Wat wil je nou zeggen thabit? Zeg gewoon waar het op staat!quote:Op maandag 1 november 2004 18:42 schreef thabit het volgende:
De laatste 30 jaar is de hoeveelheid bekende wiskunde meer dan verdubbeld. De laatste 30 jaar is ook precies de periode geweest waarin de overheid het wetenschappelijk onderzoek serieus begon te financieren. Maar het zal wel weer domheid van mijn kant zijn om verband tussen deze twee zaken te zien.
Derdewereldlanden kennen een enorm verschil tussen arm en rijk. Derdewereldlanden verkopen hun voedsel aan de rest van de wereld en kopen daar weer wapens van. Derdewereldlanden hebben nauwelijks overheidsgefinancierd onderwijs. Derdewereldlanden hebben een slechte infrastructuur, dit zou opgelost kunnen worden door een overheid erneer te zetten die dat soort zaken wat beter regelt. Bedrijven in derdewereldlanden verkopen niets aan de lokale bevolking omdat die geen geld heeft. Zolang de rest van de wereld rijker blijft, zullen ze alleen daar handel mee drijven.quote:Op maandag 1 november 2004 18:44 schreef accelerator het volgende:
[..]
Is het je verder opgevallen dat 3e wereld landen verdacht laag staan op die lijst. Rara hoe komt het dat zij zo arm zijn?
Het hele Westen heeft kolonies gehad in landen die nu arm zijn. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben denk je?quote:Op maandag 1 november 2004 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Verander nu even niet het subject, thabit, antwoord nu eens gewoon.
Jij beweerd dat wij rijker zijn geworden doordat derde wereldlanden armer zijn geworden
Toon dat eens aan.
Kolonieen zoals Taiwan, Singapore, Hong Kong, Koeweit, Australie, Nieuw-Zeeland, Singapore?quote:Op maandag 1 november 2004 19:06 schreef thabit het volgende:
[..]
Het hele Westen heeft kolonies gehad in landen die nu arm zijn. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben denk je?
of scholing?quote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Division of Labor werkt dus niet?
En Singapore staat hier dubbel genoemd omdatquote:Op maandag 1 november 2004 19:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Kolonieen zoals Taiwan, Singapore, Hong Kong, Koeweit, Australie, Nieuw-Zeeland, Singapore?
Open er een topic over zou ik zeggen.quote:Op maandag 1 november 2004 18:42 schreef thabit het volgende:
De laatste 30 jaar is de hoeveelheid bekende wiskunde meer dan verdubbeld. De laatste 30 jaar is ook precies de periode geweest waarin de overheid het wetenschappelijk onderzoek serieus begon te financieren. Maar het zal wel weer domheid van mijn kant zijn om verband tussen deze twee zaken te zien.
Omdat ik wel eens een foutje maak.quote:Op maandag 1 november 2004 19:25 schreef thabit het volgende:
[..]
En Singapore staat hier dubbel genoemd omdat
a) je niet kunt tellen?
b) je dit lijstje extra groot wilt laten lijken ter compensatie van het niet noemen van veel andere landen?
c) ze tweemaal zo koloniaal zijn geweest als de rest?
Ik ben vnl. geinteresseerd naar de kolonieen van Finland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Oostenrijk, Ierland, Griekenland, Italie, Canada, de VS, Zwitserland, etc.quote:Het hele Westen heeft kolonies gehad in landen die nu arm zijn
Betreffende argumentatie pas jij wel in zijn straatjequote:Op maandag 1 november 2004 19:29 schreef Harry_Sack het volgende:
Thabit heeft gelijk..
Nou, wat een activiteiten.quote:[q]En wat een warme herfst he, lieve rechtse visieloze usertjes![]()
CIjfers Thabitquote:Op maandag 1 november 2004 19:06 schreef thabit het volgende:
[..]
Het hele Westen heeft kolonies gehad in landen die nu arm zijn. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben denk je?
Lekker, dat flamen.quote:Op maandag 1 november 2004 19:29 schreef Harry_Sack het volgende:
Thabit heeft gelijk..
En wat een warme herfst he, lieve rechtse visieloze usertjes![]()
Voordat ik daar antwoord op kan geven zou ik eerst even moeten uitzoeken welke van deze landen gedurende de koloniale tijd reeds sovereine staten waren. Maar daar heb ik nu even geen tijd voor.quote:Op maandag 1 november 2004 19:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik ben vnl. geinteresseerd naar de kolonieen van Finland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Oostenrijk, Ierland, Griekenland, Italie, Canada, de VS, Zwitserland, etc.![]()
Nee, meneer beperkt zich tot het zoeken van spel- en vormfoutjes in andere posts. In zijn hoofd hoeft hij zich helemaal niet te verdedigen want hij heeft toch gelijk. Hij leidt aan een syndroom waar heel veel wiskundigen aan leiden.quote:Op maandag 1 november 2004 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
CIjfers Thabit
Niet maar wat lopen roepen
Toon dit eens aan
Onderbouwen
Maak eens hard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |