ik ga ook lekker meedoen,is wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:39 schreef zoalshetis het volgende:
we zijn al klaar, papegaai.
Overlijdensberichten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Waar is het centrale overleden topic ( waar je kan melden dat er bekende personen zijn overlden), dacht dat golfer zo'n topic had gemaakt ?
Sommigen vinden het ook nodig een posting met een quote plus wat puntjes te plaatsen...quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:39 schreef Gallo het volgende:
Kan een mod misschien in dit topic kijken ?
Moslima in bus Dordrecht mishandeld
Sommigen vinden het kennelijk nodig anderen te bedienen van gaapsmileys en scheldposts.
Ja, had ik niet moeten doen. Soms, heel soms wordt je hier een beetje moedeloos Loedertje...quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sommigen vinden het ook nodig een posting met een quote plus wat puntjes te plaatsen...
Daar hebben we allemaal weleens last van de laatste tijdquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:59 schreef Gallo het volgende:
Ja, had ik niet moeten doen. Soms, heel soms wordt je hier een beetje moedeloos Loedertje...
(allereerst: ik was er een paar uurtjes niet Ryan)quote:Op zondag 7 november 2004 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, Loedertje ik zit al geruime tijd te wachten tot eindelijk iemand reageert. Cheers dat-ie eindelijk dicht zit, daar niet van, maar ondertussen denk ik dat een groot aantal mensen zich afvraagt welke richting jullie op willen hier op Fok!...
eerlijk gezegd wel ja.quote:Op zondag 7 november 2004 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, Loedertje ik zit al geruime tijd te wachten tot eindelijk iemand reageert. Cheers dat-ie eindelijk dicht zit, daar niet van, maar ondertussen denk ik dat een groot aantal mensen zich afvraagt welke richting jullie op willen hier op Fok!...
Ja, normaal een discussie voeren kan hier niet idd. Het beste wat je imo kunt doen is die topics min of meer mijden en mocht je, zoals ik soms doe, toch die topics bezoeken ervoor zorgen dat je nooit over de scheef gaat of persoonlijk wordt tegen die knapen, in de zin dat je ze uitscheldt oid. Deze lieden zijn dan weliswaar pantoffelhelden, het vocabulair dat zij over Fok! uitstorten is extremistisch en met extremisten wil je niets van doen hebben.quote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
eerlijk gezegd wel ja.
maar ben blij dat loedertje mijn topic in ieder geval heeft dicht gegooid, want het leek inderdaad af en toe op uitspraken die in de jaren '40 - '45 werden gedaan en om dan een heel topic op te schonen, ben je inderdaad veel te lang mee bezig.
Ik hoop eerlijk gezegd dan ook dat die users gewoon hun 'straf' krijgen waar ze recht ophebben. Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar het loop de spuigaten uit. Ik probeerde een topic te openen om een normale discussie te beginnen (net zoals vele andere) maar helaas lopen er hier een paar mensen rond die echt hard de weg kwijt zijn
iedereen maakt nu misbruik van dat zinnetje 'vrijheid van mening uiting' iedereen mag zeggen wat ze willen dus ook maar even iedereen gaan discrimineren! DAAR gaat het fout en gelukkig zien de modjes dat ook.quote:Op zondag 7 november 2004 22:33 schreef GewoneMan het volgende:
wat ik fout vind is dat mijn topic, waar helaas harde feiten in staan gesloten is en dit zie ik in meerdere topics HELAAS. we zijn vrij in nederland maar niet op fok en ook niet als het aan de moslims ligt want die doden graag alles dat anders denkt dan hunzelf. en het feit dat ze 3000 jaar achterlopen is ook niet echt positief te noemen.
als een moslim een homo een hond noemt en vind dat ze gedood moeten worden, nee dat mag wel maar o wee als je de waarheid spreekt over de ware aard van de moslims dan wordt ons de mond gesnoert dmv een slot
Juistquote:Op zondag 7 november 2004 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, normaal een discussie voeren kan hier niet idd. Het beste wat je imo kunt doen is die topics min of meer mijden en mocht je, zoals ik soms doe, toch die topics bezoeken ervoor zorgen dat je nooit over de scheef gaat of persoonlijk wordt tegen die knapen, in de zin dat je ze uitscheldt oid. Deze lieden zijn dan weliswaar pantoffelhelden, het vocabulair dat zij over Fok! uitstorten is extremistisch en met extremisten wil je niets van doen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |