Weet je dat ik serieus naar een medje van knut's vertrek heb gezocht?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om mijn onvrede te uiten over het feit dat alle Onzin-mods nu een hoger gebruikersnummer hebben dan ikzelf.
Je had je sollimail al klaar?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet je dat ik serieus naar een medje van knut's vertrek heb gezocht?
Zie je nu wat het crewschap met je doet? Je scherpte Boenkel! Je scherpte! Wie moet mij nu op slinkse wijze op mijn fouten wijzen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik voel me nu echt en oprecht heel lullig omdat ik Knut vergeten was.
Voor noodgevallen heb ik inderdaad zo'n draftje jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je had je sollimail al klaar?
Dus nu denk je ook nog eens dat je op zijn kop kan zitten?!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bij deze; Knut het spijt me dat ik je was vergeten. Maar op één of andere manier zie ik Knut niet helemaal als Onzin-mod, meer als een soort blauw meubilair.
Durf ik te vragen naar het waarom? Als Dirkh het kan, kan jij het ook.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor noodgevallen heb ik inderdaad zo'n draftje ja
Overigens is het vertrek van knut mijn enige reden om te gaan solliciteren, want ik wil niet met hem in een team zitten
Knut en ik mogen elkaar gewoon niet, daaromquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Durf ik te vragen naar het waarom? Als Dirkh het kan, kan jij het ook..
Zeiken is een basisrecht. Jij mag dat wel weten want je hebt tegenwoordig een Zeiktijl-mod als collega op onzin.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet zeiken, overlopende afvallige!
Nee, bijna twee weken aan behang van muren afschrapen, immense hordes aan gaten in gips en beton vullen, kliklaminaat leggen, schilderen (Superdekkend Wit van de Gamma!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zie je nu wat het crewschap met je doet? Je scherpte Boenkel! Je scherpte! Wie moet mij nu op slinkse wijze op mijn fouten wijzen?
Vrouwen en metaforen... Zucht.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus nu denk je ook nog eens dat je op zijn kop kan zitten?!
Oh jee, ik heb iemand teleurgesteld. Meisje, Insootje... als dat ook maar iets met me deed dan zou ik inmiddels wel een serieuze baan hebben.quote:Ik ben niet boos Karboenkel, ik ben teleurgesteld. Weer een deceptie rijker.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:25 schreef Maanvis het volgende:
....want ik wil niet met hem in een team zitten
Eetse en tot straks.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:28 schreef boebiedoe het volgende:
Tot over een tijdje. Tijd om eens af te kicken.
*kras*quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:10 schreef FlyingFox het volgende:
En de rest kan sterven.
Ik ook?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:10 schreef FlyingFox het volgende:
En de rest kan sterven.
Het is voor iedereen mogelijk dat je een dezer dagen, of een toekomend jaar sterft.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ook?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |