Is een feitquote:Als jij dat wilt geloven.
Dat is in het geval van Marokkanen nou juist niet mogelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op het moment dat ze alleen de Nederlandse nationaliteit hebben dan
Je mag het onderbouwen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is een feit
Dan kan dus iedere Marokaan worden uitgezet.quote:Dat is in het geval van Marokkanen nou juist niet mogelijk.
Het kan jou letterlijk honderd keer worden uitgelegd zonder dat er iets doordringt hè?quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan kan dus iedere Marokaan worden uitgezet.
Behalve als hij doormiddel van een ouder Nederlander is bij geboorte dan niet. Maar dan heeft hij ook geen Markaanse nationaliteit meer
En dat zal veelal de Nederlandse zijn, dus da's dan pech. Overigens ben je rijkelijk laat als je daders van een moord wilt uitzetten, het lijkt me beter om de moord te voorkomen.quote:Geboorteland heeft er niks mee te maken het gaat om de nationaliteit bij geboorte
Bij zulk een lang gemistte scherpte moet ik opeens aan cactussen denken die bloeien in de woestijn als er incidentele ochtenddauw optreed, een waarlijk wonderschoon schouwspelquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:28 schreef Jan_Klaassen het volgende:
Overigens ben je rijkelijk laat als je daders van een moord wilt uitzetten, het lijkt me beter om de moord te voorkomen.
Die redenering kun je ook precies andersom maken trouwens..quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:11 schreef Gallo het volgende:
[..]
Fortuynisten zijn net gelovigen, ze onthouden alleen wat hen uitkomt.
Oh, het is allemaal de schuld van wilders, hoe verhelderend...quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bij zulk een lang gemistte scherpte moet ik opeens aan cactussen denken die bloeien in de woestijn als er incidentele ochtenddauw optreed, een waarlijk wonderschoon schouwspel
Mar ik vrees dat zulk een nuancering al gauw verloren gaat in het geweld van de komende plannen van onze vriend Wilders, die nu herhaling van misdaden wil voorkomen door criminelen alle handen en voeten publiekelijk af te hakken, dat om toch vooral duidelijk te maken dat we ons niet aan moslims gaan aanpassen...
we gaan het binnenkort echt proberen ... nood breekt wetquote:Op zaterdag 6 november 2004 07:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
ik snap sowieso niets van die euwige discussie van dubbele nationaliteiten,
als je niet wilt intregeren helpt het echt niet om een paspoort af te pakken
Ik dacht dat die uitspraak over kut-Marokkanen kwam van PvdA hoerenloper Rob Oudkerk..quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:10 schreef k_man het volgende:
Zoals Pim als zei, in één van zijn helderste momenten, "Het zijn kut-Marokkanen, maar het zijn wel onze kut-Marokkanen."
Ze zijn hier, wij kunnen ze kennelijk niet in de hand houden en dat is ons probleem. Niet dat van Marokko.
nu ken ik iemand die een Engels en een Nederlands paspoort heeft, welke van die 2 moet zij dan opgeven ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:48 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
we gaan het binnenkort echt proberen ... nood breekt wet![]()
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:55 schreef Koos Voos het volgende:
Ik dacht dat die uitspraak over kut-Marokkanen kwam van PvdA hoerenloper Rob Oudkerk..![]()
Is ze crimineel?quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
nu ken ik iemand die een Engels en een Nederlands paspoort heeft, welke van die 2 moet zij dan opgeven ?
Klopt niet helemaal. Oudkerk reageerde op een opmerking over eventueel succes van Fortuyn in Amsterdam. Fortuyn had het over criminele Marokkaantjes.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar hij is wel in overeenstemming met het standpunt van Fortuyn over dit onderwerp.
Femke heeft echt een feministische kutkop gekregen met dat korte haar. Je maakt mij niet wijs dat dat kreng geen dreigbrieven krijgt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:27 schreef arjanus het volgende:
Ik ben het ook met Geert eens, (behalve op het punt van 16-jarige straffen als volwassenen). Als je niks kwaad in de zin hebt, hoef je toch ook niet bang te zijn dat ze je paspoort afpakken?
En verder erger ik me dood aan Femke Halsma, die elke keer wanneer ik m'n tv aanzet uit d'r nek zit te kletsen terwijl zij juist een van de meest conservatieve tegenstanders is om problemen effectief op te lossen. Wat heeft zij nou elke keer op tv te zoeken? Met de wind mee waaien noemen we dat. Die pipo van de sp weet tenminste wanneer ie z'n bek moet houden. Tolerantie, gedogen, cultuur-relativisme is op zich mooi, maar dan moeten wel eerst de zaken op orde zijn. Zie hier wat er anders van terecht komt.
Nou, ik hoop voor haar en voor ons allemaal van nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Femke heeft echt een feministische kutkop gekregen met dat korte haar. Je maakt mij niet wijs dat dat kreng geen dreigbrieven krijgt.
De nationaliteit bij geboorte is dan doorslaggevendquote:nu ken ik iemand die een Engels en een Nederlands paspoort heeft, welke van die 2 moet zij dan opgeven ?
Dit kunnen dus volgens de wet uitgezet worden als Nederland daarvoor de wet aanpast. Niemand kan Nederland dan tegenhouden.quote:Marokkanen blijven altijd Marokkaan. Ze kunnen hun nationaliteit niet opgeven, ook al aanvaarden ze een andere en ook al zouden ze dat nog zo graag willen. Kinderen van Marokkanen zijn automatisch ook Marokkaan. Dus elke Nederlander met Marokkaanse roots, is nog steeds ook Marokkaan.
Het is wel niet meer het probleem van Nederland maar van het moederlandquote:als je niet wilt intregeren helpt het echt niet om een paspoort af te pakken
Dat weet ik, maar Fortuyn heeft steeds aangegeven dat die criminele Marokkaantjes ons probleem zijn. Hij wilde niemand erbij, maar ook niemand eruit.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. Oudkerk reageerde op een opmerking over eventueel succes van Fortuyn in Amsterdam. Fortuyn had het over criminele Marokkaantjes.
Wat een slappe houding.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is wel niet meer het probleem van Nederland maar van het moederland![]()
![]()
Nee dat heet gezond verstand gebruiken.quote:Wat een slappe houding.
Problemen afschuiven, heet dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |