abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23111612
quote:
Als jij dat wilt geloven.
Is een feit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23111614
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Op het moment dat ze alleen de Nederlandse nationaliteit hebben dan
Dat is in het geval van Marokkanen nou juist niet mogelijk.
pi_23111623
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is een feit
Je mag het onderbouwen.
pi_23111697
quote:
Dat is in het geval van Marokkanen nou juist niet mogelijk.
Dan kan dus iedere Marokaan worden uitgezet.

Behalve als hij doormiddel van een ouder Nederlander is bij geboorte dan niet. Maar dan heeft hij ook geen Markaanse nationaliteit meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23111812
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan kan dus iedere Marokaan worden uitgezet.

Behalve als hij doormiddel van een ouder Nederlander is bij geboorte dan niet. Maar dan heeft hij ook geen Markaanse nationaliteit meer
Het kan jou letterlijk honderd keer worden uitgelegd zonder dat er iets doordringt hè?

Marokkanen blijven altijd Marokkaan. Ze kunnen hun nationaliteit niet opgeven, ook al aanvaarden ze een andere en ook al zouden ze dat nog zo graag willen. Kinderen van Marokkanen zijn automatisch ook Marokkaan. Dus elke Nederlander met Marokkaanse roots, is nog steeds ook Marokkaan.
pi_23112022
quote:
Geboorteland heeft er niks mee te maken het gaat om de nationaliteit bij geboorte
En dat zal veelal de Nederlandse zijn, dus da's dan pech. Overigens ben je rijkelijk laat als je daders van een moord wilt uitzetten, het lijkt me beter om de moord te voorkomen.
pi_23112610
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:28 schreef Jan_Klaassen het volgende:

Overigens ben je rijkelijk laat als je daders van een moord wilt uitzetten, het lijkt me beter om de moord te voorkomen.
Bij zulk een lang gemistte scherpte moet ik opeens aan cactussen denken die bloeien in de woestijn als er incidentele ochtenddauw optreed, een waarlijk wonderschoon schouwspel

Mar ik vrees dat zulk een nuancering al gauw verloren gaat in het geweld van de komende plannen van onze vriend Wilders, die nu herhaling van misdaden wil voorkomen door criminelen alle handen en voeten publiekelijk af te hakken, dat om toch vooral duidelijk te maken dat we ons niet aan moslims gaan aanpassen...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23115353
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:11 schreef Gallo het volgende:

[..]

Fortuynisten zijn net gelovigen, ze onthouden alleen wat hen uitkomt.
Die redenering kun je ook precies andersom maken trouwens..

Die hele polarisatie slaat elke discussie hier nu al decennialang plat
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23115383
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Bij zulk een lang gemistte scherpte moet ik opeens aan cactussen denken die bloeien in de woestijn als er incidentele ochtenddauw optreed, een waarlijk wonderschoon schouwspel

Mar ik vrees dat zulk een nuancering al gauw verloren gaat in het geweld van de komende plannen van onze vriend Wilders, die nu herhaling van misdaden wil voorkomen door criminelen alle handen en voeten publiekelijk af te hakken, dat om toch vooral duidelijk te maken dat we ons niet aan moslims gaan aanpassen...
Oh, het is allemaal de schuld van wilders, hoe verhelderend... we zijn eruit, ik voel het!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23115527
tvp
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23115581
knip

[ Bericht 98% gewijzigd door JohnDope op 06-11-2004 04:48:17 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23115670
ik snap sowieso niets van die euwige discussie van dubbele nationaliteiten,

als je niet wilt intregeren helpt het echt niet om een paspoort af te pakken
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_23115834
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 07:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
ik snap sowieso niets van die euwige discussie van dubbele nationaliteiten,

we gaan het binnenkort echt proberen ... nood breekt wet
pi_23115846
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:10 schreef k_man het volgende:
Zoals Pim als zei, in één van zijn helderste momenten, "Het zijn kut-Marokkanen, maar het zijn wel onze kut-Marokkanen."

Ze zijn hier, wij kunnen ze kennelijk niet in de hand houden en dat is ons probleem. Niet dat van Marokko.
Ik dacht dat die uitspraak over kut-Marokkanen kwam van PvdA hoerenloper Rob Oudkerk..
pi_23115943
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 08:48 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

we gaan het binnenkort echt proberen ... nood breekt wet
nu ken ik iemand die een Engels en een Nederlands paspoort heeft, welke van die 2 moet zij dan opgeven ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_23116274
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 08:55 schreef Koos Voos het volgende:
Ik dacht dat die uitspraak over kut-Marokkanen kwam van PvdA hoerenloper Rob Oudkerk..
Je hebt gelijk.

Maar hij is wel in overeenstemming met het standpunt van Fortuyn over dit onderwerp.
pi_23116276
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 09:18 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

nu ken ik iemand die een Engels en een Nederlands paspoort heeft, welke van die 2 moet zij dan opgeven ?
Is ze crimineel?
pi_23117748
Ik ben het ook met Geert eens, (behalve op het punt van 16-jarige straffen als volwassenen). Als je niks kwaad in de zin hebt, hoef je toch ook niet bang te zijn dat ze je paspoort afpakken?

En verder erger ik me dood aan Femke Halsma, die elke keer wanneer ik m'n tv aanzet uit d'r nek zit te kletsen terwijl zij juist een van de meest conservatieve tegenstanders is om problemen effectief op te lossen. Wat heeft zij nou elke keer op tv te zoeken? Met de wind mee waaien noemen we dat. Die pipo van de sp weet tenminste wanneer ie z'n bek moet houden. Tolerantie, gedogen, cultuur-relativisme is op zich mooi, maar dan moeten wel eerst de zaken op orde zijn. Zie hier wat er anders van terecht komt.
pi_23117842
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 10:06 schreef k_man het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Maar hij is wel in overeenstemming met het standpunt van Fortuyn over dit onderwerp.
Klopt niet helemaal. Oudkerk reageerde op een opmerking over eventueel succes van Fortuyn in Amsterdam. Fortuyn had het over criminele Marokkaantjes.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23117868
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:27 schreef arjanus het volgende:
Ik ben het ook met Geert eens, (behalve op het punt van 16-jarige straffen als volwassenen). Als je niks kwaad in de zin hebt, hoef je toch ook niet bang te zijn dat ze je paspoort afpakken?

En verder erger ik me dood aan Femke Halsma, die elke keer wanneer ik m'n tv aanzet uit d'r nek zit te kletsen terwijl zij juist een van de meest conservatieve tegenstanders is om problemen effectief op te lossen. Wat heeft zij nou elke keer op tv te zoeken? Met de wind mee waaien noemen we dat. Die pipo van de sp weet tenminste wanneer ie z'n bek moet houden. Tolerantie, gedogen, cultuur-relativisme is op zich mooi, maar dan moeten wel eerst de zaken op orde zijn. Zie hier wat er anders van terecht komt.
Femke heeft echt een feministische kutkop gekregen met dat korte haar. Je maakt mij niet wijs dat dat kreng geen dreigbrieven krijgt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23120743
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Femke heeft echt een feministische kutkop gekregen met dat korte haar. Je maakt mij niet wijs dat dat kreng geen dreigbrieven krijgt.
Nou, ik hoop voor haar en voor ons allemaal van niet
pi_23124254
quote:
De nationaliteit bij geboorte is dan doorslaggevend

Ieder land kan onderdanen met een andere eerste nationaliteit uitzetten behalve als dit verboden is door een verdrag(omdat een verdrag daar boven staat?

Nederlanders met een dubbele nationaliteit kunnen ook terug gestuurd worden mocht het land van de 2e nationaliteit beslissen dus het geldt niet alleen voor Marokanen

P.S. England is het voorbeeld voor wilders omdat die niet alleen de dader uitzetten maar ook de eventuele familie
quote:
Marokkanen blijven altijd Marokkaan. Ze kunnen hun nationaliteit niet opgeven, ook al aanvaarden ze een andere en ook al zouden ze dat nog zo graag willen. Kinderen van Marokkanen zijn automatisch ook Marokkaan. Dus elke Nederlander met Marokkaanse roots, is nog steeds ook Marokkaan.
Dit kunnen dus volgens de wet uitgezet worden als Nederland daarvoor de wet aanpast. Niemand kan Nederland dan tegenhouden.
quote:
Het is wel niet meer het probleem van Nederland maar van het moederland
pi_23125146
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal. Oudkerk reageerde op een opmerking over eventueel succes van Fortuyn in Amsterdam. Fortuyn had het over criminele Marokkaantjes.
Dat weet ik, maar Fortuyn heeft steeds aangegeven dat die criminele Marokkaantjes ons probleem zijn. Hij wilde niemand erbij, maar ook niemand eruit.
pi_23125218
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is wel niet meer het probleem van Nederland maar van het moederland
Wat een slappe houding.

Problemen afschuiven, heet dat.
pi_23125293
quote:
Wat een slappe houding.

Problemen afschuiven, heet dat.
Nee dat heet gezond verstand gebruiken.

Stel jij nodigt mij uit om bij je te komen eten en ik jat je TV. Zet je me dan het huis uit of ga je me proberen te veranderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')