En Toch!quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:26 schreef TallMan het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik al maanden.
Ja goddomme, je hebt gelijk, zelfbeheersing moet ik hebben. Net als echte mannen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:27 schreef Knut het volgende:
[..]
En Toch!
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:39 schreef TallMan het volgende:
Ey knut, mag een Knut-adoratie topic wel ?
Dutroux grapje?quote:1 punt voor het idee
1 punt voor de "uitwerking"
een hele berg minpunten voor een dutroux grapje.
Thanks! Ik ben blij dat jullie mensen de kans geven om uiting te geven aan hun manier van verwerkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:25 schreef Dirkh het volgende:
Vanaf nu sluiten we Theo van Gogh topics niet meteen. Let wel, dit moet wel op een respectvolle manier gebeuren. Humor zou de toon moeten zijn. Ik hoop dat jullie je hier in kunnen vinden.
Discussies over het gebeuren kunnen het beste in GC of in Nieuws. Maak er dus wat moois van.
Ik wil je wel antwoord geven, maar je hoort het waarschijnlijk toch niet. Verspilde moeite.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:44 schreef Conflict het volgende:
Mijn geluidskaart doet het niet. Het is een SB live 5.1 onder windows 2000.
hij doet het al.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil je wel antwoord geven, maar je hoort het waarschijnlijk toch niet. Verspilde moeite.
Ik ben pro-grapjes bij rampen/dooien etc. Het is idd een manier van rouwverwerking. Gisterochtend was alles nog zo heftig, er was zoveel woede, zoveel ongeloof dat we hebben besloten alles preventief te sluiten, tot een beter moment. Helemaal sinds het 3e wereld debacle, zijn we iets voorzichtiger geworden met ZWA-topics in ONZ. Daarnaast zijn slotjes nooit definitief (behalve bij een topic met 301 postsquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De opmerking "Nu even geen grappen, maar respect" impliceert dat humor per definitie respectloos is, en elke grap over Theo van Gogh per definitie respectloos is. En dat maakt me eigenlijk een beetje verdrietig.
Het is, natuurlijk, aan jullie om de al dan niet respectloosheid van een topic te beoordelen, maar niet alles bij voorbaat al dicht te knallen. Humor is namelijk een manier om iets te verwerken. Kijk naar de bijlmerramp, kijk naar 9/11, kijk naar pim fortuijn. Steeds weer hadden mensen humor nodig om de boel te verwerken. Die mogelijkheid moet je de mensen niet afnemen. Laat iedereen het nou op zijn eigen manier op FOK verwerken. Sommigen doen dat door in een topic "RIP" te zeggen, sommigen doen het door een ellenlange politieke discussie te voeren hierover, sommigen doen dat door alleen maar boos te zijn.. En sommigen doen dat door er een grapje over te maken. Wie zijn jullie dan om te zeggen dat DAT niet mag?
Het blijft zo dat jullie het per geval moeten beoordelen. Maar geef mensen tenminste een kans en zeg niet bij voorbaat al dat het niet mag....
Mocht het heel erg woorden kan het topic verdonkeremaant worden hoor. Stuur maar een mailtje met inhoudquote:Op woensdag 3 november 2004 11:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vrees het Knut.![]()
Ik zie wel meer van gisteren wat verdonkeremaant mag worden.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Mocht het heel erg woorden kan het topic verdonkeremaant worden hoor. Stuur maar een mailtje met inhoud
Ik kan alleen dingen in ONZ verdonkeremanen.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie wel meer van gisteren wat verdonkeremaant mag worden.![]()
Wat kost dat?![]()
Je hebt mailquote:Op woensdag 3 november 2004 12:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik kan alleen dingen in ONZ verdonkeremanen.
Mail me maar even
Get in linequote:Op woensdag 3 november 2004 14:39 schreef EL_REY het volgende:
NEWSSSS!!!!!!!!!!!!! BUSH IS STILL THE PRESIDENT!
dirkH, ik vind je een jankerd als mod!
Het is nog geen Sinterklaas, mên.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:11 schreef Conflict het volgende:
ik heb net marzipan gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |