Wat let je om te komen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:03 schreef MartiniRosso het volgende:
Lijkt me wel wat , zeker omdat het gratis is!![]()
![]()
Sinds wanneer ben jij daar vies vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:53 schreef Snakey het volgende:
Gatver, drugs en hoeren![]()
Oeps, verkeerde topicquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:53 schreef Mr_Sossa het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar vies van
Ok, veel plezierquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:54 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik ga al naar een andere veelbelovende meet.
Je bent welkomquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeps, verkeerde topic![]()
Kan niks beloven maar als ik een gaatje heb zal ik een bijdrage leverenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:55 schreef Mr_Sossa het volgende:
[..]
Je bent welkom
Dan zet ik je op de misschien lijstquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan niks beloven maar als ik een gaatje heb zal ik een bijdrage leveren![]()
Tof!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:57 schreef Mr_Sossa het volgende:
[..]
Dan zet ik je op de misschien lijst
Dr is toch nog geen officiele datumquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tof!
Was je audi kapotquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:04 schreef Snakey het volgende:
En als me auto het weer doet tegen die tijd want daar stond ik gister zonder stroom mee op de A20 aan de linkerkant van de weg![]()
En met het OV naar Daaro lijkt me een beetje ver![]()
jij was al aangemeld of je nou wilt of nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:32 schreef Fool het volgende:
* Aanmeldt
Als de datum gezet is, krijg je wel een mailtjequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:38 schreef DJ_WB het volgende:
spannund
Wil je komen????quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:40 schreef timbob het volgende:
interessant!
iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:40 schreef Mr_Sossa het volgende:
[..]
Als de datum gezet is, krijg je wel een mailtje
Beetje lullig als het halve politie korps voor de deur staat
Opzekers, Houzer haalt zo'n 15 gram sos plus de nodige pilleen en eventueel wat keta.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:09 schreef Skillzey het volgende:
als er genoeg coke en wijven zijn kom ik ook![]()
Daar staat niets over in de OP, waarom zou ik nu weer te jong zijn? Hoe meet je dat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:04 schreef Mr_Sossa het volgende:
@ p-etr-a helaas je bent te jong
Je bent 16 schatquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Daar staat niets over in de OP, waarom zou ik nu weer te jong zijn? Hoe meet je dat?
Niet nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:11 schreef DJ_WB het volgende:
halen we nog een kadootje voor houzer uit blijk van dank![]()
neem ook wel wat techno mee
en tis dj wb + tassendraagster aka cokesletje aka vriendinnetje
Geen ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:20 schreef Jerruh het volgende:
komen er ook homo's?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |