hehehequote:Op zondag 31 oktober 2004 22:06 schreef Vamos het volgende:
We zijn er CLAAR voor
Jep, ik vond jou OP's altijd maar zwakjes met jequote:Op zondag 31 oktober 2004 22:08 schreef tong80 het volgende:
Jij bent wel erg vroeg.
Kan die van mij dicht
75000 briljante posts met eenquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:09 schreef Magics het volgende:
[..]
Jep, ik vond jou OP's altijd maar zwakjes met je
Gelukkig, dat is in ieder geval er weer eentje die de titel all star verdiend. Maar hoeveel zitten er van ER2003 nou bij? Dat is bijna de helft. Van 2000 en 2001 zitten er in totaal maar 1 bij.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:06 schreef cora4033 het volgende:
93 % voor robin![]()
vind ik niet..quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:18 schreef Magics het volgende:
Klaar zat vandaag al met een terugblik in the day after, en er staat ook al een interview met haar op de ER site. Kan ik hieruit opmaken dat ze niet als winnaar uit de bus komt ?
Ik kan me herinneren dat ik ooit is over een vorige ER heb gelezen dat ze deelnemers een aantal persoonlijke bezittingen mee mogen nemen. En dat de programmaleiding er daar dan een van uit kiest. Maar ik weet niet 100% zeker of het nou precies zo zit.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind de persoonlijke bezittingen dom.. een fles wodka van kelly bijvoorbeeld. Wie neemt er nou een fles wodka mee, ik zou mn sterkste wapen meenemen, mn speer dus.
[FOK! BN interview] Stel vragen aan Ernst-Paul Hasselbach.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:27 schreef EggsTC het volgende:
Ok, tja maar dan zou ik al mn wapens inzetten als Pers Bezitting.. mogen ze eruit kiezen.
Aan een speer of een goed mes of een hellebaard heb je veel meer als aan een fles wodka.
Edit : kan je het URL van dat topic posten hier plz?
wtf man, jij mag dromen dat je er zo 1 in bed krijg.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:34 schreef Aurelium het volgende:
Waarom wil je caps van die trol?
Nee, ik denk dat Ronald (Roland!quote:Op maandag 1 november 2004 10:26 schreef Christine het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk dit jaar.
Elke aflevering is de situatie volkomen anders en compleet nieuw. Er is geen regelmaat, geen touw aan vast te knopen. Onvoorspelbaar, onleuk.
Overigens denk ik dat Ronald misschien ook nog met Marjolein en Mattias gaat "samenwerken", en dat Shandinella dan ook zijn kant gaat kiezen, om samen Mick en Klaar (de twee grootste bedreigingen) weg te stemmen. Vals trouwens dat Darline weg moest.
Leuke stukjes!quote:Op maandag 1 november 2004 08:41 schreef NoSigar het volgende:
De rest is bij de link ergens te vinden.
http://www.psychologiemag(...)34409/framenoid=2675
Zag net op de website van Klaar de volgende foto... trek je eigen conclusies maar over wie er overblijven en wie er afvallen. Kan me niet voorstellen dat sommige mensen voor de lol hun ongewassen Robinson kloffie aanhouden terwijl anderen tiptop gekleed zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 10:59 schreef Hik het volgende:
[..]
Gezien Klaars reactie op het strategische gedrag (en de borsten) van Marjolein heb ik het idee dat zij niet de winnaar is in elk geval.
leuk om te zien hoe ze elkaar achteraf zo goed doorhebben, maar elkaar op dat eiland nog 'blind' vertrouwen!!quote:Op maandag 1 november 2004 12:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Onze kleine Marjoleine met dr grote bim bam![]()
![]()
Klaar
en terechtquote:Op maandag 1 november 2004 12:59 schreef egilio het volgende:
Ronald
komt er anders ook nog steeds goed vanaf...
mja dat is gewoon show, Of ze echt een uur hadden is trouwens ook helemaal niet te zeggen, de makers hadden makkelijk kunnen kloten met die tijd want die klok was ook gewoon later pas toegevoegd.quote:Op maandag 1 november 2004 13:37 schreef Bayswater het volgende:
Hebben ze trouwens maar 1 pad op dat onbewoonde eiland? Wel heel toevallig dat alle familieleden precies op dat pad zaten.
quote:Op maandag 1 november 2004 13:40 schreef ondeugend het volgende:
Op dit moment worden er in Afrika opnamen gemaakt voor een nieuw programma te vergelijken met Expeditie Robinson. Ik kijk dit soort programma's eigenlijk nooit maar nu blijkt er een bekende aan mee te doen die nu bijna 2 week geleden vertrokken is
hehe ja, het zal me niets verbazen dat ze gewoon binnen 45 minuten daar aankwamen en dat EJ er gewoon '58 minuten' van maakte om het een close-call te laten worden. Die klok liep wie weet wel 20 minuten voorquote:Op maandag 1 november 2004 13:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
mja dat is gewoon show, Of ze echt een uur hadden is trouwens ook helemaal niet te zeggen, de makers hadden makkelijk kunnen kloten met die tijd want die klok was ook gewoon later pas toegevoegd.
Sowieso bizar dat Mick nog zo goed de tijd kon tellen (met de tong van zijn vrouw in z'n mondquote:Op maandag 1 november 2004 13:46 schreef Vamos het volgende:
[..]
hehe ja, het zal me niets verbazen dat ze gewoon binnen 45 minuten daar aankwamen en dat EJ er gewoon '58 minuten' van maakte om het een close-call te laten worden. Die klok liep wie weet wel 20 minuten voor
Toe eens ff en zit me niet uit te lachenquote:Op maandag 1 november 2004 13:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2004 13:51 schreef Bayswater het volgende:
Die vrouw van Mick was rechtstreeks uit Jambers gerukt.
Volgens mij gisteren een oproep voor kandidaten gezien... "Woestijn" heet het geloof ik...quote:Op maandag 1 november 2004 13:40 schreef ondeugend het volgende:
Even een beetje offtopic....
Op dit moment worden er in Afrika opnamen gemaakt voor een nieuw programma te vergelijken met Expeditie Robinson. Ik kijk dit soort programma's eigenlijk nooit maar nu blijkt er een bekende aan mee te doen die nu bijna 2 week geleden vertrokken is
Wie iemand hoe het programma gaat heten misschien ?
Dat is juist het goede eraan. Nu kan je zien wie er mentaal en fysiek echt breekt bij de veranderingen. Zo zie je wie mentaal en fysiek het sterkst in zn schoenen staat en de expeditie dus zou moeten winnen. Groot aanpassingsvermogen heb je nodig om hieraan mee te doen.quote:Op maandag 1 november 2004 10:26 schreef Christine het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk dit jaar.
Elke aflevering is de situatie volkomen anders en compleet nieuw. Er is geen regelmaat, geen touw aan vast te knopen. Onvoorspelbaar, onleuk.
Dat zou het heel goed kunnen zijn inderdaadquote:Op maandag 1 november 2004 14:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij gisteren een oproep voor kandidaten gezien... "Woestijn" heet het geloof ik...
Ja, met allemaal stukjes uit Hidalgo in de reclame.quote:Op maandag 1 november 2004 14:08 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij gisteren een oproep voor kandidaten gezien... "Woestijn" heet het geloof ik...
en The Mummy zat er ook tussendoorquote:Op maandag 1 november 2004 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, met allemaal stukjes uit Hidalgo in de reclame.. Hidalgo lijkt me vreselijk kut.
Oproep kandidaten IDTVquote:Op maandag 1 november 2004 14:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 1 november 2004 16:40 schreef toiletseatgirl het volgende:
Wordt The Day After nog herhaald?
Gerritquote:Op maandag 1 november 2004 19:28 schreef Leep het volgende:
Weet iemand wie de all stars kandidaten zijn van deze week???
Hier 1 Marjolein uit Expeditie Robinson naakt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:01 schreef mrbombastic het volgende:
Waar blijven de pics van Marjolein in de douche![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond wordt het ER opnemen i.v.m. het begin van seizoen 3 van 24.
Dank je. Jij natuurlijk ookquote:Op zondag 7 november 2004 20:33 schreef schatje het volgende:![]()
.
Veel kijkplezier.
Oe! zo snel zappen dus !quote:Op zondag 7 november 2004 20:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Daar gaan we weer
quote:Op zondag 7 november 2004 20:37 schreef Mute_Me het volgende:
dit is lomp, krijg je eerst een samenvatting te zien en daarna zon kut reclame
Ja, maar erover zeiken blijft lekkerquote:Op zondag 7 november 2004 20:39 schreef twiFight het volgende:
is dit jullie eerste ER aflevering ofzo
dit doen ze het hele seizoen al hoor, get over it
jezus Christus :quote:Op zondag 7 november 2004 20:38 schreef schatje het volgende:
Jezus Christus, het was nog geen minuut aan de gang![]()
.
Zonde van het hout.quote:Op zondag 7 november 2004 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
jezus Christus :
'Waarom hang ik hier dan al zo lang ? '
k hoop t welquote:Op zondag 7 november 2004 20:41 schreef MissX het volgende:
ms geeft Frank vandaag wel op
ik vraag me af hoe ze dat weet...quote:Op zondag 7 november 2004 20:44 schreef Noca het volgende:
Whehe "Ze hebben geen pik" zegt Klaar
iedereen heeft nu wel de focus een keertje gehad. Schandinella is nog steeds de favoriet voor mij omdat ze weinig vijanden heeft. En dat is handig als er strax gestemd moet worden.quote:Op zondag 7 november 2004 20:42 schreef tong80 het volgende:
Oh vandaag de focus op Mathias potentiële verlezer vandaag dus.
maar klaar is wel een kut hoer.quote:Op zondag 7 november 2004 20:48 schreef Noca het volgende:
Ik denk trouwens dat het niet doorgaat met wegstemmen van mensen...
Misschien gaat het straks gewoon zo dat degene die verliest met een proef eruit gaat...
Ik vind de afvallers geen tweedehands Robinsons trouwens. Vooral Klaar niet die lang in de Mangrove heeft gezeten.
Ik denk (lees hoop) dat ze daar iets op bedenken..bijvoorbeeld door proeven.quote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die 4 stemmen de 3 een voor een weg. Erg jammer, niet goed gedaan van de leiding vind ik
ze moeten precies in een hoek van 90 graden blijven zitten, zodra ze iets doorbuigen komt dat ding naar beneden om de vlam te dovenquote:Op zondag 7 november 2004 20:50 schreef Wup het volgende:
ik heb even gemist hoe die proef werkt?
dank je wel voor de uitleg, ik begreep het nog niet terwijl ik ernaar zat te kijken..:)quote:Op zondag 7 november 2004 20:52 schreef MissX het volgende:
ze moeten precies in een hoek van 90 graden blijven zitten, zodra ze iets doorbuigen komt dat ding naar beneden om de vlam te doven
Shandinella doet het echt easy
Hij wrijft er juist bij iedereen in hoe goed hij wel niet is, erg aardig hoorquote:Op zondag 7 november 2004 20:55 schreef rubbereend het volgende:
Mick is een stuk vriendelijker dan in het ebgin. hij is echt veranderd
Das waar, maar waar heeft ze die extra stem voor nodig?quote:Op zondag 7 november 2004 20:56 schreef MissX het volgende:
ik zou ook voor die extra stem kiezen, dat ijs stelt echt niets voor. Als het nou een goede maaltijd was okay. Maar dat ijs vult niet eens.
Zoals het er nu uitziet, heeft ze die stem zelf absoluut niet nodig.quote:Op zondag 7 november 2004 20:57 schreef Noca het volgende:
Das waar, maar waar heeft ze die extra stem voor nodig?
Nee, ik zie het nut van die extra stem ook niet.quote:Op zondag 7 november 2004 20:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een extra stem ..... dan wordt het 5-3 ipv 4-3, dus nutteloos ...... lijkt mij![]()
Dat gaat dus niet lukkenquote:Op zondag 7 november 2004 21:06 schreef Zhenar het volgende:
Heel slim van Marjolein om Shandy erbij proberen te betrekken. Ik hoop dat het lukt.
zou best eens kunnen...quote:Op zondag 7 november 2004 21:11 schreef Noca het volgende:
Whehe
Zul je zien dat ze straks geen immuniteit maar een extra stem krijgen...
yep, valt me nog mee dat Roos het vooraf vertelt...quote:Op zondag 7 november 2004 21:13 schreef Noca het volgende:
HAHA! Ik zei het! Die extra stem
Jup!quote:Op zondag 7 november 2004 21:13 schreef MissX het volgende:
Shandinella kan nu best wel is flink gaan balen dat ze niet voor die extra stem heeft gekozen
dat doen ze toch altijd... de boel een beetje bijsturen als de gang van zaken ze niet bevaltquote:Op zondag 7 november 2004 21:15 schreef MissX het volgende:
ik vind het toch geen eerlijk spel
Vind ik ook ja.quote:Op zondag 7 november 2004 21:16 schreef rubbereend het volgende:
beetje heel oneerlijke vragen, eerst alleen belgen daarna marjolein vraag
dat idee kreeg ik ook alquote:Op zondag 7 november 2004 21:18 schreef Mute_Me het volgende:
volgens mij missen we een paar beelden...
ja vreemd spel ditquote:Op zondag 7 november 2004 21:20 schreef rubbereend het volgende:
Klaar was niet eens bij die slaapproef, krijgen we ook nog een vraag uit de mangrove ofzo?
Gelul, ze is irritant.quote:Op zondag 7 november 2004 21:22 schreef Bruce117 het volgende:
Marjolein is gewoon erg slim.
Daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 7 november 2004 21:23 schreef rubbereend het volgende:
geef dan gewoon de imuniteit en de extra stem aan één van de 3
Jup, alleen zal zij wel pas later weggestemt worden denk ik...en wie weet wat er dan nog gebeurt.quote:Op zondag 7 november 2004 21:24 schreef MissX het volgende:
Shandinella zal nu echt zwaaar balen
ja maar ze hadden toch wel weer iets anders verzonnen om de boel bij te sturen dus het maakt volgens mij niks uitquote:Op zondag 7 november 2004 21:24 schreef MissX het volgende:
Shandinella zal nu echt zwaaar balen
\En de originals niet? Hun strijden al 36 dagen. En dan komen degene die al verloren hebben nog eens terug. Das toch ook niet eerlijkquote:Op zondag 7 november 2004 21:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer.
De nieuwkomers worden gewoon genaaid. Als de komende proeven ook zo gaan.....
Ik gok dat Klaar gewoon op Ronald gaat stemmenquote:Op zondag 7 november 2004 21:25 schreef bassieVL het volgende:
nu wordt het weer 4-4?
Dat doen ze altijdquote:Op zondag 7 november 2004 21:25 schreef mooiegek het volgende:
wat een genante openbare manipulatie van de programmaleiding zeg met deze quiz en de extra prijs.
De nieuwkomers hebben vakantie gehad in de mangrove???quote:Op zondag 7 november 2004 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
\En de originals niet? Hun strijden al 36 dagen. En dan komen degene die al verloren hebben nog eens terug. Das toch ook niet eerlijk
dat is niet van dit jaar hoorquote:Op zondag 7 november 2004 21:27 schreef cora4033 het volgende:
Tsja er wordt erg veel zijdelings gestuurd door de programmamakers dit jaar.
Ook een beetje om alle complotten te doorkruisen.
Bah! Marjoleinquote:Op zondag 7 november 2004 21:26 schreef BVO het volgende:
Waar waren Shandinella en Klaar mee bezig?.
Ze is niet echt heel erg tactisch. Ze probeert zich wel tactischer voor te doen dan ze is. Bij de Belgen is het haar min of meer gelukt (gelikt) En nu met die nieuwkomers is ze daarop heel hard onderuit gegaan.quote:Op zondag 7 november 2004 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Marjolein daar kots je op, alleen maar waarnemen en ouwehoeren maar ze kan niets
Het viertal nieuwkomers is geen team dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 7 november 2004 21:26 schreef BVO het volgende:
Waar waren Shandinella en Klaar mee bezig?.
Als je weggestemd ben , dan ben je eruit dan heb je verloren. Ook al zit je met z'n alleen in de modder. Verloren = Verlorenquote:Op zondag 7 november 2004 21:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
De nieuwkomers hebben vakantie gehad in de mangrove???![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 21:25 schreef bassieVL het volgende:
nu wordt het weer 4-4?
HAHA! Ik ben op dreef vandaag!quote:Op zondag 7 november 2004 21:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik gok dat Klaar gewoon op Ronald gaat stemmen
En we hoeven het ook niet eens te zijnquote:Op zondag 7 november 2004 21:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je weggestemd ben , dan ben je eruit dan heb je verloren. Ook al zit je met z'n alleen in de modder. Verloren = Verloren
maar dat is natuurlijk een mening....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |