6000 euro zonder bandenquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
wie wil dat nou jatten
En geeneens moeite doen om m op blokjes te zetten
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
6000 euro zonder banden
Verderop in het topic, pagina 10 ofzo meld zich iemand ook uit L.A. waarbij ze een week later ook zijn gejat, ook die HRE's onder een Turbo vandaan, niet op blokjes gezet...quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat een hufters zeg..
Ik zou die jopies ophangen en ritueel verbranden.
quote:Op maandag 1 november 2004 @ 19:49 schreef Tjabbo het volgende:
tering dat is best wat.
heb je al een foto?
Dat kan in een uur en 3 kwartier met mijn rijstijlquote:Van Heythuysen (NL, 6093)
Naar Lelystad (NL, 8232)
Afstand 194,5 km.
Reisduur 02:04
Heb ook een fotootje met andere velgen eronder, 19-ers, maar die verkoopt ie niet meequote:Op dinsdag 2 november 2004 00:37 schreef Hugster het volgende:
Lelijke spoiler en afschuwelijke velgen
maar wel lekkere specs
Die lijst die ik eerder gaf was wat volgens Novitec zelf allemaal aan die zwarte gedaan was.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:52 schreef Hugster het volgende:
en de zwarte achterlicht units zijn er ook vanaf
Hoe hij zegt net zo snel als een 156 GTA.quote:Motor: 2.0 16V Twinspark Turbo
Vermogen: 173 KW, 368NM@4100tpm
Topsnelheid: op teller 260km/u, op gps 252km/u
0-100: 6,2 sec
0-200 22,9 sec
Hou dan je bekl dicht ofzo!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik weet niks leuks meer te zeggen
Van.......? De 309-meeting?quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:16 schreef -Xerxes- het volgende:
Anyway, ik ga pitten, om 7 uur weer op enzo.
Ik houd jullie wel op de hoogte zegmaar
In mijn nick zitten er 2! Hoe tof is datquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
t is dat er x-en in je naam zitten anders was ik je onaardig gaan behandelen
Nee lul, van die 156 natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van.......? De 309-meeting?
loserquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
t is dat er x-en in je naam zitten anders was ik je onaardig gaan behandelen
quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ben ik weer de enige non-X zucht...
309, 156..... het is toch allemaal één pot natquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:20 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Nee lul, van die 156 natuurlijk!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:21 schreef jackson het volgende:
[..]
loser
t is dat er een x in je ondertitel zit, anders had er wat gezwaaidquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:21 schreef jackson het volgende:
[..]
loser
hap hapquote:
Leukquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:06 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Die lijst die ik eerder gaf was wat volgens Novitec zelf allemaal aan die zwarte gedaan was.
Deze is ongeveer het zelfde aan gedaan hoe ik begrijp. Rode achterlichten staan ook beter op een rode vind ik.
Nog wat specs die ik doorgemailed kreeg:
[..]
Hoe hij zegt net zo snel als een 156 GTA.
Ik als ring-ganger (n-ring) kan hier opzich best meepraten.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:24 schreef Sjoewe het volgende:
Ga terug naar ONZ waar je hoort
Dat zeg ik niet, dalijk koop jij hem voor mn neus wegquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:26 schreef Krush het volgende:
[..]
Leuk
Kostzoietsnou?
Helaas, ik ben al blij als ik mijn auto door de apk krijg deze weekquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:27 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dalijk koop jij hem voor mn neus weg
Heb ook nog niet zoveel postsquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb m nog nooitr gezien in ONZ hoor
tssk, hij is niet een sgenomineerd voor usert van de maandWat doe je op Fok! ?
en BHFHquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek is de grootste mongool op heel Fok!![]()
op Xebrozius en KastaNova na misschien
gaat PTASC noobs wegjagen tegenwoordig zo makkelijk?quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:39 schreef jackson het volgende:
de groeten allemaal dan maar
wegjagen.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaat PTASC noobs wegjagen tegenwoordig zo makkelijk?Mij hebben ze nog steeds neit weg
ooh.. jij dacht dat ik me weggejaagd voel ofzo ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ja.. niet lief zijn zodat ze nooit terug komen
Toegeven.... teken van zwakte .....quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik concludeerde dat uit een van je voorgaande posts.. maar mn interpretatievermogen gaat de laatste tijd hard achteruit
ook goedquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, ik ben gewoon extreem eerlijk
are you on drugs ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
zo zeg ik nu heel eerlijk dat Sandra (jij weet het nog niet, maardat is mn verloofde) nu even een vliner gaat vangen op buzzybee en een karbonade bakken op karboforum, en daarn aduiken we het bed in om dingen te gaan doen..zoals slapen
dat zeiden ze bij het heksencafe ook alquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:54 schreef jackson het volgende:
[..]
are you on drugs ?
de groeten maar weerquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zeiden ze bij het heksencafe ook al
maar daar zijn we tot de conclusie gekomen dat mijn lichaam gewoon vreemde stoffen aanmaakt die anderen in drugs zoekenIk gebruik geen drugs, zelfs geen nicotine of alcohol
ik ben van de blauwe pyjamatruste
Ik reed vanuit hier ( heerlen ) naar mijn moeder ( hoogerheide ) afgelopen zondag. 1 uur en 5 minutenquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:36 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Dat kan in een uur en 3 kwartier met mijn rijstijl
@Alfisti : is dat niet de auto van Kick?quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:43 schreef -Xerxes- het volgende:
[afbeelding]
Maargoed, die zitten er dus al niet meer onder. Wel jammer, mooie wielen
Juistem, dat is hem.quote:Op dinsdag 2 november 2004 07:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
@Alfisti : is dat niet de auto van Kick?![]()
Van gezicht op een meet, hij heeft nog een zilvere 156 wagon novitec geloof ik. Maar Alfisti kent hem een stuk beter.quote:Op dinsdag 2 november 2004 07:41 schreef -Xerxes- het volgende:
Ken je de auto en zn baas?
werkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:46 schreef D-Devil het volgende:
Werken maar weer.
ziekquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:57 schreef Steve-O het volgende:
hoi
Neem je een alfakenner mee?quote:Op dinsdag 2 november 2004 07:39 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Juistem, dat is hem.
Zaterdag ga ik kijken
ik heb er meerquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
ook_gek heeft er net zoveel, dus dat zegt niks
Beter !quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
werken
deze week hopelijk alle audio troep binnen voor me auto
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:03 schreef BoJo het volgende:
Dat is fokt op![]()
quote:# Standard 6" x 9" Size Fits OEM Cut-Outs
# Special Mica-Poly Composite Cone
# Non-Fatiguing Butyl Rubber Surround
# High Temperature Voice Coil
# 1" Titainium-Neo Tweeter
# 0.5" Polymide-Neo Tweeter
# Rubber Magnet Cover
# Power Handling:180 Watts RMS/360 Watts Peak
# Frequency Response:45-25k Hz
# Impedance:4 Ohms
ne·cro·fiel1 (de ~ (m.), ~en)quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:17 schreef Fugie het volgende:
leuk toch ^^
Iemand die 'm heel graag wil hebben?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:21 schreef Fugie het volgende:
stond net die sub op 20 euro op ebay, nu op 50 ? Ik snap niets van die mensen, je kan veel beter 10x een bod doen ipv in 1x je max prijs als bod te doen lijkt mij
Ik was nogal saggo gisteren omdat ik een KUT auto onder me reet heb nu; was helemaal kapot gisterenmiddag en heb dus niet meer op je zwaaien geletquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:24 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen...
Ballebek, heb je me nog zien zwaaien gisteren??
quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik was nogal saggo gisteren omdat ik een KUT auto onder me reet heb nu; was helemaal kapot gisterenmiddag en heb dus niet meer op je zwaaien gelet
Ga die garage maar ff doodspammen vandaag dat ze op moeten schieten...quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Adres?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ga die garage maar ff doodspammen vandaag dat ze op moeten schieten...
Heb wel een hele nieuwe 206 mee gekregen maar die moet nog ingereden worden; krijg de schijt, max 3000rpm is 90 in dat ding
Nee, maar ik ga geen 90 rijden op de snelweg ECHT NIET.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:33 schreef Sjoewe het volgende:
Leenauto = ragbak
Wou je op de koffie komenquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Adres?
Ik bedoel: Inrijden is voor mietjesquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga geen 90 rijden op de snelweg ECHT NIET.
Duurt lekker lang van Den Haag => Arnhem en weer terug...
ik had eigelijk gehoopt dat ding voor 50 euro te kopen ofzo, maar dat zal nu wel richting de honderd gaanquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:31 schreef Thermo het volgende:
Er zijn heel veel slechte ebay'ers ( gelukkig )
Ik bedoel het ook uit verkoopoogpunt. Soms bieden ze de gekste dingenquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had eigelijk gehoopt dat ding voor 50 euro te kopen ofzo, maar dat zal nu wel richting de honderd gaan![]()
Nog een keer vragen: Staat jou V12 in Arnhem?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga geen 90 rijden op de snelweg ECHT NIET.
Duurt lekker lang van Den Haag => Arnhem en weer terug...
Ik antwoord NIET op deze vragenquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog een keer vragen: Staat jou V12 in Arnhem?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:43 schreef Hugster het volgende:
*KLIK* compilatie van de klassiekers van het internet van de laatste jaren![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=435082&c=13quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:43 schreef Fugie het volgende:
stenders meldde ze net dat theo van gogh is neergeschoten in adam oost
quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik antwoord NIET op deze vragen
Godverdomme wat is nederland een k*****rland aan het wordenquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:52 schreef D-Devil het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=435082&c=13
afgelopen week is hier in de straat ook van 2 auto's de banden lek gestokenquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Godverdomme wat is nederland een k*****rland aan het worden![]()
ook dat, natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:55 schreef Fugie het volgende:
das niet zo mooi voor nederland bedoel je...
wat denk je dat er gebeurt als een buitelander dit heeft gedaan ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ook dat, natuurlijk..
Als een buitenlander dit heeft gedaan, dan hoop ik dat ze em zonderpardon naar Irak sturen om zonder wapens, alleen een stokje, de vrede te bewarenquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat denk je dat er gebeurt als een buitelander dit heeft gedaan ?
magoed, ff afwachten tot er een officieel bericht wordt uitgegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:27 schreef Sjoewe het volgende:
Voor die daders is er maar één straf!met 1 brief aan zijn lichaam: don't drop the soapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwas het al, van goghquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:31 schreef Thermo het volgende:
hmmm, ik ben benieuwd hoe veel nederlanders nu opeens fan worden van van gogh.
ik vond het gewoon een pisnicht en dat veranderd niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:31 schreef Thermo het volgende:
Tja, ik vond 'm levend eigenlijk beterquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:31 schreef Thermo het volgende:
kijk dat hij vermoord is keur ik niet goed. in tegendeel zelfs.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja, ik vond 'm levend eigenlijk beter![]()
quote:10:05: De productiemaatschappij van Van Gogh bevestigt zojuist op Radio 1 dat het inderdaad gaat om Theo van Gogh.
We betreuren het verlies van een gezonde roker en kritische geest.
hij was altijd wel wat overdreven, maar in dit saaie en makke land is dat geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kijk dat hij vermoord is keur ik niet goed. in tegendeel zelfs.
maar een bijkomend voordeel is wel dat hij z'n stinkbek dichthoudt.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:42 schreef MutZ het volgende:
Als jullie me de komende uren nodig hebben, spreek me ff aan op msn of irc... Ga ff de bende op de fp en de rest van het forum opruimen...
Dat vind ik altijd zo'n doelloze opmerking..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:31 schreef Bond het volgende:
Mijn pc is gescrast nu ben ik alles kwijt
het gaat me niet om rechts of links. Als ik hem zag had ik al gegeten en gedronken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij was altijd wel wat overdreven, maar in dit saaie en makke land is dat geen overbodige luxe.
Ben wel benieuwd wie en waarom het heeft gedaan. Het is in ieder geval niet veilig omt een uitgesproken rechtse mening te hebben, eerst pim fortuyn, nu van gogh, strax wilders ofzo ?
verstandig, die lui hebben er verstand vanquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:42 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb het maar eens op showyoursound gezet met mijn speakers... Misschien kunnen ze me daar helpen.
ik las ook alleen zijn columnsquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het gaat me niet om rechts of links. Als ik hem zag had ik al gegeten en gedronken.
en dan had ik het geluid dus nog niet eens aanstaan.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n doelloze opmerking..![]()
Komen er harde ratels en tikken uit je harddisk?
Zo nee, ben je niets kwijt![]()
hang je hem gewoon ff in een andere pc, ff rommel backuppen en hoppaquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het eens een keer meegemaakt met een 80GB schijf, met foto's documenten en filmpjes en alle downloads...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zolang het maar geen moslim is... dan krijgen we israël dingen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik had wel gedacht dat Peter R de vries eerder aan z,n eind zou komen dan van gogh
Maar goed niet dus. Van peter zal het me niks verbazen![]()
Wel stoer wat ik net zit te lezen.
Met meerdere kogels wist Theo nog de straat lopend over te steken. ( krijg je niet zo maar kapot ) uit eindelijk moesten er nog wat kogels en een mes met een brief aan te pas komen om hem stil te krijgen.
Ben benieuwd wat er in de brief staat. En het is naar horen zeggen een buitenlander die het gedaan heeft. Is ook weer kut. Want alles wat nu donker of bruin is word gezien als gevaar. Moet je voor stellen hoe veel mensen nu in angst leven. Reken maar dat je niet blij ben als marocaan of neger![]()
Hoiquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:00 schreef PeuRac het volgende:
ben ik weer![]()
Ik heb zo ook engels, schrijfvaardigheidquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:02 schreef BazzoS het volgende:
ik heb om half 1 engels, schrijfvaardigheid
Gas onderinquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zo ook engels, schrijfvaardigheid![]()
en daarna Marketing. Ik moet om 12;40 beginnen, maar ik kan de auto bij mn moeder op dr werk pas om 12u ophalen, en t is 45-50min rijden
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:03 schreef Hugster het volgende:
*KLIK* check hoe deze negers wakker worden gemaakt![]()
OMG Lompquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:03 schreef Hugster het volgende:
Dat wordt zeker gas onderin, ik hoop dat mn moeder wat eerder isquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gas onderin
En anders neem je de triumph
En hoe toevallig, allebei engels
Ik heb morgen natuurkunde...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:02 schreef BazzoS het volgende:
ik heb om half 1 engels, schrijfvaardigheid
Apeldoorn <--> Doetinchem 3 kwartier? valt me nog meequote:Op dinsdag 2 november 2004 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wordt zeker gas onderin, ik hoop dat mn moeder wat eerder is
Ik heb morgen Datacom en SQL (SQhell)quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb morgen natuurkunde...
ik weet niet eens wat ik morgen hebquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb morgen natuurkunde...
Hup, aan het werk jijquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:13 schreef Fugie het volgende:
ik moet werken maar ik zit constant nws topic van van gogh te volgen
Ik zit hem ook continue te volgen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:13 schreef Fugie het volgende:
ik moet werken maar ik zit constant nws topic van van gogh te volgen
Met de trein is t 2u.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Apeldoorn <--> Doetinchem 3 kwartier? valt me nog mee
kan me nu toch niet concentrerenquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hup, aan het werk jij
latex, en succes!quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:23 schreef PeuRac het volgende:
ik ga naar mn moeders werk fietsen, de auto ophalen![]()
wat lul je negerquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:24 schreef Fugie het volgende:
hugster koopt wat af
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:23 schreef PeuRac het volgende:
ik ga naar mn moeders werk fietsen, de auto ophalen![]()
Ik las hetquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:29 schreef Sjoewe het volgende:
Tering ik word gek van die "Maar wat voor auto heb jij dan?" redenering...
Ik bedoel je mag best wast over een auto zeggen zonder dat je zelf een grotere hebt...
Laten we het vertalen:
"Ik vind die brug lelijk" "Wat voor brug heb je zelf?"
jij met je bling bling swaquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat lul je neger![]()
Mutz in latexquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
latex, en succes!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:32 schreef BazzoS het volgende:
nu ben ik weg
Whahahahaquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:03 schreef Hugster het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mutz in latex![]()
![]()
Hmm... Het forum kan nu ook al gedachten lezenquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kende ik al uit Bumfights 3, moet je ook ff binnenslurpenquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:40 schreef D-Devil het volgende:
Dat filmpje met die schorpioen op entensity is ook extreem gaaf. Die gast kan schreeuwen zeg
.
Wees gerust, ik heb een gewone broek en trui aan... En nee, het corset is ook niet van latexquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:38 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hmm... Het forum kan nu ook al gedachten lezen
Schreef ik dat
Hoiquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
Auw je orenquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:03 schreef Hugster het volgende:
Alweer??quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:48 schreef Fugie het volgende:
ik ga weer werken
Geen auto's... Wel iets anders: *klik*quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
bestaan er leuke 310 auto's?
boeiequote:Op dinsdag 2 november 2004 12:03 schreef BoJo het volgende:wat een snelheid ik kan nergens op reageren want dan ben ik spuit 11111111
Hij is idd niet zo heel erg snel...quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:03 schreef BoJo het volgende:wat een snelheid ik kan nergens op reageren want dan ben ik spuit 11111111
Chrysler Crossfire 3.2i V6 Black Edition 310Nm koppelquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
bestaan er leuke 310 auto's?
Jij moet goed gaan oppassenquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:06 schreef Fugie het volgende:
ik vind toyota's kut en nu ga ik naar mijn onderduikadres, ik heb geen zin om bij die ansjovis te eindigen
Touareg 4.2 V8 310BHPquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geen auto's... Wel iets anders: *klik*
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Toyota Marine V8 1UZ 300 hp @ 6000 rpm, 310 lb.-ft. @ 4,400 rpm
wel het mooist he.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:20 schreef ThaFreak het volgende:
gewoon verder met type nummer....
cool die van mij ookquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
inderdaad, alsa er iets is met een typenumemr meot je dat doen vindik.... Bovendien staat ie al klaar
ik dnek dat jou compuetr sneller is, maar we zullen zien welke het wordquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
cool die van mij ook![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]![]()
dat wordt hem.
plaatje?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
De Airbus A310 is het leukst van de opties
denk wie de snelste muis heeftquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dnek dat jou compuetr sneller is, maar we zullen zien welke het word
toyota, vieze jappenbak. Laat dat ding lekker in japan en open een topic over een mooie europese autoquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
voor 311 kunnen we de Toyota Fine-N gebruiken, die 311 miles (500 km) kan rijden i.s.m. een fuel cell
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
toyota, vieze jappenbak. Laat dat ding lekker in japan en open een topic over een mooie europese auto![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij moet goed gaan oppassen
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
toyota, vieze jappenbak. Laat dat ding lekker in japan en open een topic over een mooie europese auto![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
zitten we nu met zn allen op F5 te rammen in afawachting van 30?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |