waarom kijk je niet in de FMC? Of vlieg je zonder (dat zal eigenlijk welquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef Fillipe het volgende:
Een beetje een non-vraag, aangezien er ongeveer meerdere antwoorden voor mogelijk zijn (ivm gewicht e.d) Wat is de gemiddelde approach speed (ILS localized) voor een 747-400 ? Telkens als ik gelocalized ben en de AP de altitude automatisch uitschakeld (in de glideslope) krijg ik warnings, en zak ik langzaam naar beneden en kom dus ver voor de runway uit (gecrashed). Oftewel, wat doe ik verkeerd en welke approach speed moet ik (gemiddeld) gezien gebruiken? Zat zelf aan de 190 te denken, maar dat werkte ook niet echt goed. Flaps heb ik trouwens op 20.
Hoi Fillipe een mooie app speed voor een 747 is ongeveer met full flaps 150 knots dat werkt, maar je moet niet te snel je flaps aan zetten want dan ga je zeker te snel naar beneden en dan crash je .Ik zelf gebruik ook de app knop niet want als je die in drukt duikt je kist ook naar beneden , het is eigenlijk een kwestie van timinggewoon blijven proberen tot je het juiste moment hebt gevonden voor je full flaps en landing gear .quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef Fillipe het volgende:
Een beetje een non-vraag, aangezien er ongeveer meerdere antwoorden voor mogelijk zijn (ivm gewicht e.d) Wat is de gemiddelde approach speed (ILS localized) voor een 747-400 ? Telkens als ik gelocalized ben en de AP de altitude automatisch uitschakeld (in de glideslope) krijg ik warnings, en zak ik langzaam naar beneden en kom dus ver voor de runway uit (gecrashed). Oftewel, wat doe ik verkeerd en welke approach speed moet ik (gemiddeld) gezien gebruiken? Zat zelf aan de 190 te denken, maar dat werkte ook niet echt goed. Flaps heb ik trouwens op 20.
Daar ben ik het niet mee eens...quote:Op zondag 14 mei 2006 10:05 schreef piloot737 het volgende:
[..]
Hoi Fillipe een mooie app speed voor een 747 is ongeveer met full flaps 150 knots dat werkt, maar je moet niet te snel je flaps aan zetten want dan ga je zeker te snel naar beneden en dan crash je .Ik zelf gebruik ook de app knop niet want als je die in drukt duikt je kist ook naar beneden , het is eigenlijk een kwestie van timinggewoon blijven proberen tot je het juiste moment hebt gevonden voor je full flaps en landing gear .
Succes
Groet
Piloot 737![]()
22 staat niet gelijk aan 220 graden. Het is een benadering, meestal kom je uit op 223 etc. Voor zowel de juiste koers als frequenties kan je in fs makkelijk gewoon kijken bij vliegveld informatie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:20 schreef Don69 het volgende:
Ik weet dat als ik baan 22 heb dat ik dan 220 graden moet invullen,maar als ik naar het vor baken vlieg,hoe weet ik dan welke richting ik moet instellen enz.
En dan nog 1 vraagje,hoe vind ik het makkelijkst de frequentie van het vor baken voor het vliegveld waar ik heen wil vliegen.
Hoi dimiquote:Op woensdag 24 mei 2006 04:40 schreef dimi89 het volgende:
hoy kan ik hier ook een vraagje stellen
ik wil weten hoe jullie aan die opties geraakt
bv: da vliegtuig laden en zo
groetje dimi![]()
Hoi Dimiquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:21 schreef dimi89 het volgende:
da hier boven kan nog wa wachten ik heb een zwaardere probleem
als ik mijn flight plan wil openen dan val ik weg.
weet er iemand hoe da komt
ik heb dringend hulp nodig
groetjes dimi
bestaat dat ook intercontinentale vluchten?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:30 schreef piloot737 het volgende:
Hoi dimi
Als je nu een goede vlucht wil plannen kijk dan is op euroute de flightplanner in Flightsim is niks , die moet je zeker niet nemen . http://notams.euroutepro.com/doc/rss.php ga daar heen download het en je kan dan zo de flightplan naar je FS navigator kopieren en je kan vliegen
Groet
Piloot737![]()
je kan toch gewoon rijden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:44 schreef WEST het volgende:
taxien moet dat via de slew mode?
hoe dan? ik speel met keysquote:
parking brake eraf halen, gas geven, en sturen met je roer (ws [ ] toetsen oid, moet je ff kijken)?quote:
zal ik bij de landing eens proberen zit nu nog in de lucht nabij barcelonaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
parking brake eraf halen, gas geven, en sturen met je roer (ws [ ] toetsen oid, moet je ff kijken)?
Push back doe je met shift P
hoi westquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:31 schreef WEST het volgende:
[..]
bestaat dat ook intercontinentale vluchten?
Hoi Dimiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:01 schreef dimi89 het volgende:
hoy piloot 737,
mai ik geraak aan die site gewoon nie aan uiten mijn engels is ook nie al te goe ik ben hier wa aant downe maar kweet zelfs nie voorwa het is
merci piloot, btw ben jij een echte piloot of ook een virutele piloot?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:20 schreef piloot737 het volgende:
[..]
hoi west
Voor intercontinentale vluchten kan je naar routefinder gaan op : http://rfinder.asalink.net/free/
Groet
piloot737![]()
Hoi Westquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:08 schreef WEST het volgende:
[..]
merci piloot, btw ben jij een echte piloot of ook een virutele piloot?
Hoi dimiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:44 schreef dimi89 het volgende:
hoi piloot 737
da is flink gedownloadmaar ik kan het niet op starten
moet ik heel da folderke ergens bij steken?
bv: C:\program files\microsoft games...
srry da ik zoveel vragen heb
groetjes dimi
Mooi filmpje!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:50 schreef sebabje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gigOl-8tsYc&search=fs2004
just... PERFECT!!![]()
Dat nummer staat bij de aftiteling van het filmpje .quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:39 schreef Fillipe het volgende:
Ik denk dat Dimi nog niet zo toe is aan vliegen. Anyway erg tof filmpje, weet iemand hoe dat nummer heet wat eronder gemonteerd zit?
Ik ga m'n PMDG weer opstarten
heb jij niet dat je efis steeds uitpleurt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:47 schreef sebabje het volgende:
[kudde plaatjes]
Nee daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 28 mei 2006 10:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
heb jij niet dat je efis steeds uitpleurt?
* LoggedIn wil ook pmdg 747 vliegen
ik ook niet meerquote:
jij vliegt dus voor transaviaquote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef piloot737 het volgende:
Hele leuke plaatjes ik zal er ook ff 1 plaatsen
[afbeelding]
Dit is nou mijn kist de 737 van Transavia
groet
piloot737![]()
jammer dat me ogen en gehoor niet goed zijn anders was ik zeker piloot gewordenquote:
Nou west het lijkt leuk maar dat is het niet altijdquote:Op zondag 28 mei 2006 22:53 schreef WEST het volgende:
[..]
jammer dat me ogen en gehoor niet goed zijn anders was ik zeker piloot geworden
dat is zo, maar elke baan heef z'n voor en nadelenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:12 schreef piloot737 het volgende:
[..]
Nou west het lijkt leuk maar dat is het niet altijd
Groet
piloot737![]()
Hoi Fillipequote:Op maandag 29 mei 2006 12:10 schreef Fillipe het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Piloot737 echt een piloot is. Maar goed, ben nou eenmaal niet zo naief. Kom maar met bewijzen, met simpelweg een account aanmaken ben je er nog niet
.
Weet iemand trouwens een goede mesh voor europa/usa?
ach ja wie weet mischien niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:10 schreef Fillipe het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Piloot737 echt een piloot is. Maar goed, ben nou eenmaal niet zo naief. Kom maar met bewijzen, met simpelweg een account aanmaken ben je er nog niet
.
Weet iemand trouwens een goede mesh voor europa/usa?
dat was er dusquote:Een zeldzame gebeurtenis op een prachtige pinkstermorgen: een Boeing 747-400 van Qantas op Rotterdam Airport. De luchthaven is doorgaans alleen uitwijkhaven voor dergelijke toestellen. De gelegenheid was ook bijzonder: de transfer van het Australische voetbalteam, inclusief trainer Guus Hiddink, naar Frankfurt voor het WK.
Je ziet het maar ik heb redelijke foto's vind ik zelfquote:Op maandag 5 juni 2006 15:02 schreef LoggedIn het volgende:
waar kan je nou een beetje leuk fotos nemen op ehrd? overal staan van die klotehekken om te voorkomen dat je iets kan zien
je quote me, waarom geef je dan geen antwoord?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:18 schreef piloot737 het volgende:
[..]
Je ziet het maar ik heb redelijke foto's vind ik zelf
groet
piloot737![]()
dat vraag ik me dus ook af. ik zag ook geen verschilquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:47 schreef perezoso het volgende:
Heb Ground Environment van flight1 geinstalleerd maar ik zie geen verschil.
[afbeelding] alles aangevinkt en geinstalleerd, als het klaar is sluit ik het venster en start FS maar ik zie geen verschil, maakt niet uit over welke bergen ik vlieg, moet ik iets bijzonders instellen ?
ik mag hopen dat je op zn minst een dvd krijgt danquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb net fs2004 via marktplaats gekocht.
kan hem vanavond ophalen...
ben heel benieuwd en het zal wel even zwoegen worden om het onder de knie te krijgen
Ik heb hem hier op 4 cd'tjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je op zn minst een dvd krijgt dan
idd.. dat geswitch steeds met installeren is echt zo kutquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef sebabje het volgende:
[..]
Ik heb hem hier op 4 cd'tjesMoet hem eigenlijk even branden naar een DVD
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:00 schreef rudedeltadude het volgende:
ben trouwens vanmiddag compleet de verkeerde kant opgevlogen.
wilde ff met een Cessna van Schiphol naar Rotterdam Airport, ik heb hem uit eindelijk maar op Texel stilgezet
nee ik niet, maar ik ben nieuwquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]dat heb je ook niet gelijk door ofzow
maar je moet toch wel enigzins bekend zijn met de nederlandse topografie?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee ik niet, maar ik ben nieuw
hoeft toch ook niet, zet hem bij lange vluchten op de automatische piloot als je even boodschapjes moet doenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:42 schreef Eland het volgende:
Ik heb eigenlijk het geduld niet voor dit spel, maar het is toch erg leuk. Ik ben eigenlijk niet de doelgroep, maar ik ga meestal gewoon met een Cessna wat rondvliegen![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:36 schreef WEST het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet, zet hem bij lange vluchten op de automatische piloot als je even boodschapjes moet doen
op mijn nieuwe pc draatie zo geweldig hequote:Op woensdag 14 juni 2006 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
volgens mij heb ik dit spel verwijderd,
en nu heb ik een nieuwe pc, hopelijk had ie het nu wel goed gedaan
je moet vast wel een keer werken of naar school dan zet je hem dan op de APquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..].. maak dan een kortere vlucht?
Ik ga hoogstens naar beneden om een nieuw biertje te halen, voor de rest blijf ik er altijd bij
Of je vliegt alleen wanneer je er echt bij kan zijn en niet de start en landing en de rest alleen maar op AP.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:34 schreef WEST het volgende:
[..]
je moet vast wel een keer werken of naar school dan zet je hem dan op de AP![]()
van welke groep is die airbus 380?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:43 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Even een testvluchtje gemaakt (of eigenlijk nog steeds bezig) met de nieuwe Airbus A380. Vlieg op FL370 met zonsondergang van A'dam naar New York, over de Noordzee vlakbij Engeland.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 15 juni 2006 01:45 schreef LoggedIn het volgende:
?
lol!quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:45 schreef LoggedIn het volgende:
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |