abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23016854
Naar aanleiding van Theo v. Gogh doodgeschoten en uiteraard de moord op Pim en allerlei andere bedreigingen richting mensen met een wat "rechtsere" politieke opvatting, kunnen we concluderen dat "links Nederland" weinig respect heeft voor anders-denkenden
pi_23016944
Schuif het meteen maar weer op 'links Nederland' terwijl er nog helemaal niets bekend is omtrend de moordenaar van Theo van Gogh.
pi_23016990
Krijgen we dat gezeik weer, .
pi_23016999
Ach dat is toch altijd al zo geweest!!

Ik weet wel zeker dat de dader een linkse activist is, ik HOOP iig dat ze hem pakken!!!
pi_23017034
Rot toch eens op met dat eeuwige "links" vs "rechts" geziek.
pi_23017045
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef Brammetje het volgende:

Ik weet wel zeker dat de dader een linkse activist is, ik HOOP iig dat ze hem pakken!!!
En hoe weet je dat zo zeker?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:21:00 #7
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23017107
Hij heeft net zo goed vijanden aan de rechtse kant! Lul niet zo dom!
pi_23017132
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef Brammetje het volgende:

Ik hoop dat het een ontsnapte TBS-er is die extreem rechts is en uit machtswellust en jalouzie Theo van Gogh heeft neergeschoten. We praten wel weer verder als ze de dader hebben.
pi_23017162
Ja, ik denk op dit moment ook dat het gewoon een 'Nederlander' is die deze moord heeft gepleegd.

Hirsi Ali is de volgende. Mensen die hun mond opentrekken worden gewoon één voor één afgeknald.
T-Mobile
pi_23017198
Wel triest om er meteen een links/rechts discussie van te maken. De beste man is net dood .
pi_23017237
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef Monidique het volgende:
Wil je nog meer bewijs? Ik vind het nu wel genoeg.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:25:51 #12
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_23017271
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef Monidique het volgende:
Vind je het gek?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:27:00 #13
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_23017305
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:18 schreef Murray het volgende:
Rot toch eens op met dat eeuwige "links" vs "rechts" geziek.
Inderdaad... Wat een bullshit...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:28:04 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23017343
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:22 schreef Timo_Baal het volgende:
Ja, ik denk op dit moment ook dat het gewoon een 'Nederlander' is die deze moord heeft gepleegd.

Hirsi Ali is de volgende. Mensen die hun mond opentrekken worden gewoon één voor één afgeknald.
de term nederlander is nogal breed, wat ik me afvraag: is het een moslim geweest of een linkse activist.

Die 2 lijken me het meest voor de hand liggend
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_23017369
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:25 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Vind je het gek?
Niet helemaal. Maar ik vrees dat we weer dingen krijgen als "Diettrich demoniseerde hem", "De linkse media was een hetze begonnen", "censuur", "mening mag niet verkondigd worden", terwijl dit natuurlijk niet het geval is. Het zou mij niets verbazen als Theo Van Gogh dood is geschoten om zijn mening, ik vermoed het zelfs, en ik betwijfel of het een extreem-rechtse dader was, laat dat duidelijk zij.
pi_23017384
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:27 schreef whoops het volgende:

[..]

Inderdaad... Wat een bullshit...
Zeker links georiënteerd!
Mogen wij misschien een andere mening hebben zonder bedreigd, of erger vermoordt worden.
pi_23017391
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

de term nederlander is nogal breed, wat ik me afvraag: is het een moslim geweest of een linkse activist.

Ja, of een roofmoord. Of een mislukte deal
Of denk je dat ie niets afwist van die filmkokers vol met coke, .
-
pi_23017414
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Dat was ook het eerste dat in mij op kwam.
pi_23017462
Volgens een ooggetuige was het een oudere man... misschien was het dus Oud - Jong? Misschien een verdwaalde Christen die vond dat Theo te veel vloekte
pi_23017482
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, of een roofmoord. Of een mislukte deal
Of denk je dat ie niets afwist van die filmkokers vol met coke, .
En dan laat de dader ook een pamflet/brief achter?
pi_23017511
We zien wel hoe het loopt mensen, ik ben voor alles in.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23017512
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

En dan laat de dader ook een pamflet/brief achter?
Afleidingsmanoeuvre.. Iedereen richt zich op de buitenlanders, het zou een ideale manier zijn om alle ogen die kant op te richten. .
-
pi_23017523
Ik vind het volstrekt zinloos om nu al verwijten te gaan uiten, richting bepaalde groeperingen. En die links-rechts discussie is al helemaal doelloos. Er staat me trouwens niks van bij dat Van Gogh zo "rechts" was. Hij had gewoon een duidelijke opvatting over de Islam (zoals Fortuyn die ook had), die op zichzelf staand niet links of rechts te noemen valt. Er zijn immers ook rechtse partijen die pro-geloof zijn.

De kern van de zaak is de vrije meningsuiting die in het geding is en mensen die tegenwoordig anderen zomaar omleggen, bij het minste of geringste. Of je nu bekende Nederlander bent, of gewoon iemand die een paar bromfietsers op hun aso-gedrag aanspreekt.
pi_23017555
Laten we niet op de zaken vooruit lopen. Het is al afschuwelijk genoeg. Er schijnt ook al iemand aangehouden te zijn. Het zal gerust wel bekend worden uit welke hoek het komt
The 3 rules for life: be friendly but never tame, misbehave with integrity, and ILLEGETIMATI NON CARBORUNDUM! Don't let the bastards get you down."
pi_23017559
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Afleidingsmanoeuvre.. Iedereen richt zich op de buitenlanders, het zou een ideale manier zijn om alle ogen die kant op te richten. .
ja, en dan zo'n tekst van "check die vette theo... die man is nu kapot!!!!!"...

Straks is het een kunstzinnige daad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')