Ik heb het woord 'haten' ook niet gebruikt. Ik zei dat ik je niet mag, dat is wat anders. En vrouwen als minderwaardig zien is in alle beschaafde culturen achterhaald...quote:Op donderdag 11 november 2004 09:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen reden om mij te haten ? Overigens zijn die dingen absoluut niet achterhaald, ze zijn anders dan de westerse visie toestaat, maar ze zijn niet achterhaald.
Het zou toch wat zijn als alle geruchten als NIEUWS worden gebracht op de FP en in het NIEUWS forum.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Vooruit dan maarWaarom moeten topics met geruchten eigenlijk dicht? Er stond duidelijk dat het om een gerucht ging, moeten we altijd externe bronnen hebben in de vorm van de regerende media? Sommige fokkers hebben gewoon uitstekende eigen bronnen, kunnen we dat niet zo af en toe aannemen alszijnde eventuele waarheid tot het tegendeel blijkt?
Wacht maar af tot het vanavond definitief bevestigd wordt, dan loopt fok een primeur mis, omdat jij het onkies vindt. Ik geloof het gerucht daarwerkelijk en ik weet dat verschillende media hier ook serieus boven op zitten!! SCH is niet gek! Het is toch al nieuws dat het een gerucht is!quote:Op donderdag 11 november 2004 13:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als alle geruchten als NIEUWS worden gebracht op de FP en in het NIEUWS forum.
In dit geval, het overlijden van iemand, is het nogal onkies in mijn ogen.
Er hebben wel vaker dingen op fok gestaan die men * in de wandelgangen* hoorde en als zijnde gerucht/nieuws op fok kwamen te staan die achteraf niet waar bleken te zijn , uit voorzorg gooien we dat doorgaans dicht tot er een bevestiging is.
Nee hoor, fok loopt helemaal niets misquote:Op donderdag 11 november 2004 13:25 schreef Grrrlllpower het volgende:
Wacht maar af tot het vanavond definitief bevestigd wordt, dan loopt fok een primeur mis, omdat jij het onkies vindt. Ik geloof het gerucht daarwerkelijk en ik weet dat verschillende media hier ook serieus boven op zitten!! SCH is niet gek! Het is toch al nieuws dat het een gerucht is!
Té laatquote:Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, fok loopt helemaal niets mis
Die thread gaat open zodra de media erover gaat berichten
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 11 november 2004 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Toch blijf ik er wel bij dat er soms fokkers zijn met uitstekende contacten die nieuws gewoon het eerst horen.
Dat was al het geval maar jij neemt dat niet serieus. Zelf weten.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, fok loopt helemaal niets mis
Die thread gaat open zodra de media erover gaat berichten
Nee hoor, is het je al eens opgevallen dat er een datum + tijd komt te staan bij je postings?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:28 schreef Grrrlllpower het volgende:
[..]
Té laat![]()
Neem je mij niet serieus?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef yvonne het volgende:
die bron namen we WEL serieus en iig NWS had de primeur.
Zal best Yvonne, maar ik weet nog van een paniektopic van een dochter van 1 van onze users over een auto-ongeluk van haar ouders en blijf het uitermate onkies vinden om het overlijden van mensen als NIEUWS feitje neer te gooien zonder dat je zeker weet OF het waar is.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef yvonne het volgende:
Jammer, zo hadden we bij Claus ook de primeur, maar moest dicht tot de offieciele nieuwsbronnen erover berichtten.
En toch zijn er andere gevallen bekend, van dat meiske dat ontvoerd was, een tante van een user wist het te melden omdat het in het dorp bekend was en nog niet op het nieuws,
die bron namen we WEL serieus en iig NWS had de primeur.
maja, als je een topic nietopen houdt lezen minder mensen het en verdwijnt toch dat gevoel van: you read it here firstquote:Op donderdag 11 november 2004 13:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, is het je al eens opgevallen dat er een datum + tijd komt te staan bij je postings?
Die blijft gewoon staan als die thread weer opengaat
Met té laat bedoel ik de periode tussen het (onterecht) sluiten van de topic en het moment waarop jij wél overtuigd bent.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, is het je al eens opgevallen dat er een datum + tijd komt te staan bij je postings?
Die blijft gewoon staan als die thread weer opengaat
Dat gebeurt toch ook niet?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zal best Yvonne, maar ik weet nog van een paniektopic van een dochter van 1 van onze users over een auto-ongeluk van haar ouders en blijf het uitermate onkies vinden om het overlijden van mensen als NIEUWS feitje neer te gooien zonder dat je zeker weet OF het waar is.
Op zich vind ik wel dat er gespeculeerd mag worden over dit soort zaken op fok. Een bericht plaatsen op de FP is bijv. totaal iets anders. Zolang in een topic maar duidelijk is dat het om speculaties/geruchten gaat.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef SCH het volgende:
- en de vraag is waarom er niet gespeculeerd mag worden over serieuze geruchten - hier bij de omroep wordt er serieus rekening mee gehouden namelijk.
Er staat anders *SERIEUS!* in de TTquote:Op donderdag 11 november 2004 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zolang je duidelijk meldt dat 't om geruchten gaat, lijkt me niks ermee om dat topic open te gooien. Als je het als nieuws/feit zou melden, is 't anders, maar dat deed SCH niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |