, terwijl we er beide echt uitzien als zwervers
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als die ring een Alfa logo was geweest, dan was t de mooiste jurk ter wereld geweest![]()
![]()
Wat heb jij vandaagquote:Op woensdag 3 november 2004 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
in je hol![]()
http://www.buzzybee.messageboard.nl/forum/viewtopic.php?t=1153quote:Op woensdag 3 november 2004 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]posten enzo
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.buzzybee.messageboard.nl/forum/viewtopic.php?t=1153
zoek maar
niets anders dan normaal...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:22 schreef Bond het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag![]()
Wel een grappige![]()
*gevonden!!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.buzzybee.messageboard.nl/forum/viewtopic.php?t=1153
zoek maar
Ok, dat was een onzinnige post, maar ik ben in een onzinnige bui...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:30 schreef MutZ het volgende:
En jezelf quoten is okay...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ok, dat was een onzinnige post, maar ik ben in een onzinnige bui...
ojajoh?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
En jezelf quoten is okay...
ole olequote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
En jezelf quoten is okay...
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
En jezelf quoten is okay geil...
komt goed, ze verliezen tochquote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef Fugie het volgende:
ajax 0-0
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ojajoh?![]()
Iddquote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef Fugie het volgende:
ajax 0-0
van plaats dat die joden eens scorenquote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef Fugie het volgende:
ajax 0-0
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:36 schreef D-Devil het volgende:
Net kwam een vriendin langs, heb voor het eerst in een Fiat seicento gereden.
5cm verlaagd, sportvelgjes en pirelli bandjes, en een novitec spoiler.
Vreem systeempje hoor met rijden, dat wel.
Geen automaat maar ook geen koppeling...
Starten, in de 1 zetten en rijden, gas los, schakelen en gas. Gas los, terugschakelen laten remmen op de motor of bijremmen en tja net als een automaat, geen koppeling... Went heel snel moet ik zeggen heb er een blokje mee gereden. Geen beenruimte achterin, dat kan ook natuurlijk niet echt maar goed.
Zuinig en goedkoop en ziet er toch bovenal netjes uit!
fohn nodig?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:38 schreef Ballebek het volgende:
Weet je wat je nou vooral NIET moet doen als je waterkoeling in je PC hebt EN je bent een nieuw mobo + processor aan het inbouwen? Dat is de slang van je processorkoeling per ongeluk half los trekken
Dat is NIET oke....
Waar gaat het fout?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn ik vergeet telkens te stemmen voor de Friestalige top 100 aller tijden
Met keukenrol je PCI en AGP sloten uitbaggeren is ook een vak appart...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
fohn nodig?
* PeuRac onderdrukt een lachbuiquote:Op woensdag 3 november 2004 21:38 schreef Ballebek het volgende:
Weet je wat je nou vooral NIET moet doen als je waterkoeling in je PC hebt EN je bent een nieuw mobo + processor aan het inbouwen? Dat is de slang van je processorkoeling per ongeluk half los trekken
Dat is NIET oke....
...Fiat...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Waar gaat het fout?.
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:38 schreef Ballebek het volgende:
Dat is NIET oke....
dan is een fohn makkelijkerquote:Op woensdag 3 november 2004 21:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Met keukenrol je PCI en AGP sloten uitbaggeren is ook een vak appart...
Hier mag je doen alsofquote:Op woensdag 3 november 2004 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Zeg, dit is tweakers niet!
ervaring??quote:Op woensdag 3 november 2004 21:38 schreef Ballebek het volgende:
Dat is NIET oke....
Whehe dat ken ik nog jha. Echter begon iedereen aan de bier toen op school. Ik ben al heel jong in de horeca gaan werken en IPV bier zat ik aan de vieux 7up elke avond. Dus ook tijdens schoolreisje. En het geluk was dat niemand het luste. Was te sterkquote:Op woensdag 3 november 2004 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat heb ik ooit op een schoolreisje naar Parijs gedaan op de mavo![]()
lege cola blikjes vullen met cognac etc.
1/ Autumn - The Witch in me --> over de inwijding tot heksquote:Op woensdag 3 november 2004 21:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
![]()
bepaal jij dat?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:43 schreef Bond het volgende:
[..]
Hier mag je doen alsof![]()
Ik ook niet, maar kan je zeggen dat het voor gewoon normaal stadsverkeer zeer aangenaam lijkt te zijnquote:Op woensdag 3 november 2004 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
...Fiat...nee bedoel dat systeem, wist niet dat dat erin zat
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:43 schreef Bond het volgende:
[..]
Hier mag je doen alsof![]()
ja ik ook, ik weet nog psies het moment dat het omsloeg.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:47 schreef ook_gek het volgende:
oh en even goed te weten. Ik kan nu tegenwoordig HEEEL slecht tegen drank![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:47 schreef ook_gek het volgende:
ja dat lijkt me ook relaxt, vanochtend toen het een beetje mistig was kon niemand meer rijden leek het wel. En ik heb best wel een zware koppeling, lame poot dat je krijgt johquote:Op woensdag 3 november 2004 21:48 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan je zeggen dat het voor gewoon normaal stadsverkeer zeer aangenaam lijkt te zijn. File rijden lijkt me ook wel ideaal.
Laat je dan wel je pc aan??quote:Op woensdag 3 november 2004 21:47 schreef ook_gek het volgende:
nehquote:Op woensdag 3 november 2004 21:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Laat je dan wel je pc aan??
Zekersquote:Op woensdag 3 november 2004 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bepaal jij dat?![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
op zon kamp heb ik mijn arm gebroken op 2 plekken.. .een vriend van me een arm uit de kom en een andere een hersenschudding... ja we hadden teveel gezopenquote:Op woensdag 3 november 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
brings back memories jah
in de wasbak pissen/kotsen, lege flessen verstoppen over de hele kamer, samen met de leraren zuipen op de gang (kwamen we tegen toen we een verdieping lager wilde naar de meisjes![]()
en vooral veel zuipen![]()
Barcelona met de havo was veel erger![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:volgens mij was vorig jaar mn Föhn ontrploft!
[afbeelding]
vanmorgen reden ze op de dijk in hardinxveld-giessendam 30quote:Op woensdag 3 november 2004 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook relaxt, vanochtend toen het een beetje mistig was kon niemand meer rijden leek het wel. En ik heb best wel een zware koppeling, lame poot dat je krijgt joh![]()
mietje, ik sta elke dag 30min in de file, en de Opel heeft een vrachtwagen koppelingquote:Op woensdag 3 november 2004 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook relaxt, vanochtend toen het een beetje mistig was kon niemand meer rijden leek het wel. En ik heb best wel een zware koppeling, lame poot dat je krijgt joh![]()
Achter dat zit een erg lang verhaal... Maar dat zijn geen oude koeien... Heb hem vanavond nog gehoord...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:54 schreef Bond het volgende:
[..]
Zekers![]()
[..]
Dank voor de onsteuning MutZ
Mag ik je MutZ noemen trouwens (dehele tijd tijdens die radio, vond het wel grapppig)
OUde koeien![]()
Als ze continu 30rijden is er niks aan de hand, t is veel erger als ze 30-50-20-40-50-30 aan t rijden zijnquote:Op woensdag 3 november 2004 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vanmorgen reden ze op de dijk in hardinxveld-giessendam 30
lanciaquote:Op woensdag 3 november 2004 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mietje, ik sta elke dag 30min in de file, en de Opel heeft een vrachtwagen koppeling
30-0-30-0-30-0quote:Op woensdag 3 november 2004 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze continu 30rijden is er niks aan de hand, t is veel erger als ze 30-50-20-40-50-30 aan t rijden zijn
In Barcelona hadden we een eigen appartementen complex voor ons alleen omdat het Hotel volgeboekt was toen we er aan kwamen terwijl de school van te voren geboekt hadquote:Op woensdag 3 november 2004 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
op zon kamp heb ik mijn arm gebroken op 2 plekken.. .een vriend van me een arm uit de kom en een andere een hersenschudding... ja we hadden teveel gezopen
Ga je slapen?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb al meer dan twee jaar geen kapper meer egzienquote:Op woensdag 3 november 2004 21:55 schreef D-Devil het volgende:
Geen kappers in frieslân hè?.
.
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
30-0-30-0-30-0
altijd fijn... op de dijk rijden en allemaal mensen die afslaan
vriend van mij had een laken van het hotel omgedaan een een baard van scheerschuim gemaakt en met een kroon op in het zwembad gesprongen.... ja het zembad was een beetje wit toen jaquote:Op woensdag 3 november 2004 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
In Barcelona hadden we een eigen appartementen complex voor ons alleen omdat het Hotel volgeboekt was toen we er aan kwamen terwijl de school van te voren geboekt had![]()
Maar goed eigen gebouw dus. Had een klasgenoot zich verkleed en in een wit laken verhult en was gaan zitten in een hoek. Nou hij leek net een oude zwerfster ofzo, beetje mormelen enzo. Dus meisjes gillen enzo, ineens kijken die leraren even niet gooit die gast dat laken over de railing van de gallerij en vlucht een kamer binnen. Inmiddels was de politie er al, zij vet zoeken met honden enzo![]()
Na 3 dagen wilden de meeste leraren alweer terug naar huis![]()
![]()
nee jij..... met de vissenquote:Op woensdag 3 november 2004 22:01 schreef Bond het volgende:
[..]
Ga je slapen?![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee jij..... met de vissen![]()
Arthur Eendquote:Op woensdag 3 november 2004 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nieuwe lay-out![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:04 schreef PeuRac het volgende:
wij hebben tijdens onze 5dgn Barcelona onze leraren nauwelijks gezien, na 2dgn vroegen we ons af of ze nog leefden
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
PTA SC n00b![]()
Die lui zopen serieus meer als wij dat dedenquote:Op woensdag 3 november 2004 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
er is geen betere manier dan de kater te verzuipenquote:Op woensdag 3 november 2004 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die lui zopen serieus meer als wij dat dedenals wij rond 11-12u wakker werden, zaten zij alweer aan t bier (als wij met water en sju katers weg probeerden te spoelen).
Jaquote:Op woensdag 3 november 2004 21:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
ervaring??
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ja
Neuke?
in de eerste gingen we zeilen op een hele grote boot. Komt er een klasgenoot z,n kamer in doet z,n koffer open en zo tieft straalt heel de wasbak van de muurquote:Op woensdag 3 november 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
brings back memories jah
in de wasbak pissen/kotsen, lege flessen verstoppen over de hele kamer, samen met de leraren zuipen op de gang (kwamen we tegen toen we een verdieping lager wilde naar de meisjes![]()
en vooral veel zuipen![]()
Barcelona met de havo was veel erger![]()
Volgens mij kloppen de aders weer vol verlangen als ik het zo leesquote:Op woensdag 3 november 2004 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
leeft de boel weer?
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen de aders weer vol verlangen als ik het zo lees.
Over welke cd hebben we het hier?quote:Op woensdag 3 november 2004 22:14 schreef ook_gek het volgende:
Hugster ik zit net die Charly lownoise CD te luisteren en ik vond nummer 2 op CD 2 helemaal geweldig. Kom ik er achter dat het can Ramon zelf is. Dit heb ik ECHT nooit geweten. Maar TERING dit is me toch een geweldig nummer![]()
Simpel maar toch een nummer waar je bij het idee krijgt dat je DIRECT wilt bewegen. Heerlijk opgebouwd ook
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
knip
Of een andere kamer vragen omdat de kamer waar je nu in ligt zo aan het draaien is en niet wilt stoppen.
gho wat een drama allemaal
[afbeelding]
Hier ben ik toen met achter af 2 gebroken ribben nog van af gegaan![]()
op school ergens in een winter is het volgende gebeurt.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
In Barcelona hadden we een eigen appartementen complex voor ons alleen omdat het Hotel volgeboekt was toen we er aan kwamen terwijl de school van te voren geboekt had![]()
Maar goed eigen gebouw dus. Had een klasgenoot zich verkleed en in een wit laken verhult en was gaan zitten in een hoek. Nou hij leek net een oude zwerfster ofzo, beetje mormelen enzo. Dus meisjes gillen enzo, ineens kijken die leraren even niet gooit die gast dat laken over de railing van de gallerij en vlucht een kamer binnen. Inmiddels was de politie er al, zij vet zoeken met honden enzo![]()
Na 3 dagen wilden de meeste leraren alweer terug naar huis![]()
![]()
ID&T Presents charley lownoisequote:Op woensdag 3 november 2004 22:19 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Over welke cd hebben we het hier?.
Ballebek die zit er ook al heel lang bij.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:31 schreef Lega-Nord het volgende:
nu dat ene opmerking PTA sc noob, ik vraag me iets af, ik lees PTA slowchat al hele tijd mee.
Ik vraag me af wie het verder zijn, dus de harde kern van PTA slowchat:Kreator ook_gek Jozef444 GizartFRL Ultimora Tjabbo Eddow alias Boink Slashme Peurac
MetalFreak ThaFreak Xtreem Bojo en BroesWIllems, Dat waren dus de harde kern users.
Mis ik verder nog iemand.De andere PTA SC'ers vind ik eigenlijk niet mee kunnen tellen zoals Oosthoek, t0n, Thermo, Hermandeperman, etc. te 'noob' (vind ik
) dan en in verleden niet aanwezig.
Is iemand wel eens met dit lijst?![]()
Harde kern he gastquote:Op woensdag 3 november 2004 23:20 schreef Sjoewe het volgende:
Nou bedankt. Ben je een dagje platen kopen, mag je gelijk niet in de lijst
CP. The Police - So Lonely (op LP)
Dat zal je nooooit gaan lukkenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn, ik ben nogniet genoeg naar binnen geliktoh ja ik ben er weer
mwa, als ik jullie harde kerners zo tegen 2009 alemaal uit de weg heb geruimd wel denk ikquote:Op woensdag 3 november 2004 23:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zal je nooooit gaan lukken
Nee, maar er zitten wél 2 iksen inquote:Op donderdag 4 november 2004 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
is het een Express?
Lamme zak, kijk in de AT ofzo!quote:Op donderdag 4 november 2004 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:pass eens een link?
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ej jopies
wat ebbenh jullie gedan vandg?
Wie eefhgt er een Express?
IK mot mrgn in een Kanoog rijden,
welterusten :')![]()
Neequote:Op donderdag 4 november 2004 03:15 schreef Hugster het volgende:
liggen jullie allemaal te pitten ofzo
Sta jij ook om 7u op ?quote:Op donderdag 4 november 2004 07:14 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nee.
.
gaat hem best goed af, moraal van het verhaal : "het is niet moeilijk je net zo dyslectisch te zuipen als BoJo"quote:Op donderdag 4 november 2004 02:21 schreef Hugster het volgende:
[..]BoJo wannabee
Jaquote:Op donderdag 4 november 2004 07:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Sta jij ook om 7u op ?![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:31 schreef Lega-Nord het volgende:
nu dat ene opmerking PTA sc noob, ik vraag me iets af, ik lees PTA slowchat al hele tijd mee.
Ik vraag me af wie het verder zijn, dus de harde kern van PTA slowchat:Kreator ook_gek Jozef444 GizartFRL Ultimora Tjabbo Eddow alias Boink Slashme Peurac
MetalFreak ThaFreak Xtreem Bojo en BroesWIllems, Dat waren dus de harde kern users.
Mis ik verder nog iemand.De andere PTA SC'ers vind ik eigenlijk niet mee kunnen tellen zoals Oosthoek, t0n, Thermo, Hermandeperman, etc. te 'noob' (vind ik
quote:Op donderdag 4 november 2004 07:38 schreef D-Devil het volgende:
De noobs :Bond .
ambtenaren zijn echt lui he? Ik sprak een vriendin van me die stage loopt bij de gemeente, ging helemaal nergens overquote:Op donderdag 4 november 2004 08:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat zappa zegt
Ik ben wel semi ambtenaar hequote:Op donderdag 4 november 2004 08:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
ambtenaren zijn echt lui he? Ik sprak een vriendin van me die stage loopt bij de gemeente, ging helemaal nergens over![]()
Zeg pauper, wie denk je wel niet dat je bent? Omdat je meeleest kan je bepalen wie hier wel of niet lang zit?quote:Op woensdag 3 november 2004 22:31 schreef Lega-Nord het volgende:
Hoe kunnen ze mij voor de 2e x VERGETENquote:Op woensdag 3 november 2004 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ballebek die zit er ook al heel lang bij.
Ik denk dat ik er dan ook maar voor in de rij gaan staan.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:06 schreef Tjabbo het volgende:
Ja die files, ik snap niet wat daar aan is.
Maar ze staan ervoor in de rij
Hoe 'st met je GT'tje trouwens?
* zappa29 voelt zich overgeslagenquote:Op woensdag 3 november 2004 22:31 schreef Lega-Nord het volgende:
Ik vraag me af wie het verder zijn, dus de harde kern van PTA slowchat:Kreator
...en BroesWIllems, Dat waren dus de harde kern users.
Je vergeet dat Thermo al erg lang in de SC is. Die vind ik er wél bijhoren.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:31 schreef Lega-Nord het volgende:
Wil je in het vervolg eerder reagerenquote:Op woensdag 3 november 2004 22:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ja
Neuke?
Jaquote:Op woensdag 3 november 2004 22:31 schreef Lega-Nord het volgende:
In slaap gepleurd in bureaustoel...quote:Op donderdag 4 november 2004 09:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wil je in het vervolg eerder reageren
Nu lag ik al te slapen...
Haha jij bent veeeel te laat gekomen om op die lijst geplaatst te worden.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
In slaap gepleurd in bureaustoel...
Sorry![]()
De Dag Is Nog Lang![]()
Is die klaar??quote:Op donderdag 4 november 2004 09:23 schreef Ballebek het volgende:
Voor Peurac: Ik ga zo weer naar Arnhem naar >>>>><<<<<<<
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Haha jij bent veeeel te laat gekomen om op die lijst geplaatst te worden.![]()
Me 307 niet en wat in Arnhem staat nog laaaaaaaaaaaang nietquote:Op donderdag 4 november 2004 09:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is die klaar??
De voorkant van een vliegtuig is harderquote:Op donderdag 4 november 2004 09:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de waarheid is hard he/
Plaag Mutzje nou niet, ze is al zielig genoegquote:Op donderdag 4 november 2004 09:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de waarheid is hard he/
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Me 307 niet en wat in Arnhem staat nog laaaaaaaaaaaang niet
Ben bang dat het ook verkocht gaat worden...
*niet aangesproken voelt*quote:Op donderdag 4 november 2004 09:27 schreef BazzoS het volgende:
negers, ik ga
Ben niet echt zielig hoor... Wil alleen weer auto rijden... Heb ik nu al een maand (!) niet meer gedaan...quote:Op donderdag 4 november 2004 09:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Plaag Mutzje nou niet, ze is al zielig genoeg![]()
Zijn maar een paar mensen die het weten...quote:Op donderdag 4 november 2004 09:27 schreef MutZ het volgende:
[..]Heb ik iets gemist??
Ja praat er maar overheenquote:Op donderdag 4 november 2004 09:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
De voorkant van een vliegtuig is harder
Groot gelijk...quote:Op donderdag 4 november 2004 09:29 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zijn maar een paar mensen die het weten...
Om Ultimora style verhalen te voorkomen...
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja praat er maar overheen
En als je het vaag tussen neus en lippen door blaat blijft het bij niemand in z'n ene hersencel hangenquote:Op donderdag 4 november 2004 09:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Groot gelijk...
Je wilde hem toch haast weg doen vanwege hoge reparatiekosten? vandaar dat ik het vroeg.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:15 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan ook maar voor in de rij gaan staan.
Moet toch op een beetje normale tijd op mijn werk aankomen.
Met 't GT'tje gaat 't goed. Alleen motor loopt niet helemaal lekker als ie koud is.
Verder staat ie netjes in een stalling en komt ie 1x in de 4 weken uit om alles een beetje draaiend te houden.
Of zoals bij Southpark gisterenavond "The Chickenfucker"...quote:Op donderdag 4 november 2004 09:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
he geiteneuker
southparkquote:Op donderdag 4 november 2004 09:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Of zoals bij Southpark gisterenavond "The Chickenfucker"...
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
southpark
ik vond dat race spelletje wel leuk van southpark, met chef![]()
Hij is geen islamietquote:Op donderdag 4 november 2004 09:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
he geiteneuker
He noeste arbeider, alles flaix ?quote:Op donderdag 4 november 2004 09:55 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
quote:Oooo suck on my chocolate salted balls
stick em in your mouth, and suck em!
Suck on my chocolate salted balls,
they're packed full of vitamins, and good for you.
So suck on my balls.
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
He noeste arbeider, alles flaix ?
[..]
Ik was douchen, ontbijten enzo...quote:Op donderdag 4 november 2004 09:56 schreef Ballebek het volgende:
Mutz niet meer hiero?
Leg zeker weer te maffen
dat bedoelde ik ook nietquote:Op donderdag 4 november 2004 09:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij is geen islamiet.
Nou, dan ga ik dat NU doen JA!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik was douchen, ontbijten enzo...
FIJN!!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik dat NU doen JA!!!
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
douchen
ZEKER WEL JA!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
FIJN!!
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:03 schreef D-Devil het volgende:
[..].
Sterktequote:Op donderdag 4 november 2004 10:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
ZEKER WEL JA!!!
Ff de smeerkaas van 39 cent per kuipje uitproberen van de Albert SweinHund...
Heb je je poentje lekker gewassen?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
![]()
Dankquote:Op donderdag 4 november 2004 10:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sterkte
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dank
Hij smaakt zelfs lekkerder dan Goudkuipje en kost de helft![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Heb je je poentje lekker gewassen? :').
Zeker wel ja!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nummerbord van Donald Ducks auto is 313quote:Op donderdag 4 november 2004 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga deel 313 niet starten![]()
tenzij er een trabant 313 bestaat of zo
Donaldquote:Op donderdag 4 november 2004 10:24 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nummerbord van Donald Ducks auto is 313
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:38 schreef D-Devil het volgende:
Wartburg 313.
* BoJo moet een traantje wegpinken omdat hij geen abo op Donald meer heeft.quote:
Niet verstandig ...quote:Op donderdag 4 november 2004 10:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
* Ballebek moet een traantje wegpinken omdat hij geen abo op Donald meer heeft.
tijd voor kinderen![]()
Ga je de volgedne keer mee naar de gyneacolog?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
* Alexxxxx moet een traantje wegpinken omdat hij geen abo op Donald meer heeft.
tijd voor kinderen![]()
wat geen abo op Donald meer hebben of kinderen?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niet verstandig ...
het stoort mij dat jij daar zoveel plezier in zou kunnen beleven.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je de volgedne keer mee naar de gyneacolog?
* BoJo wil de eendebek wel in BoJo schuiven
Ik lees hem nog elke week maar idd het zuigt aarsch.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
De Donald Duck schijnt erg aachteruit zijn gegaan de laatste tijd.... Zelfs de brieven worden niet meer door kiddo s geschreven
nu ben je een groot klojotjequote:Op donderdag 4 november 2004 10:54 schreef BoJo het volgende:
Ik heb nog met koninginnedag hele jaargangen staan verkopen toen ik nog een klein klojotje was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |