Tijd voor een ijsbeer in m'n avatar.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Door die Alizée ernaast leest gewoon niemand je tekst meer. Begrijpelijk.
Ach, daar haal ik mijn neus voor op.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Snuit je neus eens mên.
Jij bent ook niet echt het neusje van de zalm.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, daar haal ik mijn neus voor op.
En waar bemoei jij je mee
Steek je neus in andermans zaken.
Ja, doe maar weer alsof je neus bloedt.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt het neusje van de zalm.![]()
Hee wijsneus, dit is het terugkoppelingstopic. Doe dat geneuzel maar ergens anders.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, doe maar weer alsof je neus bloedt.
JE HEBT SNOT!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!/////!?>1quote:
Nietes.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JE HEBT SNOT!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!/////!?>1
heet jij RealKnuckles ?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:09 schreef HyperViper het volgende:
Ik ga een baggertopic openen, magda?
Jij komt net om de hoek kijken dus zwijg wannabe baggeraarquote:Op donderdag 4 november 2004 22:11 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
heet jij RealKnuckles ?
Nee.
doe ens rustig tegen de uberbaggeraarquote:Op donderdag 4 november 2004 22:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij komt net om de hoek kijken dus zwijg wannabe baggeraar
*baggert*
Mooi! En daarna kunnen we een kijkdoos knutselen met herfstbladeren en een paddestoel.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is gezellig zeg! En dan gaan we ook nog darten, en pingpongen, en dan spelen we Pim Pam Pet en Trivial Pursuit.![]()
Ik heb er zin in!
Op Insomaniac, Knut en Jogy na, ben ik de liefste mod.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:29 schreef HyperViper het volgende:
Dirkh ik mag je wel, als moderator dan, ik ken je in het echt niet, ben je een zak?
iig van ONZquote:Op donderdag 4 november 2004 22:32 schreef Dirkh het volgende:
Op Insomaniac, Knut en Jogy na, ben ik de liefste mod.
Oh, sorry. Ik zal ze verwijderen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik postte die kalkonen niet voor niets.....
Ik hoopte dat jij (en de andere slowchatters in dit topic) zouden beseffen dat als zelfs kalkoenen iets nuttigs toevoegen aan een topic, dat het topic dan beter dood kan zijnquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik zal ze verwijderen.
Niet zeiken, overlopende afvallige!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om mijn onvrede te uiten over het feit dat alle Onzin-mods nu een hoger gebruikersnummer hebben dan ikzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |