dan hoef ik het ook niet meer door te mailenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:43 schreef dawg het volgende:
Mijn mobiel is dood, en mijn abbo ook.
Anyway, je hebt mail Puckzzie liever morgen, maar zie mail!
Je bedoelt zo'n oma boodschappentas op wieltjes?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:31 schreef blackbully het volgende:
ik wil ook wel zo'n lens
verders ben ik wel blij met mijn camera plus gewicht wat ik mee sleep
(hey is een trollie geen idee. kun je je statief gewoon voor je uit rollen , zeker asl je er 1 pakt met wat grotere wielen. ik wordt al moe bij het iedee alles mee te moeten slepen kwa gewicht dan)
Off-road versie bouwen met rollatorwieltjes en schokempersquote:Op zondag 23 januari 2005 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Op ongelijk terrein schiet dat ook niet op denk ik![]()
Stevig geval met 9 lb. Da's een kilo of 4 meen ik.quote:Op zondag 23 januari 2005 16:44 schreef robbedoeseos300d het volgende:
wat vinden jullie van dit statief tis een monopod
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30094&item=3868081823&rd=1&ssPageName=WD2V
De prijs mag er ook best zijn. Verzendkosten zijn minder: 24 dollar, binnen de VS. Naar Europa zal dat nog wel veeeeel meer zijn.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stevig geval met 9 lb. Da's een kilo of 4 meen ik.
Meteen even erop uit getrokken om puckzzz aan het idee te laten wennen met een statief op stap te gaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:50 schreef dawg het volgende:
Zo, net mijn Vanguardstatief verkocht aan puckzzie. Weer twee mensen blij. Wat is het leven toch mooi.
Nee, Helmond is een kutstad.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Meteen even erop uit getrokken om puckzzz aan het idee te laten wennen met een statief op stap te gaan?
Was er vast 1 van buiten de stad die haar omver reedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, Helmond is een kutstad.
Eigenlijk moeten we puckzzie nu kielhalen, he pea. Dat laten we niet over ons mooi stadje zeggen, toch?
Anyway, mooi dat je er tevreden mee bent puckzzie.
Prijsindicatie en typenummer kloppen helemaal, ik betaalde 'iets uit de onderste regionen' .quote:Op maandag 31 januari 2005 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Dat Cullman ministatiefje vind je tussen de 14 en de 39 (!) euro als je even googletDe 50001 toch, Sok?
Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 31 januari 2005 15:35 schreef Ouwesok het volgende:
Velbon heeft in het verleden eens een tweetal hele kleine driepootjes geproduceert, waarvan er eentje net als mijn VEF3 op zijn hurken kan zitten. De afgelopen fotograficabeurzen heb ik me blind gezocht naar zo'n dingetje, de enige die ik vond werd door de handelaar als vasthouder voor zijn handelswaar gebruikt en was niet te koop.
Nee, die bedoel ik niet. De Velbon was een van de eerste ministatieven en ziet er gewoon uit als een normale driepoot, is alleen veel kleiner (ingeschoven een centimetertje of 20)quote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
[afbeelding]
Deze heeft buigbare pootjes. Voor 5,99 op eBay.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |