abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2004 @ 10:01:44 #176
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23236381
quote:
Op donderdag 11 november 2004 09:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar dat is toch geen reden om mij te haten ? Overigens zijn die dingen absoluut niet achterhaald, ze zijn anders dan de westerse visie toestaat, maar ze zijn niet achterhaald.

Ik heb het woord 'haten' ook niet gebruikt. Ik zei dat ik je niet mag, dat is wat anders. En vrouwen als minderwaardig zien is in alle beschaafde culturen achterhaald...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 11 november 2004 @ 13:18:46 #177
42106 Grrrlllpower
www.blikopener.tk
pi_23240555
Hallo, waarom is het topic over het gerucht dat Bernard dood is, gesloten??? Dit is toch hartstikke belangrijk!
Zonder creativiteit is nog nooit iemand groot geweest in zijn vak!
  donderdag 11 november 2004 @ 13:19:47 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23240571
bernard overleden??
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23240583
Vooruit dan maar Waarom moeten topics met geruchten eigenlijk dicht? Er stond duidelijk dat het om een gerucht ging, moeten we altijd externe bronnen hebben in de vorm van de regerende media? Sommige fokkers hebben gewoon uitstekende eigen bronnen, kunnen we dat niet zo af en toe aannemen alszijnde eventuele waarheid tot het tegendeel blijkt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23240586
tvp
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:23:15 #181
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23240644
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Vooruit dan maar Waarom moeten topics met geruchten eigenlijk dicht? Er stond duidelijk dat het om een gerucht ging, moeten we altijd externe bronnen hebben in de vorm van de regerende media? Sommige fokkers hebben gewoon uitstekende eigen bronnen, kunnen we dat niet zo af en toe aannemen alszijnde eventuele waarheid tot het tegendeel blijkt?
Het zou toch wat zijn als alle geruchten als NIEUWS worden gebracht op de FP en in het NIEUWS forum.
In dit geval, het overlijden van iemand, is het nogal onkies in mijn ogen.
Er hebben wel vaker dingen op fok gestaan die men * in de wandelgangen* hoorde en als zijnde gerucht/nieuws op fok kwamen te staan die achteraf niet waar bleken te zijn , uit voorzorg gooien we dat doorgaans dicht tot er een bevestiging is.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:24:53 #182
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23240684
Overigens valt dat bij mij onder hetzelfde kopje als de NOS die meerdere malen blunderde m.b.t. het overlijden van Arafat e.d.
Ik heb geen zin om onderwerp te worden van een weblog waarin men FOK als roddelforum bespreekt en afbrand tot de grond.
pi_23240707
Nah ja, je hebt natuurlijk ook wel gelijk. Nu maar even afwachten of er een extra journaal komt of zo. Of niet.

Toch blijf ik er wel bij dat er soms fokkers zijn met uitstekende contacten die nieuws gewoon het eerst horen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 november 2004 @ 13:25:44 #184
42106 Grrrlllpower
www.blikopener.tk
pi_23240710
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:23 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het zou toch wat zijn als alle geruchten als NIEUWS worden gebracht op de FP en in het NIEUWS forum.
In dit geval, het overlijden van iemand, is het nogal onkies in mijn ogen.
Er hebben wel vaker dingen op fok gestaan die men * in de wandelgangen* hoorde en als zijnde gerucht/nieuws op fok kwamen te staan die achteraf niet waar bleken te zijn , uit voorzorg gooien we dat doorgaans dicht tot er een bevestiging is.
Wacht maar af tot het vanavond definitief bevestigd wordt, dan loopt fok een primeur mis, omdat jij het onkies vindt. Ik geloof het gerucht daarwerkelijk en ik weet dat verschillende media hier ook serieus boven op zitten!! SCH is niet gek! Het is toch al nieuws dat het een gerucht is!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:27:00 #185
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23240737
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:25 schreef Grrrlllpower het volgende:

Wacht maar af tot het vanavond definitief bevestigd wordt, dan loopt fok een primeur mis, omdat jij het onkies vindt. Ik geloof het gerucht daarwerkelijk en ik weet dat verschillende media hier ook serieus boven op zitten!! SCH is niet gek! Het is toch al nieuws dat het een gerucht is!
Nee hoor, fok loopt helemaal niets mis
Die thread gaat open zodra de media erover gaat berichten
  donderdag 11 november 2004 @ 13:28:01 #186
42106 Grrrlllpower
www.blikopener.tk
pi_23240758
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Té laat
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:29:16 #187
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23240781
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:25 schreef Isabeau het volgende:

Toch blijf ik er wel bij dat er soms fokkers zijn met uitstekende contacten die nieuws gewoon het eerst horen.
Daar heb je helemaal gelijk in
  Admin donderdag 11 november 2004 @ 13:29:50 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23240797
Jammer, zo hadden we bij Claus ook de primeur, maar moest dicht tot de offieciele nieuwsbronnen erover berichtten.
En toch zijn er andere gevallen bekend, van dat meiske dat ontvoerd was, een tante van een user wist het te melden omdat het in het dorp bekend was en nog niet op het nieuws,
die bron namen we WEL serieus en iig NWS had de primeur.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_23240801
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat was al het geval maar jij neemt dat niet serieus. Zelf weten.

De NOS heeft ook niet geblunderd bij Arafat maar gemeld dat Israelische media berichtten dat Arafat dood was, net als dat ik nu meld dat er serieuze geruchten in media-kringen zijn, die doorgaans betrouwbaar zijn, over de dood van de prins. Je argumenten zijn niet deugdelijk - en de vraag is waarom er niet gespeculeerd mag worden over serieuze geruchten - hier bij de omroep wordt er serieus rekening mee gehouden namelijk.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:30:06 #190
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23240806
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:28 schreef Grrrlllpower het volgende:

[..]

Té laat
Nee hoor, is het je al eens opgevallen dat er een datum + tijd komt te staan bij je postings?
Die blijft gewoon staan als die thread weer opengaat
  donderdag 11 november 2004 @ 13:31:28 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23240848
als bernard dood is condoleer ik bij deze de familie en het was in een woord een prachtige man.
pi_23240853
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef yvonne het volgende:
Neem je mij niet serieus?
pi_23240865
Zolang je duidelijk meldt dat 't om geruchten gaat, lijkt me niks ermee om dat topic open te gooien. Als je het als nieuws/feit zou melden, is 't anders, maar dat deed SCH niet.
  donderdag 11 november 2004 @ 13:32:41 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23240876
open dus!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:33:18 #195
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23240897
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef yvonne het volgende:
Jammer, zo hadden we bij Claus ook de primeur, maar moest dicht tot de offieciele nieuwsbronnen erover berichtten.
En toch zijn er andere gevallen bekend, van dat meiske dat ontvoerd was, een tante van een user wist het te melden omdat het in het dorp bekend was en nog niet op het nieuws,
Zal best Yvonne, maar ik weet nog van een paniektopic van een dochter van 1 van onze users over een auto-ongeluk van haar ouders en blijf het uitermate onkies vinden om het overlijden van mensen als NIEUWS feitje neer te gooien zonder dat je zeker weet OF het waar is.

Ik twijfel verder helemaal niet aan SCH of anderen m.b.t. dingen die zij in de wandelgangen horen maar m.b.t. het overlijden van mensen hanteer ik toch liever een ander beleid dan bij andere nieuws-feitjes-geruchten.
  donderdag 11 november 2004 @ 13:33:59 #196
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23240912
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nee hoor, is het je al eens opgevallen dat er een datum + tijd komt te staan bij je postings?
maja, als je een topic nietopen houdt lezen minder mensen het en verdwijnt toch dat gevoel van: you read it here first
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 11 november 2004 @ 13:33:59 #197
42106 Grrrlllpower
www.blikopener.tk
pi_23240913
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Met té laat bedoel ik de periode tussen het (onterecht) sluiten van de topic en het moment waarop jij wél overtuigd bent.
pi_23240930
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:33 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zal best Yvonne, maar ik weet nog van een paniektopic van een dochter van 1 van onze users over een auto-ongeluk van haar ouders en blijf het uitermate onkies vinden om het overlijden van mensen als NIEUWS feitje neer te gooien zonder dat je zeker weet OF het waar is.
Dat gebeurt toch ook niet?
Of is in NWS per definitie alles een feit?
pi_23240931
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef SCH het volgende:
- en de vraag is waarom er niet gespeculeerd mag worden over serieuze geruchten - hier bij de omroep wordt er serieus rekening mee gehouden namelijk.
Op zich vind ik wel dat er gespeculeerd mag worden over dit soort zaken op fok. Een bericht plaatsen op de FP is bijv. totaal iets anders. Zolang in een topic maar duidelijk is dat het om speculaties/geruchten gaat.

Je loopt alleen de kans dat er een beetje een geintrapsfeertje ontstaat omdat niemand er echt iets wezenlijks over kan zeggen.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:34:47 #200
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23240932
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zolang je duidelijk meldt dat 't om geruchten gaat, lijkt me niks ermee om dat topic open te gooien. Als je het als nieuws/feit zou melden, is 't anders, maar dat deed SCH niet.
Er staat anders *SERIEUS!* in de TT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')