Ik vind dat er minder moet betaald worden ,quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind je dat er meer betaald moet worden?
Ik betaalde in het verleden (eind jaren 90) al af en toe 800 Frank voor een ticket.
Ik heb het idee dat de prijzen niet echt hard omhoog zijn gegaan
Klopt maar Belgie is altijd al duurder geweest met toegangsprijzen itt zijn buurlandenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vind dat er minder moet betaald worden ,
om het maar even te schetsen , als ik ergens naar eerste klasse wil gaan kijken betaal ik al snel 20 ¤ voor een tribune-ticketje.
Als ik net over de grens naar Lille of Lens ga kijken betaal ik hoogstens 10 a 15 Euro voor een tribuneticketje.
Al dan niet toevallig merk je dan ook dat men bij Moeskroen (dat eigenlijk dicht bij Rijsel ligt) ook maar zo'n prijzen betaald.
En dan maar klagen dat er geen volk komt ...quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar Belgie is altijd al duurder geweest met toegangsprijzen itt zijn buurlanden
voorbeeldje.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dan maar klagen dat er geen volk komt ...
Hier in West-Vlaanderen trekken elk weekend duizenden "fans" naar Rijsel of Lens , in de provincie Luxemburg is er zelfs geen voetbalploeg op niveau omdat daar toch iedere voetbalfan de grens oversteekt naar Sedan of Metz ...
Met Luxemburg bedoelde ik eigenlijk "Belgisch Luxemburg" , de provincie die tegen de Luxemburg (land) grens ligt.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
voorbeeldje.
Eind jaren 80 bezocht ik een wedstrijd van FC Den Bosch op het hoogste niveau voor 3,50 gulden. (kinderticket).
Ik ben in die tijd ook eens met mijn vader naar een Belgische wedstrijd geweest,weet niet meer welke,maar ik weet nog wel dat daar een kinderticket 250 Frank kostte.
En effe over de Luxemburgers.
Ik weet dat het een toch nog een eindje rijden is maar er staan elke thuiswedstrijd toch best veel auto's met een Luxemburgs kenteken rondom Sclessin.
Ondertussen is al de topschutter in de competitie (Balaban) van het veld geschopt ...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beiden ploegen lijken voorlopig met het schuim op de bek op het veld te staan. Dat belooft.
ik had meer verwacht van Anderlecht in de CL, ondanks de zware poule.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Veel stelt de Belgische competitie niet voor, dat doet het al jaren niet. Het waren altijd de Rode Duivels die het Belgische voetbal nog wat aanzien gaven maar dat lijken ook vervlogen tijden. Ook weer niet zo raar als er teams spelen met 11 Ivorianen en dan nog het lachertje van de UEFA Cup zijn.
Anderzijds, zet Ajax in de plaats van Anderlecht en ze hebben ook 0 punten hoor. Zet Anderlecht in de plaats van PSV en ik ga niet beweren dat ze verder gaan, maar ze halen wel punten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef mitt het volgende:
[..]
ik had meer verwacht van Anderlecht in de CL, ondanks de zware poule.
Bovendien deden ze het de afgelopen best leuk, nu lijkt het wel definitief over.
In het verleden deed Anderlecht het wel aardig in de CL inderdaad. Ze hadden de loting niet mee natuurlijk, maar 'n keer een puntje halen is altijd wel te doen en ze waren eigenlijk vrijwel elke wedstrijd kansloos nu.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef mitt het volgende:
[..]
ik had meer verwacht van Anderlecht in de CL, ondanks de zware poule.
Bovendien deden ze het de afgelopen best leuk, nu lijkt het wel definitief over.
Er zit wat in. Rosenborg en Panathinaikos zitten dichter bij het niveau van Anderlecht dat Inter, Valencia en Werder Bremen....quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anderzijds, zet Ajax in de plaats van Anderlecht en ze hebben ook 0 punten hoor. Zet Anderlecht in de plaats van PSV en ik ga niet beweren dat ze verder gaan, maar ze halen wel punten.
Precies, gewoon kans-loos..quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Anderlecht vrijwel elke CL-wedstrijd echt kansloos was. Dat viel me toch tegen. Ook Inter, Valencia en Bremen hebben weleens een mindere dag en met veel strijd moet je het ze toch lastig kunnen maken.
Tegen Bremen zeker, tegen Inter waren het vooral individuele acties die het verschil maakten, maar Valencia vond ik in beide wedstrijden zeker niet beter. Dan ook terecht dat die naar de Uefacup moesten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is wel zo dat Anderlecht vrijwel elke CL-wedstrijd echt kansloos was. Dat viel me toch tegen. Ook Inter, Valencia en Bremen hebben weleens een mindere dag en met veel strijd moet je het ze toch lastig kunnen maken.
en Kompany zal er volgend seizoen op deze manier ook niet meer spelen denk ik zo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zou ik ook doen als ik Aruna was of Wilhelmsson. Met Anderlecht valt er heel weinig eer te behalen in de Champions League. Verder kan je je in de Belgische competitie ook niet nog meer in de kijker spelen omdat die competitie nauwelijks serieus te nemen valt.
Kompany zal ook wel weg zijn. Als hij zich wilt ontwikkelen dan zal hij toch wat meer tegenstand moeten krijgen als dat de aanvallers van Oostende en Bergen hem nu geven.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:26 schreef mitt het volgende:
[..]
en Kompany zal er volgend seizoen op deze manier ook niet meer spelen denk ik zo.
Ik heb hem nog niet vaak zien spelen maar ik ben nog niet overtuigd.
Tegen Bremen vond ik ze tweemaal kansloos. Tegen Inter kwam dat wat minder tot uitdrukking, maar dat is altijd tegen Italiaanse ploegen. Die laten de tegenstander wat aanmodderen en loeren dan op een foutje van de tegenstander. Een foutje wat altijd wel komt, zeker als Anderlecht de tegenstander is. Valencia draait een matig seizoen, maar won toch eenvoudig van Anderlecht.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tegen Bremen zeker, tegen Inter waren het vooral individuele acties die het verschil maakten, maar Valencia vond ik in beide wedstrijden zeker niet beter. Dan ook terecht dat die naar de Uefacup moesten.
Vreemd dat dit dezelfde ploeg was die Benfica (geen superploeg, maar toch zeker niet slecht) helemaal wegspeelde in de voorronde. En vorig seizoen even goed, zoniet beter was dan Lyon en Bayern. En dat zijn wel toppers.
Het is toch een beetje de hoop in bange dagen, hij is nog jong en in de Belgische competitie doet hij het goed....quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:29 schreef mitt het volgende:
oke, dan ben ik niet de enige die (nog) weinig in hem ziet op hoger niveau.
nou zijn de Belgen natuurlijk chauvinistisch overKompany
Peter van der Heyden vind ik ook een matige back die komend seizoen in een buitenlandse competitie gruwelijk door de mand gaat vallen als hij echt moet verdedigen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tijdens Anderlecht - Club Brugge vond ik trouwens de in mijn ogen enorm overschatte Peter Van Der Heyden weer serieus tegenvallen. Werd langs alle kanten voorbij gelopen door Wilhemsson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |