Ik zit ook weer met verbazing te lezenquote:Op donderdag 4 november 2004 12:48 schreef dutchie het volgende:
Gut zeg, bijna de hele "zomerploeg" is/gaat weer aan het werk.![]()
Is het dan allemaal echt zo snel voorbij gegaan?
Snik, erg hè?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:48 schreef dutchie het volgende:
Gut zeg, bijna de hele "zomerploeg" is/gaat weer aan het werk.![]()
Getsie Tink, da's niet fijn. Ook best zwaar 2 kindjes.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
Deze moeder is moe.
Gedverrr........ heb je dr nog last van??quote:Op donderdag 4 november 2004 14:45 schreef pluisje het volgende:
Het vervelendste is nog wel dat ik door die ontsteking nu mijn braces niet meer om kan, die er voor moeten zorgen dat dat carpaal tunnel syndroom nu eindelijk eens over gaat
ja, kan het me voorstellen! gevoelloze handen is niet zo heel erg, maar dat je er inderdaad wakker van wordt is juist de pest.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:53 schreef pluisje het volgende:
Nee hier is het nog steeds doffe ellende, paar keer per nacht wakker met gevoelloze handen, heel irritant
Juist......... ik zit met hetzelfde probleem! Ik redeneer ook zo zoals jij doet.........maar of het juist is???quote:Op donderdag 4 november 2004 13:33 schreef Sugar het volgende:
Livelink, toch staat er dit op de site van cadans:
Als ik 6 weken voor uitgerekende datum met verlof was gegaan, dan had ik volgens mij die twee weken extra gehad. Nu volgens mij niet, omdat ik alsnog 10 weken verlof over heb en dat geldt als minimum. Denk ik. Dacht ik.
Maar bij jou was het ook zo? Dat je stopte toen je 4 weken voor je uitgerekende datum zat? Dan lees ik de info misschien wel verkeerd!![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:47 schreef snoopy het volgende:
Klinkt lekker SjeenBen benieuwd of er veel van thuiswerken komt als jij mag doen en laten wat je wilt
![]()
Ja, lang hè?quote:Op donderdag 4 november 2004 13:14 schreef LadyS het volgende:
en de volgende babyboom is gepland voor janurai en februari, dutchie.. dus nog even geduld
Dank jequote:Op vrijdag 5 november 2004 09:06 schreef phluphy het volgende:
Tinkepink Ik hoop voor je dat je snel weer aan een goede nachtrust toekomt, want zo schiet het niet op. Ik weet maar al te goed hoe veel makkelijker je alles aankan als je goed uitgerust bent.
Ik wist trouwens niet van Thomas' gezondheidsprobleempjes. Hopelijk valt het allemaal mee. Beterschap en sterkte![]()
Het gaat best goed met het krijgen van nachtrust, omdat we elkaar goed aflossen. Ik moet er wel bij zeggen dat we dan 's ochtends lang uitslapen, anders gaat het niet. (Jeroen heeft nog ouderschapsverlof tot 1 dec).quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:56 schreef Tinkepink het volgende: Kom jij trouwens wel aan nachtrust toe? Of uberhaupt aan rust? Succes straks bij de 6-weken controle. Stelt normaal gesproken inderdaad niet zoveel voor.
Ik ben er ook helemaal niet geweest. Bji ons ging alles goed, ik voelde me goed en ik hoefde nergens over te praten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:17 schreef snoopy het volgende:
Phluph, ik vond zelf die 6 weken controle niet zoveel voorstellen. Was dan wel bij de vk maar dat zal wel hetzelfde zijn. Ze hebben alleen aan mijn buik gevoeld en wat vragen gesteld. Sterkte iig![]()
Nee, ik ben niet meer zo druk met de kraamvisite. Maar ik merk dat ik op dit moment vooral in de lurkstand sta hier op Fok... Ik lees dus nog wel hoe het met iedereen gaat en zo, maar heb zelf weinig puf/zin om te reageren. Dat komt vast wel weer over een tijdje.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:06 schreef phluphy het volgende:
Piglet Ben je nog steeds zo druk met kraamvisites etc. ? Neem wel voldoende tijd voor jezelf!
Dat is knap vervelend rottdog. Helaas weet ik er alles van af. Hier is het ook iedere keer vechten tegen de bierkaai, heb je het 1 geregeld komt het andere probleem al weer om de hoek kijken. (eindelijk dat gedoe met zwangerschapsverlof geregeld met het uwv moet ik me nu weer ziekmelden en begint alles weer opnieuw) Sparen gaat hier ook niet want als we geld opzij zetten dan is er weer een auto de gemaakt moet worden en we blijken dus 2 jaar lang bedrogen te zijn door een garage dus moest heel veel gebeuren aan de autoquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:24 schreef Rottdog het volgende:
Getsie Tink hoop voor je dat jij ook gauw weer mag genieten van je nachtrust
Had niet eerder begrepen dat Thomas nog steeds ziek was meid Sterkte ermee![]()
Piglet gatverdarrie meissie, sterkte![]()
En met moi het kan veel beter vind ik, ben zooooooo moooooooooeee en niet omdat ik mijn rust niet krijg maar de ene rompslomp hier na de andere vooral op financieel gebied. Maandag moeten een toeslag aanvraag doen omdat vriendje nog steeds geen werk heeft dus de bijstand in en ben daar zo min over
. Zie hele toekomstplannen in duigen vallen vooral de plannen wat Zoë betreft, sparen, school en leuke dingen heb daar dus op dit moment een heel hard hoofd in
![]()
Ben van de week ook maar eens naar de dokter gegaan, er liggen nu 3 buisjes bloed in het lab zal binnenkort wel bericht krijgen.![]()
Offtopic: Ja potverdikkie zeg, ik heb het gestuurd naar het hotmail adres wat ik vond op je site, zit ik in je prullenbakje?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:41 schreef Rottdog het volgende:
Luchtbel, neuj heb geen meel van je gehad![]()
heb net bij jou zitten spieken maar zag geen meel-adres![]()
Wel echt doen he!!!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:48 schreef Anitra het volgende:
Ik doe van het weekend nog rustig aan
Als je nog eens in de buurt bent mag je wel een bakkie koffie komen halen hoorquote:Op zondag 7 november 2004 17:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Gisteren was Thijs 2maandjes![]()
en dat hebben we "gevierd" door naar opa en oma te gaan en daar lekker in veenendaal wezen shoppen, voor Thijs en voor mijzelf, heb eindelijk weer 2 broeken en 2 rokken die me passen en lekker zitten, nog een leuk jasje gekocht en een truitje, sjaal en wanten en zo kan ik de winter weer door
Ik wil eigenlijk eerst weten hoe het met mama phluphy gaat!quote:Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef phluphy het volgende:
Hoe gaat het met de moeders Sugar, Piglet, Loena en m@x ??
quote:Op zondag 7 november 2004 18:50 schreef Sjeen het volgende:
De hond van mijn ouders is gisteren gestorven
![]()
Met deze mama gaat het goed. Kai heeft vannacht voor het eerst in zijn eigen kamer geslapen en tot onze verbazing ging dat probleemloos. Nu zegt één nachtje natuurlijk niks maar ik ben blij dat ik weer eens tegen meneerm@x aan kan kruipen.quote:Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef phluphy het volgende:
Hier alles primaquote:Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef phluphy het volgende:
hequote:Op zondag 7 november 2004 18:23 schreef piglet het volgende: Ik wil eigenlijk eerst weten hoe het met mama phluphy gaat!![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 08:28 schreef phluphy het volgende:
heIk vroeg het eerst het zou al schelen als ik me om jou geen zorgen hoefde maken
![]()
ik ben er nóg beduusd vanquote:Op maandag 8 november 2004 09:26 schreef piglet het volgende:
LadyS![]()
Wat raar lijkt me dat, voor je gevoel is Amber natuurlijk nog klein of niet?
Heel slim hoor. Dat geeft voor jezelf gewoon een extra steuntje dat je gelijk hebt. Zal je zien dat het allemaal reuze meevaltquote:Op maandag 8 november 2004 13:19 schreef Anitra het volgende:
Vanavond alles op papier zetten wat er de afgelopen 4 weken allemaal gebeurt is met Djulian en dat morgen dan maar laten zien op het CB.
Helaas wel dus Luchtbel, ze hebben dus blijkbaar je placenta niet goed nagekeken na de bevalling!!! Daar is dus een deeltje van achtergebleven, vandaar je hevige bloedverlies. Hebben ze je zeker niet over ingelicht in dat prutsziekenhuis?! Nee gek nou, durven ze natuurlijk niet na de hele geschiedenis die je daar hebt meegemaakt. Ik vind dit wel heel heel heeeeel erg slordig hoor Luchtbel!!!quote:Op maandag 8 november 2004 14:41 schreef Luchtbel het volgende:
Ik denk niet dat ze daar in het ziekenhuis wat aan hadden kunnen veranderen hoor M@x.
Ja het gaat wel weer een beetje, ben wezen douchen en ga nu maar weer bankhangen. Jolie is bij de oppas en die is zo lief om d'r straks met de auto op te halen en langs de apotheek te rijden, vanavond komt er een vriendin dus het komt wel goed allemaal.
Ben dan wel geen Loena, maar volgens mij is het enige idd dat kan achterblijven na een zwangerschap stukjes van de placenta of de vliezen.quote:Op maandag 8 november 2004 17:07 schreef Luchtbel het volgende:
Loena, wil je mij even precies uitleggen hoe dit nou zit?
Komt het echt daardoor?
En kan het echt wel zijn dat het er nu allemaal vanzelf uitkomt?
Dat bedoelde ik ook. Bij mij werd er echt op gehamerd dat ik dit goed in de gaten moest houden. Als het ziekenhuis je hierover niet heeft geinformeerd na de bevalling vind ik dit echt heel erg slordig (zachtjes uitgedrukt) van ze.quote:Op maandag 8 november 2004 15:49 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Helaas wel dus Luchtbel, ze hebben dus blijkbaar je placenta niet goed nagekeken na de bevalling!!! Daar is dus een deeltje van achtergebleven, vandaar je hevige bloedverlies. Hebben ze je zeker niet over ingelicht in dat prutsziekenhuis?! Nee gek nou, durven ze natuurlijk niet na de hele geschiedenis die je daar hebt meegemaakt. Ik vind dit wel heel heel heeeeel erg slordig hoor Luchtbel!!!
Niet veelquote:Op maandag 8 november 2004 14:07 schreef Sugar het volgende:
Flufske, we gaan ook naar de stad, naar school (morgen! showen!), naar een natuurgebiedje hier vlakbij en naar de appie, we lachen veel samen, we keten dus ouderwets en we Fok!ken samen!![]()
Wat doen jij en Danyel zoal?![]()
Er kan volgens mij geen andere oorzaak voor zijn dan dat er een deeltje van de placenta is achtergebleven, van waaruit die vloeiing is ontstaan. Je lichaam is nu bezig om dit eruit te werken. Het kan zijn dat je dit alsnog gaat verliezen en dat het vloeien dan minder wordt, maar het kan ook dat je nog nagecurreteerd moet worden. Hou je het vloeien goed in de gaten? Even wat vraagjes van mijn kant, heb je de afgelopen tijd koorts/verhoging gehad, is er bij de nacontrole de baarmoederstand gecontolleerd? Hebben ze in het ziekenhuis echt niets vertelt van de mogelijke oorzaak voor dit alles?quote:Op maandag 8 november 2004 17:07 schreef Luchtbel het volgende:
Loena, wil je mij even precies uitleggen hoe dit nou zit?
Komt het echt daardoor?
En kan het echt wel zijn dat het er nu allemaal vanzelf uitkomt?
Sorry, maar dit schiet bij mij een beetje verkeerd. Bij 3 van de 4 mensen die jij noemt, gaat het nou net niet héél makkelijk en lekker allemaal... En dan heb ik het dus niet over mezelf.quote:Op maandag 8 november 2004 19:20 schreef kozakken het volgende:
Maar op de een of andere manier roep ik ook veel liever dat het goed gaat. (zoals Anitra, LB, Piglet, Sugar eh... en de rest.. als ik zo vrij mag zijn)
Thanks allemaal, ik voel me wel wat beter, beetje sloom en gewoon blegh maar niet meer zo kut als toen straksquote:Op maandag 8 november 2004 19:48 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Er kan volgens mij geen andere oorzaak voor zijn dan dat er een deeltje van de placenta is achtergebleven, van waaruit die vloeiing is ontstaan. Je lichaam is nu bezig om dit eruit te werken. Het kan zijn dat je dit alsnog gaat verliezen en dat het vloeien dan minder wordt, maar het kan ook dat je nog nagecurreteerd moet worden. Hou je het vloeien goed in de gaten? Even wat vraagjes van mijn kant, heb je de afgelopen tijd koorts/verhoging gehad, is er bij de nacontrole de baarmoederstand gecontolleerd? Hebben ze in het ziekenhuis echt niets vertelt van de mogelijke oorzaak voor dit alles?![]()
LOL iiig bedankt voor het aanbod, maar als ik van het weekend langs was gekomen had ik ook mijn schoonouders bij me....quote:Op zondag 7 november 2004 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je nog eens in de buurt bent mag je wel een bakkie koffie komen halen hoor![]()
Lieve Suggie dat bedoelde kozakken ook, dat je liever zegt dat het goed gaat ipv dat het niet zo is.quote:Op maandag 8 november 2004 20:57 schreef Sugar het volgende:
[..]
Sorry, maar dit schiet bij mij een beetje verkeerd. Bij 3 van de 4 mensen die jij noemt, gaat het nou net niet héél makkelijk en lekker allemaal... En dan heb ik het dus niet over mezelf.
Dat begreep ik ook. Maar ik snap niet wat Kozakken dan bedoelt met "zoals..."? Maar is geen big deal, hoor.quote:Op maandag 8 november 2004 22:52 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Lieve Suggie dat bedoelde kozakken ook, dat je liever zegt dat het goed gaat ipv dat het niet zo is.![]()
Lijkt me zeker leukquote:Op maandag 8 november 2004 22:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
LOL iiig bedankt voor het aanbod, maar als ik van het weekend langs was gekomen had ik ook mijn schoonouders bij me....
maar we komen we nog wel vaker hoor, hebben nog steeds vrienden en fam aan die kant wonen.
Het is niet verkeerd overgekomen en ik neem je niets kwalijk.quote:Op maandag 8 november 2004 18:46 schreef Sugar het volgende: Wilde juist even geen uitgekristalliseerde aangepaste vraag stellen, maar gewoon dezelfde. Het spijt me als dat verkeerd op je over is gekomen!
Van pijnstillers wordt je temp idd lager(doordat er over het algemeen ontstekingsremmende middelen in zitten). Die temp van 37.8 was dat rectaal gemeten(anders moet je er dus 0.5 graden bij optellen, maar dat zal je wel weten) Hoe gaan dit soort dingen normaal, er zal nog wel een keer een echo gemaakt worden om te kijken of de baarmoeder "schoon" is, zo niet dan kunnen ze medicatie voorschrijven die baarmoederkrampen opwekken( ermetrine oid), of ze kunnen over gaan tot een curretage. Dit gebeurt onder narcose, ze "krabben" de binnenkant van de baarmoeder schoon en kijken tegelijkertijd met een cameraatje of daadwerkelijk al het weefsel weg is. Ik heb ook wel eens gehoord dat eventuele placentarestjes vanzelf door het lichaam wordt opgenomen op den duur, had bij jou ws ook gebeurt als je niet was gaan vloeien. Nadelen van laten zitten van die restjes: plotseling hevig vloeien( zoals bij jou), dit kan soms heel heftig verlopen, vooral vlak na de bevalling!!! Verder kunnen die restjes placenta gemakkelijk infecteren( het is toch iets dat niet in je lijf hoort) vandaar dat ik je vroeg naar je temperatuur. Maarre ...waarom lichten ze je daar in het ziekenhuis niet over in? Zou toch op zijn mins handig zijn als je wist waar je op moet lettenquote:Op maandag 8 november 2004 22:44 schreef Luchtbel het volgende:
Loena: Bedankt voor de info. Ik weet niet of ik koorts of verhoging heb gehad, ik temperatuur nooit (had dit nog nooit gedaan voor de kraamweek) Gisteravond heb ik het wel gedaan en toen had ik gewoon 37.8 ofzo, wel een klein beetje verhoging. Maar ik had op dat moment ook al 5 pijnstillers gehad over de hele dag. Daar kan je temp ook van dalen toch? Ik heb geen nacontrole gehad want ik durfde niet, de baarmoederstand is wel oke, dit heb ik na laten kijken door de wijkverpleegkundige die langskomt voor pasgeboren babies, die kwam hier nog regelmatig voor Jolie. Zij heeft toen ook m'n hechting uitgehaald. Maar als je me nog even wil helpen. Hoe gaan dit soort dingen normaal? Hoe wordt er gekeken of alles schoon is? En kan het echt zo zijn dat mijn lichaam alles er zelf uitgooit nu? In het ziekenhuis zeiden ze dat het restjes waren van de zwangerschap, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik te wazig was om verder te vragen vanmorgen. Misschien moet ik morgen even bellen?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Inkopt: Dit was Loena
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Was wel weer een erg makkelijke he Bright ?
![]()
Kan ik me wel iets bij voorstellen, op deze manier kan je die klotenbevalling maar niet afsluiten lijkt mij zo...quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik hoop ook echt dat dit het is, ik moet eerlijk zeggen dat het heel zwaar valtom de een of andere reden kan ik me er niet echt overheen zetten. Maar ja misschien als het bloeden gestopt is!
Ja ook en steeds als ik me weer wat beter voel dan wil ik iets gaan ondernemen maar het enige wat er te doen is, is de badkamer, slaapkamer en gang schoonmaken want overal is bloedquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:13 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen, op deze manier kan je die klotenbevalling maar niet afsluiten lijkt mij zo...
Is idd zo, maar als je zoveel weken na de bevalling zo veel bloed gaat verliezen en klachten gaat krijgen zijn het dus geen kleine stukjes geweest, die misschien over het hoofd gezien zijnquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:23 schreef poemojn het volgende:
Sterkte Luchtbel![]()
De placenta moet na de bevalling gecontroleerd worden maar het schijnt niet altijd gemakkelijk te zien te zijn of hij wel compleet was.
Succes met het bellen morgen....
Luchtbel ben misschien wel een beetje een bemoeie-al, maar zo te horen verlies je toch aardig wat bloed, hoe veel vloei je nu eigenlijk precies? Altijd moeilijk uit te drukken weet ik, maar hoe vaak moet je je verschonen, nee weet je wat ik mail je wel even, lijkt me beterquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ook en steeds als ik me weer wat beter voel dan wil ik iets gaan ondernemen maar het enige wat er te doen is, is de badkamer, slaapkamer en gang schoonmaken want overal is bloedik heb het ergste wel wgegehaald maar toch
![]()
Als dit achter de rug is, niemand die mij ooit nog aan mag raken![]()
![]()
5.2 oeh dan voel je je echt niet lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:38 schreef poemojn het volgende:
Hallo Luchtbel
Misschien kun je meteen even je ijzergehalte in de gaten houden? De huisarts kan dat ook laten controleren..
Ik had na de bevalling ongeveer 1 liter bloed verloren en een hb van 5,2: net te hoog voor een bloedtransfusie maar laag genoeg om me nog een paar weken slap te voelen.
En slaap lekker Anitra! Gelukkig hebben jullie nu een beter merk fv voor Djulian gevonden.
Bedankt voor de tip. Je bent de tweede die dit aankaart. De resultaten schijnen soms inderdaad verbluffend te zijn. Ik heb het op het bespreeklijstje gezet voor de kinderarts (morgen).quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:29 schreef Allets het volgende:
-knip- / tip over osteopathie
Die draagt hij al, dat zijn hele handige handschoentjes die ook gebruikt worden voor baby'tjes met uitslag etc. zodat ze niet kunnen krabben. Helaas lukt het Danyel soms om ze uit te krijgen zonder dat we het op tijd in de gaten hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:01 schreef Luchtbel het volgende:
Misschien is het iets om hem een wantjes aan te doen als ie niet relaxed is, zodat ie niet kan trekken aan dat ding?![]()
Klopt Snoopy. Aan die gedachte hebben we ons ook steeds vastgeklampt. Ik had zelfs al zitten denken: omdat ik 3 weken langer gedragen heb, mag ik die 3 weken wel van 12 aftrekken (toch 3 weken waarin de darmpjes langer hebben kunnen rijpen) dus hopen we dat het met 9 - 10 weken voorbij is (a.s. zaterdag is hij 9 weken) .... Of is dit een wel heel domme denkwijze?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:18 schreef snoopy het volgende:
Phluph, in de meeste gevallen schijnen krampjes rond de 12 weken over te zijn. Ik heb gehoord dat mensen het zich niet konden voorstellen maar dat het dan vaak toch inene over was.
* snoopy jaloers isquote:Op woensdag 10 november 2004 09:43 schreef Sugar het volgende:
Een jongen (klasgenoot) zie heel spontaan (en lief): "Zo, je bent al veel afgevallen, hè?" Altijd goed om te horen dat het er blijkbaar wel zo uitziet...![]()
Ja ga jij je ook al zorgen maken nuquote:Op woensdag 10 november 2004 10:49 schreef snoopy het volgende:
Getsie, wat verstandig LB![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ga jij je ook al zorgen maken nu![]()
Pffff vermoeiende visite gehad wil je niet wetenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef Sugar het volgende:
Ook ik zal aan je denken, Luchtbellie!
En brak na vanmiddag? Nah!![]()
![]()
Nee, ik ben juist erg benieuwd naar de dingen die ze te vertellen hebben de kinderarts murmelde laatst iets over een oorzaak die ze gevonden haddenquote:Op donderdag 11 november 2004 08:56 schreef Sugar het volgende:
Kan me voorstellen, Fluf. Lijkt me sowieso heel zwaar en moeilijk, dat gesprek.
Zie je er tegenop?
Lekker tuttelen, of werken aan Maria's foto/plakboek of iets dergelijks. Of snuffelen in de kleerkast tussen de kleertjes die nog niet passen en je erop verheugen ze over een tijdje te kunnen gaan aantrekken. Of gewoon even helemaal niks, een lekker boek lezen of iets leuks op tv kijken. Ik zou het wel weten hoor !quote:Ben vandaag weer alleen... Maria is naar het kdv en ik werk nog niet! Dus saai en vreemd weer. Heb nog geen idee wat ik ga doen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 15:18 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-(...)794311&Section=MUSIC
phluphy, was jij niet naar zoiets op zoek?
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:44 schreef snoopy het volgende:
Dat wil ik ook wel eens weten PigletMijn nagym is helemaal niet zo gezellig: buikspieroefeningen en hardlopen
Daar word ik niet echt vrolijk van
![]()
Wel oke, ik wou alleen die en geen enkele anderequote:Op donderdag 11 november 2004 22:41 schreef snoopy het volgende:
Goh wat een opluchting LB![]()
Hoe was de dokter?
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:47 schreef snoopy het volgende:
Verder is het klaar LB![]()
Nou de eerste keer zijn we 50 minuten bezig geweest met bevallingsverhalen vertellen en hebben we 10 minuten buikspieroefeningen gedaan. Was erg leuk dus!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Piglet, wat doen jullie dan zoal bij de gym
Productie is geen probleem en mbt het schema zijn we er ook wel uit: kinderarts adviseerde hetzelfde als CB en met die info gaan we aan de slag.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:27 schreef poemojn het volgende:
Phluphy, ik weet niet meer in welk topic je het me vroeg maar ik begon over een lactatiekundige voor beide dingen, productie en schema. Ik dacht dat een lk je misschien beter daar mee zou kunnen helpen omdat zij over het algemeen meer weet van borstvoeding, en vaak is er ook wel eentje aan het cb verbonden of aan het ziekenhuis.
Als ik de verhalen moet geloven, dan is ze een van de weinige artsen die er voorstander van is. Osteopathie wordt niet door alle medici even serieus genomen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:17 schreef phluphy het volgende:
[b]... Zij is overigens wel een voorstander van osteopatie dus haar advies was zeker geen dooddoener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |