Volgens mij is het al mijn vierdequote:Op zondag 24 oktober 2004 19:12 schreef melismay het volgende:
Zooooo dat is alweer de derdevan Bloemmetjes hand... Prachtig hoor
aha...een man naar mn hart..maar dat maakt nog geen feestje...waar is de restquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:06 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie pakt ook alvast e.e.a. in z'n rugzak...
waar is de meet en f*ck..?
anders beginnen we alvast met z'n tweeen , wordt vast wel leukquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
aha...een man naar mn hart..maar dat maakt nog geen feestje...waar is de rest![]()
dat geloof ik ook wel...misschien dat de rest dan wel volgt..quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:11 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
anders beginnen we alvast met z'n tweeen , wordt vast wel leuk
quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:19 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat geloof ik ook wel...misschien dat de rest dan wel volgt..
Sannetie kleed zich uit en doet haar zwarte lakleren knielaarzen aan, stringetje en strak rubber topje waar haar Sannetietjes bijna uit puilen...ze is er helemaaaal klaar voor![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie graait wat in haar speelgoed en pakt eenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:22 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een heerlijke verrassing..volgens mij kunnen we zeker met z'n tweetjes wel lol hebben vanavond / vanancht / morgen/ de rest van de week .. mmmmmmmmmmm
* _joepie_ doet z'n witte onderbroekje aan, met witte sportsokjes (daar houdt sannetie van) en is klaar voor de aanval ....quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:27 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* _joepie_ graait wat in haar speelgoed en pakt een. sencuur tis nog voor 10en
jaja genoeg voor een weekje met tig man
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:02 schreef timbob het volgende:
MORGEN!
Truste Joepie!quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:13 schreef _joepie_ het volgende:
* Blumchen gaat slapen..welterusten allemaal en werk ze morgen![]()
komt nog wel denk ik .. eerst moet iedereen zich uitrekkenquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:02 schreef dingendoener het volgende:
nou geil hier hoor.....?
* Sannetie steekt een vingertje uit naar Sauruzin..tsssss *dampwolkje*..quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:11 schreef Sauruzin het volgende:
Maar ik ben wel heet schatje.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Middag!
Heb gisteren iets teveel gedronken, 't is er nog net niet uitgekomen.. Maar wat voel ik me lichamelijk bagger, en geestelijk doet gewoon gezellig mee
'n Mooie wedstrijd gisteren trouwens! En de Mancunians hebben ook nog gewonnen, ge-wel-dig
Timbob!!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:44 schreef timbob het volgende:
melis!![]()
ja maar een dag er tussen is wel een beetje veel van het goede.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:47 schreef timbob het volgende:
[..]
hoi
het is ook SLOWchat
Waarom kom je hier nog steeds dan als je het hier eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt?quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:56 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
ja maar een dag er tussen is wel een beetje veel van het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |