Wel hequote:Op woensdag 3 november 2004 17:07 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Stoer man, die coke![]()
Jaquote:Op woensdag 3 november 2004 17:09 schreef Fool het volgende:
[..]
Wel he
Vooral volhoudenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:09 schreef cerror het volgende:
Ik snuif niet
Ik op het moment ook nietquote:Op woensdag 3 november 2004 17:09 schreef cerror het volgende:
Ik snuif niet
Neequote:Op woensdag 3 november 2004 17:10 schreef Fool het volgende:
[..]
Kopen![]()
Tja, je kan toch niet alles tegelijkquote:Op woensdag 3 november 2004 17:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik op het moment ook niet
Nu al wel?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik op het moment ook niet
Hoe goedkoopquote:Op woensdag 3 november 2004 17:13 schreef tuut84 het volgende:
is er ook bier
Morgen weerquote:Op woensdag 3 november 2004 17:14 schreef Fool het volgende:
[..]
Nu al wel?![]()
wat nou goedkoop. ik ben liever lam van de bier dan van de drugsquote:Op woensdag 3 november 2004 17:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hoe goedkoop
BTW alles valt te lerenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, je kan toch niet alles tegelijk
Reden genoeg om niet te komenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:23 schreef tuut84 het volgende:
[..]
wat nou goedkoop. ik ben liever lam van de bier dan van de drugs
Ik heb alleen onderburenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:35 schreef The_Langolier het volgende:![]()
ik zie het al voor me. Al die cookhoofden in dat appartement om 05:00 uur. Heb je de buren wel gewaarschuwd?
whehe. party on dan maarquote:Op woensdag 3 november 2004 17:36 schreef Houzer het volgende:
Ik heb alleen onderburen
Dus dat zit wel goed
Of iedereen moet keihard gaan staan stampen ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
whehe. party on dan maar![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Of iedereen moet keihard gaan staan stampen ofzo
Welke foto?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:23 schreef realist_ik het volgende:
vage pipo's paraat...
ik kom trouwens net een verkankerde foto tegen...![]()
die ha'k nog nie gezien...
Ga iets nuttigs doen man...quote:Op donderdag 4 november 2004 13:49 schreef Houzer het volgende:
Aldaar zaten zij te snuffelen,
als twee snuivende sossen van twijfelachtig allooi....
Cocaine alom.
Neen helaasquote:Op donderdag 4 november 2004 14:02 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Count me in![]()
Pom pi domquote:Op donderdag 4 november 2004 14:03 schreef Houzer het volgende:
[..]
Neen helaas
Alleen voor bekende
Kijk een bekendequote:Op donderdag 4 november 2004 14:04 schreef Fool het volgende:
[..]
Pom pi dom
Ik kom lekker wel![]()
Uiteraard, alleen voor mezelf danquote:Op donderdag 4 november 2004 13:52 schreef Slaaitjuh het volgende:
vet
heb je ook nueksletjes
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen voor mezelf dan
Had een mooi cadeau al in gedachte. Maar als ik niet uitgenodigd wordquote:Op donderdag 4 november 2004 14:03 schreef Houzer het volgende:
[..]
Neen helaas
Alleen voor bekende
Dr komen genoeg wijven, dus doe je bestquote:Op donderdag 4 november 2004 14:09 schreef Fool het volgende:
[..]
![]()
Vergeet je niet iemand nu?
Ik hoef geen kado's,quote:Op donderdag 4 november 2004 14:12 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Had een mooi cadeau al in gedachte. Maar als ik niet uitgenodigd word
Je mag vast 't cadeau af komen geven, krijg je een biertje en flikker je daarna weer opquote:Op donderdag 4 november 2004 14:12 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Had een mooi cadeau al in gedachte. Maar als ik niet uitgenodigd word
Wie zou er anders naar jouwn housewarmingparty komen danquote:Op donderdag 4 november 2004 14:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik hoef geen kado's,
Waarom zou ik jouw uitnodigen dan?
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:14 schreef Fool het volgende:
[..]
Je mag vast 't cadeau af komen geven, krijg je een biertje en flikker je daarna weer op![]()
Anders lees de O.P evenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:16 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Wie zou er anders naar jouwn housewarmingparty komen dan
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Have funquote:Op donderdag 4 november 2004 14:17 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]Dan gebruik ik het zelf wel hoor
![]()
Wat wou je doen, met een grammetje coke aan komen zettenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:17 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]Dan gebruik ik het zelf wel hoor
![]()
Nou toch ookquote:Op donderdag 4 november 2004 14:18 schreef Absinth het volgende:
Als je die onderburen nou ook uitnodigt, kun je zoveel herrie maken als je wilt :')
Die mensen zijn te oud. Denk niet dat ze zo'n feestje echt leuk zullen vinden.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:18 schreef Absinth het volgende:
Als je die onderburen nou ook uitnodigt, kun je zoveel herrie maken als je wilt![]()
Beetje cole zullen ze toch wel waarderen?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die mensen zijn te oud. Denk niet dat ze zo'n feestje echt leuk zullen vinden.
Ik waarschuw ze een dag van te voren wel even.
Ze moeten welquote:Op donderdag 4 november 2004 14:25 schreef Absinth het volgende:
[..]
Beetje cole zullen ze toch wel waarderen?
Je had de vorige moeten zienquote:Op donderdag 4 november 2004 14:32 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Stormloopparty
Das de bedoeling ook nietquote:Op donderdag 4 november 2004 14:32 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Stormloopparty
Zou dr nog niet eens op durven klikkenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:32 schreef Fool het volgende:
[..]
Je had de vorige moeten zien![]()
Een mooie vrouwquote:Op donderdag 4 november 2004 14:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Das de bedoeling ook niet
De mensen waarvan ik wil dat ze komen, die komen
Maar wat was je kado nou?
Die komen er alquote:Op donderdag 4 november 2004 14:35 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Een mooie vrouw![]()
Voor de avond te slijten![]()
nog nooit gehoord van meer=beter zekerquote:Op donderdag 4 november 2004 14:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die komen er al
Alleen met geld, 20 lelijke wijven of 1 mooie wat heb je lieverquote:Op donderdag 4 november 2004 14:38 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van meer=beter zeker
1 mooie. 20 houd jij niet volquote:Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Allleen met geld, 20 lelijke wijven of 1 mooie wat heb je liever
Ik duld geen concurrentiequote:Op donderdag 4 november 2004 14:35 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Een mooie vrouw![]()
Voor de avond te slijten![]()
Ik sta het weekend tot uw beschikkingquote:Op donderdag 4 november 2004 18:12 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik duld geen concurrentie
hoi houzert
Das toch geen Nissan he?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:52 schreef DJ_WB het volgende:
kom met een nieuw cruz schip
[afbeelding]
Heej jij was van exploitationquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:32 schreef Slaaitjuh het volgende:
hebben jullie ook cola en appelsap op de party?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heej jij was van exploitation![]()
Neequote:Op vrijdag 5 november 2004 13:34 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]![]()
fans
niks gekregenquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee
check me email
In me profiel pauperquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:40 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
niks gekregen
samething herequote:Op vrijdag 5 november 2004 13:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
In me profiel pauper
Jij stond ooit in me msn, vraag me af waar ik jouw gelaten heb
Hoest met je trance?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:42 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
samething here
helly_bier@inner-vibes.com
op dit moment niet... we hbben wel erg veel nummers die je niet gehoord hebt..quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:46 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hoest met je trance?
Ik gebruik geen msn meer, to many fansquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:51 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
op dit moment niet... we hbben wel erg veel nummers die je niet gehoord hebt..
misschien moeten we maar weer es msnen
Nee met zn 4e maar me broer zou misschien langs komenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:41 schreef realist_ik het volgende:
hey man badsloef...
zit je in je eentje te snatzen bij TL-licht en enge bosgeluiden?
Waarvan ken ik jouw dan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:44 schreef HotFudge het volgende:
Je bent mij vergeten op de guestlist te zetten
owja, is goed...quote:Op donderdag 11 november 2004 20:18 schreef Houzer het volgende:
Dennis volgende x als ik kom moet je niet de dag erna moeten werken
Goed planquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:24 schreef realist_ik het volgende:
[..]
owja, is goed...
dan bel ik om 04u 's nachts de afdelingsleider en zeg ik dat ik niet kan komen omdat die vage pipo uit Utreg zo op visite komt.
Iemand uit Delft?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:37 schreef HotFudge het volgende:
Weet je niet wie ik ben?????????????![]()
Het weekend daarop toch...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:10 schreef beestjuh het volgende:
4 dec toch
quote:Datum: 4 December (Onder voorbehoud)
Aanvang: Vanaf 21:00 is iedereen welkom tot ..........................Whatever
Dillemma'squote:Op woensdag 17 november 2004 15:29 schreef beestjuh het volgende:
oh
dan heb ik het wellicht fout
en heb ik een probleem
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:34 schreef beestjuh het volgende:
ziek melden is geen optie neem ik aan
2008 heb ik nog wel een gaatjequote:Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef Houzer het volgende:
Dilemma's
Ik kijk wel ff of ik nog wat kan switchen eventueel naar 2008 ofzo
Of ik ga iedereen appart meeten.
Beestjuh en ik zouden een drugs&sex meet kunnen houden
Hallleeeee Hugo, kom je ook dan?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:50 schreef Conflict het volgende:
Ik heb nu al zin!
OMFG de toevalquote:Op donderdag 18 november 2004 16:29 schreef Houzer het volgende:
Er heerst kanker in de kerk, dusch......
uh? ikdacht toecht dat ik gewoon niet moest werken zeg maar ...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:23 schreef Fool het volgende:
[..]
Het weekend daarop toch...
5 december moeten zowel, realist_ik als ik werken...![]()
Dan komt 't niet goed!
leuk, joh!quote:Op donderdag 18 november 2004 09:50 schreef Conflict het volgende:
Ik heb nu al zin!
Heb je gezopen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:08 schreef realist_ik het volgende:
[..]
leuk, joh!
vage[]s tilburger[/s] hmondert op vivsite
nee, welg geblowd. aanquote:Op vrijdag 19 november 2004 02:11 schreef Absinth het volgende:
[..]
Heb je gezopen?
Tik je met je andere hand, waar geen verband omzit, gaat wel een beetje langzaam dan ws, met 1hand tikknequote:Op vrijdag 19 november 2004 02:13 schreef realist_ik het volgende:
[..]
nee, welg geblowd. aan
maar dat ligt het niet
er zit een verband rond m'n linker dui,
en daarom tik ik er a f en toe naast./
maar als ik er over na ga den,ken zou dat ook wel eens niet ed enige reden kunenn zijn.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:29 schreef realist_ik het volgende:
hey man vage ipo. :à)
ik ben net terug avan vage pipoland, maar nogh niet helemaal ok
maar asl je nieks te doen hebt dit weekend, moet je ff bellen...
we zitten met een hele zooi vage pipo's in twee bingalows.
de meesten heb je toen op de vage pipo-meet al gemeet.
Halleequote:Op vrijdag 19 november 2004 11:41 schreef realist_ik het volgende:
ha ve fun.
ik hhoop dat we ons dit weekend niet in moetne houden,
er zijn namelijk een paar vrouwen bij die niet zo voor de dope te vinden zijn...
maar wel zuiên ws. beetje hyop maar fuck.
zoooo ik ga kappen nah want die dyuium verneuckt heel mijn typkunsten.
en de leesbaarheid wordt ook niet echt in een postieve zin be¨nvloed
sjiiiittt..
ik spreek je kerel. tabee
Ik zit al bepakt en bezakt klaar te wachten op Martijn! Ff vlug bier en Whiskey halen en dan gaanquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:47 schreef realist_ik het volgende:
inhouden
Rij nu dan vlug!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:49 schreef realist_ik het volgende:
ey fool, wij zijn trouwens rond 1u bij dwaas...
jullie gingen shoppen hé...
kuuuuuttttttt.... ik zou nog naar de shop gaan.
jij hebt gister m'n laatste wiet opgemaakt zodat ik vandaag zekerr niaar de shop ging/
fuck, en ik heb alleen maart gaeslapen deze voormaidag.
Of laat Daan zaterdag meenemenquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:50 schreef Fool het volgende:
[..]
Rij nu dan vlug!
Aldus denzquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:24 schreef realist_ik het volgende:
ennnnn.... de...... spaken van de velg van de banden van de wielen van de piet van pa...
Filmquote:Op maandag 22 november 2004 17:17 schreef realist_ik het volgende:
hey houzert... dit was tering begaaid.
als iemand van het park had gezien hoe we vrijdagavond tekeer gingen,
hadden we dus écht niet mogen blijven tot vanmorgen...
niks gesloopt, behalve onze lever en nieren enzo...
dopamine-voorraad is ook weer pleite.
het staat op film
ik ben benieuwd.
spreek je later!
Bwhahaha het was alleen een s-klassequote:Op maandag 22 november 2004 18:12 schreef realist_ik het volgende:
ik zag het ja... we kwamen net langs rijden, maar we hadden geen tijd om te stoppen.
een fotootje maken kon natuurlijk nog net.
[afbeelding]
Ja hondquote:Op maandag 22 november 2004 17:20 schreef Houzer het volgende:
Ow ik heb nog een Mercedes getrashed van het weeken
er loopt een indiaan over de wegquote:Op maandag 22 november 2004 18:12 schreef realist_ik het volgende:
ik zag het ja... we kwamen net langs rijden, maar we hadden geen tijd om te stoppen.
een fotootje maken kon natuurlijk nog net.
[afbeelding]
Nope, het is een Indiwaal... uit Wallorika.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:57 schreef MissRashida het volgende:
[..]
er loopt een indiaan over de weg
*gaapquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:53 schreef Piems het volgende:
heel houzer is fake, maar dat weet ie :')
Rij hem over snel!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:41 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Nope, het is een Indiwaal... uit Wallorika.
Ja waar is houzer eigenlijk?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:49 schreef realist_ik het volgende:
[..]
*gaap
kan je geen leuk raadsel verzinnen ofzo?
Doodsverwensing in [BH2]quote:Op donderdag 25 november 2004 11:46 schreef realist_ik het volgende:
hoezo dat dan?
heb weer vanalles gemist blijkbaar...
anywho... eerst ff gaan werken.
Ownee leef jij ook nogquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:53 schreef Piems het volgende:
heel houzer is fake, maar dat weet ie![]()
Dr zit wel een deuk in jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:42 schreef realist_ik het volgende:
crash-foto's online?
volgens mij overdrijft houzert een beetje...
![]()
sja schijnt opeens dat wanneer er een strafprocess tegen je loopt je geen leningen meer mag afsluiten.quote:Op zondag 28 november 2004 18:31 schreef realist_ik het volgende:
sjiiiittt... dat zou sund zijn...
laat wel ff op tijd weten ouwe...
snapte dikke tette ouwe zonder knie man vage pipo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |