Bedankt voor het openingsbod, een beetje laag nog.quote:Op maandag 1 november 2004 12:18 schreef Siegfried het volgende:
500 euro
Ik nam het ook serieus. Ik zal het zeker achter de hand houden.quote:Op maandag 1 november 2004 15:37 schreef Siegfried het volgende:
T is wel bedoeld als serieus bod, dus dan heb je dat als achter-de-handje
Nope geen krasje te zien.quote:Op maandag 1 november 2004 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
Heeft ie krasjes o.i.d?
Alvast dank voor je bod. (welk voorbehoud als ik vragen mag?)quote:Op maandag 1 november 2004 20:20 schreef ShaoliN het volgende:
Onder voorbehoud bied ik alvast even 600 euro.
Kijken of ik dat, en indien nodig een hoger bod bij elkaar kan rapen zeg maar. Zal dan eerst mijn eigen camera's verkopen.quote:Op maandag 1 november 2004 20:23 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
Alvast dank voor je bod. (welk voorbehoud als ik vragen mag?)
Uitstekend. Ik ben overigens dinsdag en woensdag niet op FOK.quote:Op maandag 1 november 2004 20:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kijken of ik dat, en indien nodig een hoger bod bij elkaar kan rapen zeg maar. Zal dan eerst mijn eigen camera's verkopen.
Dan wil ik de rest welquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb ook interesse in die sigma + de AB.
Die 300D van ¤745,- http://www.tweakers.net/pricewatch/64725 is een bulkverpakking.quote:[b]De 300D kit (dus incl. 18-55) is nieuw 745 euro, maar door de Canon actie (-100 euro en gratis CF kaart) heb je de set nu nieuw voor 645 euro incl. gratis 256mb CF kaart.
Sorry geen interesse 20D is al in gebruik.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:35 schreef Joene het volgende:
400 euro + mn g2
F.S. (Toch?)quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:52 schreef TheBoogieMan het volgende:
offtopic.. werk je niet meer in Amsterdam( sloterdijk toch?)
Ik weet niet wat hun over hebben voor de andere spullen, maar misschien kunnen we samen over dnzl heenquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:32 schreef Scooter1 het volgende:
@ dnzl 675 geboden thanks for the commenten bod. Als je 'm wil hebben dan is tie voor jouw.
@postman 650 geboden bedankt voor het bod.
@ShaoliN 600 onder voorbehoud geboden, thanks.
@Siegfried 500 geboden.
@Moody 550 geboden. Tja voor zover ik weet ben ik het men TheBoogieMan eens. En dan heb je geen extra lens, remote en 3 jaar garantie. En 10 maanden nogsteeds geen "bijna 1 jaar".
@VeerMans, TheBoogieMan & American_Nightmare helaas ik verkoop alles in 1 keer misschien kunnen jullie tot een overeenkomst komen? (mocht dnzl 'm niet kopen)
@TheBoogieMan thanks for the commentsbulk zit inderdaad in een witte doos.
Ook mijn bod vervalt helaas. Krijg het niet bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:04 schreef Scooter1 het volgende:
@ VeerMans, wat bied je voor de rest? (als TheBoogieMan de Sigma lens koopt).
@ TheBoogieMan, 70 euro genoteerd.
@ ShaoliN, nog interesse?
@ dnzl, geen probleem. Veel plezier met de 100D.
@ postman, thanks (een D70 is ook wel leuk).
Ik verkoop alleen alles in 1 keer, dus als jij iemand kan vinden die de rest wil kopen voor een redelijke prijs?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:10 schreef Boldguy het volgende:
de remote (RC-5 IR Remote Controle) wil ik we hebben ik dacht 15 ¤,
(ik ook in kantooruren amstelveen, buiten kantooruren Almere)![]()
Tja als ik alles in 1 keer wil verkopen en iedereen trekt zijn/haar bod terug dan valt er weinig te reageren he.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je zo traag reageert verkoop je natuurlijk nooit wat............
hahaha, ik was de 8bit Unreal arena server van Nederland hoor...quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Een 8088 met 4 MB geheugen? Wat voor kick-ass XT had jij vroeger?
mijn bod voor die remote staat nog steeds, gauw verdient, ff tussen de middag een deal....quote:Op zondag 14 november 2004 17:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je gewoon dingen los verkoopt was je allang alles kwijt geweest... maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |