Ethnische zuiveringen in Joegoslavië 10 jaar terug ?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oe, spannend. Geef eens een voorbeeld uit de geschiedenis waarin Jan met de Pet als een wervelwind tekeer is gegaan? Ik kan er zo 1,2,3 niet een verzinnen, maar het moet voor jou geen probleem zijn.
nu pas ?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:28 schreef SingleCoil het volgende:
ethnische zuiveringen...het woord klinkt sinds gisteren heel verhelderend...
Scherp.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nu pas ?
Daar hadden we laatst toch 6 topics 'revisionisme' over ?
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:22 schreef Speth het volgende:
[..]
Gezien jouw postgeschiedenis vind ik niet dat jij echt recht van spreken hebt wat betreft de kwaliteit van posts...
Alsof je eeuwenlange vetes tussen bevolkingsgroepen kan vergelijken met de reputatie die bepaalde groepen zich in de afgelopen 40 jaar hebben toegeeigend...quote:Op woensdag 3 november 2004 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ethnische zuiveringen in Joegoslavië 10 jaar terug ?
Schitterend vergelijkingsmateriaal..veel documenten over.
Nou de onderdrukking en uitbuiting van islamieten door Nederlanders begon al 400 jaar terug.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:49 schreef freud het volgende:
Alsof je eeuwenlange vetes tussen bevolkingsgroepen kan vergelijken met de reputatie die bepaalde groepen zich in de afgelopen 40 jaar hebben toegeeigend...
Dat acht ik niet bewezen.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:00 schreef Speth het volgende:
[..]
Het ontkracht zichzelf dikwijls...
Wel zo eerlijk als je ook de smilie erbij quote dan.quote:Dit bijvoorbeeld, vind ik nogal typerend voor de manier waarop jij meestal post; een standaard anti-Bush opmerking, grenzend aan bashen, vervolgens een verhaaltje zonder argumentatie.
Verder niet als belediging bedoeld, maar het valt me wel op zo langzamerhand.
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:00 schreef Speth het volgende:
[edit]
Ik verwarde je met iemand anders, mea culpa. Al die Kerry avatars zijn nogal verwarrend.
Desondanks ben ik het niet met je eens dat deze topic gesloten moet worden.
Ik zie het probleem niet. Ik mag langrokken en zwarte kousen van de veluwe die het wagen in Amsterdam rond te lopen toch ook uitschelden met: "Hee ligt je religieuze akker al klaar voor gods zaad?" Daar is door caberatiers de afgelopen 40 jaar de samenleving toch ook veel gezonder door gemaakt?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Hey, kijk daar, drie naast elkaar fietsende hoofddoeken, dat mag niet: 'Stelletje stinkhoeren, heb jullie Allah al gepijpt?' Moet je kijken, Henkie, weer de samenleving gezonder gemaakt!"
Heb je daar toevallig een voorbeeld van of ben je gewoon bezig met de groots mogelijke onzin te verkopen?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:27 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Milieuorganisaties wel.
Dat mag je, maar dat deden je cabaretiers niet. Die deden heti n een show, of die deden het in hoedanigheid van cabaretier. Niet zoals het voorbeeld dat ik gaf.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:59 schreef hace_x het volgende:
Ik zie het probleem niet. Ik mag langrokken en zwarte kousen van de veluwe die het wagen in Amsterdam rond te lopen toch ook uitschelden met: "Hee ligt je religieuze akker al klaar voor gods zaad?"
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, het is alsof je een moslim begint uit te schelden voor geitenneuker als hij door rood fietst. Dit uiteraard voor de polarisatie, om zo een gezondere samenleving te krijgen.
"Hey, kijk daar, drie naast elkaar fietsende hoofddoeken, dat mag niet: 'Stelletje stinkhoeren, heb jullie Allah al gepijpt?' Moet je kijken, Henkie, weer de samenleving gezonder gemaakt!"
To hace x:quote:Op woensdag 3 november 2004 21:59 schreef hace_x het volgende:
Ik zie het probleem niet. Ik mag langrokken en zwarte kousen van de veluwe die het wagen in Amsterdam rond te lopen toch ook uitschelden met: "Hee ligt je religieuze akker al klaar voor gods zaad?" Daar is door caberatiers de afgelopen 40 jaar de samenleving toch ook veel gezonder door gemaakt?
Alles voor de vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 3 november 2004 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |