Idd, ik had toch op z'n minst verwacht dat ze een korte samenvatting zouden laten zien van dé topper in de 2e klasse. Of dan misschien de uitslag noemen ofzo, maar nee dusquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En pech voor Yeahinho want zelfs in Goal geen aandacht voor de topper van 2de klasse vandaag ... (echt dramatisch hoe ze daar de 2de klasse weer behandelen ... )
2de klasse bestaat gewoon niet voor vtm, behalve dan de eindrondequote:Op zaterdag 6 november 2004 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, ik had toch op z'n minst verwacht dat ze een korte samenvatting zouden laten zien van dé topper in de 2e klasse. Of dan misschien de uitslag noemen ofzo, maar nee dus.
Ik krijg inmiddels foto's van Geel - Antwerp binnen nu. Kheb gelukkig niet veel gemist (qua sfeer) zie ik!
En dat is dan nog enkel omdat de gewone competitie dan al voorbij is , en ze toch iets moeten uitzenden ...quote:Op zondag 7 november 2004 01:14 schreef BramK het volgende:
[..]
2de klasse bestaat gewoon niet voor vtm, behalve dan de eindronde
KVOquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:22 schreef BramK het volgende:
Yeahinho ken jij een gerrit ? das iemand die fan is van kv oostende die ook aan groundhopping doet, heeft al talloze stadions bezocht en is ook zo zot vh stadion van union ...
ps : KVO-Cercle 3-2
tja als je niet kan scoren ...quote:Op zondag 7 november 2004 18:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
KVO
hele goeie speler, maar geen spits hé, en al zeker geen afwerker.quote:Op maandag 8 november 2004 14:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Djambo-Shango voetbalt daar toch?
Feit is natuurlijk dat als de tegenstander weet dat je heel moeilijk kunt scoren ze je toch wat meer gaan laten begaan ook hé , kwestie van dan toe te slaan op het moment dat je al door je beste krachten heen zit ... (zie ook bv Heusden-Zolder vorig jaar dat ook zoveel "lof" oogde met hun spel maar roemloos degradeerde)quote:Op maandag 8 november 2004 13:57 schreef placebeau het volgende:
Ben voor het eerst sinds lang geweest naar een wedstrijd van KVOostende. Ze waren de betere ploeg, maar konden niet scoren. Er is niemand die voldoende uitstraling of durf heeft in de aanval om initiatief te nemen.
Maar waarschijnlijk wel een leukere wedstrijdquote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef Yeahinho het volgende:
Zoja Standard. DutchGooner heeft net zoveel (weinig) doelpunten gezien als wij
.
Het is héél opvallend dat 3 van de namen die het meeste genoemd werden als degradatiekandidaten , daar toch mooi op 5 (gelijk met de 3de plek) , 8 en 10 staan, ondertussen zelfs al respectievelijk met 17 , 14 en 12 punten voorsprong op een degradatieplaats. ( ik heb het dan over Charleroi , Cercle Brugge en Lierse )quote:Op donderdag 11 november 2004 18:57 schreef DoctorDemento het volgende:
Eeuwige degradatiekandidaat Charleroi staat toch maar mooi op 5. Dat vind ik zowaar nog een grotere verrassing dan lalou op 3.
Beide spelers zijn vandaag op staande voet ontslagen. Opmerkelijk , want het zijn basisspelers bij AA Gent.quote:Op vrijdag 19 november 2004 06:47 schreef superjoden het volgende:
Een ruzie op de training bij AA Gent is uitgelopen op een ware knokpartij, waaraan zelfs een honkbalknuppel aan te pas kwam. Twee spelers, Abdelmalek Cherrad en Mustapha Oussalah kregen van de clubleiding te horen dat ze zich voorlopig niet meer bij het Ottenstadion hoeven te vertonen.
Oussalah en Cherrad kregen het tijdens een partijspel met elkaar aan de stok. De vechtpartij ontaardde volledig, waarbij met name Oussalah enkele rake klappen uitdeelde. Cherrad moest het trainingsveld daarop bebloed verlaten, maar keerde enige tijd later terug, in het bezit van een honkbalknuppel.
Georges Leekens , de coach , kende Cherrad van zijn periode als bondscoach van Algerije , maar blijkbaar was het toch een moeilijkere jongen dan hij dacht ...quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Cherrad stond al bekend als moeilijke jongen, maar de coach had zich toch hard gemaakt voor zijn komst?
Sint-Truiden,het zwarte beest voor Standardquote:Op maandag 29 november 2004 21:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Standard kreeg een stevige pandoering te slikken op Staaien. De kanaries buitten de zwakke Luikse defensie prima uit.
Volgens mij kun je met de zwarte beesten van Standard ondertussen al een halve competitie vullen ...quote:Op dinsdag 30 november 2004 03:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sint-Truiden,het zwarte beest voor Standard
OK,Cercle is er ook zo 1 trouwens maar ik heb het idee dat Standard nooit met een overwinning van Staaien afkomt,al voetballen ze er 100 jaarquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met de zwarte beesten van Standard ondertussen al een halve competitie vullen ...
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:39 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe kun je nou teveel punten pakken.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:13 schreef placebeau het volgende:
zullen de suporters blij mee zijn.
Tja, zo werk je dus verrassingen in het voetbal tegen, langs beide kanten. Jammer. ls ze beter spelen, moeten ze maar meer inkom vragen.
Vind je dat er meer betaald moet worden?quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De ticketprijzen in eerste klasse swingen nu al de pan uit hé , en meer inkom = minder volk , want bij La Louviere staan ze ook niet te dringen om een ticketje hé
Ik vind dat er minder moet betaald worden ,quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind je dat er meer betaald moet worden?
Ik betaalde in het verleden (eind jaren 90) al af en toe 800 Frank voor een ticket.
Ik heb het idee dat de prijzen niet echt hard omhoog zijn gegaan
Klopt maar Belgie is altijd al duurder geweest met toegangsprijzen itt zijn buurlandenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vind dat er minder moet betaald worden ,
om het maar even te schetsen , als ik ergens naar eerste klasse wil gaan kijken betaal ik al snel 20 ¤ voor een tribune-ticketje.
Als ik net over de grens naar Lille of Lens ga kijken betaal ik hoogstens 10 a 15 Euro voor een tribuneticketje.
Al dan niet toevallig merk je dan ook dat men bij Moeskroen (dat eigenlijk dicht bij Rijsel ligt) ook maar zo'n prijzen betaald.
En dan maar klagen dat er geen volk komt ...quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar Belgie is altijd al duurder geweest met toegangsprijzen itt zijn buurlanden
voorbeeldje.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dan maar klagen dat er geen volk komt ...
Hier in West-Vlaanderen trekken elk weekend duizenden "fans" naar Rijsel of Lens , in de provincie Luxemburg is er zelfs geen voetbalploeg op niveau omdat daar toch iedere voetbalfan de grens oversteekt naar Sedan of Metz ...
Met Luxemburg bedoelde ik eigenlijk "Belgisch Luxemburg" , de provincie die tegen de Luxemburg (land) grens ligt.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
voorbeeldje.
Eind jaren 80 bezocht ik een wedstrijd van FC Den Bosch op het hoogste niveau voor 3,50 gulden. (kinderticket).
Ik ben in die tijd ook eens met mijn vader naar een Belgische wedstrijd geweest,weet niet meer welke,maar ik weet nog wel dat daar een kinderticket 250 Frank kostte.
En effe over de Luxemburgers.
Ik weet dat het een toch nog een eindje rijden is maar er staan elke thuiswedstrijd toch best veel auto's met een Luxemburgs kenteken rondom Sclessin.
Ondertussen is al de topschutter in de competitie (Balaban) van het veld geschopt ...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beiden ploegen lijken voorlopig met het schuim op de bek op het veld te staan. Dat belooft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |