hihiquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:52 schreef Xlarge het volgende:
JP went to the hospital , almost died because of an infection on his foot , came back... and all i got was this louzy t-shirt
quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:52 schreef Xlarge het volgende:
JP went to the hospital , almost died because of an infection on his foot , came back... and all i got was this lousy t-shirt
Hey, tgaat om schokkende teksten nietwaar?quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:10 schreef timbob het volgende:
[..]
hmm
misschien is die te verkopen op dat marokko forum..
Geen geiten? Schapen zijn natuurlijk wel zachter.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:33 schreef Angst het volgende:
nee moslims zijn schapenneukers
en christen zijn christenhonden
daar is geen discussie over mogelijk
Mensen met bivakmutsen en ghetto busjes zijn lelijk!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:37 schreef R2cksson het volgende:
Mensen met rood haar zijn lelijk!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:35 schreef timbob het volgende:
M'n Geit begrijpt me niet
Weer es wat anders
En dyslectisch!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:37 schreef R2cksson het volgende:
Mensen met rood haar zijn lelijk!
Is dat zoquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:45 schreef timbob het volgende:
911 is my lucky number...
trouwens best wel weer ziek dat de moord op theo dan weer 911 dagen na die van Pim is..
maar dat terzijde
en de datum van vandaag is 211 en das 112 achterstevorenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:45 schreef timbob het volgende:
911 is my lucky number...
trouwens best wel weer ziek dat de moord op theo dan weer 911 dagen na die van Pim is..
maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:18 schreef Timmey het volgende:
Wellicht kunnen we alvast een aantal proefdrukjes maken om enig inzicht te krijgen hoe die er gedrukt uit zal zien.
[afbeelding]
Hey, je moet toch op een of andere manier je bakkebaarden een beetje bijhouden, nietwaar?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:25 schreef timbob het volgende:
Ik scheer over 1 kam
ja, denkje dat ik na al die inflatie en bezuinigingen nog een 2de kam kan kopen?
Imam > PERMbanquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:57 schreef timbob het volgende:
[..]
Imam > Maandban
of is het imaan..iman imaam..
zoiets
Ik rel dus ik bestaquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:15 schreef Tessje het volgende:
Bagger user
foto van Cerror eronder![]()
Het feit dat Pim graag mannen in hun reet neukt schoqueert me niet echt hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pim neukt Theo nu in zijn grote witte reet
Kom op je wou toch geschokt raken?
Whehehequote:Op dinsdag 2 november 2004 16:22 schreef Intxaurraga het volgende:
Voor: Alle negers zijn hetzelfde
achter: Qua huidskleur dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |