* melismay troost Eric_Cantona een beetje... wat is er mis?quote:Op maandag 1 november 2004 19:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Best wel, en ik had nog wel zoveel hugs en knuffels verwacht![]()
Eric_Cantona heeft behoefte aan 'n schouder om op te sniffen..
1 been en 1 arm?quote:Op maandag 1 november 2004 19:44 schreef Blumchen het volgende:
hoi.. ik ben er half..
* Eric_Cantona heeft vandaag 'n officieel etiketje voor z'n probleem opgeplakt gekregen.quote:Op maandag 1 november 2004 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Melismay troost Eric_Cantona een beetje... wat is er mis?
Hoofdpijn enzo..quote:Op maandag 1 november 2004 19:47 schreef melismay het volgende:
[..]
1 been en 1 arm?Leg uit
* Blumchen geeft een knuffel!quote:Op maandag 1 november 2004 19:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
* Blumchen heeft vandaag 'n officieel etiketje voor z'n probleem opgeplakt gekregen.
Voor mezelf redelijk voorspellend, maar toch 'n "kleine schok"![]()
Dank je, maar ik blijf toch nog even sniffen als je 't goed vindtquote:Op maandag 1 november 2004 19:53 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Blumchen geeft een knuffel!
Neej.. Wrom ben je nie online ?quote:Op maandag 1 november 2004 19:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dank je, maar ik blijf toch nog even sniffen als je 't goed vindt![]()
Ik ben wel onlinequote:Op maandag 1 november 2004 19:57 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Neej.. Wrom ben je nie online ?
quote:Op maandag 1 november 2004 20:02 schreef Twinkeltwin het volgende:
Hallo allemaal
En een knuffel voor iedereen.
En een extra warme stevige knuffel voor iedereen die t nodig heeft!
Vind die van jou wel mooi hoor... past bij je naamquote:Op maandag 1 november 2004 20:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dan moet ik ook weer es iets anders gaan uploaden
Die moeten dan wel heel cool zijn, want ik vind deze gaafquote:Op maandag 1 november 2004 20:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heb nog andere plaatjes van 'm, zal es kijken
Veel plezier!!!quote:Op maandag 1 november 2004 21:10 schreef Blumchen het volgende:
* melismay gaat sneaken..
!
Hoi en dank je!quote:Op maandag 1 november 2004 21:00 schreef melismay het volgende:
Ha die Twinkeltwin... welkom
Bevalt het je een beetje hier?
Ja stiekum is wel spannend he, maar soms is t genoeg geweest en moet je je maar onder de mensen mengenquote:Op maandag 1 november 2004 21:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
o-oh we hebben 'n stiekeme meeleesster
Dan kun je ook wel 'n stukje vertellen over "ons" natuurlijk, wat vind je van deze topics?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:42 schreef Blumchen het volgende:
De film was stom
![]()
Das wel lekker duidelijk jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:05 schreef Blumchen het volgende:
Ja da weet ik dus nie meer.. maar t ging over oorlogmensen.. die iets in zich hadden.. en daardoor dingen gingen doen..![]()
T was erg vaag![]()
Join the club...quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goeiesmorges...
Ben gaarrrrrr, vannacht niet lekker geslapen
Ja ik had het ook gehoord, maar is nog niet zeker toch?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lees net dat Theo v. Gogh kassie wijle is.. Waar gaat 't heen met deze wereld
Ja, dit gaat weer nergens over...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Politie bevestigt nog niets, maar iedereen in de omgeving wist "zeker" dat 't Theo was die onder 't witte laken lag.. Dus ga er maar vanuit.. Ongelofelijk..
R.I.P. Theo
Ja verder gaat het nog steeds minderquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Das wel lekker duidelijk jaHoe is het verder Bloem?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:34 schreef Mr.Dee het volgende:
Iedereen een hele goede morgen
heeft lekker een daggie vrij ...
Bloemetje
![]()
Chatsessie?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:15 schreef Blumchen het volgende:
Ja verder gaat het nog steeds minder![]()
Das nie leuk.. zullen we dan fijn met z'n allen minder voelenquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:15 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja verder gaat het nog steeds minder![]()
Neej, ik heb helaas op school...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Chatsessie?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Das nie leuk.. zullen we dan fijn met z'n allen minder voelen
http://teletekst.nos.nl/gif/109-01.htmlquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
ANP en zijn productiemaatschappij bevestigen 't verhaal nu, dus 't is zeker...
Heerlijk zo een hug!quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Blumchen hugt gezellig mee!
Met mij gaat 't redelijk, niet goed geslapen... Veel liggen denken weer, gaat wel weer over..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:25 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Heerlijk zo een hug!
Hoe gaat het met jou?? En met Melis
Same here... Zijn wel eensgezind vandaag he!?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Met mij gaat 't redelijk, niet goed geslapen... Veel liggen denken weer, gaat wel weer over..
Owwwwww jaaaaaa dat was jouw probleem.. je was een braboquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kei erg Melis!
Ach ik ken het he.. K heb voor de verandering ook maar weer eens niet lekker geslapen..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Same here... Zijn wel eensgezind vandaag he!?![]()
Pas op jij he, anders mag je m'n kevertje niet komen halenquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Owwwwww jaaaaaa dat was jouw probleem.. je was een brabo
Just kiddin sweetie...
Mis ik hier iets?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Pas op jij he, anders mag je m'n kevertje niet komen halen
Dat was MIJN kever.. jij wilde BMWquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Pas op jij he, anders mag je m'n kevertje niet komen halen
En dan loop je de hele dag 'n beetje tegen jezelf op en da's niet handig.. Tenminste dat gevoel heb ik dan (ben wel redelijk ervaringsdeskundige, wat vermoeidheid betreft danquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:32 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ach ik ken het he.. K heb voor de verandering ook maar weer eens niet lekker geslapen..![]()
Ik ben daardoor ook erg vermoeid nu![]()
Hahaha.... nee hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:35 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Mis ik hier iets?![]()
Idd ja.. E ndan kom je thuis.. kruip je ff in je bed.. en dan kan je vervolgens s' avonds nie meer slapen..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En dan loop je de hele dag 'n beetje tegen jezelf op en da's niet handig.. Tenminste dat gevoel heb ik dan (ben wel redelijk ervaringsdeskundige, wat vermoeidheid betreft dan)
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha.... nee hoor
* Blumchen is outta here, ga me weer laten mishandelen... tot laters....
Af en toe stom? De laatste tijd was 't meestal stom, STOM LEVENquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Idd ja.. E ndan kom je thuis.. kruip je ff in je bed.. en dan kan je vervolgens s' avonds nie meer slapen..![]()
Af en toe is het leven echt stom hoor.. Ik snap gewoon niet waarom het zo moet gaan.. Waar aan ik het verdiend heb om me zo te voelen..
* diepe zucht
Laten we het hopen.. Maar t allemaal zo vermoeiend..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Af en toe stom? De laatste tijd was 't meestal stom, STOM LEVEN
[dialect=brabant] Meiske 't kump allemoal goe [/dialect]
Da's 't probleem, door zo'n stom leven gaat je geilheid 'n beetje achteruit he, hopelijk niet m'n vruchtbaarheid.. Ik denk dat 't superzaad van mij 't wel allemaal overleeftquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:42 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Laten we het hopen.. Maar t allemaal zo vermoeiend..![]()
Naja genoeg triest.. ben je nog een beetje geil?![]()
* Blumchen zoent Eric_Cantona intens..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's 't probleem, door zo'n stom leven gaat je geilheid 'n beetje achteruit he, hopelijk niet m'n vruchtbaarheid.. Ik denk dat 't superzaad van mij 't wel allemaal overleeft
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:46 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen zoent Eric_Cantona intens..![]()
Ik ben gelukkig nog wel eens geil..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
En jij, wel nog 'n beetje geil of laat je je geilheid ook door zo'n stom leven beïnvloeden?
Daar hoef je noet verlegen van te worden..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Blumchen houd van geilelbloemenknuffels!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
't spat er vanaf!![]()
Geil Bloemetje ben je toch he
geeft Bloempje 'n geile bloemenknuffel!
Jammer... Nou ik ga even pauze houden, en dan weer naar mijn les..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iets leuks, hmm ik maak niet zo ontzettend veel mee de laatste dagen.. En wat ik meemaak is nou niet om over naar huis te schrijven eigenlijk, dus niet zoveel creativiteit op dit moment...
Thumper!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:27 schreef thumper het volgende:
Thumper is ook weer even terug
Zou jij het leuk vinden als je vriendinnetje met andere mannen deed zoenenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:54 schreef Mr.Dee het volgende:
Moet kunnen toch TB ???
Als het alleen een kusje is zie ik het probleem ff niet, daarbij komt ook nog dat het een digitale *kus* is ...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als je vriendinnetje met andere mannen deed zoenen
* Mr.Dee zoent helemaal niemand... heb een gebit gekregen
Just Kiddin Dee, just kiddinquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:05 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
Als het alleen een kusje is zie ik het probleem ff niet, daarbij komt ook nog dat het een digitale *kus* is ...
Zolang ik degene ben die elke nacht weer naast haar ligt zie ik echt geen problemen.![]()
Welk manneke? Er is niks van mij bij hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:14 schreef Mr.Dee het volgende:
Gelukkig lieverd![]()
Waar is jou manneke trouwens ?![]()
Heyquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ben ook weer aanwezig.. Melis hoe was 't bij de tandendokter?
Dankquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Meisje, ik heb met je te doen hoor! Niet leuk
Eric_Cantona geeft Melis 'n dikke knuffel als troost...
Hahaha, ach ja, gewoon lief... papaquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
No problem, daar zijn wij lotgenoten voor he
Ik doe dat enigszins via de digitale wegquote:Everybody needs a smiling face, a listening ear and a shoulder to cry on...
Wie zegt dat dat voor mezelf van toepassing is? Ik kan alles zelfquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ach ja meisje, je quote 't zelf al he
[..]
Ik doe dat enigszins via de digitale weg
Dat schiet inderdaad niet op nee... Maar wat heb je gekocht dan?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:20 schreef Blumchen het volgende:
![]()
Ik dacht.. Ik voel me rot, ik ga winkelen,..
Heb ik vet veel uitgegevenn voel ik me nog kut![]()
![]()
Ach bij kippen is het ook maar de vraag of ze eieren leggenquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vrouwen ook altijd
Ik denk dat ik gewoon kippen ga houden, allemaal niet zo'n last van dit soort "problemen"...
Dat heb ik ook niet eens gezegd !!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hee hallo, ik ga geen eieren van kippen bevruchten he
Pfff... als mannen niet zo ontzettend veel onzin vertelden, dan zouden wij vrouwen meer onze mond dicht kunnen houdenquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die kakelen nog minder dan vrouwen en anders gooi je er gewoon 'n bak water op, zijn ze ook stil.. Dat krijg je bij vrouwen niet voor elkaar, toch?
Mannen zijn altijd doelgericht en draaien er niet om heen, als bijv. ze sex willen dan zeggen ze dat gewoon en gaan niet zoals vrouwen 'n beetje liggen wrijven en kriebelen om dan de man te laten zeggen dat ie sex wilquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Pfff... als mannen niet zo ontzettend veel onzin vertelden, dan zouden wij vrouwen meer onze mond dicht kunnen houden
Owwwwww ging het om de sex?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mannen zijn altijd doelgericht en draaien er niet om heen, als bijv. ze sex willen dan zeggen ze dat gewoon en gaan niet zoals vrouwen 'n beetje liggen wrijven en kriebelen om dan de man te laten zeggen dat ie sex wil![]()
Wilde net gaan zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee, ik zei bijvoorbeeld
Die is fokking laag!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
En dat is dan de emancipatie...
Ik zou willen dat vrouwen af en toe wat meer voor zichzelf opkomen in 't kader van emancipatie en niet wanneer 't hun zelf uitkomt.. En dan bijv. 't jagen bij de man laten..
k heb een mp3 speler gehaald..quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat schiet inderdaad niet op nee... Maar wat heb je gekocht dan?
Jij was gewoon gewoon gemeen!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding] 1-0 voor mij [afbeelding]
Melis, smakelijk he
![]()
* Blumchen bedankt Mr.Dee door heb ook een kusje te geven!quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:06 schreef Mr.Dee het volgende:
Fijne avond EC
geeft Bloem een verzachtings-op d'r voorhoofd.
Wat ist?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:28 schreef Twinkeltwin het volgende:
Goeienavond allemaal!
Naja goed....![]()
Gewoon door de dag van vandaag? Of is er iets?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:28 schreef Twinkeltwin het volgende:
Goeienavond allemaal!
Naja goed....![]()
* Blumchen geeft een hele dikke knuffel aan Twinkeltwinquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:40 schreef Twinkeltwin het volgende:
MMMM Nou eerst op mn werk het slechte nieuws over Theo
en toen ik thuis kwam hoorde ik ook meteen dat de Kneet ook dood is
En nu ben ik ook nog helemaal alleen thuis
niemand om me ff te knuffelen enzo![]()
Ik snap wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:40 schreef Twinkeltwin het volgende:
MMMM Nou eerst op mn werk het slechte nieuws over Theo
en toen ik thuis kwam hoorde ik ook meteen dat de Kneet ook dood is
En nu ben ik ook nog helemaal alleen thuis
niemand om me ff te knuffelen enzo![]()
@ Bloem: kom je op me schoot zitten, kan ik je lekker stevig vasthoudenquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Wat ist?
@ Mr.Dee: * Mr.Dee geeft een knuffel terug
* Mr.Dee bied (galant als ie is) z'n zakdoek aan .... "huil maar lieverd, hier mag het"quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:45 schreef Twinkeltwin het volgende:
ohw dat doet me goed!
*Twinkeltwin pinkt wat traantjes weg en knuffelt terug
* Blumchen kruipt bij Mr.Dee op schoot!quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:46 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
@ Bloem: kom je op me schoot zitten, kan ik je lekker stevig vasthouden![]()
* Twinkeltwin snuit ongegeneerd ? de zakdoek vol en kan weer een beetje een glimlach op haar smoeltje toveren.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:48 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
* Twinkeltwin bied (galant als ie is) z'n zakdoek aan .... "huil maar lieverd, hier mag het"
* Mr.Dee geniet ....quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Mr.Dee kruipt bij Mr.Dee op schoot!
* Blumchen 's hoofd doet t nie meer goed.. t doet zooo pijnquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:51 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Zo dat lucht op, hoe is t verder met iedereen?
Mijn hoofd doet het ook niet meerquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:51 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Zo dat lucht op, hoe is t verder met iedereen?
quote:Op woensdag 3 november 2004 07:45 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen allemaalvoor iedereen en tot vanavond!
Heerlijk! Was lekker wakker worden vanmorgenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goeiesmorreges Thumper en Sannetie![]()
Lekker geslaapt?
heyyyy mr. Deequote:Op woensdag 3 november 2004 11:09 schreef Mr.Dee het volgende:
* Sannetie groet iedereen nu hij d'r eindelijk eens tijd voor heeft.
Ben weer veelste lang weggeweest ...
* Sannetie geeft ondertussen ook eenaan een speciale dame
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:59 schreef Blumchen het volgende:
Hoi!
Zo.. ff een uurtje vrij op school! Ik heb vanmorgen echt heel actief mee gedaanmet sport, in de hoop dat ik mijn hoofdpijn en uit zou trainen.. Maar helaas..Maar k had wel een 7.2
* timbob zoent iedereen hier..![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:05 schreef timbob het volgende:
[..]hoi!
Ja maar.. nou, dat ben je toch ook een beetjequote:Op woensdag 3 november 2004 13:09 schreef timbob het volgende:
[..]
matig..
ik begin zowaar het leven van een werkloze aan te nemen
dikke kus!
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar.. nou, dat ben je toch ook een beetje
Heb je mijn cijfer voor sport gezien
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:15 schreef timbob het volgende:
[..]
weetje.
ik mis jou bestwel
Kan erg spannend zijn hoor..quote:Op woensdag 3 november 2004 13:22 schreef SwiffMeister het volgende:
Heeft dit topic ook nog nut ofzo?
Als buitenstaander ziet het er namelijk uit alsof jullie hier alleen maar wat zitten te typen en digitaal net doen alsof jullie met elkaar zitte te flikflooie...
Terug!!!!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 13:20 schreef timbob het volgende:
[..]
dikke kus!
Jaaaaaaa.. Maar kvertel t pas als ik thuis ben.. Nananananaquote:Op woensdag 3 november 2004 13:28 schreef timbob het volgende:
[..]
oeh! oeh!
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:29 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Jaaaaaaa.. Maar kvertel t pas als ik thuis ben.. Nanananana![]()
nu echt weg..
Neej!quote:Op woensdag 3 november 2004 14:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Aan de gang Bloempje, werrekuh!
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:01 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik ben hier
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:23 schreef Mr.Dee het volgende:
* Blumchen is ook HIER ....
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:44 schreef Mr.Dee het volgende:
vindt het heerlijk om bloemetje weer op schoot te hebben en zoent natuurlijk terug ...![]()
![]()
![]()
wordt er *KNUFFELIG* van ...![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:50 schreef Mr.Dee het volgende:
Niet verlegen worden lieverd .... Is toch niets mis mee ?
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:20 schreef timbob het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dat ook allemaal denk ikquote:Op woensdag 3 november 2004 18:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Avond..
Lekker gesporterd en nu de hele avond nixen, fokken, msn-en, mIRC-en, voetbal kijken ennuh... nixen denk ik
voor iedereen die 'm wil ontvangen van me
![]()
Ha die Twinkeltwin!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 18:37 schreef Twinkeltwin het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Ach ga toch in een ander hoekje zitten vervelend jaquote:Op woensdag 3 november 2004 18:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hee TT lekker gebabbeld?
Eric_Cantona voelt zich overwinnaar over i.i.g. 1 vrouw!
Heeeeeeeerlijk gebabbeldquote:Op woensdag 3 november 2004 18:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hee TT lekker gebabbeld?
* Twinkeltwin voelt zich overwinnaar over i.i.g. 1 vrouw!
Ik doe nergens aan mee, en je kan niet winnen wat niet begonnen isquote:Op woensdag 3 november 2004 18:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goed zo TT
Eric_Cantona voelt 'n nieuw puntje op komen borrelen...
Melis, pas maar op hoor
Bitchquote:Op woensdag 3 november 2004 18:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik doe nergens aan mee, en je kan niet winnen wat niet begonnen is
Klopt, zal ik ook nooit ontkennenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Bitch
Morgen lekker thuis blijven, knap je van opquote:Op woensdag 3 november 2004 19:00 schreef Sauruzin het volgende:
Ik moest weer werken. Word er een beetje ziek van eigenlijk.
Tja, dan heb ik er andere mensen mee en aangezien ik wel lache collega's heb.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Morgen lekker thuis blijven, knap je van op
Succes dan!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 19:13 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Tja, dan heb ik er andere mensen mee en aangezien ik wel lache collega's heb.
Oeps, te belangrijk om te vergeten eigenlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 21:46 schreef Twinkeltwin het volgende:
Je vergeet nog gedinges en gefrutsel![]()
kom ook op IRC: http://irc.tweakers.net/ kanaal #fok-sexquote:Op woensdag 3 november 2004 21:21 schreef Sauruzin het volgende:
Waarom altijd iedereen op IRC? Hou me eens op de hoogte!
Kom zo, nog ff met de 22:22 wedstrijd meedoen!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:59 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
kom ook op IRC: http://irc.tweakers.net/ kanaal #fok-sex
Jaaa kusjes!!quote:Op woensdag 3 november 2004 23:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik gaat slapen, genoeg slap gezeverd voor vandaag...
Truste envoor de gewilligen onder ons
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
Oja...bestaat dit topic nog...
Gutteguttegut komt te weinig in SEX.....
Zow...das wel heel erg gemist zeg...hebben we zon indruk op je gemaakt?quote:Op donderdag 4 november 2004 09:55 schreef melismay het volgende:
[..]Gutje
Heb je zoooooooooooo gemist
* Gutteguttegut gaapt nog een keerGoedemorgen allemaal....
Vind je gewoon lief.. niks mis mee toch?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zow...das wel heel erg gemist zeg...hebben we zon indruk op je gemaakt?
![]()
![]()
![]()
Ik vind jou ook een schat!...quote:Op donderdag 4 november 2004 10:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Vind je gewoon lief.. niks mis mee toch?
Beetje beter al?
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een schat!...
Ja het gaat al stukken beter.![]()
* _joepie_ wenst Bloempie beterschap en TB sterktequote:Op donderdag 4 november 2004 11:25 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen....
Bloempie is een dagje thuis..4 dagen hoofdpijn hebbenwerkt niet![]()
Neej t ligt niet aan TB... t is gewoon stom en doet me veel te veel pijnquote:Op donderdag 4 november 2004 11:37 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Blumchen wenst Bloempie beterschap en TB sterkte
4 dagen hoofdpijn..tja da's wel errug vervelend..toch... of ligt het aan TB..?
Das idd vreemd......maar zeker niet het einde...hoop ikquote:Op donderdag 4 november 2004 10:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Mooi dat je je beter voeltTypisch eigenlijk... We meet again at the place we started
![]()
Ik vind het geen kuttopic, ik vind het leuk!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:57 schreef AltamirA het volgende:
Wat is dit voor kuttopic en wat doet het in dit forum???
Ja k ga zo weer terug..quote:Op donderdag 4 november 2004 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Naar bed Bloem, je bent ziek en hebt hoofdpijn!
Kutten natuurlijk....quote:Op donderdag 4 november 2004 12:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Gutteguttegut vraagt zich af wat AltamirA hier doet als hij/zij 't toch maar 'n kuttopic vindt
*mee eens.....quote:Op donderdag 4 november 2004 12:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee toch, da's helemaal 't verkeerde topic
quote:Op donderdag 4 november 2004 12:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*mee eens.....
--== WIE IS ER GEIL??? ==--
![]()
Your call.... Dat weet jequote:Op donderdag 4 november 2004 11:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Das idd vreemd......maar zeker niet het einde...hoop ik
schatje dat heeft toch nix met je geilheid te makenquote:Op donderdag 4 november 2004 12:34 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Helaasn niet.. hoofdpijn enzo is DOM
* Sannetie mist MMG een beetje..
I know.....quote:Op donderdag 4 november 2004 12:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Your call.... Dat weet je
* melismay verbaast zich over de activiteit hier... wel leuk
Mooi..waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:49 schreef Sannetie het volgende:
[..]
schatje dat heeft toch nix met je geilheid te maken![]()
![]()
* Sannetie is NIET errigg super geil..maar gewoon lekker geil![]()
![]()
Ow man... zoek je nieuwe slachtoffers ofzoquote:Op donderdag 4 november 2004 13:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mooi..waarmee kan ik u van dienst zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow man... zoek je nieuwe slachtoffers ofzo
* Gutteguttegut raadt Gutje aan.. vooral proberen vrouwen!!!![]()
![]()
Tuurlijk handsomequote:Op donderdag 4 november 2004 13:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
m'n eigen pr manager...![]()
Oh ja, actie dan?! Ik huur je inquote:Op donderdag 4 november 2004 13:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk handsomeDat is nou eens een baan wat een appeltje eitje is
Hé ik was eerstquote:Op donderdag 4 november 2004 13:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oh ja, actie dan?! Ik huur je in
't Was appeltje eitje voor d'r, dus ik neem aan dat ze ons alletwee tegelijkertijd kan "helpen"quote:Op donderdag 4 november 2004 13:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hé ik was eerst
Dat gaat niet zo makkelijk, dat aanbod was alleen voor Gut, omdat ik weet dat Pr-en voor hem een eitje isquote:Op donderdag 4 november 2004 13:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oh ja, actie dan?! Ik huur je in
Nee hoor... voortrekkerij noemen ze datquote:Op donderdag 4 november 2004 13:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ja hee zeg... Discriminatie!
Bitchquote:Op donderdag 4 november 2004 13:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoor... voortrekkerij noemen ze dat
That's my middle name Voor mensen zoals jijquote:Op donderdag 4 november 2004 13:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Bitch
En zo hoort het ook!!quote:Op donderdag 4 november 2004 13:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
Gutteguttegut feels special...
Ahhhhh... maar jij bent wel beetje speciaal voor mij.. en dat weet jij ookquote:Op donderdag 4 november 2004 14:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eric_Cantona voelt zich allesbehalve speciaal
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:48 schreef Man_Made_God het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:48 schreef Man_Made_God het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
*met ondertitel eens is!
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:23 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
![]()
You are !!!quote:Op donderdag 4 november 2004 13:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
Gutteguttegut feels special...
WOW.....quote:Op donderdag 4 november 2004 16:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
You are !!!![]()
Thanxquote:Op donderdag 4 november 2004 14:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Ahhhhh... maar jij bent wel beetje speciaal voor mij.. en dat weet jij ook
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
WOW.....![]()
You are too...![]()
Eerst 'nquote:Op donderdag 4 november 2004 17:11 schreef Rooie_Zita het volgende:
Dag iedereen![]()
Men are driving me insane!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |