quote:Vanochtend heeft er om 8.45 uur een schietpartij plaatsgevonden op de Mauritskade in Amsterdam. Voorzover nu bekend is een motoragent daarbij gewond geraakt.
Er zou nog een persoon geraakt zijn, die in zeer kritieke toestand verkeert. Maar nadere gegevens daarover ontbreken op dit moment.
De politie heeft de directe omgeving alsmede het naastgelegen Oosterpark afgezet.
Later meer....
quote:Volgens Bronnen op FP zou Theo van Gogh iets mee te maken hebben
Meer Nieuws Volgt
Tip : Luister nu Radio
quote:THEO VAN GOGH DOODGESTOKEN
'Theo van Gogh doodgestoken'
Theo van Gogh is vanmorgen vermoedelijk doodgestoken op de Linneausstraat in Oost. Dit melden meerdere bronnen uit de buurt.
Later meer
Ook al was ik het nooit eens met Theoquote:Laatst gewijzigd: 02-11-2004 10:07
Cineast Theo van Gogh geliquideerd
Bij een schietpartij in Amsterdam is de cineast Theo van Gogh geliquideerd.
Amsterdam-Oost
De omstreden filmmaker werd doodgeschoten in Amsterdam-Oost toen hij op weg was naar zijn huis. De politie heeft de dader opgepakt.
quote:'Theo van Gogh doodgestoken'
Theo van Gogh is vanmorgen vermoedelijk doodgestoken op de Linneausstraat in Oost. Dit melden meerdere bronnen uit de buurt.
Later meer
Lijkt erop dat 't nu al duidelijk isquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:49 schreef AKnynke het volgende:
Geruchten ten top....zal vanmiddag pas duidelijk worden hoe en wat denk ik!
AT5 ligt platquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:54 schreef Cheiron het volgende:
Nog niks op Teletekst in ieder geval..
Heb je het nu over de dader?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:01 schreef Meki het volgende:
het kan een vrouw zijn volgens NOS
neeh een van de gewondenquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb je het nu over de dader?
quote:'Theo van Gogh vermoord' 2-11-'04
Filmmaker Theo van Gogh (47) is in Amsterdam doodgeschoten. Dat meldt zijn productiemaatschappij. AT5 meldde eerder dat hij zou zijn neergestoken op de Linneausstraat in Amsterdam. Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn buik.
Bij de schietpartijen die plaatsvonden in het Oosterpark en op de Mauritskade raakte ook een motoragent gewond. Er zouden rond 8.45 uur vijf schoten zijn gevallen.
De dader zou zijn gearresteerd. Er zijn ook berichten dat een persoon werd neergeschoten toen hij het Stadsdeelkantoor Oost verliet.
De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.
Ik denk niet dat je nog in de buurt kan komen daar, maar goed, je kan het proberen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:03 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh een van de gewonden
ik ga zo een kijkje nemen
die bestaat niet in NL Mekiquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:17 schreef Meki het volgende:
Dit kan echt niet
ik hoop dat de dader echt wel de doodstraf krijgt
dat moeten ze nu een uitzondering makenquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die bestaat niet in NL Meki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |