Natuurlijk wel, maar als je dat op een ophitsende en hatende toon doet kun je er donder op zeggen dat mensen je niet alleen met woorden terug pakken. Wat zo'n moord niet minder ziek of treurig maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:08 schreef LaZZ het volgende:
je mag geeneens meer een eigen mening geven in dit landje.
En dat helpt...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:08 schreef JohnDope het volgende:
ik ben zo los, ik ga veel mensen opstoken tot wandaden!
en dus?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:09 schreef BdR het volgende:
[..]
dr is altijd nog een subtiel verschil tussen je mening geven en schreeuwen en brallen om je gelijk te krijgen..
Woorden zijn woorden. Je bent wel een grote rand debiel als je dat met wapens gaat vergelden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:09 schreef Gallo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar als je dat op een ophitsende en hatende toon doet kun je er donder op zeggen dat mensen je niet alleen met woorden terug pakken. Wat zo'n moord niet minder ziek of treurig maakt natuurlijk.
We moeten laten zien dat we die gasten niet meer pikken!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:10 schreef Libris het volgende:
[..]
En dat helpt...
So fucking what!quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:09 schreef BdR het volgende:
[..]
dr is altijd nog een subtiel verschil tussen je mening geven en schreeuwen en brallen om je gelijk te krijgen..
Dat is niet meer vermoorden, da's gewoon afslachten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:09 schreef woeeiiii het volgende:
Getuigen hebben het gezien, produktie maatschappij bevestigd.
6/7 x geschoten en ook nog gestoken. Briefje dr bij. Dit heeft ie niet overleefd
blablaquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:09 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat leven we toch in een kutland.
ach... dat zal ook wel weer meevallen.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:10 schreef Space-Chinees het volgende:
Tja, volgens mij breekt de hel los als het een Marokkaan de dader is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |