Geen ervaring mee, en het ziet er een beetje "nauw" uit. Iemand ervaring met de "flashlight'" ?quote:Op woensdag 3 november 2004 02:10 schreef ChicaneBT het volgende:
Hoi mensen heeft iemand ervaring met deze 'goedkope kut' ?
[afbeelding]
Hij/zij is namelijk niet zo duur momenteel?
Zijn er mensen die het ding gebruiken en wat zijn de ervaringen?
http://www.fleshlight.com/main/products.cfm?id=1001&aff=15251quote:Op woensdag 3 november 2004 02:14 schreef Floyty het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, en het ziet er een beetje "nauw" uit. Iemand ervaring met de "flashlight'" ?
u vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Geef mij maar een lekker reetje
tenzij dat ding schaal 1op5 is ofzo kan ik me echt niet voorstellen dat da past :Squote:Op woensdag 3 november 2004 02:52 schreef mvt het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
tevens in het roze en lavendel
Mja, dat denk ik altijd van de gemiddelde anus ook, maar hij gaat er best in hoorrrr.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:57 schreef BlackBokz het volgende:
[..]
tenzij dat ding schaal 1op5 is ofzo kan ik me echt niet voorstellen dat da past :S
Ervaring mee?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:33 schreef Pony-Lover het volgende:
net als likken aan het oorlelletje van Hitler
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 3 november 2004 03:33 schreef Pony-Lover het volgende:
net als likken aan het oorlelletje van Hitler
Misschien kan je er een van een van je maten lenen...quote:Op woensdag 3 november 2004 04:01 schreef Moeizaam het volgende:
Kan ik het niet een maandje proberen?
Ik weet niet zeker hoe ik dit moet lezenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien kan je er een van een van je maten lenen...
Waarom denk je dat ze anders verkocht worden?quote:Op woensdag 3 november 2004 05:56 schreef MikeyMo het volgende:
er zullen wel mannen zijn die zo'n ding dus echt thuis hebben
koopje toch een realdollquote:Op woensdag 3 november 2004 08:01 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind het er dus echt niet uit zien. Dat is het jammere van man zijn. Vrouwen hebben esthetisch verantwoorde dildo's maar als man zit je gelijk weer aan iets als dit vast.
Dat vind ik ook zo platisch, iets kleins mooi's wat niet direct pe se de imitatie van het echte wil zijn ben ik voor mannen nog niet echt tegen gekomen.quote:Op woensdag 3 november 2004 08:03 schreef martijntie het volgende:
[..]
koopje toch een realdoll
Voor vrouwen zijn er idd genoeg mooie dingen, maar voor mannen is het meteen zo plat. Zo kut eigenlijk. Ik denk wel dat dit ook komt door de visualiteit van mannen. Die zien graag wat ze denken anders gaat het voor een grote groep verwarrend werken.quote:Op woensdag 3 november 2004 08:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo platisch, iets kleins mooi's wat niet direct pe se de imitatie van het echte wil zijn ben ik voor mannen nog niet echt tegen gekomen.
stel je eens voor, een man die zo'n ding gebruikt, wat zal dat er zielig uitzienquote:Op woensdag 3 november 2004 06:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze anders verkocht worden?
Daar ga ik me niet aan wagen... Zeker niet op dit tijdstip...quote:Op woensdag 3 november 2004 08:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
stel je eens voor, een man die zo'n ding gebruikt, wat zal dat er zielig uitzien
Het is eigenlijk gewoon aftrekken-deluxe...quote:Op woensdag 3 november 2004 08:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
stel je eens voor, een man die zo'n ding gebruikt, wat zal dat er zielig uitzien
Betwijfel alleen of het een GATquote:Op woensdag 3 november 2004 08:12 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Voor vrouwen zijn er idd genoeg mooie dingen, maar voor mannen is het meteen zo plat. Zo kut eigenlijk. Ik denk wel dat dit ook komt door de visualiteit van mannen. Die zien graag wat ze denken anders gaat het voor een grote groep verwarrend werken.
Maar ik stem ook voor mooie attributen voor mannen! Betwijfel alleen of het een gat in de markt zal zijn omdat voor een grote groep mannen masturbatie een gewoonte is en ze geen extra's nodig hebben.
Hij doet me een beetje denken aan droopyquote:Op woensdag 3 november 2004 02:10 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Het vraagt tenminste niet of 'je wel echt van d'r houdt of dat je d'r alleen maar voor de seks wil'.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:31 schreef Snakey het volgende:
Kweet niet. Zie me het toch niet doen met zoiets...![]()
[afbeelding]
True, true. Maar het lijkt me zo koud.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het vraagt tenminste niet of 'je wel echt van d'r houdt of dat je d'r alleen maar voor de seks wil'.
Briljante slogan iddquote:Op woensdag 3 november 2004 03:25 schreef whoops het volgende:
Hehehehe As Tight As Prom Night was de slogan voor die dingen geloof ik...
dan bouw je toch gewoon een verwarmingselement inquote:Op woensdag 3 november 2004 14:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
True, true. Maar het lijkt me zo koud.![]()
En het haalt ook geen bier.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
zit er niet juist van dat spul in dat snel de warmte van je lichaam opneemt en dat ding dus niet (iig niet zo lang) koud aanvoelt?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Keer een groene opleggen en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:50 schreef MikeyMo het volgende:
moet je er zeker nog allemaal glijmiddel op uitsmeren ook?
de fleslight kan je uit het omhulsel halen en dan een tijdje in warm water leggen, zodat het zachte materiaal op temperatuur komtquote:Op woensdag 3 november 2004 14:41 schreef mvt het volgende:
[..]
dan bouw je toch gewoon een verwarmingselement in
Geen fleshlight, maar ik heb wel eens zo'n kunstding gekocht. Die was dus te nauwquote:Op woensdag 3 november 2004 16:18 schreef Modafinil het volgende:
* Snakey moet toegeven dan ook eens serieus gekeken te hebben op die site van dat product
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:18 schreef Modafinil het volgende:
* My_Way moet toegeven dan ook eens serieus gekeken te hebben op die site van dat product
en die het dan werkelijk gebruiken en het dan niet uitkuisen na gebruikquote:Op woensdag 3 november 2004 05:56 schreef MikeyMo het volgende:
er zullen wel mannen zijn die zo'n ding dus echt thuis hebben
gatverdamme manquote:Op donderdag 4 november 2004 16:33 schreef Jyrun het volgende:
[..]
en die het dan werkelijk gebruiken en het dan niet uitkuisen na gebruik![]()
![]()
![]()
Ja en waar is je vriendin geblevenquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:48 schreef BB-King het volgende:
Ik kan het iedereen aanraden!!
Heb na mijn eerste ervaring meteen mijn vriendin omgeruild voor zo'n ding.
die heb ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:20 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja en waar is je vriendin gebleven.
Mannen/Jongens die hihi zeggenquote:Op woensdag 3 november 2004 07:57 schreef martijntie het volgende:
hihihi lol beetje zielig allemaal hoor
schandequote:Op woensdag 3 november 2004 14:53 schreef Aventura het volgende:
Hier is onlangs nog een topic over geweest.
Kan hem alleen even niet vinden...
kan dr mee doorquote:Op woensdag 1 december 2004 02:55 schreef petre86 het volgende:
snakey: http://www.x-toys.nl/previews/fleshlight.asf
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
schande![]()
ik stel voor dat je jezelf voor straf 25 keer opdrukt![]()
Hmm, valt het tenminste niet op als je dat ding voor je hebt staan en je moeder komt ineens binnenquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:42 schreef jorjor het volgende:
...
Oww, uhhh biertuhh?
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=371
![]()
dat slowmotion gedeeltequote:Op woensdag 1 december 2004 02:55 schreef petre86 het volgende:
snakey: http://www.x-toys.nl/previews/fleshlight.asf
Ik zou het echt niet weten..quote:Op woensdag 3 november 2004 02:10 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef krijtje het volgende:
Ik heb een Fleshlight (gewoon een standaard vagina versie) en omdat ik er super tevreden over was heb ik er pas een paar andere "inserts" bijgekocht.
Ikzelf vind het een fijn alternatief voor het gewone masturberen met de hand. Ik heb periodes dat ik hem vaak gebruik, maar ook dat ik er weken geen gebruik van maak. Uiteindelijk is het vooral de afwisseling die telt.
Als je de Fleshlight goed opwarmt is het een heerlijk gevoel dat je niet kunt vergelijken met gewoon aftrekken, nogmaals: perfect ter afwisseling.
Nee, het voelt niet zoals een vrouw. Maar een vibo voelt toch ook niet als een man? Het geeft gewoon een extra dimensie aan sex met jezelf. En voor mij kan dat prima naast sex met een partner.
Tof. Mag ik 'm een keer lenen?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef krijtje het volgende:
Ik heb een Fleshlight (gewoon een standaard vagina versie) en omdat ik er super tevreden over was heb ik er pas een paar andere "inserts" bijgekocht.
Ikzelf vind het een fijn alternatief voor het gewone masturberen met de hand. Ik heb periodes dat ik hem vaak gebruik, maar ook dat ik er weken geen gebruik van maak. Uiteindelijk is het vooral de afwisseling die telt.
Als je de Fleshlight goed opwarmt is het een heerlijk gevoel dat je niet kunt vergelijken met gewoon aftrekken, nogmaals: perfect ter afwisseling.
Nee, het voelt niet zoals een vrouw. Maar een vibo voelt toch ook niet als een man? Het geeft gewoon een extra dimensie aan sex met jezelf. En voor mij kan dat prima naast sex met een partner.
Leuke reviewquote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef krijtje het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tof. Mag ik 'm een keer lenen?
quote:
Zit erin geklemd, langs de bovenrand van de insert zit een groef en die houd het ding redelijk op z'n plaats in de huls. Voor schoonmaken of variatie kun je de insert er dus heel eenvoudig uit halen en onder de kraan houden met wat milde zeep (quote uit de "handleiding").quote:Op woensdag 1 december 2004 18:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leuke review![]()
![]()
Nu we een echte eigenaar hebben gevonden: Hoe maak je zo'n ding schoon?? Hoe zit zo'n insert er in dan? Schroefdraad? geklemd? Enlighten us!
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:03 schreef EvilPlatypus het volgende:
[..]
Zit erin geklemd, langs de bovenrand van de insert zit een groef en die houd het ding redelijk op z'n plaats in de huls. Voor schoonmaken of variatie kun je de insert er dus heel eenvoudig uit halen en onder de kraan houden met wat milde zeep (quote uit de "handleiding").
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:26 schreef Salvad0R het volgende:
het is wel een goeie oplossing voor kneuzen die te lelijk / te irritant / te nerd zijn om een echte vrouw te kunnen versieren.
This Shit Keeps The Rapists Off The Streets !
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:26 schreef Salvad0R het volgende:
het is wel een goeie oplossing voor kneuzen die te lelijk / te irritant / te nerd zijn om een echte vrouw te kunnen versieren.
This Shit Keeps The Rapists Off The Streets !
Je hebt gelijk, het één sluit het ander niet uit. Ik blijf het een interessante paradox vinden: speeltjes voor dames zijn algemeen geaccepteerd, je hebt designvibo's voor op de kast, dolfijnvibo's voor de tieners, kortom, iedere vrouw aan de vibrator. Maar speeltjes voor de man zijn een enorm taboe, omringd door een viezig en plakkerig imago - sextoys zijn voor mannen die wanhopig zijn en geen vriendin hebben. Hoe komt dat toch, en komen we ooit van dat idee af?quote:Op donderdag 2 december 2004 16:41 schreef krijtje het volgende:
[..]
BTW: ik heb een vriendin.
Enne, ook mannen in een relatie masturberen. Dus waarom zou je niet een lekker hulpmiddel gebruiken? Als je dat niet wilt, prima: je handen zijn ook lekker mee af te rukken. Ik ben juist blij dat er ook een leuk hulpstuk voor mannen is. Ik ben behoorlijk jaloers op de vibo hoor!
nou dat mag dan wel zo zijn ik zou nooit een kunstkut kopen en of ik wel of niet single ben maakt daarin niet uit, wel heb ik een vibro als aanvulling voor het vrouwtje (die ik nu niet meer hebquote:Op donderdag 2 december 2004 21:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het één sluit het ander niet uit. Ik blijf het een interessante paradox vinden: speeltjes voor dames zijn algemeen geaccepteerd, je hebt designvibo's voor op de kast, dolfijnvibo's voor de tieners, kortom, iedere vrouw aan de vibrator. Maar speeltjes voor de man zijn een enorm taboe, omringd door een viezig en plakkerig imago - sextoys zijn voor mannen die wanhopig zijn en geen vriendin hebben. Hoe komt dat toch, en komen we ooit van dat idee af?
wel warm dan hequote:Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef Nerdmans het volgende:
Ik zou hiervoor gaan.
Voelt natuurgetrouw, je hebt een soort van voorspel, en als je klaar bent en je hebt honger ben je ook al ingedekt.
[afbeelding]
![]()
meesterlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 02:52 schreef mvt het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
tevens in het roze en lavendel
Ik weet niet waar het vandaan komt...quote:Op donderdag 2 december 2004 21:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het één sluit het ander niet uit. Ik blijf het een interessante paradox vinden: speeltjes voor dames zijn algemeen geaccepteerd, je hebt designvibo's voor op de kast, dolfijnvibo's voor de tieners, kortom, iedere vrouw aan de vibrator. Maar speeltjes voor de man zijn een enorm taboe, omringd door een viezig en plakkerig imago - sextoys zijn voor mannen die wanhopig zijn en geen vriendin hebben. Hoe komt dat toch, en komen we ooit van dat idee af?
Conflict!!quote:
was handig geweest als we een volwaardige zoekfunctie hadden eh?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:53 schreef Aventura het volgende:
Hier is onlangs nog een topic over geweest.
Kan hem alleen even niet vinden...
quote:Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef Nerdmans het volgende:
Ik zou hiervoor gaan.
Voelt natuurgetrouw, je hebt een soort van voorspel, en als je klaar bent en je hebt honger ben je ook al ingedekt.
[afbeelding]
![]()
Een gemoderniseerd centenbakkie voor orgeldraaiers.quote:
euro-proof.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:41 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Een gemoderniseerd centenbakkie voor orgeldraaiers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |