dat doettie nooit man..quote:Op woensdag 3 november 2004 16:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
is om professor Barabas te vragen om zijn teletijdmachine ter beschikking te stellen, terug te gaan naar de jaren zestig en vervolgens:
Want? Mijn strafblad is langer dan de closetrol bij jou op de plee?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:39 schreef Gallo het volgende:
Jij bent overigens net zo'n probleem voor de maatschappij als welk ander intolerant element dan ook.
Ja, die ranzige shoarmatenten en die schietpartijen af en toe fleuren de boel behoorlijk op hè?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:43 schreef SCH het volgende:
En dan krijgen we zo'n saai kaasland zeker, nou nee, bedankt.
Saai? Met mensen zoals jou valt er altijd wel wat te lachen.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:43 schreef SCH het volgende:
En dan krijgen we zo'n saai kaasland zeker, nou nee, bedankt.
En anders de Gyronef wel. En de schoenen van Tante Sidonia kunnen ook als boten dienen eventueel.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:46 schreef DoctorB het volgende:
Misschien wil Barabas wel zijn Terranef uitlenen om "uitgewerkte elementen uit de woestijncultuur" terug te brengen. Daar past altijd een hoop in.
dan hoeven we maar 1 keer te varen...quote:Op woensdag 3 november 2004 16:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En de schoenen van Tante Sidonia kunnen ook als boten dienen eventueel.
Efficienter zou zijn met jezelf te beginnen, je staat immers dichterbij.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:51 schreef RetepV het volgende:
Je vergeet er eentje:
- Alle bekende mensen die hebben bijgedragen aan de verspreiding van de diverse culturen over de hele wereld elimineren.
Te beginnen met de Nederlanders, want die hebben de Afrikanen naar de VS verhuist.
We zouden ook gewoon alle intolerante mensen in Nederland kunnen doodschieten. Te beginnen met jou.
welja, schiet de huiseigenaar maar dood als zijn gasten zich niet gedragen.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:51 schreef RetepV het volgende:
We zouden ook gewoon alle intolerante mensen in Nederland kunnen doodschieten. Te beginnen met jou.
Ik ben heel tolerant, waarom zou ik mezelf elimineren?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Efficienter zou zijn met jezelf te beginnen, je staat immers dichterbij.
zei hij zelfgenoegzaam nadat hij voorgesteld had andersdenkenden op te ruimen.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:56 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik ben heel tolerant
"we zijn tolerant, en als je dat niet aanstaat dan slaan we erop los"quote:Op woensdag 3 november 2004 16:58 schreef DoctorB het volgende:
[..]
zei hij zelfgenoegzaam nadat hij voorgesteld had andersdenkenden op te ruimen.
Oh heerlijk de jaren tachtig terug....mensen die volovertuigd pacisfist waren en dat zo graag uitdroegen dat ze anderen ervoor op de bek sloegen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
"we zijn tolerant, en als je dat niet aanstaat dan slaan we erop los"
Ja, dat soort kennen we. Er zit er 1tje van in de Bijlmerbajes terwijl zijn vrouw op de Veluwe zit.
Omweerlegbare logica, probeer het maar te weerleggen. Als alle intolerantie weg is, is er geen intolerantie meer. Simpel toch?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef DoctorB het volgende:
welja, schiet de huiseigenaar maar dood als zijn gasten zich niet gedragen.
Sterk argument!
Het soort waar je mij bij probeert te plaatsen is blijkbaar jouw eigen soort, aangezien jij er over begint en ik niet.quote:Je hebt nog geen vergelijkingen getrokken met bepaalde figuren uit de periode 60 tot 70 jaar geleden.
Daar is 'jouw soort' anders altijd erg snel mee....
Nou, wat een feest. Ga jij nou maar weer snel verder met het capturen van Duitse wittesokkensoftcore uit de jaren 70, daar ben je heel goed in.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:11 schreef RetepV het volgende:
[..]
Overigens praten we hier over een heel groot feest met heel veel gasten, waarvan een heel klein gedeelte maar lastig is. Het is niet alleen de taak van de huiseigenaar om zijn lastige gasten rustig te houden. De gasten zelf mogen ook wel eens iets doen. Al was het alleen maar door niet even lastig te worden dan de lastige gasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |