abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:36:05 #91
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_23758510
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Vind je dat er meer betaald moet worden?

Ik betaalde in het verleden (eind jaren 90) al af en toe 800 Frank voor een ticket.

Ik heb het idee dat de prijzen niet echt hard omhoog zijn gegaan
Ik vind dat er minder moet betaald worden ,

om het maar even te schetsen , als ik ergens naar eerste klasse wil gaan kijken betaal ik al snel 20 ¤ voor een tribune-ticketje.

Als ik net over de grens naar Lille of Lens ga kijken betaal ik hoogstens 10 a 15 Euro voor een tribuneticketje.

Al dan niet toevallig merk je dan ook dat men bij Moeskroen (dat eigenlijk dicht bij Rijsel ligt) ook maar zo'n prijzen betaald.

Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:16:46 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23759199
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik vind dat er minder moet betaald worden ,

om het maar even te schetsen , als ik ergens naar eerste klasse wil gaan kijken betaal ik al snel 20 ¤ voor een tribune-ticketje.

Als ik net over de grens naar Lille of Lens ga kijken betaal ik hoogstens 10 a 15 Euro voor een tribuneticketje.

Al dan niet toevallig merk je dan ook dat men bij Moeskroen (dat eigenlijk dicht bij Rijsel ligt) ook maar zo'n prijzen betaald.

Klopt maar Belgie is altijd al duurder geweest met toegangsprijzen itt zijn buurlanden
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:24:32 #93
pi_23759348
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt maar Belgie is altijd al duurder geweest met toegangsprijzen itt zijn buurlanden
En dan maar klagen dat er geen volk komt ...

Hier in West-Vlaanderen trekken elk weekend duizenden "fans" naar Rijsel of Lens , in de provincie Luxemburg is er zelfs geen voetbalploeg op niveau omdat daar toch iedere voetbalfan de grens oversteekt naar Sedan of Metz ...
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:31:51 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23759492
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En dan maar klagen dat er geen volk komt ...

Hier in West-Vlaanderen trekken elk weekend duizenden "fans" naar Rijsel of Lens , in de provincie Luxemburg is er zelfs geen voetbalploeg op niveau omdat daar toch iedere voetbalfan de grens oversteekt naar Sedan of Metz ...
voorbeeldje.
Eind jaren 80 bezocht ik een wedstrijd van FC Den Bosch op het hoogste niveau voor 3,50 gulden. (kinderticket).
Ik ben in die tijd ook eens met mijn vader naar een Belgische wedstrijd geweest,weet niet meer welke,maar ik weet nog wel dat daar een kinderticket 250 Frank kostte.

En effe over de Luxemburgers.
Ik weet dat het een toch nog een eindje rijden is maar er staan elke thuiswedstrijd toch best veel auto's met een Luxemburgs kenteken rondom Sclessin.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:32:08 #95
pi_23901405
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

voorbeeldje.
Eind jaren 80 bezocht ik een wedstrijd van FC Den Bosch op het hoogste niveau voor 3,50 gulden. (kinderticket).
Ik ben in die tijd ook eens met mijn vader naar een Belgische wedstrijd geweest,weet niet meer welke,maar ik weet nog wel dat daar een kinderticket 250 Frank kostte.

En effe over de Luxemburgers.
Ik weet dat het een toch nog een eindje rijden is maar er staan elke thuiswedstrijd toch best veel auto's met een Luxemburgs kenteken rondom Sclessin.
Met Luxemburg bedoelde ik eigenlijk "Belgisch Luxemburg" , de provincie die tegen de Luxemburg (land) grens ligt.
Want dat is ook zo opvallend, je hebt in elke Belgische provincie wel een eersteklasser en enkele 2de klassers, maar niet in de provincies Luxemburg en Namen , daar gaan inderdaad (net als uit het land Luxemburg waar je ook maar enkel amateurclubs hebt) een deel van de fans naar Standard , maar al evenveel naar de 2 Franse clubs net over de grens , Sedan en Metz.
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:33:35 #96
pi_23901433
En zo meteen (18h) begint in Belgie de "grote clash" tussen Anderlecht en Club Brugge.

Voor het zwalpende Anderlecht dat 7 ptn achterstand op Club heeft meteen de laatste kans om nog in de titelrace te blijven ...
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:10:27 #97
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_23902370
Beiden ploegen lijken voorlopig met het schuim op de bek op het veld te staan. Dat belooft.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:18:48 #98
pi_23902587
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beiden ploegen lijken voorlopig met het schuim op de bek op het veld te staan. Dat belooft.
Ondertussen is al de topschutter in de competitie (Balaban) van het veld geschopt ...

Overigens, Club is ondertussen al 31 competitiematchen ongeslagen , terwijl Anderlecht de laatste 17 competitiethuismatchen ook al niet meer verloor ...
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:24:23 #99
67640 SaintOfKillers
pi_23902739
0-1 voor Club ondertussen, imo. compleet tegen de gang van het spel in en dus onverdiend.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:54:35 #100
67640 SaintOfKillers
pi_23904665
Anderlecht wint terecht met 2-1. En terecht is een understatement.
pi_23907378
Ik ben wel blij dat Anderlecht heeft gewonnen. Als ik een club in België niets gun dan is het wel Club Brugge.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:07:48 #102
67640 SaintOfKillers
pi_23907677
Als Anderlecht wat beter afwerkt (en wat meer geluk heeft), had Brugge er net als 2 jaar geleden 5 in de korf.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:09:06 #103
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23907694
Pfoe, niet best dat Anderlecht dan zo'n terecht wint, want in Europa hebben ze niks te zoeken.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_23907734
Brugge heeft in Europa ook niet zo veel te zoeken. Brugge wist de Champions League niet eens te halen en in de UEFA Cup doen ze het ook niet echt geweldig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:11:48 #105
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23907748
conclusie is dramatisch voor het Belgisch voetbal dus.
pi_23907772
Veel stelt de Belgische competitie niet voor, dat doet het al jaren niet. Het waren altijd de Rode Duivels die het Belgische voetbal nog wat aanzien gaven maar dat lijken ook vervlogen tijden. Ook weer niet zo raar als er teams spelen met 11 Ivorianen en dan nog het lachertje van de UEFA Cup zijn.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:13:51 #107
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23907793
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Veel stelt de Belgische competitie niet voor, dat doet het al jaren niet. Het waren altijd de Rode Duivels die het Belgische voetbal nog wat aanzien gaven maar dat lijken ook vervlogen tijden. Ook weer niet zo raar als er teams spelen met 11 Ivorianen en dan nog het lachertje van de UEFA Cup zijn.
ik had meer verwacht van Anderlecht in de CL, ondanks de zware poule.

Bovendien deden ze het de afgelopen best leuk, nu lijkt het wel definitief over.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:18:51 #108
67640 SaintOfKillers
pi_23907901
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef mitt het volgende:

[..]

Bovendien deden ze het de afgelopen best leuk, nu lijkt het wel definitief over.
Anderzijds, zet Ajax in de plaats van Anderlecht en ze hebben ook 0 punten hoor. Zet Anderlecht in de plaats van PSV en ik ga niet beweren dat ze verder gaan, maar ze halen wel punten.
pi_23907945
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef mitt het volgende:

[..]

In het verleden deed Anderlecht het wel aardig in de CL inderdaad. Ze hadden de loting niet mee natuurlijk, maar 'n keer een puntje halen is altijd wel te doen en ze waren eigenlijk vrijwel elke wedstrijd kansloos nu.
pi_23907979
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Anderzijds, zet Ajax in de plaats van Anderlecht en ze hebben ook 0 punten hoor. Zet Anderlecht in de plaats van PSV en ik ga niet beweren dat ze verder gaan, maar ze halen wel punten.
Er zit wat in. Rosenborg en Panathinaikos zitten dichter bij het niveau van Anderlecht dat Inter, Valencia en Werder Bremen....

Het is wel zo dat Anderlecht vrijwel elke CL-wedstrijd echt kansloos was. Dat viel me toch tegen. Ook Inter, Valencia en Bremen hebben weleens een mindere dag en met veel strijd moet je het ze toch lastig kunnen maken.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:23:51 #111
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23908035
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is wel zo dat Anderlecht vrijwel elke CL-wedstrijd echt kansloos was. Dat viel me toch tegen. Ook Inter, Valencia en Bremen hebben weleens een mindere dag en met veel strijd moet je het ze toch lastig kunnen maken.
Precies, gewoon kans-loos..

en gezien de afgelopen jaren had ik wel verwacht dat ze het beter zouden doen..

De goede zullen nu wel snel vertrekken.
pi_23908068
Dat zou ik ook doen als ik Aruna was of Wilhelmsson. Met Anderlecht valt er heel weinig eer te behalen in de Champions League. Verder kan je je in de Belgische competitie ook niet nog meer in de kijker spelen omdat die competitie nauwelijks serieus te nemen valt.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:25:37 #113
67640 SaintOfKillers
pi_23908088
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Tegen Bremen zeker, tegen Inter waren het vooral individuele acties die het verschil maakten, maar Valencia vond ik in beide wedstrijden zeker niet beter. Dan ook terecht dat die naar de Uefacup moesten.

Vreemd dat dit dezelfde ploeg was die Benfica (geen superploeg, maar toch zeker niet slecht) helemaal wegspeelde in de voorronde. En vorig seizoen even goed, zoniet beter was dan Lyon en Bayern. En dat zijn wel toppers.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:26:43 #114
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23908121
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zou ik ook doen als ik Aruna was of Wilhelmsson. Met Anderlecht valt er heel weinig eer te behalen in de Champions League. Verder kan je je in de Belgische competitie ook niet nog meer in de kijker spelen omdat die competitie nauwelijks serieus te nemen valt.
en Kompany zal er volgend seizoen op deze manier ook niet meer spelen denk ik zo.

Ik heb hem nog niet vaak zien spelen maar ik ben nog niet overtuigd.
pi_23908168
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:26 schreef mitt het volgende:

[..]

en Kompany zal er volgend seizoen op deze manier ook niet meer spelen denk ik zo.

Ik heb hem nog niet vaak zien spelen maar ik ben nog niet overtuigd.
Kompany zal ook wel weg zijn. Als hij zich wilt ontwikkelen dan zal hij toch wat meer tegenstand moeten krijgen als dat de aanvallers van Oostende en Bergen hem nu geven.

In de Belgische competitie is Kompany superieur, maar Anderlecht staat dan ook vaak tegen een muur te voetballen. Internationaal bakt Kompany er weinig van tot nu toe. In de CL kan hij me niet overtuigen, bij de Rode Duivels ook niet echt.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:29:37 #116
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23908204
oke, dan ben ik niet de enige die (nog) weinig in hem ziet op hoger niveau.

nou zijn de Belgen natuurlijk chauvinistisch overKompany
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:30:36 #117
67640 SaintOfKillers
pi_23908229
Tijdens Anderlecht - Club Brugge vond ik trouwens de in mijn ogen enorm overschatte Peter Van Der Heyden weer serieus tegenvallen. Werd langs alle kanten voorbij gelopen door Wilhemsson.
pi_23908231
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tegen Bremen zeker, tegen Inter waren het vooral individuele acties die het verschil maakten, maar Valencia vond ik in beide wedstrijden zeker niet beter. Dan ook terecht dat die naar de Uefacup moesten.

Vreemd dat dit dezelfde ploeg was die Benfica (geen superploeg, maar toch zeker niet slecht) helemaal wegspeelde in de voorronde. En vorig seizoen even goed, zoniet beter was dan Lyon en Bayern. En dat zijn wel toppers.
Tegen Bremen vond ik ze tweemaal kansloos. Tegen Inter kwam dat wat minder tot uitdrukking, maar dat is altijd tegen Italiaanse ploegen. Die laten de tegenstander wat aanmodderen en loeren dan op een foutje van de tegenstander. Een foutje wat altijd wel komt, zeker als Anderlecht de tegenstander is. Valencia draait een matig seizoen, maar won toch eenvoudig van Anderlecht.

Tegen Benfica speelden ze inderdaad goed. Vorig seizoen speelde Anderlecht ook beter als dat ze nu spelen. Tenminste naar mijn idee. Zowel in de Belgische competitie, maar met name Europees speelden ze beter als nu. Dat terwijl er toch nauwelijks spelers zijn vertrokken.
pi_23908245
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:29 schreef mitt het volgende:
oke, dan ben ik niet de enige die (nog) weinig in hem ziet op hoger niveau.

nou zijn de Belgen natuurlijk chauvinistisch overKompany
Het is toch een beetje de hoop in bange dagen, hij is nog jong en in de Belgische competitie doet hij het goed....
pi_23908267
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tijdens Anderlecht - Club Brugge vond ik trouwens de in mijn ogen enorm overschatte Peter Van Der Heyden weer serieus tegenvallen. Werd langs alle kanten voorbij gelopen door Wilhemsson.
Peter van der Heyden vind ik ook een matige back die komend seizoen in een buitenlandse competitie gruwelijk door de mand gaat vallen als hij echt moet verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')