Voor de prijs van een nieuw zadel koop ik een 'nieuwe' fiets.quote:Op maandag 1 november 2004 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
Koop een zadel voor op je fiets
Maar lijkt me wel pijnlijk, sterkte
Dan krijg ik weer van die vragen van meisjes zoals:quote:Op maandag 1 november 2004 20:15 schreef gfree het volgende:
Je kunt hem het beste ff in laten gipsen denk ik.
Lijkt me verstandig voor je het weet castreer je jezelf nog met zo'n gevaarlijke fietsquote:Op maandag 1 november 2004 20:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voor de prijs van een nieuw zadel koop ik een 'nieuwe' fiets.
Wat overigens zo spoedig mogelijk gaat gebeuren dus.
Serieus, ik bloed liever dood dan dat ik bij de dokter zit om hem mijn ballen te tonen.quote:Op maandag 1 november 2004 20:18 schreef teckna het volgende:
Serieusga ff naar de dokter
Elke keer als je op een stoel gaat zitten: *PLOK*quote:Op maandag 1 november 2004 20:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer van die vragen van meisjes zoals:
"heb jij een sok in je broek gepropt ofzo?"
Heeft Ferweda opheffingsuitverkoop?quote:Op maandag 1 november 2004 20:15 schreef Xebrozius het volgende:
Voor de prijs van een nieuw zadel koop ik een 'nieuwe' fiets.
PMSquote:Op maandag 1 november 2004 20:21 schreef Xebrozius het volgende:
Het lijkt verdomme wel alsof ik ongesteld ben...
Het klote is dat mijn 'balspanning' niet gelijk is als ik zit en daardoor de pleister omhoog komt waardoor het bloed alsnog z'n weg naar m'n bilnaad weet te vinden.quote:Op maandag 1 november 2004 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*Proest*
Die pleister zou ik maar heel voorzichtig losweken onder de douche of in bad....
quote:Op maandag 1 november 2004 20:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Serieus, ik bloed liever dood dan dat ik bij de dokter zit om hem mijn ballen te tonen.
Ohw fuck!quote:Op maandag 1 november 2004 20:31 schreef Nomad_k9 het volgende:
Hopen dat die veer niet al te roestig was
quote:Op maandag 1 november 2004 20:12 schreef Xebrozius het volgende:
Net was het eten aangebrand, dus moest ik opnieuw naar de supermarkt om opnieuw avondeten in te kopen.
Ik heb een hele brakke tering fiets. Voorbeeldje: ik heb geen bel, maar als ik 3 keer flink aan mijn stuur ruk ratelt en kraakt mijn fiets zo erg dat mensen sowieso van schrik wel aan de kant gaan.
Die fiets heeft tegenwoordig geen zadel meer, enkele nog de metalen veren die fungeren als zadel.
Op de heen weg was er niks aan de hand, maar op de terugweg klapte ik over een half omhoog staande stoeptegel met als gevolg dat mijn kostbare zaakje diep in die veren gedrukt werden, en toen ik weer omhoog deinsde zat er een flink stuk van m'n bal-vel vast in die veer.
Dat deed dus enorm veel pijn, maar het was nog pijnlijker toen ik afstapte.
Nu heb ik een snee in mijn balzak, en moest ik noodgedwongen koken met een pleister op m'n ballen.
Het doet pijn, die pleister er straks af halen doet pijn, zitten doet pijn, en de mogelijkheid bestaat dat als ik klaarkom ik 10 cc bloed ejaculeer.
Tja, stel je voor, die dokter zou zich natuurlijk helemaal kapotlachen, dat is tenslotte zijn beroep!quote:Op maandag 1 november 2004 20:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Serieus, ik bloed liever dood dan dat ik bij de dokter zit om hem mijn ballen te tonen.
Vriend van me loopt co-schappen en die hebben in de kantine een bord waarop rare rontgen foto's hangen en anekdotes van artsen die patienten tegenkwam met een yoghurtfles om hun lul tot komkommers die er niet meer uit wilden.quote:Op maandag 1 november 2004 20:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, stel je voor, die dokter zou zich natuurlijk helemaal kapotlachen, dat is tenslotte zijn beroep!
Inderdaad, je kan er zelfs van de pijp uitgaan, zo te zeggen....quote:Op maandag 1 november 2004 20:37 schreef Dizzee het volgende:
maar serieus. je moet echt naar de dokter. zoiets met je ballen kan lelijke gevolgen hebben.
Okee, ik moet toegeven dat dit opzich ook wel een grappige situatie is, je eigen zak openhalen omdat je geen nieuw zadel wilde kopenquote:Op maandag 1 november 2004 20:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vriend van me loopt co-schappen en die hebben in de kantine een bord waarop rare rontgen foto's hangen en anekdotes van artsen die patienten tegenkwam met een yoghurtfles om hun lul tot komkommers die er niet meer uit wilden.
Over deze opmerking had ik heen gelezen...quote:Op maandag 1 november 2004 20:19 schreef gfree het volgende:
[..]
Elke keer als je op een stoel gaat zitten: *PLOK*
boeie, kom jij ook gewoon op de freakwallquote:Op maandag 1 november 2004 20:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vriend van me loopt co-schappen en die hebben in de kantine een bord waarop rare rontgen foto's hangen en anekdotes van artsen die patienten tegenkwam met een yoghurtfles om hun lul tot komkommers die er niet meer uit wilden.
quote:Op maandag 1 november 2004 20:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer van die vragen van meisjes zoals:
"heb jij een sok in je broek gepropt ofzo?"
Dude, ik ben enorm visueel ingesteld!quote:Op maandag 1 november 2004 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
Hechtingen erin. Naald en draad. Hups.
dan doe je een blinddoek voor tijdens het hechtenquote:Op maandag 1 november 2004 20:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dude, ik ben enorm visueel ingesteld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |