quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:00 schreef rudedeltadude het volgende:
ben trouwens vanmiddag compleet de verkeerde kant opgevlogen.
wilde ff met een Cessna van Schiphol naar Rotterdam Airport, ik heb hem uit eindelijk maar op Texel stilgezet
nee ik niet, maar ik ben nieuwquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]dat heb je ook niet gelijk door ofzow
maar je moet toch wel enigzins bekend zijn met de nederlandse topografie?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee ik niet, maar ik ben nieuw
hoeft toch ook niet, zet hem bij lange vluchten op de automatische piloot als je even boodschapjes moet doenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:42 schreef Eland het volgende:
Ik heb eigenlijk het geduld niet voor dit spel, maar het is toch erg leuk. Ik ben eigenlijk niet de doelgroep, maar ik ga meestal gewoon met een Cessna wat rondvliegen![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:36 schreef WEST het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet, zet hem bij lange vluchten op de automatische piloot als je even boodschapjes moet doen
op mijn nieuwe pc draatie zo geweldig hequote:Op woensdag 14 juni 2006 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
volgens mij heb ik dit spel verwijderd,
en nu heb ik een nieuwe pc, hopelijk had ie het nu wel goed gedaan
je moet vast wel een keer werken of naar school dan zet je hem dan op de APquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..].. maak dan een kortere vlucht?
Ik ga hoogstens naar beneden om een nieuw biertje te halen, voor de rest blijf ik er altijd bij
Of je vliegt alleen wanneer je er echt bij kan zijn en niet de start en landing en de rest alleen maar op AP.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:34 schreef WEST het volgende:
[..]
je moet vast wel een keer werken of naar school dan zet je hem dan op de AP![]()
van welke groep is die airbus 380?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:43 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Even een testvluchtje gemaakt (of eigenlijk nog steeds bezig) met de nieuwe Airbus A380. Vlieg op FL370 met zonsondergang van A'dam naar New York, over de Noordzee vlakbij Engeland.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 15 juni 2006 01:45 schreef LoggedIn het volgende:
?
lol!quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:45 schreef LoggedIn het volgende:
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |