abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2004 @ 16:36:27 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_23053022
is om professor Barabas te vragen om zijn teletijdmachine ter beschikking te stellen, terug te gaan naar de jaren zestig en vervolgens:

- studenten stimuleren om naast hun studie schoonmaakwerk te gaan doen
- onaantrekkelijk laaggeschoold werk beter te laten betalen

om toch vooral maar geen elementen uit primitieve woestijnculturen binnen te laten om de banen op te vullen waar "de nederlanders zich te goed voor voelden".
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 3 november 2004 @ 16:37:01 #2
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_23053032
Leuk
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_23053087
Waarom zou je het dan wel kunnen oplossen, terwijl we nog steeds laaggeschoolde arbeiders importeren ? Hoe wil je werkgevers verplichten laaggeschoolde arbeid beter te laten betalen ? Wat een onzinnig idee ? Jij bent overigens net zo'n probleem voor de maatschappij als welk ander intolerant element dan ook.
pi_23053116
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
is om professor Barabas te vragen om zijn teletijdmachine ter beschikking te stellen, terug te gaan naar de jaren zestig en vervolgens:
dat doettie nooit man..
pi_23053166
Goed plan. Je kan ze er ook gewoon asl nog uit kicken. Zie echt het probleem niet. Doe Cohen ("de boel bij elkaar houden") ook maar meteen.
  woensdag 3 november 2004 @ 16:42:56 #6
3647 B.R.Oekhoest
pi_23053169
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:39 schreef Gallo het volgende:
Jij bent overigens net zo'n probleem voor de maatschappij als welk ander intolerant element dan ook.
Want? Mijn strafblad is langer dan de closetrol bij jou op de plee?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_23053198
En dan krijgen we zo'n saai kaasland zeker, nou nee, bedankt.
  woensdag 3 november 2004 @ 16:46:37 #8
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23053273
Misschien wil Barabas wel zijn Terranef uitlenen om "uitgewerkte elementen uit de woestijncultuur" terug te brengen. Daar past altijd een hoop in.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  woensdag 3 november 2004 @ 16:47:51 #9
3647 B.R.Oekhoest
pi_23053303
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:43 schreef SCH het volgende:
Ja, die ranzige shoarmatenten en die schietpartijen af en toe fleuren de boel behoorlijk op hè?
pi_23053328
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:43 schreef SCH het volgende:
Saai? Met mensen zoals jou valt er altijd wel wat te lachen.
  woensdag 3 november 2004 @ 16:49:43 #11
3647 B.R.Oekhoest
pi_23053353
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:46 schreef DoctorB het volgende:
Misschien wil Barabas wel zijn Terranef uitlenen om "uitgewerkte elementen uit de woestijncultuur" terug te brengen. Daar past altijd een hoop in.
En anders de Gyronef wel. En de schoenen van Tante Sidonia kunnen ook als boten dienen eventueel.
  woensdag 3 november 2004 @ 16:50:40 #12
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23053377
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

En de schoenen van Tante Sidonia kunnen ook als boten dienen eventueel.
dan hoeven we maar 1 keer te varen...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_23053385
Je vergeet er eentje:

- Alle bekende mensen die hebben bijgedragen aan de verspreiding van de diverse culturen over de hele wereld elimineren.

Te beginnen met de Nederlanders, want die hebben de Afrikanen naar de VS verhuist.

We zouden ook gewoon alle intolerante mensen in Nederland kunnen doodschieten. Te beginnen met jou.
  woensdag 3 november 2004 @ 16:52:59 #14
3647 B.R.Oekhoest
pi_23053435
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:51 schreef RetepV het volgende:
Je vergeet er eentje:

- Alle bekende mensen die hebben bijgedragen aan de verspreiding van de diverse culturen over de hele wereld elimineren.

Te beginnen met de Nederlanders, want die hebben de Afrikanen naar de VS verhuist.

We zouden ook gewoon alle intolerante mensen in Nederland kunnen doodschieten. Te beginnen met jou.
Efficienter zou zijn met jezelf te beginnen, je staat immers dichterbij.
  woensdag 3 november 2004 @ 16:55:55 #15
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23053525
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:51 schreef RetepV het volgende:

welja, schiet de huiseigenaar maar dood als zijn gasten zich niet gedragen.

Sterk argument!

Je hebt nog geen vergelijkingen getrokken met bepaalde figuren uit de periode 60 tot 70 jaar geleden.
Daar is 'jouw soort' anders altijd erg snel mee....
pi_23053550
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Efficienter zou zijn met jezelf te beginnen, je staat immers dichterbij.
Ik ben heel tolerant, waarom zou ik mezelf elimineren?

Dat jij het onderscheid niet kunt zien zegt mij al dat we jou in ieder geval niet moeten laten beslissen wie wel of niet tolerant is.
  woensdag 3 november 2004 @ 16:58:47 #17
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23053587
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:56 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ik ben heel tolerant
zei hij zelfgenoegzaam nadat hij voorgesteld had andersdenkenden op te ruimen.
  woensdag 3 november 2004 @ 17:01:11 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23053641
troll topic
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 3 november 2004 @ 17:03:00 #19
3647 B.R.Oekhoest
pi_23053688
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:58 schreef DoctorB het volgende:

[..]

zei hij zelfgenoegzaam nadat hij voorgesteld had andersdenkenden op te ruimen.
"we zijn tolerant, en als je dat niet aanstaat dan slaan we erop los"

Ja, dat soort kennen we. Er zit er 1tje van in de Bijlmerbajes terwijl zijn vrouw op de Veluwe zit.
pi_23053750
Wel, Van Gogh is vermoord wegens zijn controversiële mening. Allerlei moslims en diens organisatie spreken van schande inclus hun krokodilletranen.

De radicaal-rechtse idioot Michiel Smit houdt ook een controversiële mening op na. En natuurlijk moet hij ook omgebracht worden volgens aantal medelanders. Mocht datgene ook daadwerkelijk gebeuren, hetzelfde liede; schande, vreselijk, e.d. Toch wensen hun onderbuikgevoelens dat, ook al ontkennen ze dat, de ware aard van het beest dus. Zie eerste post ende reacties daarop.

Michiel Smit Diamantbuurt uitgejaagd
pi_23053806
quote:
Op woensdag 3 november 2004 17:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

"we zijn tolerant, en als je dat niet aanstaat dan slaan we erop los"

Ja, dat soort kennen we. Er zit er 1tje van in de Bijlmerbajes terwijl zijn vrouw op de Veluwe zit.
Oh heerlijk de jaren tachtig terug....mensen die volovertuigd pacisfist waren en dat zo graag uitdroegen dat ze anderen ervoor op de bek sloegen.

Trix = Nix
Kraak!!
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_23053863
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef DoctorB het volgende:
welja, schiet de huiseigenaar maar dood als zijn gasten zich niet gedragen.

Sterk argument!
Omweerlegbare logica, probeer het maar te weerleggen. Als alle intolerantie weg is, is er geen intolerantie meer. Simpel toch?

Dat de huiseigenaar lastige gasten heeft is zijn eigen probleem, hij had ook nettere gasten uit kunnen nodigen. Van mij uit gezien is de huiseigenaar ook een lastig persoon. Zonder hem waren die gasten er niet. Dus als de huiseigenaar doodgeschoten was geweest, waren er ook geen problemen geweest.

Overigens praten we hier over een heel groot feest met heel veel gasten, waarvan een heel klein gedeelte maar lastig is. Het is niet alleen de taak van de huiseigenaar om zijn lastige gasten rustig te houden. De gasten zelf mogen ook wel eens iets doen. Al was het alleen maar door niet even lastig te worden dan de lastige gasten.
quote:
Je hebt nog geen vergelijkingen getrokken met bepaalde figuren uit de periode 60 tot 70 jaar geleden.
Daar is 'jouw soort' anders altijd erg snel mee....
Het soort waar je mij bij probeert te plaatsen is blijkbaar jouw eigen soort, aangezien jij er over begint en ik niet.
pi_23053981
Wat een topic, wat een vernieuwende gedachten.

Not.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 3 november 2004 @ 17:18:38 #24
3647 B.R.Oekhoest
pi_23054028
quote:
Op woensdag 3 november 2004 17:11 schreef RetepV het volgende:

[..]

Overigens praten we hier over een heel groot feest met heel veel gasten, waarvan een heel klein gedeelte maar lastig is. Het is niet alleen de taak van de huiseigenaar om zijn lastige gasten rustig te houden. De gasten zelf mogen ook wel eens iets doen. Al was het alleen maar door niet even lastig te worden dan de lastige gasten.
Nou, wat een feest. Ga jij nou maar weer snel verder met het capturen van Duitse wittesokkensoftcore uit de jaren 70, daar ben je heel goed in.
  woensdag 3 november 2004 @ 17:21:08 #25
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_23054088
Is het tegen een fok-policy om een poll te openen wie de volgende is die afgemaakt wordt vanwege een rechtse of a-islamitische mening?
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')