QEDquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:01 schreef Ludwig het volgende:
Draai je gezicht maar weg. Verliezer dat je bent!
Wat een verschrikkelijk vooringenomen houding. Je beschuldigt anderen van kortzichtigheid en generaliseren? Lees je eigen stukje nog maar even door.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:47 schreef Verbal het volgende:
Paar dagen. Week. Ik kijk wel.
Ik ga hier niet zitten kijken hoe mensen -net als in de nadagen van 6 mei 2002- een moord gijzelen voor hun eigen politieke woede.
Ik ken het nu wel; alleen 'rechtse' mensen mogen boos en verdrietig zijn, 'links' huilt krokodillentranen, er mogen nu wel een paar prominente moslims worden afgeknald, stiekem wrijven de GroenLinkse cryptofascisten zich in hun handen... etcetera.
Geen zin meer an.
Voor de mensen die weer een stijve hebben omdat ze 'gelijk' hebben: valt er voor jullie tenminste weer wat te genieten. Trek er een biertje bij open, zou ik zeggen.
Tot later.
Je hebt gelijk, en er zullen best een hoop trollers en grappenmakers tussen zitten maar het is ook een kleine afspiegeling van de maatschappij waar we in leven. Daar moet je je niet volledig van afsluiten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:12 schreef Klonk het volgende:
ik heb nws en pol ook uit mijn active topics gedonderd, als ik info wil hebben over de moord op van gogh heb ik daar tv, radio enz voor, zoals het er aan toe gaat in de topics die er over gaan, sorry dat vind ik fok op z'n slechtst.
De discussies in POL vooral, maar ook in NWS, zijn gewoon ongelooflijk voorspelbaar. Het loopt altijd op hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en er zullen best een hoop trollers en grappenmakers tussen zitten maar het is ook een kleine afspiegeling van de maatschappij waar we in leven. Daar moet je je niet volledig van afsluiten.
Nee het is geen afspiegelin. De schreeuwerd blijven over want de mensen die nog wel rationeel hun mening uiten blijven weg.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:16 schreef Snakey het volgende:
Je hebt gelijk, en er zullen best een hoop trollers en grappenmakers tussen zitten maar het is ook een kleine afspiegeling van de maatschappij waar we in leven. Daar moet je je niet volledig van afsluiten.
Idd.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:23 schreef SlaadjeBla het volgende:
Verbal is met deze post weer een paar treden gestegen op de respectladder.
Dan is het nog steeds een afspiegeling Calvobbes. Die schreeuwerds, ongeacht dat ze hier "anoniem" kunnen schreeuwen zijn nog steeds jou en mijn buren, bij wijze van spreken, en maken dus ook deel uit van deze maatschappij.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee het is geen afspiegelin. De schreeuwerd blijven over want de mensen die nog wel rationeel hun mening uiten blijven weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |