Okay!!quote:Op woensdag 10 november 2004 01:19 schreef shmoopy het volgende:
Hij mag morgen weer los.
BSB heeft eerder ook even mogen afkoelen, het zijn nou eenmaal rare tijden nu, en we hebben van diverse kanten dingen door de vingers gezien.
Daar houden we het even bij, qua banbespreken, okee?
word ik niet vrolijk van en vind ik behoorlijk intimiderend en ver gaan.quote:Diegenen die vijand zijn van de Islam verdienen de vernietiging
Je hoeft daar ook niet vrolijk van te worden. Het is gewoon een oprechte wens van me, en vele Moslims met mij. Deze smeekbede wordt dan ook heel vaak gelezen in Moskeeën, het zou van hypocrisie getuigen als ik wat anders zou zeggenquote:Op woensdag 10 november 2004 01:22 schreef Tarak het volgende:
[..]
Okay!!
Maar posts als
[..]
word ik niet vrolijk van en vind ik behoorlijk intimiderend en ver gaan.
Dat soort dingen mogen in Arabie en dat soort landen heel normaal zijn en als normaal worden gezien, hier niet. Van mij mag elke Moskee, waar dit geroepen wordt, onmiddellijk als fundamentalistisch worden aangemerkt en worden gesloten. En mensen die dit soort dingen in het openbaar roepen onmiddellijk de bak in wegens oproepen tot haat (wat nog steeds een strafbaar feit is in Nederland). En ja, BSB, jij mag dan van mij ook de bak in, bij een grote homofiele neger, wiens lievelingskostje varkensvlees is.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hoeft daar ook niet vrolijk over te worden. Het is gewoon een oprechte wens van me, en vele Moslims met mij. Deze smeekbede wordt dan ook heel vaak gelezen in Moskeeën, het zou van hypocrisie getuigen als ik wat anders zou zeggen
Om deze zin moest ik toch even lachenquote:Op woensdag 10 november 2004 07:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En ja, BSB, jij mag dan van mij ook de bak in, bij een grote homofiele neger, wiens lievelingskostje varkensvlees is.
Door elkaar weer te respecteren en NIET TE ZEGGEN WAT JE DENKT. Het is niet altijd goed om te zeggen wat je denkt. Het respect voor elkaar is totaal verdwenen, dat moet weer helemaal terugkomen. En accepteren dat er mensen in Nederland wonen die er andere gedachtes op nahouden (Moslims), hoe vreemd ze voor sommigen ook zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:59 schreef gigabitch het volgende:
BSB: Hoe krijgen we de kurk terug op de fles?
En toch ben ik bang dat we een cirkel-effect gaan krijgen met actie-reactie, zoals in Palestina en "Israel", om vervolgens te vergeten waar het nou eigenlijk nog om gaatquote:Dit ollebolleke spelen gaat helemaal de verkeerde kant op!
Er gaan aan alle kanten mensen de dupe worden, wat weer nieuwe haatgevoelens oproept enzovoort. Ik word bang!
Je buigt het topic weer in een richting die het niet had. En dat doe je steeds. Ik blijf niet aan het waarschuwen.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nothernstar, wat is er mis met deze tekst:
Dat is niet waar NorthernStar, je ziet toch dat ik netjes de vraag beantwoord van een mede-user? Moet gezien jouw visie in deze zijn post ook niet worden verwijderd ?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je buigt het topic weer in een richting die het niet had. En dat doe je steeds. Ik blijf niet aan het waarschuwen.
Dan niet. Ga je er toch gewoon mee door.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet waar NorthernStar
Ja boeiend wat een ander schrijft.quote:je ziet toch dat ik netjes de vraag beantwoord van een mede-user? Moet gezien jouw visie in deze zijn post ook niet worden verwijderd ?
Hmm, ik proef hier enige nonchalance en een tikkeltje haat richting mij. Ik hoop niet dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 10 november 2004 08:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dan niet. Ga je er toch gewoon mee door.
[..]
Dat is niet echt een antwoord dat ik verwacht van een Mod. Ik had toch gehoopt op enige onderbouwing in dezequote:Ja boeiend wat een ander doet.
dit is gewoon een haattekst, en als je daar achter staat zegt dat heel wat over jou.quote:Diegenen die vijand zijn van de Islam verdienen de vernietiging
Columbus werd niet uitgelachen omdat hij dacht dat de aarde rond was. Zo wijs was men al een paar decennia. Columbus' fout was, dat hij dacht dat de aarde veel kleiner was dan ze in werkelijkheid is en dat hij dus door naar het westen te zeilen in India zou komen.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
Ik voel me columbus die werd uitgelachen omdat hij dacht dat de aarde rond was..
Ik heb gewoon geen zin meer in discussies met jou. Je wilt toch niks aannemen maar gewoon lekker door kunnen gaan met je postgedrag. Nou prima toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, de vijanden van de Islam haten de Islam. Ik neem aan dat je me nu toch wel kent na 4 jaar Fok!ken, daar doet dit ene zinnetje van mij niks aan af of bijquote:Op woensdag 10 november 2004 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
BSB:
[..]
dit is gewoon een haattekst, en als je daar achter staat zegt dat heel wat over jou.
het ging om het ideequote:Op woensdag 10 november 2004 08:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Columbus werd niet uitgelachen omdat hij dacht dat de aarde rond was. Zo wijs was men al een paar decennia. Columbus' fout was, dat hij dacht dat de aarde veel kleiner was dan ze in werkelijkheid is en dat hij dus door naar het westen te zeilen in India zou komen.
ja en in jou/jullie ogen haat iemand de islam al heel snelquote:Op woensdag 10 november 2004 08:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, de vijanden van de Islam haten de Islam. Ik neem aan dat je me nu toch wel kent na 4 jaar Fok!ken, daar doet dit ene zinnetje van mij niks aan af of bij
Had dan Galilei genoemdquote:Op woensdag 10 november 2004 08:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het ging om het idee
da's toch die knakker uit Bohemian Rhapsodyquote:Op woensdag 10 november 2004 08:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Had dan Galilei genoemd
Ik kan me niet echt herinneren dat we überhaupt discussies hebben gehad samen. Als er sprake is van enige spanning tussen ons heb ik liever dat we dat de wereld uit helpen. We hebben nu al genoeg ellende in Nederland tussen Moslims en niet-Moslims, ik wil daar niet aan meedoen, ik hoop jij ook niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin meer in discussies met jou. Je wilt toch niks aannemen maar gewoon lekker door kunnen gaan met je postgedrag. Nou prima toch?
Moet je nou overal dat duffe geloof van je bijhalen? Zelfs ik, vorig jaar veelvuldig genomineerd voor user met de grootste plaat voor zijn kop, zie dat NS geen zin heeft om met jou een discussie aan te gaan vanwege je manier van discussieren, niet omdat je 5x per dag naar het oosten bukt.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt herinneren dat we überhaupt discussies hebben gehad samen. Als er sprake is van enige spanning tussen ons heb ik liever dat we dat de wereld uit helpen. We hebben nu al genoeg ellende in Nederland tussen Moslims en niet-Moslims, ik wil daar niet aan meedoen, ik hoop jij ook niet.
Nee hoor, niks persoonlijk. Ben je postgedrag, zowel kwa inhoud en opmaak, gewoon zat. En ik zal niet de enige zijn. Je hebt het er zelf naar gemaakt dus je zal er ook wel op uit zijn geweest denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een collega van me heeft er een slotje opgedaan. Naar beneden scrollen in de lijst en zie de reden.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:24 schreef TheRickster het volgende:
Is mijn post "Ik ben het zat!!!" verwijderd? Zo ja, zat ik dan in het verkeerde forum? Ander ben ik oprecht verbaasd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |