abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:47:57 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_23017905
Paar dagen. Week. Ik kijk wel.

Ik ga hier niet zitten kijken hoe mensen -net als in de nadagen van 6 mei 2002- een moord gijzelen voor hun eigen politieke woede.

Ik ken het nu wel; alleen 'rechtse' mensen mogen boos en verdrietig zijn, 'links' huilt krokodillentranen, er mogen nu wel een paar prominente moslims worden afgeknald, stiekem wrijven de GroenLinkse cryptofascisten zich in hun handen... etcetera.

Geen zin meer an.

Voor de mensen die weer een stijve hebben omdat ze 'gelijk' hebben: valt er voor jullie tenminste weer wat te genieten. Trek er een biertje bij open, zou ik zeggen.

Tot later.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23017976
Go hug a tree, hippie.
pi_23018005
hij heeft wel gelijk......
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_23018076
Groetjes terug,

Smike.
Sorry.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:57:13 #5
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23018163
Ik pleur gewoon, na POL, ook NWS uit mijn active topics. Ik kan zelf wel raden wat er gezegd wordt en heb er weinig behoefte aan die onzin te lezen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23018190
Verbal, je hebt gelijk, .
pi_23018242
Och, ik laat het gewoon langs me heen gaan.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 november 2004 @ 11:00:38 #8
22592 crew  Ole
pi_23018244
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:01:06 #9
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_23018253
Draai je gezicht maar weg. Verliezer dat je bent!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_23018280
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:01 schreef Ludwig het volgende:
Draai je gezicht maar weg. Verliezer dat je bent!
QED

.
pi_23018327
Ik moet je gelijk geven V. De woede is omgeslagen in een soort van lynchstemming tegen alles en iedereen die maar iets met het geloof te maken heeft. Beetje triest eigenlijk. Waar het om gaat dat is dat er iemand op straat is vermoord. Vanwege zijn mening.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_23018410
Ik snap je wel V....ik ben ook helemaal ontdaan en vind al die uitspraken en speculaties laag en ongepast. Sterkte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:10:32 #13
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_23018471
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:47 schreef Verbal het volgende:
Paar dagen. Week. Ik kijk wel.

Ik ga hier niet zitten kijken hoe mensen -net als in de nadagen van 6 mei 2002- een moord gijzelen voor hun eigen politieke woede.

Ik ken het nu wel; alleen 'rechtse' mensen mogen boos en verdrietig zijn, 'links' huilt krokodillentranen, er mogen nu wel een paar prominente moslims worden afgeknald, stiekem wrijven de GroenLinkse cryptofascisten zich in hun handen... etcetera.

Geen zin meer an.

Voor de mensen die weer een stijve hebben omdat ze 'gelijk' hebben: valt er voor jullie tenminste weer wat te genieten. Trek er een biertje bij open, zou ik zeggen.

Tot later.
Wat een verschrikkelijk vooringenomen houding. Je beschuldigt anderen van kortzichtigheid en generaliseren? Lees je eigen stukje nog maar even door.

Overigens vindt ik weglopen voor de werkelijkheid vreselijk laf, zeker als je daar nog aandacht voor vraagt middels een topic
Wees dan een vent vent en loop weg zonder aandachttrekkerij.
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:12:43 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23018551
ik heb nws en pol ook uit mijn active topics gedonderd, als ik info wil hebben over de moord op van gogh heb ik daar tv, radio enz voor, zoals het er aan toe gaat in de topics die er over gaan, sorry dat vind ik fok op z'n slechtst.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_23018591
tot later, vent!
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:16:49 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23018661
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:12 schreef Klonk het volgende:
ik heb nws en pol ook uit mijn active topics gedonderd, als ik info wil hebben over de moord op van gogh heb ik daar tv, radio enz voor, zoals het er aan toe gaat in de topics die er over gaan, sorry dat vind ik fok op z'n slechtst.
Je hebt gelijk, en er zullen best een hoop trollers en grappenmakers tussen zitten maar het is ook een kleine afspiegeling van de maatschappij waar we in leven. Daar moet je je niet volledig van afsluiten.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:17:36 #17
105769 Zapp
Pim, Theo...jij?
pi_23018682
steek je kop maar in het zand dan
Van Aartsen zegt dat nu zichtbaar is geworden waar Hirsi Ali en ook de VVD al zo lang op hebben gewezen. "Ik hoop dat we in Nederland de ontkennende fase voorbij zijn. Wat past bij een weerbare democratie is werkelijk tot actie overgaan."
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:20:36 #18
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23018771
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, en er zullen best een hoop trollers en grappenmakers tussen zitten maar het is ook een kleine afspiegeling van de maatschappij waar we in leven. Daar moet je je niet volledig van afsluiten.
De discussies in POL vooral, maar ook in NWS, zijn gewoon ongelooflijk voorspelbaar. Het loopt altijd op hetzelfde uit.

Natuurlijk zijn er ook mensen die wel nuttige inbreng hebben, die wel nadenken over wat ze posten, die niet op niks af links, rechts, moslims, christenen of wat dan ook aanvallen. Maar helaas zie vaak teveel mensen dat wel doen. Voor mij een goede reden er weinig tot niet te lezen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23018812
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:16 schreef Snakey het volgende:

Nee het is geen afspiegelin. De schreeuwerd blijven over want de mensen die nog wel rationeel hun mening uiten blijven weg.
pi_23018849
Verbal is met deze post weer een paar treden gestegen op de respectladder.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:24:41 #21
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23018893
Stel je niet aan wijf!

Beperk jezelf gewoon toch SEX, ONZ en met name biertopics, dan vermaak je je best hoor. Ga alsjeblieft niet zo liggen janken. Het is een forum... het is niet echt.
pi_23018930
Ik kan het denk ik wel begrijpen. Het is gewoon vreselijk dat er iemand is vermoord. Het is echt nog niet duidelijk waarom. Meteen moet er een hele groep beschuldigd worden van zoiets: "links" of "moslims" of "...". Duidelijk is dat het om een gestoorde gek gaat, anders pleeg je geen moord.

De polarisatie is meteen zo hevig dat er nergens meer fatsoenlijk over gediscussieerd kan worden. De verhitte gemoederen zullen ook hun weerslag vinden in het verloop van andere discussie (niet over deze moord dus). Ik hoop dat de mensen met goed beargumenteerde meningen zich nog wel ergens in een hoekje zullen weten te verzamelen, weg van de schreeuwers.
Trust me, I know what I'm doing.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:25:58 #23
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23018939
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:23 schreef SlaadjeBla het volgende:
Verbal is met deze post weer een paar treden gestegen op de respectladder.
Idd.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  † In Memoriam † dinsdag 2 november 2004 @ 11:27:07 #24
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23018969
Kan het me goed voorstellen.

tot later
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:27:33 #25
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23018981
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee het is geen afspiegelin. De schreeuwerd blijven over want de mensen die nog wel rationeel hun mening uiten blijven weg.
Dan is het nog steeds een afspiegeling Calvobbes. Die schreeuwerds, ongeacht dat ze hier "anoniem" kunnen schreeuwen zijn nog steeds jou en mijn buren, bij wijze van spreken, en maken dus ook deel uit van deze maatschappij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')