Ja als het daar nu ook 8 uur s'avonds was ja.... dumbassquote:Op donderdag 4 november 2004 19:59 schreef truSteh het volgende:
en... NU .. aired The OC seizoen 2 episode 1 in the US of A
DUmbass yourselfquote:Op donderdag 4 november 2004 21:53 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Ja als het daar nu ook 8 uur s'avonds was ja.... dumbass![]()
dumbass? Heeft je ma je nooit geleerd om gewoon normaal te reageren?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:53 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Ja als het daar nu ook 8 uur s'avonds was ja.... dumbass![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lucky sethquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:41 schreef Smeich het volgende:
Grappig, lees net de veronica gids waarin staat dat Seth en Summer in t echie ook een stelletje zijn![]()
22. maar ja 90210 keek ik ook toen ik jong was, dus opzich maakt het niet zoveel uitquote:Op zaterdag 13 november 2004 05:59 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg mensen...![]()
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
iemand vertelde mij vandaag dat ie The OC wel een erg "Teen" gebeuren vond
Zelf ben ik dichter bij de 30 dan bij de 20 en vermaak mij uitermate met deze serie, vooral de dialogen kan ik waarderen evenals de mooie lokaties en het gewoon overall gelikte karakter van The OC![]()
van tvgids.nlquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:03 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
22. maar ja 90210 keek ik ook toen ik jong was, dus opzich maakt het niet zoveel uit
quote:Paris in The Orange County
In de jaren ’90 zwijmelden we weg bij de avonturen van Brandon, Brenda en hun vrienden uit Beverly Hills 90210, anno 2004 is The O.C dé serie voor de tiener die de volgende dag mee wil praten in de kantine. En in de aflevering van deze week geldt dat al helemaal, want daarin speelt niemand minder dan Paris Hilton een gastrol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |