wat voor een promotie heb jij dan gemaaktquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:42 schreef Kentaro het volgende:
Huidig: Seat Leon Topsport TDI
[afbeelding]
Next:: Audi A6 3.0 TDI
[afbeelding]
Jou pappie heeft smaakquote:Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef marruuuk het volgende:
[..]
wat voor een promotie heb jij dan gemaakt
van een seat leon naar een a6 3.0 (een 2.0 lijkt me betaalbaarder voor je, zeker als je wat van die die te dure opties wilt)
poepoe
maar hij is zeker wel fantastisch mooi
ik zou geen andere sedan willen (ja een a8 6.0 dan)
maar mijn pappie heeft lekkur al zo een a6 3.0
in diezelfde kleur als op het plaatje
Mijn vader gaat er binnenkort een proefritje in maken, ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef marruuuk het volgende:
[..]
wat voor een promotie heb jij dan gemaakt
van een seat leon naar een a6 3.0 (een 2.0 lijkt me betaalbaarder voor je, zeker als je wat van die die te dure opties wilt)
poepoe
maar hij is zeker wel fantastisch mooi
ik zou geen andere sedan willen (ja een a8 6.0 dan)
maar mijn pappie heeft lekkur al zo een a6 3.0
in diezelfde kleur als op het plaatje
Ook leuk!quote:Op maandag 8 november 2004 09:27 schreef fratsman het volgende:
Binnen nu en een paar weken
VW polo uit 97-98 ongeveer...ben nog aan het zoeken.
dan zou ik toch wel voor die ford gaanquote:Op maandag 8 november 2004 22:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nu:
[afbeelding]
next een ford focus (comfort en luxe) of een Seat Ibiza FR 130PK (snel):
Seat:
[afbeelding]
Ford Focus
[afbeelding]
Ik ben er nog niet helemaal over uit welke ik moet kiezen, de focus heeft nu een actiemodel de futura met navigatiesysteem, airco, lederen bekleding etc.
De ibiza is lekker snel, maar minder comfortable.
Da's lef hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2004 02:36 schreef Don_Tom het volgende:
Ik ga hem ook verhuren om de boel een beetje betaalbaar te houden....
heerlijke auto om in te rijden, maar wel ietsie underpowered. hij komt niks tekort, maar je verwacht naar de looks toch gauw iets meer.. maar goede keuze!quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:50 schreef Scalle-- het volgende:
Huidig: geen.
Toekomst: Lexus IS200 Limited Edition
[afbeelding]
Maar antraciet metallic met beige lederen interieur.
Verwacht: 23-11-2004
Zal wel niet zo heel lang standaard blijven
Ik vind die 205t16 een beetje een 'should have been R5 turbo'quote:Op maandag 8 november 2004 09:18 schreef -Muse- het volgende:
Huidig:
205 Gentry 1.9 8v met 130pk
[afbeelding]
Volgende:
205 CTi Dimma
[afbeelding]
of
205 T16 ala 200pk 4WD
[afbeelding]
Verhuren gebeurt met begeleiding en natuurlijk goed verzekerdquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's lef hebben
Dan moet de huurder goed verzekerd zijn, jij kunt je auto niet verzekeren voor andere bestuurders.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:32 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Verhuren gebeurt met begeleiding en natuurlijk goed verzekerd
Begeleiding houdt idd in erachteraan rijden, dit gebeurt bij alle verhuurbedrijven die 2-zitters voor bruiloften verhuren. Wat betreft de verzekering ben ik nog aan het uitzoeken hoe ik dit moet doen, aangezien ik tot nu toe alleen nog auto's met chauffeur verhuur. Normaal gesproken is je auto ook verzekerd voor andere bestuurders, als je zelf maar de hoofdbestuurder bent (of dit anders hebt opgegeven), als dit niet zo was zou je namelijk nooit iemand anders in je auto kunnen laten rijden. Hoe dit in een verhuursituatie precies zit weet ik nog niet en zoek ik dus nog uit, misschien is er hier toevallig iemand die daar opheldering over kan geven?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moet de huurder goed verzekerd zijn, jij kunt je auto niet verzekeren voor andere bestuurders.
En begeleiding? Er achteraan rijden ofzo?
Dat als eerste auto? Ik hoop dat je aardig wat heb gereden sinds je je rijbewijs hebt. Anders vrees ik dat je hem de eerste de beste boom in zet. Die dingen zijn listig (met de hulpmiddelen uit)quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:20 schreef Furb het volgende:
volgend jaar wordt dit mijn volgende (lees: EERSTE) auto....
[afbeelding]
das pas een "HOT HATCH"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |