Prachtige omweg om je grove fout te masceren. Al zit er een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een bananenrepubliek met grootheidswaanzin, al eeuwen.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nederland was daar altijd vrij van? Wat een onzin. Er is geen jaar voorbij gegaan in de geschiedenis van onze mooie republiek waarin er geen mensen zijn geintimideerd en/of vermoord.
Lijkt me niet echt een slim plan, misschien verwacht ik teveel van de 'escalaties', maar 2 grote groepen die tegenover elkaar zouden kunnen staan lijkt me geen goed plan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:20 schreef schatje het volgende:
In de moskees vanavond 1 minuut stilte en er wordt opgeroepen om ook naar de herdenkingsdienst te gaan. (NOS Journaal).
Bull-shit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:18 schreef NoRegularBoy het volgende:
Hoe je het ook bekijkt, het is en blijft een POLITIEKE FOUT. Zo is er al meerdere malen aangeven dat er behoorlijk wat problemen zijn in deze MULTICULTURE samenleving. Maar is er ooit wat aan gedaan? NEE!! Iets wat al jaren speelt kun je niet in eens oplossen.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:21 schreef Re het volgende:
ik ben wel van mening dat dit onder het kopje terroristische aanslag kan worden geschaard
Ze vergeten dat het journaal op Nederland 2 isquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:20 schreef Meki het volgende:
dit krijg ik op msn
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn Stuur please ff door aan iedereen in je lijst.
Het is geen toeval
het stond alvast
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
Net op het nieuws, zo'n kutmarokkaan die het een goede daad vond.![]()
![]()
Maar dat is maar een enkeling volgens de NOS.
OT, hoeveel kapers waren er in de US op 11 september? Maar goed, die 'streden' dan ook tegen het hele amerikaanse volk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bull-shit.
Het gaat om één debiel die besloot iemand te vermoorden om zijn ideeën. Dat soort types hou je altijd.
ja maar dan vraag ik me af of sommige van die moskeen dat alleen maar doen zodat ze binnenkort niet in de fik staan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:09 schreef Meki het volgende:
Hier verder
[..]
[..]
Iedereen veroordeelt het
Guess what, ik sprak vandaag een volbloed Nederlander die het een goede daad vond, hij had ook een tyfushekel aan TvG. Maar ja, dat is ook maar enkeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Volgens mij zij hij dat helemaal niet, het werd alleen zo gebrachtquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
het bewust ontwrichten van een samenleving door tegenstanders een kopje kleiner te maken met als enig doel het veiligheidsgevoel te ondermijnenquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]heb je daar een beetje een fatsoenlijke argumentatie voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |