quote:Wat is WhatPulse ?
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
Wat doe ik ermee
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Wat kan ik er dan wel mee?
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
Moet ik dan een programmatje hebben?
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
Hoe meld ik me aan?
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord heeft mistermaniac (zie hierboven).
Het teamnummer is 1882.
Wat moet ik dan instellen in het programma?
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien)
Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter
Waar vind ik de stats van het FOK! team?
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld:Hoe kan het dat er opeens users zijn met een X aantal keystrokes,terwijl ze normaal veel minder hebben?
Daar loopt een topic over op het WP forum : http://forums.whatpulse.org/ftopic271.html
Samenvattingen typen van het gene dat je moet lerenquote:Op maandag 1 november 2004 18:19 schreef Noca het volgende:
Hmm..ik moet veel leren dus weet niet hoeveel ik aan typen toe kom..
Net nu ik bij de 1e 25 sta
ik pulste er net 82000quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:29 schreef Renesite het volgende:
22000 keys!
Ik mis 22000 van Novemberquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik pulste er net 82000
Nope.Doe es team verlaten en dan opnieuw joinen? Want ik zie je in de manager lijst er ook niet in staanquote:Op woensdag 3 november 2004 08:43 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat ik toch eens moet gaan denken om echt alleen maar achter mijn eigen computer te gaan zitten werken.
Qwea, sta ik alweer in de lijst?
Troel, je keys zijn helemaal niet aangepast!quote:Op woensdag 3 november 2004 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope.Doe es team verlaten en dan opnieuw joinen? Want ik zie je in de manager lijst er ook niet in staan
Mijn keys zijn wel aangepast!quote:Op woensdag 3 november 2004 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Troel, je keys zijn helemaal niet aangepast!
User Last pulse TotalKeyCount TotalMouseClicks
Troel 2004-11-01 13:54:25 2,411,268 233,736
vandaar dat je nog steeds op 2 miljoen staatquote:Op woensdag 3 november 2004 15:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn keys zijn wel aangepast!
Die grote getallen zijn verwijderd.
Of ze telt alle pulsen bij elkaar op, dan weet je ook hoeveel het moet zijn.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:38 schreef Qwea het volgende:
troel? je pulsen zijn dus wel aangepast...maar niet je totale keystrokes.Dus daarom sta je nog steeds op 2 miljoen. Aangezien je pulsen zijn aangepast kunnen we ook niet meer achterhalen wat er dus van je 2 miljoen afmoet. Is het geen idee als je gewoon een 2de account aanmaakt? troel2 ofzo?
kan ook, en dan trek je de totale pulsen van die 2 miljoen af, mail je naar WP en zeg je dat ze dat moeten veranderenquote:Op woensdag 3 november 2004 15:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Of ze telt alle pulsen bij elkaar op, dan weet je ook hoeveel het moet zijn.
Die zijn ook aangepast dan hoor, die 2 miljoen die klopt echt wel. Vergeet niet dat ik tig verslagen heb gemaakt inmiddelsquote:Op woensdag 3 november 2004 15:38 schreef Qwea het volgende:
troel? je pulsen zijn dus wel aangepast...maar niet je totale keystrokes.Dus daarom sta je nog steeds op 2 miljoen. Aangezien je pulsen zijn aangepast kunnen we ook niet meer achterhalen wat er dus van je 2 miljoen afmoet. Is het geen idee als je gewoon een 2de account aanmaakt? troel2 ofzo?
Dat is dus al gebeurd. Ik heb ze precies gemaild wat en hoe er fout was.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
kan ook, en dan trek je de totale pulsen van die 2 miljoen af, mail je naar WP en zeg je dat ze dat moeten veranderen
Ze is lid van whatpulse sinds 2004-09-06. Het is nu 2004-11-03. Dat zijn 58 dagen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:31 schreef Qwea het volgende:
http://whatpulse.org/stat(...)&order=KeysThisPulse
Dat zijn je pulsen.Daar zie ik MAX 400.000 daar zijn die grote pulsen dus vanaf.Het lijkt mij dus heel sterk dat je bijna op 2.5 miljoen zit
Dat zijn ook maar twee weken in oktober???quote:Op woensdag 3 november 2004 17:31 schreef Qwea het volgende:
http://whatpulse.org/stat(...)&order=KeysThisPulse
Dat zijn je pulsen.Daar zie ik MAX 400.000 daar zijn die grote pulsen dus vanaf.Het lijkt mij dus heel sterk dat je bijna op 2.5 miljoen zit
We zouden dat onder ons houdenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef QuietGuy het volgende:
Troel is daarmee trouwens wel een gigantische chatslet, maar ik ben getuige van het feit dat dat zo is
Lol, ik heb net een verslag van 9 bladzijdes zitten te typen.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:25 schreef Renesite het volgende:
Oef, 3 kantjes + lange mail doet toch veel met je tikjes![]()
Het is gewoon erg leuk om te zien hoeveel aanslagen je maakt, terwijl je toch verwacht dat dit wel meevalt. Maar zelfs als ik een dagje niet met school bezig ben is het nog verschrikkelijkquote:Op woensdag 3 november 2004 20:36 schreef Renesite het volgende:
Ik had er geen zin meer in, ik kan nog aardrijkskunde doen, maar Natuur leren is ook een optie, evenals wiskunde maken
Bij mij op fuckin' de 3e plaatsquote:Op woensdag 3 november 2004 20:46 schreef Troel het volgende:
Mijn verslag van net had 17000 tekens, exclusief backspace
En die staat toch wel vrij hoog in mijn key frequencieslijstje
Wat is dat dan voor onzin? De onrechtmatige pulses zijn allang verwijderd en degene die ik heb kloppen gewoon hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 21:22 schreef masterr112 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens even een tijdje bij een ander team, van vrienden van mijIk kan, nu troel weer meedoet toch nooit meer eerste staan, en dan is de lol er snel af
suc6 and I'll be back![]()
Dúde, wat is dit nou voor inzet manquote:Op woensdag 3 november 2004 21:22 schreef masterr112 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens even een tijdje bij een ander team, van vrienden van mijIk kan, nu troel weer meedoet toch nooit meer eerste staan, en dan is de lol er snel af
suc6 and I'll be back![]()
Haha ik ga niet alleen maar weg omdat jij er weer bent hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 21:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor onzin? De onrechtmatige pulses zijn allang verwijderd en degene die ik heb kloppen gewoon hoorKan ik er wat aan doen dat ik zo veel typ?
Vind het een beetje onzinnig dat je vanwege mij weg zou gaan.
Volgens mij niet??quote:Op woensdag 3 november 2004 21:58 schreef Troel het volgende:
Ow, ik dacht al.
Maar je kan toch ook wel gewoon in twee teams? Of kan dat niet?
mjah ach hij blijft maar lekker daar en ik hierquote:Op woensdag 3 november 2004 22:08 schreef Troel het volgende:
Ownee, dat kan inderdaad niet!
Sorry, ik dacht dat dat wel kon.
Anders komt je vriend ook mooi naar Fok!
nu je het zegt iddquote:Op donderdag 4 november 2004 12:08 schreef Qwea het volgende:nog maar 3k. Komt omdat msn down is
Komt omdat bijna bij niemand msn doetquote:Op donderdag 4 november 2004 12:39 schreef VoreG het volgende:
MSN doet het hier, het is wel erg leeg online
irc://irc.fok.nl/digquote:Op donderdag 4 november 2004 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komt omdat bijna bij niemand msn doetHoe moet ik nu mn pulsen opkrikken
NOU!?!?!?!
Ja dat kan wel, maar niet met de keys die je nu hebt.Whatpulse en dolphin zijn totaal andere dingen.Dus bij WP moet je over nieuw beginnenquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:35 schreef RayMania het volgende:
Even een vraagje...ik ben al een tijdje lid van Project Dolphin (dat was er eerder dacht ik).
Maar nu wil ik deze groep joinen, maar kan dat eigenlijk wel?
Mijn stats:
http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=43234
Misschien dat er ff vertraging inzit en dat het er misschien toch later bij op komtquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:19 schreef Party_P het volgende:
whatpulse ligt momenteel plat.
Ik kan vandaag wel pulsen maar het wordt niet bij me totals op de website opgeteld, zo heb ik vandaag 25k aanslagen gepulsed, maar op de website staat de laatste pulse update op 4-11 (of was het 3-11?)
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:32 schreef Troel het volgende:
1 (1) Avani 1,553,805
1 (1) Troel 2,468,521
LOL
We staan met zijn tweeen op nummer 1? Dit is grappigFoutje in de code of is dit met opzet zo?
Edit:
Ik zie het al, ik ben weer uit het team gegooid?? Waarom NU weer? Jeetje, ik heb toch niets misdaan ofzo?
Volgens mij heb je niks misdaan nee...snap et ook niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:32 schreef Troel het volgende:
1 (1) Avani 1,553,805
1 (1) Troel 2,468,521
LOL
We staan met zijn tweeen op nummer 1? Dit is grappigFoutje in de code of is dit met opzet zo?
Edit:
Ik zie het al, ik ben weer uit het team gegooid?? Waarom NU weer? Jeetje, ik heb toch niets misdaan ofzo?
Dit is wel een super succes.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb me ook maar aangemeld
ook ooit gedaan met een ander forum maar was nooit echt een succes
Alleen moet ik nog een password krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit is wel een super succes.
Waarom staat die niet in dit topicquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alleen moet ik nog een password krijgen
stuur me eens een mailtje. zal het zo snel mogelijk sturen danquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alleen moet ik nog een password krijgen
4e plaats intussen! Ruim ingehaald door de A!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij mij op fuckin' de 3e plaats
Het moest toch naar rosskuipers[at]gmail.com?quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:34 schreef Jump het volgende:
[..]
stuur me eens een mailtje. zal het zo snel mogelijk sturen dan
aangezien de figuurtjes van de mailadressen niet werken: thomas (apenkrul) internix.be
reactie zal wel voor morgen zijn, want ik ga slapen nu. maar je kan al pulsen en typen ondertusse
ja, maar mistermaniac (rosskui..) zit op men msn en vertel hem hem wel. en ben ook "manager" van het whatpulse teamquote:Op zondag 7 november 2004 09:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het moest toch naar rosskuipers[at]gmail.com?
zo nee edit je OP
lui!quote:Op zondag 7 november 2004 12:11 schreef Renesite het volgende:
Plop!![]()
yeahquote:Op zondag 7 november 2004 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa FOK! staat op de 1ste pagina en heb ik nog niet eens gepulst
Ik heb net ruim 5700 keys gepulst.quote:Op maandag 8 november 2004 10:44 schreef Mattt het volgende:
Nog 5000 keys, en ik ga 600.000 keystrokes pulsen.
quote:
3 (22) +19 Mattttt 1,506,779 313,423 Netherlands
Zie je PM van mistermaniacquote:Op zondag 7 november 2004 19:21 schreef Troel het volgende:
Qwea, als je me er nog een keer uitgooit, zou je dan ook eens een keer de reden willen vermelden en misschien het ook met anderen overleggen?
De andere managers of de andere mensen uit het team ofzo???
Ik dank je bij voorbaat.
laat maar tis al opgelostquote:Op maandag 8 november 2004 18:01 schreef JPM01 het volgende:
ik blijf in het team maar op 301 staan en ik heb veel meer![]()
Ik heb net 20,000 pulsjes verstuurd, maar die 5,65 keys per seconde kan echt nooit kloppen...quote:20,329 4,824 2004-11-08 17:05:07 5.65 3.14%
staat er wel hoor!quote:Op maandag 8 november 2004 19:37 schreef 907 het volgende:
Ik heb het proggie ook geinstalleerd, maar om het fok team te joinen heb ik een password nodig, maar ik kan in de OP nergens iets van een password terugvinden?
ehh ... ja ... ff kijken of je aan t opletten was voor onzinnige posts van die domme users ...quote:Op maandag 8 november 2004 19:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
staat er wel hoor!
Ja, waarom is troel er eik uitgegooid?quote:Op maandag 8 november 2004 19:49 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, ik ben het alleen niet echt eens met de gang van zaken...
Dat Troel er uit word gegooid enzo
Mogen we niet stemmen ofzo, alleen de managers aan het woord?
lieverd, die bugpulses zijn al tijden geleden werwijderd.. Wat ik een keer of 20 gezegd heb.quote:Op maandag 8 november 2004 21:23 schreef mistermaniac het volgende:
naja wegens onenigheid in het team wordt troel weer toegelaten. 1 ding staat vast, als het team gekicked wordt door valse pulses oid, dan weten we hoe en wat.
het is volgens mij meer te doen om het totaal dat niet aangepast is. ik ga er mij niet druk om makenquote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef Troel het volgende:
[..]
lieverd, die bugpulses zijn al tijden geleden werwijderd.. Wat ik een keer of 20 gezegd heb.
Nee joh, daar gaat het helemaal niet over.quote:Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz ik hoop niet dat ons team verwijderd wordt.
Heb nu gewoon de neiging om voorlopig even niet meer te pulsen
Nounou..!quote:Op maandag 8 november 2004 22:34 schreef Troel het volgende:
Daarnaast hebben de hoge meneren tig mailtjes gehad, en als ze het team zouden verwijderen ga ik ze echt uitschelden.
Dat heb je mij nog nooit horen scheldenquote:Op maandag 8 november 2004 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nounou..!
ik denk dat als mij hd kapot ois, kwel het minste baal over whatpulse..quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zou maar ineens 99.99 de pc ophouden.
HD stukoow dan baal je
Staat alleen in de systray... is dat onzichtbaar genoeg?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:41 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, kan ik whatpulse niet onzichtbaar mee laten draaien?
Me ma typt behoorlijk wat per dag![]()
Jah oke, dan sla ik door omdat mijn bestanden dan weg zijn maar echt een ramp is het niet omdat ik op mijn mp3 speler de voorledige backup heb staanquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:43 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
ik denk dat als mij hd kapot ois, kwel het minste baal over whatpulse..
maarja kan aan mij liggen
Ik heb een Wtje rechts onder, en dan word er meteen gevraagt, 'wat is dat??????'quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Staat alleen in de systray... is dat onzichtbaar genoeg?
Lijkt mij een onvervalst staaltje cheatwerkquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:41 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, kan ik whatpulse niet onzichtbaar mee laten draaien?
Me ma typt behoorlijk wat per dag![]()
Hahahaha, dat zal welquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:34 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Lijkt mij een onvervalst staaltje cheatwerk
dat is dus cheaten waar je zelf bijbent!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:26 schreef Litso het volgende:
Ik doe hard mee
Sta nu iets van 80e van fok ofzo...
en ik heb het stiekem op mn vaders laptop geinstalleerd... dus 1x in de week heb ik een behoorlijk grote pulse erbij (ik ben daar alleen op maandag).
Dat vind ik dus ook!quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:23 schreef Renesite het volgende:tsk, da kan nie hoor!
Het is getypt door een persoon, maar NIET door jezelf, dat is NIET eerlijk! mensen met een gedeelde pc mogen dus NIET mee doenquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook!
bannen!
Dat snap ik nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nu 24.000 maar komt omdat ik net een film heb gekeken
Ook tijdens spellen werkt hetquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:40 schreef SwiffMeister het volgende:
Als ik het aanzet tijdens counter-strike of een andere game, registreert hij dan ook mee, of alleen de toetsaanslagen die tijdens het echte typen van tekst aan bod komen?
anders kan ik ook wel voor een kleine bijdrage zorgen als je dat wilt
Ik had minstens al 30.000 kunnen hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:34 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Dat snap ik niet
Waarom??quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:26 schreef Litso het volgende:
Ok ik haal hem er maandag wel weer af bij mn vader
We zitten je gewoon verschrikkelijk te stangen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:26 schreef Litso het volgende:
Ok ik haal hem er maandag wel weer af bij mn vader
Hier doet ie het.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:49 schreef funmaster het volgende:
Ligt het aan mij of doet http://whatpulse.netmastering.nl/index.php het niet meer?
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:10 schreef Troel het volgende:
[..]
We zitten je gewoon verschrikkelijk te stangen...
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:48 schreef DaMook het volgende:
Ik ga persoonlijk ook best goed tegenwoordig(voor mijn doen dan he)
Ik probeer vandaag de 100.000 nog even te halen want ik denk niet dat ik deze weekeind veel ga typenquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:10 schreef Qwea het volgende:
Kijken hoever ik nog kom tot 18:00daarna is het typen voor dit weekend weer voorbij. ik zit nu op bijna 16 k dus 20 zou te doen moeten zijn
en ik sta al terug vlak onder jouquote:Op donderdag 11 november 2004 22:30 schreef Jump het volgende:
renesite: ik sta al terug 2 plaatjes onder jou
bereidt je maar voor om terug voorbijgestoken te worden
Nou datzelfde heb ikquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik probeer vandaag de 100.000 nog even te halen want ik denk niet dat ik deze weekeind veel ga typen
Maar dat heb ik wel voor over als mijn vriendin naar me toe komt
Tenslotte: Internet/Computer is mijn leven niet.
je neemt sowieso mijn plaats wel in, aangezien ik nu niet zoveel doe, en ik nog iets van 4.5 uur heb waarin ik cker geen 50k typquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
IK moet eerlijk zeggen dat ik het best goed doe, aangezien ik op het werk helemaal niet voor de pc zit
En dat van 00:00 tot 16:15 niet typen alleen op vrijdag ben ik vrij maar dan heb ik ook dingen te doen
Vana vorige week zondag tot nu zit ik momenteel op 82K bijna 83K.
Als ik nu puls dan zou ik jou plaats in nemen
Maar ik puls op zondag 00:00
Dus kan nog wat bij komen aangezien mijn vriendin rond half 5 weer weg gaat
Thnx, wens jou ook nog veel succes met je dalingquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
je neemt sowieso mijn plaats wel in, aangezien ik nu niet zoveel doe, en ik nog iets van 4.5 uur heb waarin ik cker geen 50k typMaar
dat je zoveel typt
je doet het idd niet slecht moet ik zeggen.
Succes
hoeveel heb je nu?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:35 schreef Noca het volgende:
Ik ga ook maar weer eens pulsen, ben het hele weekend weg dus meer komt er ook niet bij
2004-11-12 - 12:35:22 - 110,642quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoeveel heb je nu?
Ik wens je een heel fijn weekend toequote:Op vrijdag 12 november 2004 15:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit nu op 85.000
Probleem is dat ik om iet voor 6 de bus moet pakken, mijn vriendin komt een uurtje eerder dus de 100.000 haal ik denk ik niet.
Maar ik ben toch super blij dat ze een uurtje eerder komt
ik ben aan het coden. pc staat anderhalf uur aan en 8k strokes. en nog tijd tot 18 uur deze avondquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:08 schreef mistermaniac het volgende:
godsammechristus, het is hier veels te stil tiepen miepen!
test eerst eens met een paar strokes als die van linux deftig werkt. werkt niet altijd even goed naar het schijntquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:15 schreef mistermaniac het volgende:
ooh kijk aan , heb net linux geinstalleerd + wp voor linux. Nu alles nog even configgen, dus dat duurt nog wel ff.
Want?quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:05 schreef Qwea het volgende:
whehehehe ik scoor nu helemaal geen keys![]()
ik ben bij purple rose.Dus die scoort keysquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Want?
ja dat kan.quote:Op zondag 14 november 2004 21:12 schreef JPM01 het volgende:
kun je btw ook op 2 computers het installeren onder 1 acount![]()
op m'n stage typ ik veel dus dat moet er ook bij komen![]()
ok mooi zal ik gelijk morgen ff installen op m'n stagequote:Op zondag 14 november 2004 21:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ja dat kan.
Bij mij draait hij op mijn laptop, op mijn pc, en op de 2 pc's op mijn stageplek.
5e? Ik heb nog een lange weg te gaanquote:Op maandag 15 november 2004 00:59 schreef MrUber het volgende:
ik own die shit op plaats 5
quote:Op maandag 15 november 2004 14:39 schreef Qwea het volgende:
godver de godver de godver. Ik ben net 15k op mn laptop kwijtdoor die bin fout
Ik wel?quote:Op maandag 15 november 2004 17:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik er met mijn muis overga zie ik niks meer?!
Dat valt best wel meequote:Op maandag 15 november 2004 17:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nu wel, even 21,081 2,388 gepulsed, vind ik best veel voor een uur of 20
Of niet?
(Mijn moeder heeft jaarverslag lopen typen whehe)
Valt mee hoor.quote:Op maandag 15 november 2004 17:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nu wel, even 21,081 2,388 gepulsed, vind ik best veel voor een uur of 20
Of niet?
(Mijn moeder heeft jaarverslag lopen typen whehe)
Zeker netjes hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:03 schreef GotC het volgende:
194 GotC 51,252 7,052 2004-11-15 23:00:38 Netherlands
Nou toch best netjes, 1 dag na met het WP begonnen te zijnEn dat alleen maar met msn en uurtje word
Vanaf 16:15 zoveel?quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker netjes hoor![]()
Die aantallen kan ik ook halen.
Mogelijk gebeurd dat morgen
Zit vanaf 16:15 tot nu op: 35.500 alleen momenteel tiep ik niet veel meer, heb ook niet echt veel zin meer, ga zo naar bed
Als we nou eens alles op sparen en dan zondag om 00:00 de puls erin gooienquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:49 schreef Jump het volgende:
en team FOK staat al op plaats 22 en kan elk moment bijna een plaatsje stijgen. ongeveer 1 miljoen strokes verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |