quote:Op woensdag 3 november 2004 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Queen, Led Zeppelin en Guns n'Roses zullen in willekeurige volgorde in de top-3 staan, gok ik.
Maar met een beetje geluk is naast Kayleigh ook Lavender nog wel in de uiteindelijke lijst te krijgen en met de rest van hun oevre kun je dat helaas wel vergeten. Bij radio 2 kon je dan ook alleen uit die twee kiezen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:11 schreef Karzeuler het volgende:
7. Script for a jester's tear - Marillion (wie Kayleigh of Lavender noemt kent het oevre van hun niet)
Eenschquote:1. Butterflies & Huricanes - Muse (namens alle ander geweldige songs van Muse)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:25 schreef Forno het volgende:
Dit is dezelfde lijst als het jaar ervoor, door elkaar gehusseld, zodat elke sufkut de nummertjes weer kan ordenen zoals het jaar ervoor. .
Dat album waar ze op stonden, Misplaced childhood, was toendertijd hun meest commercieele plaat. Voor de hardcore progresieve symphorockfans iets te slap, voor het top 40 liefhebber juist weer heel toegankelijk. Het schijnt dat de toenmalige zanger, Fish, niet zo blij was met dat album.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:08 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Maar met een beetje geluk is naast Kayleigh ook Lavender nog wel in de uiteindelijke lijst te krijgen en met de rest van hun oevre kun je dat helaas wel vergeten. Bij radio 2 kon je dan ook alleen uit die twee kiezen als ik me niet vergis.
Overigens zijn het ook twee hele mooie nummers, vind ik.
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:28 schreef Dos37 het volgende:
Heb hem ook al ingestuurd
2pac - Changes op 1
Zo'n slecht nummer is dat toch niet? OK, ik houd niet (meer) van dat soort muziek, maar daarom is het nog niet slecht.quote:
Maar bij lange na niet het beste wat popmuziek heeft voortgebrachtquote:
Ik vind het een kutnummer.quote:Op zondag 5 december 2004 20:32 schreef m021 het volgende:
Zo'n slecht nummer is dat toch niet? OK, ik houd niet (meer) van dat soort muziek, maar daarom is het nog niet slecht.
Overschat en langdradig zeiknummer.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:11 schreef Berkery het volgende:
35 Mark & Clark Band - Worn Down Piano
Idd bijna net zo erg als die van John Miles. Wat voor mensen stemmen in hemelsnaam op die nummers?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Overschat en langdradig zeiknummer.
Ik heb niet voor deze top1000 gestemd, maar ik vind beide nummers erg goed.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Idd bijna net zo erg als die van John Miles. Wat voor mensen stemmen in hemelsnaam op die nummers?
Toch nog drie nummers uit mijn top 10.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:11 schreef Berkery het volgende:
*Kick*
De lijst is bekend, verrassende uitslag![]()
Klik
5 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
7 Metallica - Nothing Else Matters
8 Pink Floyd - Another Brick In The Wall
etc....
Je kunt al die onzin beluisteren van 20 t/m 28 december
Reclame?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:05 schreef Flyga het volgende:
Is dat van die ene reclame?
Ja, die belachelijke reclame met die playbackende DJ's en die vrouw met die mannenstem.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:05 schreef Flyga het volgende:
Is dat van die ene reclame?
Jij daarentegen bent oud en reddeloos verloren.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef dwerg het volgende:
Ach, je bent nog jong. Dat gaat wel over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |